مهاجرت تحصیلی نیوزلند

تحصیل در مقاطع مختلف نیوزلند

تحصیل در مقاطع مختلف نیوزلند

علاقه مندان به تحصیل در مقاطع مختلف نیوزلند می توانند در بهترین دانشگاه های این کشور که بهترین کیفیت آموزشی را دارند، پذیرش بگیرند. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ساختار مقاطع مختلف در این کشور را در این مقاله با شما عزیزان به اشتراک گذاشته است. این کشور جزیره ای است که در اقیانوس آرام واقع شده است. این کشور عمدتا از 2 جزیره شمالی و جزیره جنوبی تشکیل شده است. اگرچه تعداد زیادی جزیره کوچکتر وجود دارد. نزدیکترین کشورها به نیوزیلند، استرالیا و کشورهای جزیره اقیانوس آرام می باشند که شامل کشورهای فیجی، کالدونیای جدید و تونگا هستند.

اینفوگرافیک تحصیل در مقاطع مختلف در نیوزلند

مناظر زیبای این کشور که از طریق مجموعه فیلم های ارباب حلقه ها به شهرت جهانی رسیده اند، به لطف فوران های آتشفشانی باستان متنوع است. این کشور ترکیبی غنی از فرهنگ های مختلف، از جمله مائوری، پاکه ها (مردم اروپایی تبار)، آسیا و اقیانوس آرام را ارائه می دهد. این کشور بسیار پیشرفته بوده و در رتبه بندی ملی عملکرد خوبی دارد. این رتبه بندی جنبه های بسیاری از جمله کیفیت زندگی، بهداشت و تحصیلات و آزادی اقتصادی را شامل می شود. غالب ترین بخش اقتصاد ملی بخش خدمات است و پس از آن بخش صنعتی قرار دارد.

بررسی تحصیل در مقاطع مختلف نیوزلند

تحصیل در این کشور یک فرصت عالی است و شما می توانید در دانشگاه های این کشور در تمام مقاطع از جمله کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل کنید. در نمودار زیر طول دوره مقاطع نام برده شده را مشاهده می کنید:

طول دوره مقاطع مختلف تحصیلی در نیوزلند به سال

این کشور دارای چندین نوع موسسه آموزش عالی است که عبارتند از:

  • دانشگاه ها
  • دانشکده ها
  • موسسات خصوصی
  • پلی تکنیک ها

در این کشور 8 دانشگاه وجود دارد که همه آن ها آموزش با کیفیت بالا را ارائه می دهند. همه این 8 دانشگاه در رده 500 دانشگاه برتر جهانی QS قرار دارند. بالاترین رتبه دانشگاه اوکلند است که در رتبه 81 قرار دارد و پس از آن دانشگاه اوتاگو در رتبه 151 قرار دارد. یک مزیت بزرگ برای تحصیل در این کشور رویکرد منحصر به فرد آموزش است. دانشجویان تشویق می شوند که به عنوان یک فرد فکر کنند و راه حل های خود را پیدا کنند. بدین ترتیب، بسیاری از افراد هنگام تحصیل در کشور نقاط قوت و ایده های منحصر به فرد را ایجاد می کنند. گزینه هایی برای کسب مدارک خاص، مانند دیپلم تحصیلات تکمیلی و افتخارات وجود دارند. این نوع مطالعه به طور کلی 1 سال طول می کشد.

دلایل تحصیل در مقاطع مختلف نیوزلند

اگر غریبه هستید، یک نیوزلندی بومی با شما مانند یک دوست رفتار خواهد کرد. آنها به ملاقات با افراد جدید عادت دارند، اول به این دلیل که خودشان زیاد سفر می کنند و همچنین به این دلیل که افراد زیادی برای بازدید از نیوزلند می آیند. فرهنگ در جزایر کاملا آرام و آسان است، همچنین. بنابراین اگر برای تحصیل به شهر بزرگی مانند لندن یا نیویورک می روید، احساس تنش نمی کنید. بیش از 4 میلیون نفر در این کشور ساکن هستند و این یکی از امن ترین مکان ها برای زندگی در جهان است. یکی دیگر از چیزهای جالب در مورد مردم این است که انواع مختلفی از مردم وجود دارد. از آنجایی که کشور کوچکی است، تنوع آن بیشتر از آن چیزی است که در بسیاری از کشورهای اروپایی می بینید.

برخی از مردم می گویند که چون این کشور در گوشه کوچکی از جهان قرار دارد که واقعاً توسط کسی اذیت نمی شود، به نظر می رسد نیوزلند از بقیه جهان منزوی شده است. این اصلا درست نیست همانطور که در بالا ذکر شد، مردم واقعاً از خارجی ها استقبال می کنند. اما، همچنین می تواند یک چیز عالی باشد! اقتصاد در واقع به طرز باورنکردنی با ثبات است، هزینه های زندگی پایین است، و دولت نسبت به دولت هایی که در کشورهای دیگر خواهید دید، پایدارتر (و کمتر استدلالی) است. هیچ چیز بهتر از آب و هوا در نیوزلند نیست. در ارتفاعات بالاتر، برف را خواهید دید، اما در ارتفاعات پایین تر معمول نیست.

دلایل تحصیل در مقاطع مختلف نیوزلند

تحصیل در مقاطع مختلف نیوزلند و کاردانی

جهت تحصیل در مقاطع مختلف نیوزلند می توانید مقطع کاردانی را انتخاب نمایید. مقطع کاردانی سطح تحصیلات عالی است که یک گام بالاتر از گواهینامه ها و برنامه های آموزشگاه فنی است. در این مقطع تعدادی کلاس ارائه می شود. بسیاری از آن ها مبتنی بر تئوری هستند. اما برخی از آن ها مانند یک برنامه گواهی حرفه ای عملی خواهند بود. دلیل اینکه بسیاری از افرادی برای دریافت مدرک کاردانی اقدام می نمایند این است که، نمی دانند که گرفتن مدرک کارشناسی برای آن ها مناسب است یا خیر.

در عوض، آن ها دوره هایی را گذرانده و مدرک کاردانی دریافت می کنند. به طوری که، به آن ها امکان می دهد بلافاصله پس از اتمام دوره کار خود به محل کار بروند و یا اینکه فقط با 1 سال یا بیشتر وقت اضافی می توانند تصمیم بگیرند که کار خود را به پایان برسانند و کارشناسی خود را دریافت کنند. بیشتر مقاطع کاردانی در رشته های هنرهای آزاد است. برخی از آن ها ممکن است جنبه های فنی داشته باشند.

تحصیل در مقطع کارشناسی نیوزلند

برخلاف کشورهایی مانند ایالات متحده که دوره کارشناسی 4 سال طول می کشد، این کشور به شما امکان می دهد ظرف 3 سال کار خود را تمام کنید. این به این دلیل است که کلاس های آموزش عمومی، در صورت وجود، بسیار کم است. ممکن است مجبور شوید درس هایی را بگذرانید که مستقیما در رشته شما وجود ندارد. برای مثال، دانشجویان پرستاری ممکن است مجبور به شرکت در کلاس جبر شوند. شما با کلاس هایی که مستقیما با رشته های موجود مرتبط نیستند هیچ وقت تلف نمی کنید.

این مدارک به شما آموزش کاملا گردشی می بخشد که شما را برای دنیای کار یا فعالیت های آموزش عالی آماده کند. اگر قصد تحصیل در مقاطع مختلف نیوزلند را دارید، مقطع کارشناسی می تواند مناسب باشد. جهت ثبت نام، دانشگاه ها و موسسات بسیاری وجود دارد. اکثر رشته های کارشناسی در 8 دانشگاه این کشور ارائه می شود. هر کلاس در مقطع کارشناسی این کشور حاوی مطالب مرتبط با دوره شما است. بنابراین، وقت برای تحصیلات عمومی یا مدارک اضافی تلف نمی شود. در پایان تحصیلات دانشجو همچنین می توانید 1 سال دیگر را برای رسیدن به جایزه افتخارات به دوره خود اضافه کنید.

تحصیل در مقاطع مختلف نیوزلند و کارشناسی ارشد

دلایل زیادی برای تحصیل کارشناسی ارشد در نیوزیلند وجود دارد. به دلیل وجود استراحتگاه های اسکی پوشیده از برف و اقیانوس های نیمه گرمسیری، دانشجویان در اوقات فراغت خود می توانند، لذت ببرند. علاوه بر اوقات فراغت، دلایل دیگری برای تحصیل در این کشور وجود دارد. در اینجا فقط چند دلیل برای بررسی تحصیل در مقاطع مختلف نیوزلند به خصوص کارشناسی ارشد ذکر شده است:

  • دانشگاه های مشهور بین المللی
  • یک سیستم آموزشی آشنا که از انگلستان الگو گرفته است.
  • کیفیت زندگی بالا
  • استقبال از دانشجویان بین المللی

در جدول زیر اطلاعات کلی درباره مقطع کارشناسی ارشد در این کشور مشاهده می کنید:

پارامترتوضیحات
تعداد دانشگاه های ارائه دهنده8
طول دورهبین 1 تا 2 سال
شهریهبین 26000NZD تا 37000NZD (دلار نیوزلند)

تحصیل در مقاطع مختلف نیوزلند و کارشناسی ارشد

تحصیل در مقطع دکترا نیوزلند

اگر متقاضی مدرک کارشناسی ارشد داشته باشد، جهت تحصیل در مقاطع مختلف نیوزلند می تواند در مقطع دکترا تحصیل کند. علاقه مندان به تحصیل دکترا، باید بدانند که در این کشور هر 8 دانشگاه آمده در QS World Rankings این مقطع را ارائه می دهند. بنابراین، دانشجو، در دانشگاهی درس خواهد خواند که در میان 3% برتر جهان رتبه بندی شده است. هر 8 دانشگاه این کشور به دلیل عملکرد علمی و تحقیقاتی خود توسط دولت تأمین می شوند و در سطح بین المللی مورد احترام هستند. مدرک شما را می توان در هر یک از طیف گسترده ای از هنرها و علوم انسانی، بازرگانی، علوم یا موضوعات تخصصی ارائه شده توسط دانشگاه ها، که در سراسر این کشور واقع شده است، دریافت کرد.

برای پذیرفته شدن جهت تحصیل در مقطع دکترا، باید نشان دهید که مدارک تحصیلی شما نشان می دهد که دانش کافی در مورد رشته مورد نظر خود دارید. توجه داشته باشید که شرایط علمی رشته ها متفاوت است. شهریه دکترا برای اکثر رشته ها بین 6500$ تا 9000$ (دلار) در سال است. به دلیل اینکه دانشگاه های این کشور رشته ها را به زبان انگلیسی ارائه می دهند، برای دانشجویان بین المللی بسیار عالی می باشد. متقاضیانی که قصد تحصیل در نیوزلند را دارند، برای اطلاعات بیشتر می توانند مقاله های نوشته شده درباره این کشور در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مطالعه نمایند.

سوالات متداول در باب مقاطع مختلف تحصیلی در نیوزلند

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب مقاطع مختلف تحصیلی در نیوزلند می باشیم:

  • چرا تحصیل مقاطع مختلف در نیوزلند انتخابی ایده آل است؟ دانشگاه های مشهور بین المللی، سیستم آموزشی آشنا که از انگلستان الگو گرفته، کیفیت زندگی بالا و استقبال از دانشجویان بین المللی
  • شرایط تحصیل مقطع کارشناسی در نیوزلند به چه شکلی است؟ داشتن مدرک دیپلم 13 ساله یا تحصیل حداقل 1 سال کارشناسی یا کاردانی و ارائه مدارک مورد نیاز برای ویزای تحصیلی
  • هزینه تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی در نیوزلند چقدر است؟ به صورت متوسط هزینه تحصیل در نیوزلند سالیانه 9000€ الی 18000€ (یورو) است.
5/5 - (3 امتیاز)

2 دیدگاه برای “تحصیل در مقاطع مختلف نیوزلند

  1. محمدی نیا گفت:

    با اطلاعاتی که شما در زمینه تحصیل در مقطع کارشناسی نیوزلند جمع اوری کردید به شرایط این کشور برای مهاجرت امیدوارم شدم مخصوصا که این کشور دانشگاه های بین المللی با رتبه بالا داره و به دانشجو اهمیت میده و اکثر دانشگاه های این کشور رشته ها رو به زبان انگلیسی ارائه میده نیوزلند رو به یکی از گزینه های مهاجرتم تبدیل کرد

    1. صادقی گفت:

      سلام خدمت شما. خوشحالیم که توانستیم به شما در خصوص مهاجرت به نیوزلند کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *