مهاجرت تحصیلی نیوزلند

رشته مهندسی کشاورزی در نیوزلند

رشته مهندسی کشاورزی در نیوزلند

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در نیوزلند از گزینه های برتر در خصوص تحصیل در این انگلیسی زبان برای متقاضیان می باشد.  در نیوزلند فرصت های تحصیل متنوع است و دانشجویان بین المللی می توانند در مقطع تحصیلی کارشناسی و ارشد و دکترا در این کشور تحصیل کنند. تحصیل به زبان انگلیسی نیز در این کشور در برخی از رشته های پر متقاضی انجام می شود. دانشجویان بین المللی حاضر در این کشور از ملیت های مختلفی هستند و فرهنگ های متفاوتی را می توانید در بین آن ها مشاهده کنید. در دانشگاه های این کشور دانشجویان می توانند در انجمن ها و مشاغل نیز شرکت کنند و به عبارت دیگر امتیازات بسیاری وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی و کاری به نیوزلند مشاور و راهنمای شماست.

جایگاه رشته مهندسی کشاورزی در نیوزلند

برای قرن ها کشاورزی به توسعه تمدن کمک کرده است. کشاورزی انسان را قادر می سازد تا مواد غذایی مازاد تولید کند. مطالعه کشاورزی در مورد نحوه کاشت محصولات زراعی یا بزهای کمیاب نیست. آنها بیش از این هستند. مطالعات کشاورزی شامل تحقیق و توسعه در زمینه های مرتبط است. دوره های کشاورزی بسیار بین رشته ای هستند و دانش آموزان را ملزم می کند که هم علوم طبیعی و هم علوم اجتماعی را به خوبی درک کنند. با توجه به اینکه کشاورزی و کشاورزی بزرگترین صنعت کشور است، نیوزلند بیشتر به خاطر آن در چشم جهانیان شناخته شده است. نیوزلند پرورش گوسفند و سایر فعالیت های عمده روستایی را به طور عمده در تپه ها و بخش های مرتفع کشور انجام می دهد.

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در نیوزلند

این رشته در 3 مقطع معمول و رایج در این کشور تدریس می شود و هرساله فارغ التحصلان وارد بازار کار در این حوزه می شوند. کشاورزی و موضوعات مرتبط یک مدرک کارشناسی است که توسط دانشجویان برای تحقیق و توسعه بسیاری از ایده های جدید و نوآورانه برای توسعه کشاورزی در سطح جهانی یا به عوامل هندسی خاص انجام می شود. کشاورزی ممکن است در گفتار عملی ساده به نظر بیاید اما در عمل ممکن است عدم نتیجه منجر به هرج و مرج در تغذیه و سوتغدیه یک کشور و مردمان ان شود. از این رو این رشته بسیار مهم و کاربردی است. در کشاورزی و موضوعات مرتبط، تعدادی از موضوعات اصلی وجود دارد که دانش آموزان می توانند در ادامه به آنها بپردازند. همچنین دانشجویان فارغ التحصیل بعد از اتمام کارشناسی فرصت تحقیق و ادامه تحصیل در این حوزه را دارند.

برخی از شاخه‌هایی که در این زمینه می‌توانند مورد علاقه شما باشند در زیر فهرست شده‌اند:

  • زیست شناسی: مطالعه حیات و موجودات زنده شامل ساختار فیزیکی، فرآیندهای شیمیایی و فعل و انفعالات مولکولی
  • علوم محیطی: علوم محیطی یک رشته بین رشته ای است که با علم فیزیکی، بیولوژیکی و اطلاعاتی در تعامل است.
  • شیمی: شیمی شاخه ای از مطالعه است که شامل مطالعه ترکیبات، ساختارها و خواص ماده است.
  • اقتصاد: مطالعه تولید، توزیع و مصرف کالاها و خدمات.
  • تجارت و مدیریت: مطالعاتی در مورد مدیریت و ویژگی های یک کسب و کار.

گرایش های رشته مهندسی کشاورزی در نیوزلند

گرایش های رشته مهندسی کشاورزی در نیوزلند

برخی از تخصص‌های فرعی که دانش‌آموزان در حین پیشرفت ملزم به انجام آن‌ها خواهند بود. علوم حیوانات مختص در فیزیولوژی و زیست شناسی حیوانات است. گرایش دیگر باغبانی است که بر علوم و فنون مرتبط با کشت گیاه تمرکز دارد. علوم خاک نیز خواص بیولوژیکی، شیمیایی و فیزیکی خاک را تجزیه و تحلیل می کند و بر پایداری و حفاظت از سلامت انسان تمرکز می کند. و گرایش دیگر توسعه روستایی است: تمرکز بر پیوندهای بین کشاورزی، درآمد و استانداردهای زندگی. مدیریت زمین : بر جنبه های گسترده کشاورزی تمرکز می کند و در عین حال قانون، برنامه ریزی و توسعه، ساخت و ساز و نگهداری ساختمان را نیز در نظر می گیرد. برای ادامه در این زمینه، فرد برای واجد شرایط شدن به تعدادی مهارت نیاز دارد. رشته کشاورزی و موضوعات مرتبط نیاز به مهارت های خاصی دارد که ممکن است قبلاً آن را داشته باشید.

در جدول زیر شاهد اطلاعات اولیه برای تحصیل به زبان انگلیسی در نیوزلند و بررسی شرایط تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در نیوزلند می باشید:

مقطع تحصیلیمدت تحصیلمیانگین هزینه تحصیل به دلارزبان تحصیلنوع مطالعه
فوق دیپلم11300$نیوزلندیتمام وقت
کارشناسی32000$انگلیسی- نیوزلندیتمام وقت پاره وقت
ارشد34200$
دکترا25400$

ویژگی های دانشجویان رشته مهندسی کشاورزی در نیوزلند

انطباق پذیری و سازگاری به ویژه برای هر کسی که به شغل کشاورزی فکر می کند مهم است. به خصوص از نظر سازگاری با اقلیم و تقاضاهای محلی. این صنعت به سرعت در حال تغییر و چالش برانگیز است، از این رو، باید خود را با شرایط وفق داد.  داشتن تفکر انتقادی کشاورزی مستلزم تحقیق و توسعه زیادی است، از این رو ذهن انتقادی برای این زمینه مناسب است. شما باید یافته های خود را تجزیه و تحلیل و ارزیابی کنید که بهترین روش برای برآورده کردن خواسته ها کدام است. خود محوری نیز ویژگی مهم دیگری این در این رشته است. شما باید فردی باشید که ارزش های خود و نظم و انضباط داشته باشید. هم تیمی های شما بتوانند به شما اعتماد کنند و وظایف چالش برانگیز را به شما تحویل دهند، زیرا تحقیقات به مهارت های تفکر استراتژیک و برنامه ریزی برای انجام وظایف نیاز دارد.

در نمودار زیر شاهد نرخ افزایش تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی در نیوزلند هستید:

افزایش تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی در نیوزلند

مزایا تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در نیوزلند

کشف فرصت های تحصیل در مقاطع مختلف در نیوزلند در رشته کشاورزی می تواند تجربه خوبی باشد، در زیر دلایل دیگری وجود دارد که چرا مطالعه این دوره در آنجا ارزش آن را دارد: هزینه پایین تحصیل در مقایسه با سایر کشورهای بین المللی: تحصیل در نیوزلند در مقایسه با سایر کشورهای بین المللی بسیار مقرون به صرفه تر است. شهرت بین المللی و آموزش با کیفیت: نیوزلند برنامه های آموزشی و مدارک تحصیلی خود را بر اساس شناخته شده ترین و معتبرترین سیستم آموزشی جهان برابر با سایر کشورهای بین المللی استوار می کند. نیوزلند به عنوان ارائه دهنده آموزش با کیفیت، شهرت بین المللی دارد. مهمان نوازی صمیمانه و دوستانه مردم محلی به خاطر رفتار دوستانه، مهمان نوازی و صمیمیت خود نسبت به بازدیدکنندگان خارج از کشور معروف هستند و از ملاقات با مردم کشورهای دیگر لذت می برند.

مقصد سفر ایده آل: هم مقصد تحصیل و هم مکانی برای هیجان و ماجراجویی. نیوزیلند جاذبه‌هایی را ارائه می‌کند که به چشم می‌خورد و دانش‌آموزان می‌توانند با سفر به این مکان‌ها، افق دید خود را گسترش دهند. سفر نیازی به تجملات ندارد. کار با ویزای دانشجویی: این احتمالاً بهترین امتیاز تحصیل در نیوزلند است. دولت نیوزلند به دانشجویان بین المللی اجازه داده است که پس از فارغ التحصیلی در محل اقامت خود ادامه دهند. دانش آموزان همچنین می توانند به صورت پاره وقت کار کنند، به طور متوسط ​​دانش آموزان می توانند در تعطیلات یا تعطیلات به صورت نیمه وقت کار کنند. این نیز یک فرصت عالی برای ادامه کار در آنجا و تبدیل شدن به یک اقامت دائم است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اعزام دانشجو به نیوزلند مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *