مهاجرت تحصیلی شیلی

رشته مهندسی کشاورزی در شیلی

علاقه مندان به تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در شیلی می توانند در 2 دانشگاه برتر این کشور به خصوص دانشگاه شیلی تحصیل کنند. این کشور به دلیل کیفیت عالی موسسات آکادمیک و تعداد زیادی دانشگاه برای انتخاب، مقصد بسیار محبوبی در آمریکای جنوبی است. این کشور به دلیل مناظر زیبا و کیفیت بالای زندگی شهرت دارد. این کشور به دلیل طول زیاد این سرزمین دارای آب و هوای عالی است. رشته کوه آند یکی دیگر از عوامل اساسی آب و هوا است زیرا وظیفه تنظیم عبور توده های هوایی از آرژانتین و بادهای اقیانوس را از اقیانوس آرام دارد. اقیانوس همچنین تأثیر زیادی بر آب و هوای این کشور دارد.

این کشور دارای 4 نوع موسسه آموزش عالی است که عبارتند از:

  • مراکز آموزش فنی
  • موسسات حرفه ای
  • موسسات نیروهای مسلح
  • دانشگاه ها

دانشگاه ها به 2 بخش سنتی و خصوصی تقسیم می شوند. دانشگاه های سنتی قدیمی تر هستند و از دولت بودجه دریافت می کنند. دانشگاه های خصوصی در سال 1981 و پس از اصلاحات مهم آموزشی ایجاد شدند. این ها گرا نتر هستند. با این حال، برخلاف سایر کشورهای آمریکای لاتین که موسساتی که وجوه عمومی دریافت می کنند رایگان است. دانشگاه های سنتی و خصوصی در این کشور پرداخت می شوند. در ادامه برای آشنایی با رشته مهندسی کشاورزی در این کشور با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه شوید.

معرفی رشته مهندسی کشاورزی در شیلی

رشته مهندسی کشاورزی در شیلی به عنوان علم رشد گیاهان و محصولات زراعی، پرورش حیوانات برای غذا و سایر مواد مفید به منظور پاسخگویی به نیازهای بشر و اطمینان از منافع اقتصادی تعریف شده است. رشته کشاورزی علوم زیستی مانند زیست شناسی و گیاه شناسی را با علوم اقتصادی و اجتماعی ترکیب می کند. کشاورزان گیاهی یا دامی بهترین روش ها را برای افزایش کیفیت و تولید محصولات تولید می کنند. در حالی که اطمینان حاصل می شود که حیوانات مطابق استانداردهای انسانی رفتار می شوند.

کشاورزی را می توان به 5 شاخه اصلی تقسیم کرد که در نمودار زیر نشان داده شده است:

شاخه های رشته کشاورزی در شیلیبرنامه های درسی کلاس شامل موضوعاتی از قبیل:

  • اصول زراعت
  • مدیریت و بهره برداری از مزرعه
  • مبانی علم خاک
  • تولید حیوانات غذایی
  • کشاورزی
  • مدیریت محصول
  • بیماری های حیوانات

مطالعات کشاورزی مهارت های دانشجویان را برای برنامه ریزی، طراحی و اجرای پروژه ها و فرآیندهای زراعی مولد، و همچنین پروژه هایی در مهندسی کشاورزی مرتبط با تولید حیوانات و پوشش گیاهی توسعه می دهد. دانشجویان همچنین یاد می گیرند که چگونه با استفاده از فناوری های خاص لازم، روش های مدرن پرورش گیاه و تولید بذر را توسعه دهند.

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی کشاورزی در شیلی

برنامه مدرک رشته مهندسی کشاورزی در شیلی شامل کسب دانش در مطالعات کشاورزی است. این رشته در مقطع کارشناسی موارد زیر را ارائه می دهد:

  • جنگلداری
  • مدیریت مزرعه
  • فروش کشاورزی

دانشگاه کشاورزی تخصص هایی را در زمینه هایی مانند علوم دامی، مهندسی کشاورزی، علوم خاک، تجارت کشاورزی، حفاظت از گیاهان، علوم غذایی و غیره ارائه می دهد. وظایف دانشجویان علوم کشاورزی بستگی به رشته تحصیلی انتخابی آن ها دارد. به عنوان مثال، یک دانشجوی کارشناسی مهندسین کشاورزی طراحی و نظارت بر ماشین آلات کشاورزی و عملیات تولید را انجام می دهد. در حالی که دانشجویان مدیریت مشاغل کشاورزی سازماندهی فرآیند تولید را بر عهده می گیرند. بنابراین، فراگیرانی که مایلند مدیران مزرعه یاد می گیرند که فعالیت های رو به رشد را هماهنگ کنند. بر کارکنان نظارت کنند و تغییرات رویه ای را تعیین کنند.

جهت تحصیل در شیلی برای این رشته می توانید دانشگاه های زیر را انتخاب کنید:

  • دانشگاه شیلی
  • دانشگاه کاتولیک پادشاهی شیلی

جدول زیر رتبه دانشگاه های نام برده شده را نشان می دهد:

نام دانشگاهرتبه جهانیرتبه در بین دانشگاه های علوم کشاورزی
دانشگاه شیلی390205
دانشگاه کاتولیک پادشاهی شیلی290250

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی کشاورزی در شیلی

مشاغل مهندسان کشاورزی در شیلی

یک فارغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی در شیلی، دانش خود را در مورد طراحی و ساخت خط لوله با اطلاعاتی در مورد جغرافیا، آب و هوا و تناوب محصول منطقه ترکیب می کند تا یک سیستم جدید برای لوله کشی آب آبیاری از کانال های منطقه به مزارع دیم طراحی کند. آن ها اطلاعات مربوط به سطح آب محلی و داده های آب و هوایی تاریخی، به ویژه طولانی ترین دوره بین بارندگی، و همچنین نیاز آبی محصولات مختلف را جمع آوری می کند. بنابراین، می داند که حجم مخازن و لوله های اتصال چقدر بزرگ است.

سپس به ارتفاع محلی و تغییرات شیب نگاه می کند تا محل بهینه برای مخازن تعیین شود. این مخازن باید از کانال پایین بیایند. بنابراین، نیروهای جاذبه آب را در حرکت نگه می دارد. در نهایت، از برنامه آبیاری و میزان جریان آب برای تعیین نوع و اندازه لوله مورد نیاز استفاده می کند. پس از اتمام، آب از کانال ها از طریق سیستم لوله هایی که طراحی کرده است و به مخازنی که کشاورزان می توانند آب را به مزارع خود پمپ کنند، جاری می شود.

گزینه های شغلی فارغ التحصیلان مشاغلی را شامل می شود که عبارتند از:

  • مشاور کشاورزی
  • مدیر مزرعه
  • نقشه بردار روستایی
  • دانشمند خاک
  • کشاورز
  • دانشمند کشاورزی

حقوق ماهیانه کار در شیلی برای مهندسان کشاورزی در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه کار در شیلی برای مهندسان کشاورزی

هزینه تحصیل در شیلی

این کشور در مقایسه با سایر کشورهای آمریکای لاتین چندان ارزان نیست. اما هنوز برای استانداردهای بین المللی نسبتا مقرون به صرفه است. یک بودجه معمولی ماهانه از جمله غذا، حمل و نقل و اقامت می تواند از 700$ (دلار) با بودجه سخت به 1100$ (دلار) با کمک هزینه بیشتر برسد. اخیرا شهریه دانشگاه های این کشور اعم از دولتی و خصوصی افزایش یافته است. دانشجویان برای هزینه تحصیل در شیلی در دانشگاه های خصوصی موسسات سالانه 5500$ (دلار) پرداخت می کنند.

به دلیل افزایش شهریه اخیر، موسسات دولتی در حال حاضر مبالغ مشابهی را دریافت می کنند. توجه داشته باشید که دانشجویانی که در زمینه های STEM (علوم، فناوری، مهندسی و ریاضیات) شرکت می کنند، مبلغ بالاتری، تقریبا 5900$ (دلار) دریافت می کنند. در حالی که دانشجویانی که پزشکی، مجددا مبلغ بیشتری پرداخت می کنند و میانگین هزینه ها برای دانشجویان پزشکی تقریبا 6300$ (دلار) در سال است. با مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید از طریق کارشناسان این مجموعه اطلاعات بیشتری درباره تحصیل در این کشور کسب کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *