مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته مهندسی کشاورزی در سنگاپور

دانشگاه های رشته مهندسی کشاورزی در سنگاپور

اگر قصد تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی در سنگاپور را دارید باید بدانید که می توانید به نتایج خوبی و مشاغل خوبی نیز برسید. در این کشور دانشگاه های بسیار معتبر و بین المللی وجود دارد که در جهان معروف هستند. در کشور سنگاپور می توانید در رشته های مهندسی خصوصا رشته مهندسی کشاورزی تحصیل کنید و همچنین در موقعیت های کاری مشغول به کار شوید. تحصیل در کشور سنگاپور موجب پیشرفت و ترقی دانشجویان می شود. زیرا فضای بین المللی و چند فرهنگی باعث می شود تا دانشجویان از این فرصت عالی به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی و شغلی به کشور سنگاپور مشاور شماست.

جایگاه رشته مهندسی کشاورزی در سنگاپور

کشاورزی فرآیند تولید غذا، خوراک، فیبر و بسیاری از محصولات مورد نظر دیگر از طریق کشت برخی گیاهان و پرورش حیوانات اهلی یا دام است. وقتی صحبت از کشاورزی می کنیم، نقش مهمی که در ذهن شما نقش می بندد، به احتمال زیاد کشاورز خواهد بود و فعالیت کشاورزی به عنوان کشاورزی شناخته می شود. کشاورزان تنها نقش در این صنعت نیستند، دانشمندان، مخترعان و سایرین که به بهبود روش ها و ادوات کشاورزی اختصاص داده اند نیز گفته می شود که در صنعت کشاورزی مشغول هستند. کشاورزی را می توان به کشاورزی معیشتی و کشاورزی تقسیم بندی کرد، جایی که سابقاً مزارع کوچکی با منابع محدود منابع و مزرعه دوم شامل مزارع وسیع و تعداد حیوانات با منابع عظیم منابع است.

کشاورزی معیشتی معمولاً فقط غذای کافی برای برآوردن نیازهای خانواده خود تولید می کند و درآمد اضافی از غلات، تولیدات یا دامداری مانند کشاورزی صنعتی که کشاورزی فشرده تجاری است، کسب نمی کند و سعی می کند درآمد مالی حاصل از فعالیت های خود را به حداکثر برساند. علاوه بر محصولات کشاورزی متداول که می توانند به طور گسترده در مواد غذایی، الیاف، سوخت ها و مواد اولیه مانند لاستیک گروه بندی شوند، سایر کالاهای تولیدی کشاورزی شامل چوب، کود، چرم و مواد شیمیایی صنعتی (نشاسته، شکر، الکل و رزین ها) هستند. محصولات ذکر شده ممکن است شگفت انگیز نباشند اما آیا می دانید که داروها نیز محصول کشاورزی هستند؟ مواد مخدر قانونی و غیرقانونی شامل داروهای زیستی، تنباکو، ماری جوانا، تریاک و کوکائین نیز محصولات کشاورزی هستند.

دانشگاه های رشته مهندسی کشاورزی در سنگاپور

دانشگاه های رشته مهندسی کشاورزی در سنگاپور

دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) در رتبه 23 جهان قرار دارد و برنامه های دیپلم تک درجه، کارشناسی ارشد، دکترا و فارغ التحصیلی را ارائه می دهد که از طریق دانشکده هایی مانند هنر و علوم اجتماعی، تجارت، محاسبات و غیره انجام می شود. دانشکده علوم NUS چند دوره مرتبط با کشاورزی مانند زیست شناسی محیطی، جغرافیای محیطی، علوم و فناوری غذا، علوم زندگی با تخصص زیست شناسی محیطی و غیره ارائه می دهد. دانشگاه فناوری نانیانگ در رتبه بندی دانشگاه های تایمز، دانشگاه فناوری نانیانگ رتبه 51 را در بین دیگر دانشگاه های جهان با شهرت به عنوان یکی از برجسته ترین دانشگاه های علم، فناوری و تحقیقاتی در جهان کسب کرده است. پردیس سنگاپور دانشگاه جیمز کوک در سیمز درایو واقع شده است و به دانشجویان امکان دسترسی به طیف وسیعی از امکانات و خدمات را برای حمایت از یادگیری خود می دهد.

موسسه توسعه مدیریت سنگاپور (MDIS) که در سال 1956 تأسیس شد، دوره های معتبر بین المللی در زمینه تجارت و مدیریت، مهندسی، بهداشت و پرستاری و غیره را با همکاری دانشگاه های مشهور در انگلستان و ایالات متحده آمریکا ارائه می دهد. به غیر از پردیس اصلی سنگاپور، MDIS دارای پردیس های بین المللی در تاشکند، ازبکستان و همچنین در جوهور، مالزی است. موسسه فناوری سنگاپور در مه 2009 توسط دکتر Ng Eng Hen تأسیس شد و پنجمین دانشگاه سنگاپور است. موسسه فناوری سنگاپور (SIT) دانشگاه آموزش کاربردی سنگاپور است. چشم انداز SIT این است که با ادغام یادگیری ، صنعت و جامعه پیشرو در یادگیری نوآورانه باشد. مأموریت آن پرورش و توسعه افرادی است که بر اساس علایق و استعدادهای خود بر جامعه تأثیر می گذارند.

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در سنگاپور

مهندسان کشاورزی فناوری های جدیدی را برای تولید محصولات کشاورزی در سطح انبوه منتقل و تولید می کنند تا بتوانند زندگی مقرون به صرفه ای برای مردم داشته باشند. مهندسان کشاورزی در شناسایی و حل مشکلات مختلف در جهان کشاورزی از جمله مشکلات طراحی تجهیزات و تولید مشارکت دارند. مهندسان کشاورزی در زمینه تحقیق و توسعه، تولید، فروش یا مدیریت فعالیت می کنند. مهندسی کشاورزی یک مطالعه چند رشته ای است که شامل زیست شناسی حیوانات، زیست شناسی گیاهان و اصول مهندسی مکانیک، عمران، برق و شیمی با دانش اصول کشاورزی است. اگر شما از افرادی هستید که گیاهان و حیوانات را دوست دارید و چشم انداز انجام کاری خاص برای جامعه بشری را دارید، انتخاب شغل در مهندسی کشاورزی انتخاب مناسب شما است.

در نمودار زیر شاهد افزایش میزان تحصیل در رشته مهندسی کشاورزی در کشور سنگاپور می باشید:

افزیش تحصیل و اشتغال مهندسی کشاورزی در سنگاپوردر جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص نمرات تافل و آیلتس می باشید:

پارامترنمره زبان
نمره آیلتس در کارشناسی6.5
نمره تافل در کارشناسی580
نمره تافل در ارشد600
نمره تافل اینترنتی100

نقش مهندسین کشاورزی در سنگاپور

هیچ کمبودی برای تحصیل در سنگاپور رشته مهندسی کشاورزی در کشور سنگاپور وجود ندارد. جمعیت جهان در حال افزایش است، آب و هوا در حال تغییر است و زمین تا حدودی محدود می شود. بنابراین به منظور کمک به نژاد بشر در دریافت مواد غذایی و تغذیه مورد نیاز، خدمات مهندسین و دانشمندان کشاورزی خالی از لطف نیست. تقاضا برای منابع انسانی واجد شرایط در این رشته در سراسر جهان در حال افزایش است.مهندس کشاورزی دانش فناوری را برای بهبود عملکرد کشاورزی به کار می گیرد. دانشمندان و مهندسان کشاورزی قرار است در معرض طبیعت قرار گیرند و آن را برای بشر کار کنند. صرف نظر از این که محصول بیشتری از محصولات حاصل شود، کشاورزی آسان و لذت بخش باشد، انواع گونه های گیاهی جدید ایجاد شود یا به محیط زیست توجه شود. خدمات مهندسان و دانشمندان کشاورزی مورد توجه است.

تحصیل در سنگاپور به زبان انگلیسی موجب پیشرفت دانشجویان خواهد شد. نگاهی گذرا به برخی از نقش های کلیدی مهندسان کشاورزی بیندازید:

  • طراحی ماشین آلات کشاورزی، تجهیزات و سازه های کشاورزی
  • موتورهای احتراق داخلی که در ماشین آلات کشاورزی استفاده می شود
  • مدیریت منابع کشاورزی (شامل استفاده از زمین و استفاده از آب)
  • مدیریت، حفاظت و ذخیره آب برای آبیاری و تولید دام
  • نقشه برداری و پروفایل زمین
  • اقلیم شناسی و علوم جوی
  • مدیریت و حفاظت خاک، شامل فرسایش و کنترل فرسایش
  • بذر، خاکورزی، برداشت و فرآوری محصولات
  • تولید دام، از جمله طیور، ماهی و دام

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت پس از تحصیل در سنگاپور به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *