مهاجرت تحصیلی نروژ

تحصیل در نروژ به زبان انگلیسی

تحصیل در نروژ به زبان انگلیسی

امکان تحصیل در نروژ به زبان انگلیسی باعث دوچندانی رویه درخواست پذیرش و ویزای تحصیلی از این کشور در مقطع کارشناسی ارشد شده است. زیرا تقاضاء بسیاری از متقاضیان درخصوص تحصیل در این کشور به زبان انگلسیی بالاتر از زبان رسمی این کشور می باشد. متقاضیانی که قصد دارند از این شرایط به صورت کامل مطلع شوند می توانند تا انتهای این نوشتار کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را همراهی کنند. تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی در صورتی امکان پذیر است که متقاضیان بتوانند توانایی های زبان خود را از راه های مختلف اثبات کنند.

به یاد داشته باشید که داشتن توانایی در زمینه مکالمه، نوشتن و سایر موارد مربوطه از اصلی ترین معیارها برای تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی به شمار می روند. در این کشور دانشگاه های زیادی وجود دارند که دانشجویان می توانند برای تحصیل به زبان انگلیسی وارد این دانشگاه ها شوند. البته متقاضیان بین المللی باید در نظر داشته باشند که شرایط ورود به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مختلف، متفاوت است.

آموزش عالی در نروژ

علیرغم اینکه نروژ یک کشور کوچک است، دانشگاه های این کشور آموزش های با کیفیتی را به متقاضیان بین المللی ارائه می دهند. از تبادل دانشجویان بین المللی نیز بهره مند می شوند. تحصیل در این کشور امکان یافتن شغل برای دانشجویان را بسیار آسان می کند. متقاضیان می توانند بعد از اتمام دوره های تحصیلی خود در تمامی کشورهای دنیا مشغول به کار شوند. وارد بزرگترین شرکت ها و کمپانی ها و همچنین سازمان های دنیا شوند.

متقاضیان خارجی که اهل کشورهای آسیایی مانند کشور ایران هستند می توانند برای تحصیل در یک کشور خارجی، تحصیل در دانشگاه های این کشور را انتخاب کنند. زیرا دانشگاه های این کشور علاوه بر اینکه کیفیت و سطح بسیار بالایی دارند. برنامه ها و دوره های تحصیلی را به زبان های مختلف ارائه می دهند. در این کشور مهارت های انگلیسی مردم و افرادی که در این کشور ساکن هستند بسیار خوب است. متقاضیانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند نباید نگران ارتباط برقرار کردن با مردم این کشور باشند. هر ساله متقاضیان زیادی برای کسب اقامت از راه های مختلف به این کشور سفر می کنند. در طول 2 دهه اخیر تعداد دانشجویان بین المللی در دانشگاه های این کشور به طور چشمگیری افزایش یافته است.

شرایط تحصیل در نروژ به زبان انگلیسی

شرایط تحصیل در نروژ به زبان انگلیسی

برای تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی، متقاضیان بین المللی بایستی قبل از مهاجرت تحصیلی اقدام به کسب مدرک زبان انگلیسی معتبر (آیلتس و یا تافل) کنند. کسب نمرات بالا در آزمون کسب این مدارک زبان بسیار مهم می باشد. متقاضیان باید ثابت کنند که مهارت های لازم برای شرکت در برنامه های تحصیلی انگلیسی زبان در دانشگاه ها را دارند. دانشجویان خارجی برای کسب پذیرش در دانشگاه ها و تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی مدرک زبان نداشته باشند. قبل از شروع برنامه تحصیلی خود در این کشور در آزمون های ارزیابی زبان انگلیسی شرکت کنند. بیش از 300 برنامه تحصیلی به زبان انگلیسی در دانشگاه های این کشور به دانشجویان ارائه می شود.

تعداد متقاضیان بین المللی در این کشور از طریق نمودار زیر شرح داده شده است:

تعداد متقاضیان تحصیلی در کشور نروژ

افرادی که قصد تحصیل در این کشور به زبان انگلیسی را دارند اما مدرک زبان و توانایی های زبان لازم را ندارند، باید قبل از شروع برنامه تحصیلی خود در نروژ در دوره های آموزش زبان انگلیسی شرکت کنند. این دوره ها معمولا قبل از شروع سال تحصیلی برگزار می شوند. متقاضیان می توانند با پرداخت هزینه های مربوطه در این دوره ها شرکت کنند. در دانشگاه های این کشور برنامه های تحصیلی مختلفی در زمینه های تحصیلی گوناگون وجود دارند. جهت تحصیل در این کشور مقاله ویزای تحصیلی نروژ را مطالعه بفرمائید.

 

درباره تحصیل در نروژ به زبان انگلیسی

تعداد بی شماری از دانشگاه های تحصیلی در دوره های آموزش دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی به زبان انگلیسی به متقاضیان بین المللی ارائه می دهند. این موضوع یکی از عوامل اصلی جذب دانشجویان خارجی برای تحصیل در دانشگاه نروژ می باشد. این کشور دارای 2 زبان رسمی نروژی و سامی است. زبان نروژی زبانی است که اکثر مردم آن را صحبت می کنند. زبان انگلیسی نیز یکی از رایج ترین زبان های ساکنین این کشور پیشرفته به شمار می رود. علاوه بر زبان تحصیل یکی از اصلی ترین دلایلی که موجب جذب دانشجویان بین المللی به دانشگاه ها می شود، هزینه های بسیار کم تحصیل و شهریه در این کشور می باشد.

دانشجویان بین المللی که در دانشگاه های این کشور مشغول به تحصیل می شوند می توانند از زمینه های زیر مشغول به تحصیل شوند:

  • علوم انسانی
  • علوم اجتماعی
  • حقوق
  • الهیات
  • ریاضیات و علوم طبیعی
  • آموزش
  • پزشکی
  • دندانپزشکی
  • انرژی
  • توسعه
  • مطالعات جنسی
  • مهندسی و غیره

در کنار زبان انگلیسی، زبان نروژی زبان اصلی تدریس در دانشگاه های این کشور است. متقاضیان می توانند در دانشگاه های زیر در این کشور به زبان نروژی مشغول به تحصیل شوند:

  • دانشگاه اسلو
  • دانشگاه برگن
  • دانشگاه علم و فناوری
  • دانشگاه علوم کاربردی
  • دانشگاه نورد
  • دانشگاه ترومسو

هموطنان عزیزی که قصد دارند در کشورهای خارجی مانند این کشور مشغول به تحصیل شوند. در برنامه های تحصیلی با کیفیت در کشورهای پیشرفته جهان شرکت کنند، می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند. همچنین جهت کار در این کشور پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله ویزای کاری نروژ می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *