مهاجرت تحصیلی موناکو

رشته مهندسی کشاورزی در موناکو

رشته مهندسی کشاورزی در موناکو

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در موناکو در کشوری کوچک و زیبا که به زبان انگلیسی و فرانسوی می توان در آن تحصیل کرد یک گام بزرگ است. تحصیل در موناکو موجب می شود تا شما زبان انگلیسی و فرانسوی خود را تقویت کنید و به سرعت در جهت یک مهندس 3 زبان شدن پیش بروید. رشته مهندسی در دانشگاه های کشور موناکو در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا در دسترس می باشد. این کشور زیبا دارای مراکز فرهنگی آموزشی بسیار قوی است که هر ساله دانشجویان بین المللی را می پذیرند. روند پذیرش دانشجویان از هر دانشگاه به دانشگاه دیگر متفاوت خواهد بود. شما برای تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی در موناکو می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در موناکو

در این کشور دانشجویان رشته های کشاورزی کلاس درس را بیرون می برند. برای یک رشته کشاورزی، کلاس درس در انبار، کافه تریا، در جنگل، در زمین ورزش و حتی در دریاچه ها، رودخانه ها و اقیانوس ها است. دانشجویان بین المللی خود را وادار می کنند تا آنچه را که در کلاس درس آموخته اند در دنیای واقعی به کار گیرند.  مطالعه کشاورزی یک زمینه بسیار گسترده است و شامل گیاهان، حیوانات و تغذیه است. جامعه ما به آنچه زمین می تواند تولید کند متکی است. بیش از 30 رشته تحت مطالعه کشاورزی بسته به مدرسه ای که انتخاب می کنید و حتی گزینه های بیشتری برای مسیرهای شغلی وجود دارد. یک دانشجوی بین المللی انتخاب هایی دارد که شامل رشته های کشاورزی و خدمات حیوانات خانگی، مدیریت بازرگانی کشاورزی، عملیات تولیدات کشاورزی، علوم دامی، علوم و فناوری غذایی، خدمات باغبانی، علوم گیاهی و خاک شناسی می شود.

بسته به انتخابی که انجام می شود، دانشجویان بین المللی برای شغل بر روی حیوانات، تغذیه یا گیاهان تمرکز خواهند کرد. این چیزی است که هنگام تحصیل در رشته کشاورزی باید انتظار داشت. در هر یک از 50 ایالت، دانشگاه هایی با کمک زمین وجود دارند که رشته های کشاورزی را ارائه می دهند. یکی از جنبه های کلیدی دانشگاه ها، ایستگاه آزمایش کشاورزی است. این مرکز تحقیقاتی برای حل مشکلات و بهبود تحقیقات در کشاورزی است. علاوه بر این، در یک دانشگاه رشته مهندسی کشاورزی نیز یک توسعه تعاونی مرتبط با هر دانشگاه وجود دارد. در بخش توسعه تعاونی، مربیان کشاورزی با تولیدکنندگان کشاورزی تعامل دارند و بهترین شیوه ها و تحقیقات را به اشتراک می گذارند. مربیان توسعه تعاونی در محوطه دانشگاه و همچنین در جوامع مستقر هستند.تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در موناکو

 

شرح تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در موناکو

کارشناسی ارشد مهندسی کشاورزی در دانشگاه ها کشور موناکو  یک برنامه 3 ساله به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی است. دانشگاه های این کشور در بین 100 دانشگاه برتر از بین بیش از 2000 موسسه آموزش عالی رتبه بندی شده است. در دانشگاه های این کشور دانش آموزان می توانند یادگیری آکادمیک خود را خارج از محیط یادگیری روزانه خود در یک زمینه تجاری واقعی به کار گیرند. رویکرد یادگیری تجربی کل برنامه درسی را مشخص می کند و بر کاربردها، مثال های دنیای واقعی و مطالعات موردی تأکید دارد. این رویکرد به دانش‌آموزان این فرصت را می‌دهد تا روی چالش‌های مشخص و موضوعی که شرکت‌ها به آنها داده‌اند کار کنند و به طور فعال با مدیران مربوطه شرکت در تصمیم‌گیری استراتژیک و توصیه‌ها، معمولاً در طول مسابقات تجاری، دوره‌های کارآموزی، سفرهای مطالعاتی پروژه‌های مبتنی بر تیم که در داخل سازمان‌دهی شده‌اند، درگیر شوند.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص شرایط تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در کشور موناکو می باشید:

پارامترشرح
مهلت درخواستبهار: 20 ژانویه  پاییز: 10 اوت
تاریخ شروع برنامهسپتامبر و فوریه
هزینه های تحصیل به دلار2700$- 6800$

جهت گیری های تحقیق در رشته مهندسی کشاورزی در کشور موناکو عبارت است از:

  • مهندسی مکانیزاسیون و تجهیزات
  • مهندسی آب و خاک کشاورزی
  • مهندسی محیط زیست
  • مهندسی برق رسانی و اطلاعات
  • مهندسی کشاورزی و بیوسیستم

مزایا تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در موناکو

تحصیل در موناکو پروژه های مشاوره شرکتی یک عنصر جدایی ناپذیر از رویکرد یادگیری کاربردی در داخل و خارج از کلاس درس هستند. دانش آموزان در پروژه های واقعی که توسط شرکت های محلی یا بین المللی به آنها سپرده شده است به صورت تیمی کار می کنند. این پروژه‌ها زمانی شروع می‌شوند که دانش‌آموزان ابزارهای اساسی، مجموعه مهارت‌ها و بینش‌ها را به دست آورند و آنها را قادر می‌سازد تا چالش‌های مدیریتی و تصمیم‌گیری استراتژیک را مدیریت کنند. شرکت‌های خارجی با مسائل واقعی روبرو هستند یا باید با تکیه بر تحلیل و رویکرد کاندیداهای کارشناسی ارشد یا MBA تصمیمات استراتژیک بگیرند تا از وضعیت فعلی کسب‌وکار خود به بهترین نحو استفاده کنند. در سال‌های 2019 و 2020، دانشجویان IUM روی پروژه‌های مشاوره‌ای برای مشخص و معروفی کار کردند.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در سال های اخیر در رشته مهندسی کشاورزی در موناکو هستید:

نرخ اشتغال رشته مهندسی کشاورزی در موناکوشکوه و عظمت شگفت انگیز و اندازه های غول پیکر برخی از کتابخانه های کلاسیک ممکن است برخی از خوانندگان را شگفت زده کند در حالی که برخی دیگر در شکوه و عظمت. در کتابخانه IUM ما شعار کوچک زیبا است، همان چیزی است که دانشجویان را به دلیل جذابیت داشتن کلاس‌های کوچک که توجه فردی را جلب می‌کنند، به سمت IUM سوق داده است. IUM ورزش را در محوطه دانشگاه در سطح رقابتی، دانشگاهی یا آماتور ترویج می کند: تیم فوتبال، تیم راگبی، تیم گلف، یوگا، کراس فیت، آهسته دویدن، پیاده روی و همچنین بسکتبال، اسب سواری، شنا، کارتینگ. همچنین هر هفته جمعی از دانشجویان با نظارت استاد محترم تجارت مالی به تحلیل، پیش بینی و شبیه سازی در بازار بورس می پردازند.

دانشگاه رشته مهندسی کشاورزی در موناکو

دانشگاه بین المللی موناکو در سال 1986 تاسیس شد و در شاهزاده موناکو واقع شده است. این دانشگاه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته بازرگانی تخصصی در امور مالی، بازاریابی، مدیریت بازرگانی ورزشی و مدیریت بین المللی ارائه می دهد که به زبان انگلیسی تدریس می شود. بخش تحقیقاتی این دانشگاه همچنین از مشارکت با آزمایشگاه تحقیقاتی گروه INSEEC بهره می‌برد که دسترسی وسیعی به پایگاه‌های اطلاعاتی، نرم‌افزارهای فنی و سایر پشتیبانی‌ها را برای اعضای هیئت علمی IUM فراهم می‌کند تا فعالیت‌های تحقیقاتی خود را دنبال کنند. محققان IUM به آزمایشگاه تحقیقاتی گروه INSEEC کمک می کنند و در سمینارهای تحقیقاتی در سطح گروه شرکت می کنند. این مشارکت ارزشمند امکان همکاری با بیش از 60 محقق از گروه را به دانشکده ما ارائه می دهد.

در لیست زیر شاهد مدارک لازم برای مقاطع مختلف تحصیلی در موناکو رشته مهندسی کشاورزی در کشور موناکو می باشید:

  • گواهی زبان انگلیسی: امتیاز مورد نیاز: بالای 70% یا B یا معادل آن
  • عکس پاسپورت؛
  • کپی ریز نمرات نهایی مدرک تحصیلی (در صورت لزوم ترجمه انگلیسی محضری)
  • کپی مدرک نهایی شما (در صورت وجود ترجمه محضری انگلیسی)
  • صورت حساب بانک
  • پیشنهاد تحقیق (فقط کارشناسی ارشد و دکتری)
  • 2 توصیه نامه (فقط کارشناسی ارشد و دکتری)

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اعزام دانشجو به موناکو به متقاضیان مهاجرت به این کشور مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *