مهاجرت تحصیلی سوئیس

رشته مهندسی کشاورزی در سوئیس

رشته مهندسی کشاورزی در سوئیس

رشته مهندسی کشاورزی در سوئیس از رشته های محبوب در میان دانشجویان بومی و بین المللی است که هر ساله مورد توجه قرار گرفته است. در حال حاضر با افزایش گرایش تحصیل در رشته های مهندسی در کنار رشته های عمران و برق افزایش تقاضا برای تحصیل رشته مهندسی کشاورز در سوئیس نیز به چشم می خورد. ممکن است که تحصیل در سوئیس برای دانشجویان بین المللی رویا باشد اما شما هم می توانید برای تحصیل به این کشور مهاجرت کنید و برای موفقیت در این مسیر نیز مشاوره و اخذ راهنمایی از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به شما کمک شایانی خواهد کرد. برای تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در سوئیس باید خود را برای شرایط و ارائه مدارک لازم نیز آماده کنید تا بهترین نتیجه را بدست بیاورید.

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در سوئیس

آیا می خواهید بخشی از صنعت کشاورزی و تولید غذا در آینده باشید؟ این رشته دانش بنیادی و ابزارهای حرفه ای مورد نیاز شما را در طیف وسیعی از موضوعات کشاورزی به شما ارائه می دهد. رشته علوم زیستی و علوم کشاورزی و مهندسی کشاورزی در دانشگاه علوم کاربردی برن به دانشجویان بین المللی ارائه می شود. در این برنامه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، شما دانش علمی تخصصی خود را به روز می کنید و مهارت های تحلیلی، روش شناختی و رهبری خود را توسعه می دهد. علوم زیستی در علوم کشاورزی و جنگلداری در دانشگاه علوم کاربردی برن در مقطع کارشناسی ارشد علوم زیستی در علوم کشاورزی و جنگلداری تنها یکی از این نوع در سوئیس است. جهت گیری قابل توجه HAFL نسبت به پروژه های آموزشی، تحقیقاتی و خدماتی، دانش تخصصی پیشرفته و مجاورت با زندگی روزمره حرفه ای آینده شما را تضمین می کند.

درجات کشاورزی علم و عمل برخورد با کشت سیستماتیک برخی گیاهان و دامداری را مطالعه می کنند. مدارک کشاورزی به دانش آموزان در مورد تولید غذا و مواد اولیه از منابع گیاهی و حیوانی اختصاص داده شده برای مصرف و استفاده انسانی، آماده توزیع در بازارها، آموزش می دهد. فارغ التحصیلان ممکن است در موسسات دولتی یا شرکت های خصوصی حمل و نقل جاده ای، تامین انرژی و ماشین آلات کشاورزی کار کنند. همچنین ممکن است دانشجویان تحصیلات خود را در یک برنامه تحصیلی دکتری در دانشگاه های لتونی یا خارج از کشور ادامه دهند. برنامه مطالعه با تدوین پایان نامه کارشناسی ارشد که شامل تحقیقات تحلیلی و تجربی است، تکمیل می شود. آزمایش ها در آزمایشگاه های به روز دانشکده مهندسی با استفاده از روشها و تجهیزات تحقیقاتی مدرن انجام می شود.

جایگاه رشته مهندسی کشاورزی در سوئیس

به طور کلی رشته مهندسی از مورد توجه ترین رشته ها در هر کشور و هر دوره زمانی است. همیشه نیاز به مهندسان ماهر در سراسر جهان وجود دارد خصوصا با افزایش خشکسالی ها و کبود تغذیه و مواد خوراکی رشته مهندسی کشاورزی بیشتر مورد نیاز خواهد بود. تحصیل در رشته مهندسی در سوئیس فرصتی عالی برای دانشجویان بین المللی در عرصه جهانی فراهم می کند. تقاضا برای مهندسانی که در موسسات معتبر تحصیل کرده اند در هر بخش بسیار زیاد است. کالج های مهندسی در سوئیس به دلیل تدریس گسترده خود با تمرکز همه جانبه بر روی مطالعات و دانش آموزشی مشهور هستند. دانشجویان بین المللی که به دنبال شغلی با ارزش در مهندسی هستند می توانند کورکورانه رشته مهندسی در سوئیس را انتخاب کنند.

در نمودار زیر شاهد افزایش اشتغال به مهندسی کشاورزی در کشور سوئیس می باشید:

افزایش اشتغال به مهندسی کشاورزی در سوئیسدانشگاه های مهندسی در سوئیس، از معتبرترین موسسات مهندسی در جهان هستند. در اینجا لیست کوچکی از چند مورد از آنها آمده است:

  • موسسه فناوری فدرال سوئیس لوزان (EPFL)
  • ETH زوریخ
  • مدرسه پلی تکنیک فدرال لوزان
  • دانشگاه زوریخ
  • دانشگاه ژنو
  • دانشگاه بازل
  • دانشگاه علوم کاربردی زوریخ (ZHAW)
  • دانشگاه برن سوئیس

دانشگاه های رشته مهندسی کشاورزی در سوئیس

سوئیس دارای 9 دانشگاه برتر با رتبه بندی جهانی و شهرت بین المللی است. این دانشگاه ها کالج هایی را که دوره های مهندسی را در سوئیس ارائه می دهند، اداره می کنند. کیفیت آموزش برابر است و بالاتر از استانداردهای آموزشی تحسین شده جهانی است. دانشگاه های سوئیس دانشجویان بین المللی بیشتری را جذب می کنند. درصد بیشتری از دانشجویان خارجی تحصیلات عالی خود را با دسترسی آسان در سوئیس ادامه می دهند. بنابراین، کالج های مهندسی در سوئیس چشم اندازی جهانی در محیط چند فرهنگی و همه کاره ارائه می دهند. از آنجایی که سوئیس قطب اقتصاد انگلستان است، همه دوره های مهندسی با مشاغل محلی ارتباط نزدیک دارند. بیشتر از سخنرانی‌های کلاسی طولانی، دانش‌آموزان آموزش عملی و قرار گرفتن در معرض عملی کسب‌وکار را می‌بینند.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های کشور سوئیس برای تحصیل رشته مهندسی کشاورزی می باشید:

نام دانشگاهرتبه در سوئیسرتبه در اروپارتبه در جهاننرخ پذیرش
Swiss Federal Institute of Technology Zurich1251627%
University of Basel24513635%
Federal Institute of Technology Lausanne35618828%
University of Bern420012025%

شرایط تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در سوئیس

شرایط تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در سوئیس

هنگام انتخاب تخصص خود در زمینه مهندسی برای تحصیل در سوئیس ، گزینه های زیادی خواهید داشت. دانشگاه های سوئیس از ارائه هیچ یک از تخصص های مهندسی به دانشجویان بین المللی عقب نیستند. برای اخذ پذیرش از دانشگاه های سوئیس، دانشجویان بین المللی باید فرم درخواست را پر کرده و همراه با مدارک پشتیبان ارسال کنند. الزامات اسناد با تخصص و مهندسی دانشگاه سوئیس که انتخاب می کنید متفاوت است. دوره لیسانس حداقل 3 سال طول می کشد. در این مدت باید 180 امتیاز اعتبار کسب کنید. کارآموزی 10 هفته ای نیز اجباری است. ورود به ترم اول فقط در پاییز امکان پذیر است. در مجموع 120 امتیاز اعتباری کسب می شود. کارآموزی حرفه ای 6 هفته اجباری است. مدرک کارشناسی ارشد ETH در علوم کشاورزی (MSc ETH Agricultural Sc.) است.

در اینجا به برخی از محبوب ترین رشته های مرتبط با مهندسی کشاورزی که می توانید به تحصیل کارشناسی ارشد در سوئیس بپردازید اشاره می کنیم:

  • مهندسی داروسازی
  • مهندسی مکانیک
  • مهندسی برق
  • مهندسی هسته ای
  • مهندسی عمران
  • علوم و مهندسی محاسبات
  • مهندسی پزشکی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه نحوه و شرایط اخذ ویزای دانشجویی سوئیس مشاور و راهنمای شماست و شما می توانید با تماس و اخذ مشاوره از مشاوران متخصص این مجموعه پاسخ سوالات خود را بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *