مهاجرت تحصیلی سنگاپور

مدارس ایرانی سنگاپور

مدارس ایرانی سنگاپور

مهاجرت به سنگاپور، کشوری مدرن و با امکاناتی همچون مدارس ایرانی سنگاپور باعث شده به اولین مقصد دانشجویان جهت تحصیل در این کشور مبدل شود. امروزه سنگاپور یکی از رهبران آموزش عالی در آسیا و جهان است. در رتبه بندی 500 دانشگاه برتر در سال 2023 میلادی 2 دانشگاه از سنگاپور دیده می شود. بالاترین رتبه جهانی (QS) رتبه 11 دانشگاه ملی سنگاپور است و بعد از آن دانشگاه فنی نانیانگ در رتبه 12 جهانی قرار گرفته است. سنگاپور یکی از محبوب ترین مقاصد تحصیلی در خارج از کشور برای دانش آموزان ایرانی به حساب می آید. به طور گسترده به عنوان یکی از امن ترین کشورهای جهان و کشوری با نرخ جرم پایین شناخته شده است.

دلایل تحصیل در مدارس ایرانی سنگاپور

مدارس ایرانی سنگاپور به حفظ استانداردهای بسیار بالای آموزش و یادگیری افتخار می کند. کشور سنگاپور دارای سیستم آموزشی توسعه یافته است که فرصت های متعددی را برای دانش آموزان فراهم می کند. آموزش در سنگاپور یک اولویت است و این کشور به عنوان مدرسه جهانی شناخته می شود. تدریس در این مدارس باعث می شود. که در کنار مدرک تحصیلی خود، تجربه عملی نیز کسب کنید و به راحتی شغل مورد نظر خود را پیدا کنید.

هدف از تشکیل مدارس ایرانی سنگاپور

هدف ما در مدارس ایرانی سنگاپور این است از دانش آموزان خود مراقبت کنیم. مطالعه کنیم، علایق و نقاط قوت آنها را بشناسیم . آنها را برای یادگیری و رشد تشویق کنیم. اطمینان حاصل کنید که همه دانش آموزان پایه های قوی سواد و حساب را به دست آورده و به طور کل نگر توسعه یافته اند. ایجاد یک تجربه مثبت مدرسه برای دانش آموزان ما، آن ها را به یادگیرندگان مطمئن و مادام العمر تبدیل می کند. معلمان دلسوز و شایسته ای داشته باشید که در ماموریت خود برای تاثیر گذاری بر زندگی ثابت قدم هستند. در این مدارس با والدین و جامعه همکاری داشته باشیم تا بهترین ها را در دانش آموزان خود نمایان کنیم. همچنین فرصت هایی را برای همه دانش آموزان بدون توجه به شرایط خانوادگی آنها فراهم می کند.

مشکلات تحصیلی در سنگاپور

تحصیلات سنگاپور به عنوان یکی از بهترین ها شناخته می شود و در رتبه بندی های جهانی در آزمون های استاندارد سالانه رتبه بندی می شود. با این حال این موفقیت تحصیلی بهایی دارد. کودکان 7 ساله در نتیجه فشار رقابتی مدارس، والدین و کل جامعه از سطح استرس بالایی رنج می برند. این محیط پر خطر در چنین سنین جوانی ممکن است اثرات منفی بر مهارت های اجتماعی، سلامت روان و رفاه اجتماعی داشته باشد.

هزینه زندگی در سنگاپور

سنگاپور یکی از بهترین مکان ها برای زتدگی در نظر گرفته می شود. آنها در انجام کارها همیشه جزء بهترین ها بوده اند. از حمل و نقل های عمومی گرفته تا اکوسیستم های تجاری و نوآوری در چندین صنعت. سنگاپور این واقعیت را پنهان نمی کند که قیمت اجاره و هزینه در این کشور بالاست.

برای درک بهتر از هزینه های زندگی در سنگاپور به تصویر زیر دقت بفرمایید:

هزینه زندگی ماهانه در سنگاپور

سیستم آموزشی در مدارس ایرانی سنگاپور

آموزش در مدارس ایرانی سنگاپور بسیار جدی گرفته می شود. این اطمینان خاطر است که بدانید کیفیت تحصیل در این مدارس یکی از بهترین ها در جهان است. سیستم و کتاب های درسی در این مدارس از کشورهای دیگر اتخاذ شده و توسط آنها اقتباس شده است. مدارس ایرانی سنگاپور استانداردهای بالای در آموزش و یادگیری دارند و انگلیسی رسانه آموزشی در سنگاپور است. یکی از مزیت های مهم در مدارس ایرانی سنگاپور سیاست دوزبانه در این مدارس است. دانش آموزان علاوه بر یادگیری زبان انگلیسی، زبان مادری خود را نیز در مدرسه می آموزند.

سیستم آموزشی در مدارس ایرانی ستگاپور به 3 دسته تقسیم می شود که عبارت اند از:

سیستم آموزشی در مدارس ایرانی سنگاپور

آموزش پیش دبستانی در مدارس ایرانی سنگاپور

پیش دبستانی به عنوان سطح اولیه سیستم آموزشی مدارس ایرانی سنگاپور شناخته می شود. مرحله پیش دبستای باید قبل از 7 سالگی تکمیل شود. آنها با دانش اولیه رنگ ها ، حیوانات، میوه ها و همچنین آداب اولیه آشنا هستند. سطح پیش دبستانی اغلب در این مدارس اختیاری است. والدین معمولا فرزندان خود را به مراکز پیش دبستانی می فرستند تا توسط سازمان های خصوصی و گروه های اجتماعی اداره شوند.

آموزش ابتدایی در مدارس ایرانی سنگاپور

آموزش ابتدایی شامل 6 سال اول تحصیلی می شود وکاملا اجباری است. هر کودکی برنامه درسی ابتدایی را به مدت 6 سال مطالعه می کند. هدف در این دوره آموزشی تسلط خوب به زبان انگلیسی، زبان مادری و ریاضیات است. که در پایان این دوره آموزشی امتحان برگزار می شود. کسانی که در این آزمون موفق شوند واجد شرایط ورود به دوره متوسطه هستند.

آموزش متوسطه در مدارس ایرانی سنگاپور

معمولا سطح متوسطه در سیستم آموزشی سنگاپور به مدت 6 سال طول می کشد. اما مدت آن می تواند بسته توانایی دانش آموزان متفاوت باشد. پس از تکمیل سطح ابتدایی دانش آموزان جریانی را که بیشتر به آن علاقه دارند را دنبال می کنند. همچنین گواهینامه رسمی برای واجد شرایط بودن در آزمون را دریافت می کنند. در واقع سطوح متوسطه معمولا در سن 17 سالگی به پایان می رسد. بعد از این دوره دانش آموزان می توانند دوره مورد نظر خود را در هر دانشگاهی مطالعه کنند.

برای درک بهتر و آشنایی بیشتر با دوره های آموزشی در مدارس ایرانی سنگاپور جدولی برای شما تهیه کرده ایم:

مدت زمان تحصیلسندوره آموزشی
2 سال3 تا 6 سالپیش دبستانی
6 سال6 تا 12 سالابتدایی
6 سال12 تا 18 سالمتوسطه

بورسیه تحصیلی در مدارس ایرانی سنگاپور

هزینه های مدارس ایرانی در سنگاپور می تواند بسیار بالا باشد. همچنین پس از پرداخت هزینه های تحصیل، درخواست هزینه های ثبت نام یا هزینه های تعمیر و نگهداری ساختمان، برنامه های فوق برنامه امتحانات را نیز فراموش نکنید. که ما را به این سوال می رساند که آیا راهی وجود دارد که بتوان این هزینه ها را دور زد. همچنین بتواند از تمام مزایا حضور در یک مدرسه بین المللی در سطح جهانی بهره مند شد.

مدارس ایرانی سنگاپور بورسیه تحصیلی می دهند. اگر فرزند شما تمام پیش نیازهای مدرسه برای دانش پژوهان بالقوه را برآورده کند و مراحل انتخاب مدرسه را پشت سر بگزارد. می تواند شانس خود را برای درخواست بورسیه تحصیلی امتحان کند. بهترین راهکارهای تحصیل در سنگاپور و هزینه زندگی در سنگاپور را برای شما به خوبی توضیح دادیم چنانچه به دنبال اطلاعات دقیق تر در مورد مهاجرت به سنگاپور را دارید با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *