مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

رشته مهندسی کشاورزی در پاراگوئه

رشته مهندسی کشاورزی در پاراگوئه

برای علاقه مندان مهاجرت تحصیلی به آمریکای جنوبی، تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در پاراگوئه می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. این کشور، کشوری محصور در خشکی در آمریکای جنوبی است که از جنوب و جنوب غربی با آرژانتین، از شرق و شمال شرق با برزیل و از شمال غربی با بولیوی همسایه است. از آغاز قرن بیست و یکم رشد اقتصادی سریعی داشته است. در سال 2010، اقتصاد 14.5% رشد کرد، و بزرگترین رشد اقتصادی در آمریکای لاتین شد. فرصت های مطالعه در سراسر جهان وجود دارد. برای دانشجویانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند، یک گزینه رایج این است که به اروپا یا آسیا بروند. با این حال، تعداد بیشتری از دانشجویان ترجیح می‌دهند به مکانی مانند این کشور سفر کنند.

این منطقه جالب، متنوع و پر از امکانات، یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که می خواهند فرهنگ کاملا متفاوتی را تجربه کنند. این کشور در آمریکای جنوبی قرار دارد. این کشور محصور در خشکی است و با برزیل، آرژانتین و بولیوی هم مرز است. رودخانه پاراگوئه از این کشور عبور می کند. بیش از 1000 سال پیش توسط اسپانیایی ها سکونت داده شد. در نتیجه، بیشتر کشور دارای پیشینه مذهبی و جنبه فرهنگی بسیار قوی است. این نگارش درباره موضوع رشته مهندسی کشاورزی در پاراگوئه توسط تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گردآوری شده است.

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی کشاورزی در پاراگوئه

نکته ای که در آموزش عالی در این کشور وجود دارد این است که آموزش عالی چیزی نیست که به راحتی در دسترس باشد. در دهه 1990 تنها 2 موسسه آموزش عالی در این کشور وجود داشتند. در آن زمان، دانشگاه ملی و دانشگاه کاتولیک درهای خود را به روی عموم باز کردند. از آن زمان، دانشگاه ها و مدارس متعددی برای خدمت به مردم به کشور نقل مکان کرده اند. مدارس خود نرخ شهریه و واجد شرایط بودن را تعیین می کنند. هیچ مراقبت بهداشتی عمومی برای دانشجویان بین المللی که ممکن است به آن نیاز داشته باشند وجود ندارد. به همین دلیل، اکثر دانشجویان باید سیاست ها و تمکن مالی خود را برای پوشش مراقبت های پزشکی لازم به همراه داشته باشند.

دولت این کشور تلاش های زیادی برای بهبود کیفیت دانشگاه ها انجام داده است. برای مدت طولانی، این کشور تنها 2 دانشگاه داشت. در دهه 1990 بود که موسسات آموزش عالی دولتی بیشتری افتتاح شدند. در همین زمان بود که دانشگاه های خصوصی به وجود آمدند. آن ها در حال حاضر بیش از 40 دانشگاه خصوصی و 8 دانشگاه دولتی دارند.

طول دوره ها در جدول زیر نشان داده شده است:

مقطع تحصیلیطول دوره
کارشناسی5
کارشناسی ارشد2
دکترا3

اکثر دانشگاه ها تخصص هایی را ارائه می دهند که 1 سال طول می کشد. دانشگاه های زیر رشته مهندسی کشاورزی در پاراگوئه را ارائه می دهند:

  • دانشگاه سن سباستین سن لورنزو
  • دانشگاه اقیانوس آرام
  • دانشگاه ملی شرق
  • دانشگاه متروپولیتن آسونسیون
  • دانشگاه خصوصی شرق
  • دانشگاه ملی ویلاریکا
  • دانشگاه ملی کنسپسیون

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی کشاورزی در پاراگوئه

فرصت های شغلی مهندسی کشاورزی در پاراگوئه

فارغ التحصیلان رشته مهندسی کشاورزی در پاراگوئه دانش خود را از فناوری مهندسی و علوم زیستی در کشاورزی به کار می برند. وظایف آن ها ماشین آلات کشاورزی، تجهیزات و سازه ها را طراحی، توسعه روش هایی برای حفظ خاک و آب، و روش های تحقیق برای بهبود نحوه فرآوری محصولات کشاورزی می باشند. مهندسین کشاورزی بسته به علایق شغلی خود می توانند از میان تعدادی از تخصص ها مانند طراحی سیستم های قدرت و ماشین آلات، مهندسی سازه و محیط زیست، و مهندسی مواد غذایی و فرآیندهای زیستی انتخاب کنند. آموزش منحصر به فرد آن ها متخصصان مهندسی کشاورزی را آموزش می دهد تا روابط متقابل بین فناوری و سیستم های زنده را درک کنند و آن ها را برای فرصت های شغلی متنوع در حفاظت از اکوسیستم، ایمنی مواد غذایی، انرژی زیستی و سلامت انسان آماده کند.

فرصت های شغلی برتر برای مهندسین کشاورزی عبارتند از:

فرصت های شغلی برتر برای مهندسین کشاورزی در پاراگوئهحقوق ماهیانه کار در پاراگوئه برای مهندسان کشاورزی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در پاراگوئه برای مهندسان کشاورزی

هزینه تحصیل و زندگی در پاراگوئه

دانشگاه های این کشور بسیار مقرون به صرفه بوده و نسبت به کشورهای دیگر ارزان تر می باشند. دانشگاه ها معمولا به جای یک پرداخت در هر ترم یا سال تحصیلی، پرداخت های ماهانه را تغییر می دهند. پرداخت های ماهانه در گران ترین دانشگاه ها بین 160$ تا 240$ (دلار) است. این بدان معناست که هزینه تحصیل در پاراگوئه در 1 سال تحصیلی می تواند بین 1920$ تا 2900$ دلار هزینه داشته باشد. با این حال، دانشگاه های بسیار مقرون به صرفه تری وجود دارد. پرداخت های ماهانه در دانشگاه های مقرون به صرفه تر ممکن است بین 400000PYG و 900PYG هزینه داشته باشد، به این معنی که هزینه تحصیل برای یک سال کامل بین 900$ تا 1800$ (دلار) خواهد بود.

اجاره یک آپارتمان 1 خوابه بسته به منطقه می تواند بین 250$ تا 350$ (دلار) در ماه هزینه داشته باشد. در مورد حمل و نقل، شما باید حدود 25$ (دلار) برای حمل و نقل عمومی هزینه کنید. این برای اتوبوس ها خواهد بود. زیرا آسونسیون، پایتخت، مترو ندارد. خوردن یک رستوران محلی 5$ (دلار) هزینه دارد. اگر به یک رستوران میان رده بروید، یک وعده غذایی دو نفره حدود 24$ (دلار) هزینه دارد.

ویزای دانشجویی پاراگوئه

برای درخواست ویزای تحصیلی پاراگوئه، به پاسپورتی با اعتبار حداقل 6 ماه پس از بازگشت از این کشور نیاز دارید. شما باید با ویزای توریستی استاندارد وارد این کشور شوید. سپس در عرض 7 روز پس از ورود، نام و آدرس خود را در نزدیکترین ایستگاه پلیس محلی ثبت کنید. به مدت 2 سال اعطاء می شود و ممکن است قابل تمدید باشد.

مدارک لازم کشور مبدا برای ارائه اجازه اقامت موقت دانشجویی این کشور عبارتند از:

  • گذرنامه
  • شناسنامه با آپوستیل
  • گواهی سابقه پلیس با آپوستیل
  • گواهی ازدواج یا طلاق، با آپوستیل، در صورت وجود

اگر متقاضی قصد انجام تحصیلات دانشگاهی را دارد، باید گواهی تحصیل و عنوان دبیرستان خود را با تاییدیه آپوستیل ارائه دهد. اگر متقاضی قصد دارد تحصیلات ابتدایی یا متوسطه خود را انجام دهد، والدین یا سرپرستان آن ها باید یک اظهارنامه حمایتی را در مقابل یک دفتر اسناد رسمی محلی امضاء کنند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در امر مهاجرت می باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *