مهاجرت تحصیلی سنگاپور

تحصیل در سنگاپور به زبان انگلیسی

تحصیل در سنگاپور به زبان انگلیسی

اگر به تحصیل به زبان انگلیسی در کشورهای شرق آسیا علاقه دارید مقاله تحصیل در سنگاپور به زبان انگلیسی را تا انتها مطالعه بفرمائید. موسسات آموزشی در کشور سنگاپور به دلیل وابستگی به دانشگاه های برتر بین المللی در ایالات متحده آمریکا، استرالیا و انگلیس مزایای بی نظیر تحصیلی را به دانشجویان ارائه می دهد. این دانشجویان بعد از تحصیل فرصت های مناسب شغلی و همچنین فرصت های خوبی برای ادامه تحصیل دارند. این کشور همچنین به برنامه های انتقال دانشجو معروف است که در آن دانشجویان فرصتی برای انتقال از یک دانشگاه سنگاپور به دانشگاه های خوب استرالیا، ایالات متحده یا انگلیس دارند.

از نظر رتبه بندی QS دانشگاه های سنگاپور در سال 2023 از رتبه جهانی بالایی برخوردارند. 34 دانشگاه در سنگاپور وجود دارد که 6 دانشگاه از بین این دانشگاه ها دولتی هستند. سنگاپور یک کشور مدرن و پیشرفته است. این کشور مقصد مناسبی برای دانشجویان بین المللی است که به دنبال یک تجربه آموزش عالی و منحصر به فرد هستند. مقاله زیر که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گردآوری شده است، سعی دارد تا اطلاعاتی جامع و کامل در اختیار متقاضیان قرار دهد که مطالعه آن برای مشتاقان تحصیل در سنگاپور خالی از لطف نمی باشد.

تحصیل در دانشگاه های بین المللی سنگاپور به زبان انگلیسی

از جمله برترین دانشگاه های سنگاپور می توان به دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) اشاره کرد که در حال حاضر در یازدهمین رتبه بندی دانشگاه جهانی QS و در جایگاه 1 در رتبه بندی دانشگاه QS آسیا در سال 2023 قرار دارد. در رتبه بندی دانشگاه های QS توسط NUS از نظر عملکرد فعالیت علمی گسترده ای را نشان می دهد که تعداد کمی از دانشگاه های جهان می توانند با این دانشگاه رقابت کنند.

از نظر جایگاه علمی والای این دانشگاه می توان اینطور گفت که:

  • رده هفتم جهان از نظر موضوعات مهندسی و فناوری
  • رده ششم برای مهندسی عمران
  • جز 10 مورد برتر علوم اجتماعی و مدیریت

دانشگاه ملی سنگاپور (NUS) اولین دانشگاه مستقلی بود که در این کشور ساخته شد. این موسسه که قدیمی ترین موسسه آموزش عالی کشور محسوب می شود، در اصل در سال 1905 به عنوان دانشکده پزشکی تأسیس شد تا اینکه در سال 1980 جایگاه خود را به عنوان NUS بدست آورد. پردیس اصلی در جنوب غربی سنگاپور است و باقی پردیس های در نزدیکی آن واقع شده است.

در سال 2023 این دانشگاه پذیرای بیش از 36000 نفر جمعیت دانشجویی است و تعداد زیادی دانشجوی بین المللی دارد. پذیرش در این دانشگاه گلچین شده است و دانشگاه فقط به دنبال پذیرش بهترین ها در هر رشته تحصیلی است و در رشته های متنوع پذیرای دانشجویان بین المللی است. بدین سبب جای تعجب نیست که این دانشگاه هم در سنگاپور و هم در لیست رتبه های برتر دانشگاه های بین المللی به طور مداوم در فهرست ابتدایی رتبه های برتر قرار گرفته است.

تحصیل در سنگاپور به زبان انگلیسی در دانشگاه نانیانگ

دانشگاه فناوری نانیانگ (NTU) در سال 1981 تاسیس شد و به عنوان دومین دانشگاه خودمختار در کشور سنگاپور رتبه بندی می شود. دانشگاه NTU که در غرب کشور سنگاپور واقع شده است در حال حاضر پذیرای بیش از 3500 دانشجو است. این دانشگاه قدرتمند همچنین یکی از بزرگترین دانشگاههای منطقه آسیا و اقیانوسیه است.

از نظر آکادمیک، این چنین می توان گفت که این دانشگاه از 8 دانشکده تشکیل شده است که اصلی ترین دانشکده ها شامل لیست زیر است:

  • دانشکده پزشکی لی کنگ چیان
  • دانشکده تجارت نانیانگ
  • دانشکده مهندسی

این دانشگاه علاوه بر این یک موسسه علمی و تحقیقاتی با مشخصات بالا است چندین مرکز تحقیقاتی برجسته مانند مرکز مطالعات بین المللی را نیز در خود جای داده است. این دانشگاه ارزان سنگاپور نیتی مبنی بر این دارد که یک تجربه جامع دانشجویی را برای مجموعه دانشجویی خود فراهم کند. علاوه بر دوره های متنوع و مدارک با کیفیت بالا، دانشجویان همچنین به بیش از 100 سازمان دانشجویی در این دانشگاه ها دسترسی دارند. این دانشگاه به طور مداوم در طی سال ها جزء فهرست 100 دانشگاه برتر جهان قرار گرفته است.

همچنین بر اساس رتبه بندی جهانی QS سومین دانشگاه برتر آسیا محسوب می شود:

دانشگاه های برتر سنگاپوررتبه بندی جهانی QS
دانشگاه ملی سنگاپور11
دانشگاه فناوری نانیانگ19
دانشگاه مدیریت سنگاپور561
موسسه فناوری سنگاپور

تحصیل در سنگاپور به زبان انگلیسی در دانشگاه نانیانگ

شرایط تحصیل برای دانشجویان بین المللی در سنگاپور

از آن جایی که کشور سنگاپور به عنوان یکی از بهترین سیستم های آموزشی در جهان در نظر گرفته شده است مشتاقان به تحصیل در سنگاپور زیاد می باشد. تحصیل در کشور سنگاپور سکوی پرشی برای آینده ای روشن تر و برتر است. با تمرکز بر اهمیت نوآوری در آموزش و پرورش، سنگاپور در حال حاضر یک پدیده بی نظیر در حال رشد، در آموزش عالی بین المللی است. آموزش در این کشور به متقاضی تحصیل، فرصتی می دهد تا با هزینه های مقرون به صرفه مدرک معتبر بین المللی را بدست آورد. همچنین، به لطف امکانات و محیط آموزشی سطح بالای آن، دانشگاه ها و کالج های سنگاپور از بهترین دانشگاه های جهان هستند.

چشم انداز آموزشی در سنگاپور

سنگاپور با داشتن دانشگاه ها و کالج های مشهوری که در فهرست بالا از آن یاد شد به خوبی در سیستم های رتبه بندی بزرگ دانشگاه ها درحال درخشش است و یک قطب آموزش عالی در حال ظهور است. نه تنها دانشگاه های اینجا به دلیل سوابق اثبات شده دارای رتبه بالایی هستند، بلکه سنگاپور نیز از رضایت دانشجویان و شهرت جهانی برخوردار است. شاید سنگاپور اولین مقصدی نباشد که یک دانشجوی بین الملل در اولین انتخاب به آن فکر کند اما قطعاً یکی از مقاصدی است که باید به آن فکر شود. چشم انداز آموزش تحصیلی در کشور سنگاپور بسیار متنوع است.

موسسات آموزش عالی در سنگاپور بسته به ماهیت دوره و تحصیلات فرد متقاضی، مدرک تحصیلی یا گواهی ارائه می دهند. در سنگاپور چندین دانشگاه عالی رتبه و بین المللی وجود دارد که در ردیف دانشگاه های برتر جهان قرار دارند. در صورتی که نیتی مبنی بر تحصیل در خارج از مرزهای کشور عزیزمان دارید می توانید جهت مشاوره تلفنی با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید تا شما را با شرایط مهاجرت آشنا کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *