مهاجرت تحصیلی در صربستان

رشته مهندسی کشاورزی در صربستان

رشته مهندسی کشاورزی در صربستان

رشته مهندسی کشاورزی در صربستان یک رشته مورد نیاز برای این کشور محسوب می شود، شرایط کشاورزی در این کشور خوب است. در این کشور دانشگاه هایی وجود دارند که هر ساله دانشجویان بین المللی را از سراسر جهان جذب می کنند. شما نیز می توانید برای تحصیل در صربستان در رشته مهندسی کشاورزی در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا نیز اقدام کنید. در این کشور برای این رشته نیز فرصت های شغلی خوبی وجود دارد و برای دانشجویان بین المللی در کشور های دیگر نیز این فرصت های کاری مناسبی وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در مسیر مهاجرت به صربستان به شما مشاوره ارائه می دهد.

دانشگاه رشته مهندسی کشاورزی در صربستان

دانشکده کشاورزی در سال 1919به عنوان یکی از 6 دانشکده دانشگاه بلگراد تأسیس شد. دانشکده ساختمان خود را در Zemun در 1932 دریافت کرد، جایی که هنوز در آن قرار دارد. پس از جنگ جهانی دوم، دانشکده توسعه بسیار فشرده ای داشت و به سطح اولین موسسه آموزش عالی در نوع خود در کشور برای آموزش دانش آموزان در تمام شاخه های کشاورزی رسید. از زمان تأسیس آن در 1919، حدود 15600 دانشجو دارای مدرک کارشناسی، 866 مدرک کارشناسی ارشد و 669 درجه دکترا هستند. ثبت نام دانش آموزان حداکثر 10000 دانشجو در سال است، 370 دانشجو فارغ التحصیل می شوند 30 نفر مدرک و 20 درجه دکترا دریافت می کنند. فعالیت های آموزشی و تحقیقاتی شامل 71 استاد کامل می باشد.

این دانشکده فعالیت های آموزشی و علمی تحقیقاتی را در زمینه کشاورزی، پرورش میوه، دامداری، مدیریت خاک، حفاظت از محصولات و محصولات غذایی، تکنیک های کشاورزی، فناوری غذا و بیوشیمی و اقتصاد کشاورزی پوشش می دهد. دانشکده در چارچوب فعالیت آموزشی خود، مطابق با برنامه درسی برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، و دکترا، کلاس ها (سخنرانی، تمرین، تمرینات حرفه ای و سایر اشکال تدریس) برگزار می کند، همچنین آزمون های دانش (امتحان، آزمون و غیره) را انجام می دهد، آموزش های اضافی و معاینات حرفه ای برای افرادی که دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی در این زمینه آموزشی هستند. دانشکده به طور مستقل و با همکاری سایر سازمان ها از طریق تحقیقات اساسی، کاربردی و توسعه ای، مطالعات و پروژه ها، مهندسی، تخصص، مشاوره، گواهینامه ها، مجوزها، گواهینامه ها و کنترل در کلیه زمینه های تولید کشاورزی و فناوری مواد غذایی فعالیت های علمی و تخصصی انجام می دهد.

تحصیلات تکمیلی رشته مهندسی کشاورزی در صربستان

برای برنامه های کارشناسی ارشد که یک سال با 60 ECTS طول می کشد، داوطلب باید دارای مدرک کارشناسی با حداقل 240 امتیاز ECTS باشد. برای برنامه های کارشناسی ارشد 2 ساله با 120 ECTS ، یک داوطلب باید دارای مدرک کارشناسی با حداقل 180 امتیاز ECTS باشد. شرایط پذیرش از برنامه ای به برنامه دیگر (معمولاً با توجه به حوزه تحصیلات قبلی) متفاوت است و باید در صفحات وب با اطلاعات مربوط به برنامه های خاص بررسی شود. یک شرط اساسی برای ثبت نام در مقطع دکتری این است که داوطلب یک دوره کارشناسی ارشد را با موفقیت به پایان رسانده و حداقل 300 ECTS کسب کرده باشد. الزامات اضافی، مانند حداقل معدل، تعداد مقالات چاپ شده در مجلات علمی و غیره توسط هر موسسه تعیین می شود و در صفحات وب برنامه های تحصیلی خاص دکتری ارائه می شود. مطالعات کشاورزی شامل جنگلداری، مدیریت مزرعه و فروش کشاورزی می شود.

دانشگاه کشاورزی تخصص هایی را در زمینه هایی مانند موارد زیر ارائه می دهد:

  • علوم دامی
  • مهندسی کشاورزی
  • علوم خاک
  • تجارت کشاورزی
  • حفاظت از گیاهان
  • علوم غذایی

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص شرایط تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در صربستان هستید:

سطح تحصیلاتمدت تحصیلزبان تحصیلشروع ترم
لیسانس4انگلیسی-صربیاکتبر
ارشد2
دکترا3

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در صربستان

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در صربستان

وظایف دانشجویان علوم کشاورزی بستگی به تخصص تحصیلی انتخابی آنها دارد، به عنوان مثال، یک دانشجوی کارشناسی مهندسین کشاورزی طراحی و نظارت بر ماشین آلات کشاورزی و عملیات تولید را انجام می دهد، در حالی که دانشجویان مدیریت مشاغل کشاورزی سازماندهی فرایند تولید را بر عهده می گیرند، بنابراین، فراگیرانی که مایلند مدیران مزرعه یاد می گیرند که فعالیت های رو به رشد را هماهنگ کنند، بر کارکنان نظارت کنند و تغییرات رویه ای را تعیین کنند. این یکی از چالش برانگیزترین کارها برای هر مهندس است. طبیعت به طریقی خاص کار می کند، و برای به دست آوردن بیشتر آن به دانش و مهارت هایی نیاز دارید تا طبیعت را به شیوه خود اصلاح کنید. دانشمندان و مهندسان کشاورزی قرار است در معرض طبیعت قرار گیرند و آن را برای بشر کار کنند.

صرف نظر از این که محصول بیشتری از محصولات حاصل شود، کشاورزی آسان و لذت بخش باشد، انواع گونه های گیاهی جدید ایجاد شود یا به محیط زیست توجه شود، خدمات مهندسان و دانشمندان کشاورزی مورد توجه است. مهندسان کشاورزی فناوریهای جدیدی را برای تولید محصولات کشاورزی در سطح انبوه منتقل و تولید می کنند تا بتوانند زندگی مقرون به صرفه ای برای مردم داشته باشند. مهندسان کشاورزی در شناسایی و حل مشکلات مختلف در جهان کشاورزی از جمله مشکلات طراحی تجهیزات و تولید مشارکت دارند. مهندسان کشاورزی در زمینه تحقیق و توسعه، تولید ، فروش یا مدیریت فعالیت می کنند. مهندسی کشاورزی یک مطالعه چند رشته ای است که شامل زیست شناسی حیوانات، زیست شناسی گیاهان و اصول مهندسی مکانیک، عمران، برق و شیمی با دانش اصول کشاورزی است. تحصیل در صربستان موقعیت های خوبی را برای شما ایجاد می کند.

فضای کاری رشته مهندسی کشاورزی در صربستان

کار تیمی یک کشاورز باید یک تیم کار خوب باشد. مهارت های ارتباطی باید به اندازه کافی کارآمد باشند تا دیگران در تیم بتوانند دستورالعمل های ارائه شده توسط شما را در رابطه با یک محصول، پروژه یا ماشین آلات دنبال کنند. حل مشکلات مهارت ها و پروژه های کشاورزی با چالش های زیادی مانند تولید کشاورزی، طراحی ماشین آلات و اقدامات ایمنی، تکنیک های پردازش محصولات، فرسایش آب و دیگر چالش های زیست محیطی و زمین شناسی همراه است. شرایط کار پس از تحصیل در صربستان برای یک مهندس کشاورزی شرایط مناسب و خوبی تلقی می شود. توانایی های ریاضی مهندسان کشاورزی برای حل مشکلات هنگام کار بر روی ماشین آلات کشاورزی و کشاورزی نیاز به استفاده از ریاضیات پیشرفته دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل در صربستان به زبان انگلیسی به شما مشاوره ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *