مهاجرت تحصیلی نیوزلند

اعزام دانشجو به نیوزلند

اعزام دانشجو به نیوزلند

با توجه به زبان رسمی زبان انگلیسی در نیوزلند و کیفیت عالی نظام آموزشی این کشور، اعزام دانشجو به نیوزلند بهترین روش مهاجرتی به این کشور است. البته تحصیل در نیوزلند و هزینه های زندگی در این کشور نسبتا بالا می باشد و مهاجرین به این کشور بایستی از وضعیت مالی خوبی بهره مند باشند. اعزام دانشجو به نیوزلند در تمامی مقاطع از جمله کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا امکان پذیر است و متقاضیان اعزام دانشجو به نیوزلند با داشتن مدرک زبان آیلتس یا تافل و برقراری شرایط دانشگاه مورد نظر می توانند به این کشور مهاجرت کنند و به تحصیل بپردازند.

مسلما برای مهاجرت تحصیلی به هر کشوری نیازمند مشاوره متخصص و با تجربه خواهید بود لذا موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با در اختیار داشتن کادری مجرب آماده همکاری در این زمینه و مهاجرت به بهترین طریق و در کم ترین زمان ممکن می باشد.

اینفوگرافی اعزام دانشجو به نیوزلند

درباره اعزام دانشجو به نیوزلند

کشور نیوزلند در نیمکره جنوبی در همسایگی کشور استرالیا قرار دارد و از جزایر بزرگ و کوچک تشکیل شده است. مردم این کشور به زبان انگلیسی صحبت می کنند و واحد پول این کشور دلار نیوزلند است. نظام آموزشی این کشور بسیار مجهز و مدرن است و از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است. ولینگنتون پایتخت این کشور است و همچنین از شهرهای دانشجویی نیوزلند است. شهرهای دانشجویی این کشور عبارتند از:

  • ولینگتون (Wellington)
  • آوکلند (Auckland)
  • کرایست چرچ (Christchurch)
  • همیلتون (Hamilton)

این کشور که در جوار اقیانوس آرام قرار گرفته است دارای آب و هوایی معتدل و 4 فصل است و شهرهای این کشور بسیار پیشرفته و دارای امکانات عالی است و زندگی در آن از کیفیت خوبی برخوردار می باشد. متقاضیان مهاجرت به این کشور بایستی در زبان انگلیسی مهارت لازم را داشته باشند. این مسئله به آن ها در برقراری ارتباط با سایر مردم یاری می رساند. همچنین زبان انگلیسی و تسلط به آن، یکی از شروط مهاجرت و اعزام دانشجو به نیوزلند می باشد.

مزایای اعزام دانشجو به نیوزلند در سال 2023

تحصیل در نیوزلند و اعزام دانشجو به نیوزلند دارای مزایای بسیاری است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مزایای اعزام دانشجو به نیوزلند

الزامات تحصیل در نیوزلند

تحصیل در کشور نیوزلند می تواند شامل الزامات متعددی شود. متقاضیان تحصیل در این کشور ملزم به رعایت مواردی می باشند که ادامه تحصیل آن ها را در این کشور در پی خواهد داشت. متقاضیان تحصیلیل در این کشور در درجه اول بایستی قوانین عمومی را در نظر بگیرند. برخی از الزامات تحصیل در این کشور عبارتند از:

  • دارا بودن سطح تحصیلی و علمی مطلوب
  • نباید عامل بروز اختلال شوند
  • الزام رعایت قوانین عمومی
  • الزام احترام به مسائل فرهنگی

روند اعزام دانشجو به نیوزلند

اعزام دانشجو به کشور نیوزلند شامل پروسه ای می شود که طی آن متقاضیان ارزیابی خواهند شد. در پروسه اعزام دانشجو به نیوزلند مراحلی وجود دارد که در برخی از آن ها ممکن است موارد حقوقی مانع از پیشرفت روند مهاجرت شود. لذا توصیه می شود برای اعزام دانشجو به این کشور، اقدام به همکاری با وکلای مجرب صورت پذیرد. متقاضیان تحصیل در این کشور قادر خواهند بود امور پس از مهاجرت و یا قبل از مهاجرت را برای خود انجام دهند. اما حضور وکلا به دلیل تجربه و دانش آن ها منجر به تسهیل و تسریع روند می شود.

پروسه اعزام دانشجو به نیوزلند ذیلا بررسی شده است:

پروسه اعزام دانشجو به نیوزلند

نظام آموزشی نیوزلند

نظام آموزشی نیوزلند در مقطع مدارس به دو دوره ابتدایی و متوسط تقسیم می شود. طبق قانون اساسی، تمامی شهروندان و تبعه ها در مدارس دولتی این کشور به صورت رایگان تحصیل می کنند. تحصیل در مدارس از 6 تا 16 سالگی به صورت اجباری است. تحصیل در مهد کودک اختیاری است با این وجود، حدود 9% از کودکان به مهدکودک ها و سایر موسسات پیش دبستانی می روند. از 3 تا 5 سالگی، کودکان می تواند فارغ از نوع ویزا، به طور رایگان تا 20 ساعت در هفته به کودکستان برود. دولت به موسسات پیش دبستانی یارانه می دهد و از این طریق به خانواده های جوان کمک می کند. در موارد دیگر، یک ساعت نظارت کودک در یک مهدکودک از NZD7 تا NZD10 (دلار نیوزلند) برای هر کودک ضروری است.

در نیوزلند حدود 4000 مهد کودک دارای مجوز وجود دارد که شامل مهد کودک ها، مراکز آموزشی، مراکز بازی و گروه های بازی کودکان است. در بعضی از موسسات پیش دبستانی معلمان ثبت نام شده ای وجود دارند و در برخی دیگر والدین نظارت خود را بر روی بچه ها انجام میدهند. همچنین در برخی موارد فرصتی برای دعوت معلمان به خانه وجود دارد که این کمک هزینه نیز توسط دولت می تواند انجام شود. با وجود این واقعیت که بسیاری از موسسات پیش دبستانی به زبان انگلیسی تدریس می کنند، بسیاری از موسسات پیش دبستانی وجود دارند که کودکان مهاجر را هدف قرار می دهند و به زبان های دیگر آموزش میدهند.

کلیات اعزام دانش آموز به نیوزلند

دوره ابتدایی و متوسطه در نیوزیلند سطح دوم سیستم آموزشی کشور است. سیستم آموزش مدارس در نیوزلند شامل 13 سال است و کودکان از 5 سالگی تحصیل می کنند و در سنین 18 تا 19 سالگی به پایان می رسند. مدارس در نیوزیلند بسیار با کیفیت هستند و آموزش عمومی و همچنین موضوعات خاص در کلاس های بالاتر آموزش داده می شود. علاوه بر این دروس موسیقی در کلاس های مجهز، کلاس های تئاتر، رباتیک، کلاس های هنری و رقص، فعالیت های ورزشی، اسکیت، اسب سواری و موارد دیگر ارائه می شود و همه این کلاس ها حتی در مدارس دولتی خوب قابل دسترس است. یک از ویژگی های بسیار جالب مدرسه در نیوزلند این است که کودکان می توانند در 5 سالگی، مدرسه را شروع کنند و لازم نیست منتظر آغاز سال تحصیلی بعدی باشند.

چالش های اساسی اعزام دانشجو به نیوزلند

تمامی کشورهایی که به دنبال اعزام دانشجو به نیوزلند هستند، باید قبل از اعزام به این کشور با چالش های اساسی نیوزلند به خوبی آشنا شوند. زیرا نیوزلند در کنار مزایای بی شماری که برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد، دارای چالش هایی نیز در حوزه های مختلف می باشد. از اصلی ترین چالش های اعزام دانشجو به نیوزلند، دور افتاده بودن این کشور برای تحصیل دانشجویان و زندگی در نیوزلند است. اگر چه نیوزلند دارای مناظر زیبا و حیات وحش است، اما برخی از مردم ممکن است موقعیت منزوی این کشور را درک نکنند. علاوه بر این اکثر دانشجویان برای رفت و آمد به این کشور به یک فرآینئد طولانی و گاهی گران قیمت نیاز دارند. از سوی دیگر از آنجایی که اقلام وارداتی گاهی اوقات نسبتا گران هستند، ممکن است دانشجویان خارجی برای راحتی خانه خود هزینه بالاتری بپردازند.

از دیگر چالش هایی که کشورهای مختلف جهان، باید قبل از اعزام دانشجو به نیوزلند رعایت کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چالش های اساسی اعزام دانشجو به نیوزلندتوضیحات
حمل و نقلزیرساخت های حمل و نقل در نیوزلند به یکی از بزرگترین چالش های دانشجویان بین المللی در این کشور تبدیل شده است. مشکل دیگر در نیوزلند نبود مسیرهای ارتباطی مرکز شهر و مناطق روستایی در این کشور است.
مسائل اقامتگاهبه طور کلی رد نیوزلند گزینه های مسکن خیلی گسترده نیست. که این امر ممکن است منجر به افزایش قابل توجهی در قیمت و به دست آوردن مسکن مناسب در مناطق محبوب باشد.
مراقبت های بهداشتیدولت نیوزلند هزینه های مراقبت های بهداشتی دانشجویان را با دلار پرداخت می کند. که این امر باعث شده تا هزینه مراقبت های بهداشتی در نیوزلند بسیار بالا باشد. هزینه مراقبت های بهداشتی در نیوزلند بین 10$ تا 50$ (دلار) می باشد.

مدارک مورد نیاز پذیرش قبل از اعزام دانشجو به نیوزلند

قبل از اعزام دانشجو به نیوزلند، دانشجویان باید مدارکی را جهت پذیرش در دانشگاه های نیوزلند جمع آوری کنند. این مدارک به شرح زیر می باشند:

مدارک مورد نیاز جهت پذیرش دانشجویان اعزامیتوضیحات
پاسپورتارائه پاسپورت معتبر ملی از اصلی ترین مدارک جهت پذیرش در دانشگاه می باشد.
فرم درخواستهمان فرم ورودی است که باید برای پذیرش در دانشگاه انتخابی خود به دقت تکمیل کنید.
نمرات آزمون مهارت انگلیسیبرای هر یک از دوره های تحصیل در نیوزلند، دانشجویان اعزامی باید در آزمون های زبان انگلیسی شرکت کنند.
نمرات امتحانات رقابتینمرات امتحانات رقابتی
نمرات امتحانات رقابتیاغلب دانشگاه های نیوزلند آزمون هایی را برای سنجش دانشجویان اعزامی ارائه می دهند.
گواهینامه های تحصیلیمتقاضیان باید به همراه فرم درخواست گواهینامه و مدرک تحصیلی را برای حمایت از مدارک تحصیلی خود ارائه دهند.
انگیزه نامهاغلب دانشگاه های نیوزلند آزمون هایی را برای سنجش دانشجویان اعزامی ارائه می دهند.

مدارس نیوزلند

مدارس در نیوزلند به دو صورت دولتی و خصوصی فعالیت می کنند. تحصیل در مدارس دولتی نیوزلند برای شهروندان و تبعه های نیوزلندی است. همچنین کودکی اگر حداقل یکی از والدین وی تابعیت، اقامت یا حتی ویزای کاری داشته باشد می تواند وضعیت یک دانش آموز محلی را بدست آورد. اگر این شرایط وجود نداشته باشد، آنگاه کودک دانشجویی بین المللی محسوب می شود و هزینه تحصیل در مدارس دولتی از NZD12000 (دلار نیوزلند) در سال یا بیشتر خواهد بود.

حتی با آموزش رایگان والدین هزینه های ناچیزی برای لباس مدرسه، کتاب های درسی و فعالیت های فوق برنامه باید بپردازند. مدارس خصوصی ارزش ها و اهداف خاص خود را دارند و اغلب از فلسفه و دین خاصی پیروی می کنند. مدارس خصوصی برنامه های آموزشی خود را تدوین می کنند و ملزم به رعایت برنامه آموزش ملی نیستند. هزینه تحصیل در مدارس خصوصی از حدود NZD25000 (دلار نیوزلند) در سال آغاز می شود.

اعزام دانشجو به نیوزلند در مقطع کارشناسی

تحصیل کارشناسی در نیوزلند اولین سطح تحصیلی در دانشگاه های این کشور اس و مدت تحصیل در این مقطع حدود 4 سال می باشد. تحصیل در این مقطع به زبان انگلیسی ارائه می شود و متقاضیان برای اعزام دانشجو به نیوزلند در این مقطع بایستی مدرک زبان حداقل 6 آیلتس را ارائه کنند. البته مدارک تافل و PTE نیز در میان دانشگاه های این کشور معتبر است. علاوه براین دانشجویان بایستی دارای مدرک دیپلم 12 ساله معتبر باشند. ممکن است دانشگاه برای متقاضیان یک دوره یک ساله را برای آمادگی و اخذ نمره های لازم برای دانشجویان برگزار کند. هزینه تحصیل در این مقطع نیز با توجه به رشته متفاوت است و از NZD20000 (دلار نیوزلند) شروع می شود.

اعزام دانشجو به نیوزلند در مقطع کارشناسی ارشد

پس از مقطع کارشناسی در نیوزلند تحصیل کارشناسی ارشد در نیوزلند به دانشجویان ارائه می شود که آن هم به زبان انگلیسی است و متقاضیان اعزام دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بایستی مدرک آیلتس حداقل 6.5 را داشته باشند و یا مدرک معادل را در تافل و آزمون های معتبر دیگر ارائه نمایند. برای ورود به این مقطع دانشجویان بایستی مدرک کارشناسی معتبر و ترجمه شده خود را ارائه نمایند. علاوه بر این در آزمون ورودی دانشگاه های این کشور در بسیاری از رشته ها شرکت نمایند و با کسب نمره بالا در این آزمون شانس ورود و اعزام دانشجو به نیوزلند را کسب کنند. هزینه تحصیل در این مقطع نیز با توجه به رشته متفاوت است و از NZD25000 (دلار نیوزلند) در سال بالاتر می رود.

اعزام دانشجو به نیوزلند در مقطع دکترا

افرادی که دارای مدرک معتبر کارشناسی ارشد هستند می توانند برای اعزام دانشجو به نیوزلند در مقطع دکترا درخواست دهند و با داشتن مدرک آیلتس حداقل 7 در نیوزلند به تحصیل دکترا بپردازند. تحصیل دکترا در نیوزلند نیز با توجه به رشته به مدت 3 الی 4 سال به طول می انجامد و هزینه تحصیل در آن از NZD5000 (دلار نیوزلند) آغاز می شود. برای تحصیل در مقطع دکترا در نیوزلند دانشجویان بایستی با دانشگاه و اساتید مربوط به رشته تحصیلی خود مصاحبه نمایند و قبل از ورود به دانشگاه استاد راهنمای خود را پیدا کنند.

علاوه بر این دانشجویان بایستی مدارک معتبر دیگر شامل رزومه تحصیلی، انگیزه نامه، مقالات و دیگر مدارک را ارائه نمایند. فارغ التحصیلان دکتری در نیوزلند می توانند پس از تحصیل در نیوزلند با ویزای کاری نیوزلند در این کشور اقامت یابند. از آنجایی که تحصیل در مقطع دکتری شغل محسوب می شود، دانشجویان در این دوره حقوق دریافت می کنند. با دریافت این حقوق می توانند هزینه های خود را برای زندگی و تحصیل پوشش دهند.

اعزام دانشجو به دانشگاه های برتر نیوزلند 2023

دانشگاه های برتر نیوزلند طبق رده بندی های جهانی جزو 500 دانشگاه برتر جهان هستند. جهت اعزام دانشجو به نیوزلند در سال 2023 دانشگاه های برتر این کشور در جدول زیر معرفی شده اند. لازم به ذکر است برخی از این دانشگاه ها نیز مورد تایید وزارت علوم کشور می باشد.

نام دانشگاهشهررده بندی TIMES 2023رده بندی QS 2023
دانشگاه آوکلندآوکلند13987
دانشگاه اوتاگوداندین251418
دانشگاه تکنولوژی آوکلندآوکلند251442
دانشگاه کانتربریکرایست چرچ601248
دانشگاه لینکلنکرایست چرچ401368
دانشگاه مسیپالمرستون شمالی601292

دانشگاه های نیوزلندی مورد تایید ایران

خوشبختانه نیوزلند دانشگاه های بسیار با کیفیت دارد و در سطح جهانی شناخته شده هستند. همچنین مدارک صادر شده از این کشور معتبر می باشند. ضمن اینکه دانشگاه های برتر نیوزلندی همچنین مورد تایید وزارت علوم و بهداشت ایران نیز می باشند. با تحصیل در دانشگاه های نیوزلندی مورد تایید ایران می توانید مدرک معتبر و شناخته شده هم در کشورهای خارجی و هم در ایران را بدست آورید. طبق آخرین لیست ارائه شده از سوی وزارت علوم و بهداشت ایران، دانشگاه های نیوزلندی زیر مورد تایید هستند:

ردیفنام دانشگاه
1Auckland University of Technology
2Massey University
3The University of Auckland
4University of Otago
5University of Otago

هزینه اعزام دانشجو به نیوزلند

به صورت کلی هزینه اعزام دانشجو به نیوزلند بالاست که البته متناسب با کیفیت بسیار عالی دانشگاه های این کشور است. هزینه اعزام دانشجو به نیوزلند در مقاطع مختلف و حتی دانشگاه های این کشور متفاوت است. البته دانشجویان می توانند با استفاده از بورسیه تحصیلی در نیوزلند از پس هزینه های سنگین تحصیل در نیوزلند بر بیایند. به صورت کلی و میانگین هزینه های اعزام دانشجو به نیوزلند در جدول زیر آمده است. البته این هزینه ها فقط شهریه دانشجویی می باشد و دانشجویان بایستی هزینه زندگی در نیوزلند را نیز در یاد داشته باشند و حساب کنند.

مقطع تحصیلیهزینه تحصیل به دلار نیوزلند
کارشناسیNZD20000 الی NZD25000
کارشناسی ارشدNZD17000 الی NZD40000
دکتراNZD5000 الی NZD10000

ویزای تحصیلی برای اعزام دانشجو به نیوزلند

برای اعزام دانشجو به نیوزلند و تحصیل در این کشور متقاضیان بایستی ویزای تحصیلی نیوزلند را دریافت نمایند. برای دریافت این ویزا که حدودا 3 ماهه صادر می گردد. دانشجویان در ابتدا بایستی نامه پذیرش خود را از دانشگاه مورد نظر در نیوزلند دریافت نمایند. سپس با مراجعه به کنسولگری این کشور و ارائه مدارکی از جمله مدارک زیر برای دریافت اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند اقدام نمایند.

  • ارائه نامه پذیرش از دانشگاه نیوزلند
  • تکمیل و ارائه فرم درخواست ویزای تحصیلی نیوزلند
  • فیش پرداخت هزینه درخواست ویزا
  • گذرنامه دارای حداقل 3 ماه اعتبار
  • بیمه درمانی
  • گذرنامه و مدارک شناسایی
  • 2 قطعه عکس سایز پاسپورت
  • ارائه گواهی پزشکی
  • اثبات محل اقامت
  • اثبات تمکن مالی برای زندگی در نیوزلند
  • مدارک تحصیلی و همچنین مدارک زبان و آزمون های داده شده

در نمودار زیر تعداد دانشجویانی که موفق به اخذ ویزای تحصیلی در نیوزلند شده اند را می توان مشاهده کرد:

تعداد دانشجویان موفق به اعزام دانشجو به نیوزلند

یکی از مزایای تحصیل در این کشور نیز استفاده از ویزای همراه است. همچنین همراهان می توانند در نیوزلند مشغول به کار شوند و اجازه کار در طول تحصیلی همسر خود را دارند.

اعزام دانشجو به نیوزلند از طریق بورسیه تحصیلی

طی سالهای اخیر اعزام دانشجو به نیوزلند از طریق بورسیه تحصیلی، مورد توجه بسیاری ازدانشجویان بین المللی از سراسر جهان قرار گرفته است. بروسیه تحصیلی نیوزلند دانشجویان اعزامی را به عنوان یک موفق استثنایی معرفی می کند. همچنین اعزام دانشجو به نیوزلند از طریق بورسیه تحصیلی، می تواند پس از فارغ التحصیلی شما را به یک نامزد شغلی جذاب در سراسر جهان تبدیل کند. هدف از ارائه بورسیه های تحصیلی به دانشجویان اعزامی، جذب دانشجویان از سرتاسر جهان به این کشور، و بالا بردن سطح علمی نیوزلند بوده است. بورسیه های تحصیلی نیوزلند اغلب توسط دولت و با همکاری دانشگاه های معتبر این کشور به دانشجویان مساعد ارائه می شود. جالب است بدانید که بورسیه های تحصیلی در نیوزلند علاوه بر پوشش هزینه های تحصیل در این کشور بخش عمده ای هزینه های زندگی در نیوزلند را نیز پوشش می دهد.

برای آشنایی بیشتر با انواع بورسیه تحصیلی جهت اعزام دانشجو به نیوزلند، به جدول زیر مراجغه فرمایید:

انواع بورسیه تحصیلی در نیوزلندتوضیحات
بورسیه تعالی دانشگاه اوکلندبورسیه تحصیلی تعالی دانشگاه اوکلند برای دانشجویان بین المللی جدید در مقطع کارشناسی ارشد در دسترس است. علاوه بر این متقاضیان باید دانشجویان اعزامی جدیدی باشند که یک پیشنهاد بدون قید و شرط دریافت کرده اند.
بورسیه ویکتوریا ولینگتوندانشگاه ویکتوریا ولینگتون این بورسیه را برای تجلیل از تعهد دانشگاه به جامعه برای دانشجویان بین المللی در دسترس قرار می دهد.
بورسیه شایستگی لینکلندانشگاه لینکلن نیوزلند، بورسیه بین المللی استاد شایستگی را به دانشجویان بین المللی که متقاضی تحصیل در مقط کارشناسی ارشد هستند ارائه می دهد.
بورسیه تعالی دانشگاه واکاتودانشگاه واکاتو نیوزلند، بورسیه تحصیلی تعالی بین المللی را از بین دانشجویان بین المللی مستعد از کشورهای واجد شرایط در برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد ثبت نام می کند.

در نمودار زیر می توانید محبوب ترین بورسیه تحصیلی در نیوزلند را مشاهده فرمایید:

محبوب ترین بورسیه تحصیلی در نیوزلند

الزامات زبانی جهت اعزام دانشجو به نیوزلند

بر خلاف اغلب کشورهای اروپایی و ایالات متحده آمریکا، الزامات زبانی خاصی برای اعطام دانشجو به نیوزلند وجود ندارد. به طور کلی در نیوزلند 3 زبان رسمی وجود دارد که شامل زبان اشاره انگلیسی، مائوری و نیوزلندی می شود. علاوه بر این با توجه به اینکه تنها 4.5% از جمعیت نیوزلند مائوری صحبت می کنند، این زبان در خطر انقراض قرار دارد. البته کلاس های مائوری در مدارس، دانشگاه ها و همچنین کانال های تلویزیونی که منحصرا به زبان مائوری پخش می شوند اجرا می کنند. به طور کلی اعزام دانشجو به نیوزلند فرصتی فوق العاده برای غوطه ور شدن در فرهنگ تاریخی و انتخاب زبان مائوری خواهد بود. البته لازم به ذکر است که اکثر دوره های تحصیلی در دانشگاه های نیوزلند به زبان انگلیسی ارائه می شوند. اگر زبان مادری شما انگلیسی نیست، ممکن است مجبور شوید که مهارت های انگلیسی شما با استانداردهای آموزشی مطابقت دارد.

برای اطلاع از آخرین تغییرات و شرایط مهاجرتی به کشورهای مختلف دنیا می توانید از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کمک بگیرید و از تجربه متخصصین این مجموعه بهره مند شوید. جهت تماس با ما می توانید به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین اقدام کنید.

سوالات پرتکرار در باب اعزام دانشجو به نیوزلند

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات حائز اهمیت در باب اعزام دانشجو به نیوزلند می باشیم:

  • جهت دریافت ویزای دانشجویی ارائه چه مدارکی الزامی است؟ پذیرش معتبر/ ارائه فرم درخواست/ ارائه رسید پرداخت شهریه/ پرداخت هزینه ویزا/ مدارک هویتی/ اثبات تمکن مالی/ آخرین مدرک تحصیلی به همراه ریز نمرات.
  • هزینه تحصیل در مقاطع مختلف در دانشگاه های نیوزلند حدودا چقدر است؟ به طور میانگین هزینه سالانه تحصیل در مقطع کارشناسی NZD20000 تا NZD25000 (دلار نیوزلند)، در مقطع کارشناسی ارشد NZD17000 تا NZD40000 (دلار نیوزلند) و دکتری NZD5000 تا NZD10000 (دلار نیوزلند) است.
  • برترین دانشگاه های نیوزلند برای اعزام دانشجو کدامند؟ می توان گفت دانشگاه هایی با سطح علمی پایین یا غیرقابل قبول در نیوزلند وجود ندارد. اما برخی از دانشگاه ها به عنوان برترین دانشگاه های نیوزلند نام برده می شوند که از سوی دانشجویان خارجی طرفدار بیشتری دارد که از میان آن ها می توان به دانشگاه اوکلند، دانشگاه اوتاگو، دانشگاه کانتربری، لینکلن، مسی، وایکاتو و ولینگتون اشاره کرد.
  • اعزام دانشجو به نیوزلند در مقطع کارشناسی و ارشد چه شرایطی دارد؟ برای ورود به هر دو مقطع ارائه مدرک زبان (برای کارشناسی آیلتس 6 و ارشد آیلتس 6.5) الزامی است. برای ورود به هر مقطع ارائه مدرک تحصیلی قبلی به همراه ترجمه و ریز نمرات قابل قبول الزامی است. زیرا نیوزلند جایگاه برترین دانشجویان از نظر سطح علمی محسوب می گردد. برای ورود به برخی رشته ها نیز ممکن است گذراندن آزمون ورودی با موفقیت نیز ملاک قرار گیرد.
5/5 - (39 امتیاز)

4 دیدگاه برای “اعزام دانشجو به نیوزلند

  1. فریبرز گفت:

    سلام برای دوره های امادگی و یا پیش پذیرش1 ساله میشه اقدام کرد؟ اصلا داره و برای ما ایرانی ها امکانش هست؟ اگر هست هزینه اش چقدره و طول پروسه اش چطوری؟ من دیپلم تجربی دارم و یکی از دوستانمم دیپلم ریاضی گرفته واسه لیسانس مهم هست چی باشه دیپلممون؟ ممنون از شما بابت اطلاعات و سایت خوبتون

    1. صادقی گفت:

      سلام بله امکان اقدام برای شما وجود دارد. برای بررسی هزینه تحصیل با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  2. پگاه گفت:

    سلام و خسته نباشید
    24 سالمه و پرستاری خوندم برای ادامه تحصیل میتونم برم نیوزلند و آیا مدارک این دانشگاه ها مورد تایید وزارت بهداشت هست؟

    1. صادقی گفت:

      سلام بله مدارک تحصیلی در این کشور مورد تائید می باشد. در خصوص مشاوره می توانید با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *