مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته مهندسی کامپیوتر در سنگاپور

رشته مهندسی کامپیوتر در سنگاپور

رشته مهندسی کامپیوتر در سنگاپور از رشته های پر طرفدار در این کشور است. سنگاپور با پیشرفت تکنولوژی در مسیر توسعه نوین در عصر جدید است. در بسیاری از صنایع امروز به کار گرفته می شود. مهندسی کامپیوتر در واقع شاخه ای از علوم کامپیوتر است که با ترکیب علم کامپیوتر، محاسبات و الکترونیک همراه است. گرایشات مختلف در این رشته شامل سخت افزار، نرم افزار، رباتیک، اینترنت اشیا و سایر موارد است. کشور سنگاپور با داشتن 6 دانشگاه ملی دوره های متنوع از جمله دوره های مهندسی و فنی را ارائه می کند.

دانشگاه ملی سنگاپور و دانشگاه تکنولوژی و طراحی سنگاپور از جمله 2 دانشگاه دولتی این کشور برای تحصیل رشته های فنی هستند. همچنین دانشگاه های خصوصی با کیفیتی در سنگاپور دوره های متنوع را ارائه می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند در مسیر مهاجرت شما پشتیبانی مطمئن برای شما باشد.

تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در سنگاپور

سنگاپور در حال تلاش برای تبدیل شدن به یک “ملت هوشمند” است و بسیاری از شهرهای بزرگ و مدرن در این جهان نیز به آن سو می روند. در شهرهای هوشمند آینده، شاهد حرکت خودروهای خودران در جاده ها خواهیم بود. هواپیماهای بدون سرنشین که پرواز می کنند. سیستم های مدیریت شهری هوشمند ترافیک، حمل و نقل، شبکه برق، پلیس و غیره به کار گرفته خواهند شد. همچنین روبات های هوشمندی را در کارخانه های هوشمند خواهیم دید که محصولات با کیفیت بالا تولید می کنند. مزرعه های هوشمند مجهز به هوش مصنوعی، سبزیجات مغذی و سازگار با محیط زیست را پرورش می دهند. شهرهای هوشمند آینده به شدت بر فناوری های مدرن مانند AIoT (هوش مصنوعی اشیاء)، تجزیه و تحلیل داده ها، شبکه 5G و امنیت سایبری متکی هستند. رسیدن به این دانش با تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر امگان پذیر خواهد بود.

برای تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در سنگاپور می توانید دانشگاه های زیر را در نظر بگیرید:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه ملی سنگاپور
2دانشگاه فنی نانیانگ
3دانشگاه تکنولوژی و طراحی سنگاپور
4آکادمی PSB سنگاپور
5دانشگاه مدیریت سنگاپور
6دانشگاه پلی تکنیک Ngee an
7موسسه Amity سنگاپور
8کالج بین المللی BMC

درآمد مهندسین کامپیوتر در سنگاپور

بازار کار رشته کامپیوتر در سنگاپور یکی از بازارهای اشتغال زا و با درآمد مناسب در سنگاپور است. بسیاری از انتخاب های شغلی در بخش های عمومی و خصوصی در انتظار فارغ التحصیلان دانشگاه های سنگاپور هستند. دانشجویان می توانند پس از فارغ التحصیلی، به دنبال افزایش چشمگیر تقاضا و دستمزد متخصصان فناوری اطلاعات، فرصت های شغلی و حقوق بیشتری را انتظار داشته باشند. میزان حقوق مهندسین کامپیوتر در سنگاپور به صورت متوسط 7760SGD (دلار سنگاپور) در ماه است. همچنین بازه درآمد مهندسی کامپیوتر در سنگاپور با توجه به تجربه، موقعیت شغلی و عواملی دیگر متغیر است و حدود 4110SGD الی 11800SGD (دلار سنگاپور) می باشد.

میزان حقوق برخی از مشاغل رشته مهندسی کامپیوتر در سنگاپور در زیر نمایان است:

حقوق مشاغل رشته مهندسی کامپیوتر در سنگاپور

کارشناسی مهندسی کامپیوتر در دانشگاه نانیانگ سنگاپور

این برنامه ترکیبی متمایز از مهندسی کامپیوتر و مهندسی الکترونیک است. پیشرفت های سریع در زمینه میکروالکترونیک و علوم کامپیوتر نیاز به مهندسی خاص را ایجاد کرده است. دانشکده این نوع مهندس را با طیف وسیعی از تخصص ها آموزش می دهد تا از این فناوری جدید در طراحی سیستم های رایانه ای و کاربردهای آنی در صنعت و تجارت استفاده کند. این دانشکده اطمینان می دهد که فارغ التحصیلان مهندسی کامپیوتر دارای صلاحیت تحلیلی دانشمند کامپیوتر و مهارت های توسعه و طراحی مهندس الکترونیک هستند. این امر با ترکیب منحصر به فرد موضوعات این 2 رشته در دوره مهندسی کامپیوتر امکان پذیر است. دانش گسترده برنامه نویسی و الکترونیک به همراه مهارت های تخصصی در ارتباط نرم افزار و سخت افزار، مهندسان کامپیوتر را برای طیف وسیعی از مشاغل در صنعت فناوری اطلاعات آماده می کند.

  • مهندسین کامپیوتر و علوم کامپیوتر آمادگی خوبی برای استفاده از مهارت های خود برای به کارگیری فناوری دارند و پیوسته در جهت دستیابی به پیشرفت هایی تلاش می کنند.
  • این دانش افراد را قادر می سازد تا ارتباطات یکپارچه تری برقرار کنند، محیط های خود را به طور موثرتری مدیریت کرده و زندگی راحت تری داشته باشند.
  • فارغ از اینکه در کدام صنعت هستند، فارغ التحصیلان قادر به ارائه راه حل های ابتکاری هستند.
  • میزان هزینه در این دانشگاه سالیانه 20000$ (دلار) است.

لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه ملی سنگاپور

مهندسی کامپیوتر در بین محاسبات و الکترونیک قرار دارد. در حالی که دانشجویان علوم کامپیوتر بیشتر وقت خود را به برنامه نویسی و نرم افزار اختصاص می دهند، دانشجویان مهندسی کامپیوتر بیشتر وقت خود را صرف کار بر روی الکترونیک و سخت افزار می کنند. برنامه مهندسی کامپیوتر دانشگاه ملی سنگاپور جامع و کامل است. بر این اساس، برنامه CEG مهارت های مورد نیاز شما را نه تنها در مهندسی کامپیوتر، بلکه مهندسی برق، طراحی سخت افزار کامپیوتر و نرم افزار نیز به شما ارائه می دهد. این که آیا می خواهید در صنعت نیمه هادی ها کار کنید یا در برنامه نویسی و طراحی سیستم عامل فعالیت کنید، برنامه مهندسی کامپیوتر پایه و اساس یک شغل پر درآمد در نوآورترین صنعت جهان را فراهم می کند.

برنامه مهندسی کامپیوتر 2 تخصص را ارائه می دهد تا به دانشجویان این فرصت را بدهد که تخصص خود را در زمینه های اصلی شغلی به دست آورند:

تخصصشرح
اینترنت اشیاء (IoT)توسعه مهارت در محاسبه سخت افزار، نرم افزار، تجزیه و تحلیل داده ها، شبکه، ارتباطات، امنیت سایبری و همچنین یک ذهنیت کارآفرینانه و نوآورانه.
رباتیکبرای ساخت وسایل نقلیه ای که در خشکی حرکت می کنند، در دریا شنا می کنند یا از طریق هوا پرواز می کنند، مهارت های الکترونیکی، مکانیکی، هوش مصنوعی و مهارت های رایانه ای را گرد هم می آورند تا به دستاوردهایی فراتر از توانایی های انسانی برسند. از روبات هایی که کالاها را در انبارهای غول پیکر منتقل می کنند، اتومبیل های خودران که افراد را جابجا می کنند، تا اکتشافات زیرزمینی و بازرسی زیرساخت ها از هوا، جهان ما را به طریقی فراتر از تصور ما، با فناوری های روباتیک تغییر می دهند.

هزینه تحصیل در سنگاپور را می توانید در این مقاله بررسی کنید.

لیسانس رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه ملی سنگاپور

دیپلم مهندسی کامپیوتر در دانشگاه پلی تکنیک سنگاپور

دیپلم مهندسی کامپیوتر (DCPE) دوره ای است که شما می توانید دانش و مهارت های لازم را برای این روندهای نوظهور به دست آورید تا راه حل های هوشمند امن را با دستگاه های هوشمند برای خدمات اطلاعاتی و ارتباطی نوآورانه توسعه دهید. مهندسی کامپیوتر یک رشته در مورد جنبه های سخت افزاری و نرم افزاری علوم کامپیوتر است. رایانه ها در قلب هر سیستم هوشمند، مدرن و با تکنولوژی بالا قرار دارند. این دوره جامع ترین دوره مهندسی کامپیوتر در سطح دیپلم در سنگاپور است که انواع تخصص ها را ارائه می دهد. شما می توانید در زمینه سخت افزارهای کامپیوتری و الکترونیکی، برنامه نویسی نرم افزار، شبکه، امنیت سایبری و محاسبات ابری پایه های محکمی داشته باشید. این مهارت ها و دانش به شما قدرت می دهد تا چالش های این عصر دیجیتال را برطرف کنید.

با ویزای دانشجویی سنگاپور امکان تحصیل در این کشور فراهم می شود. شرایط مهاجرت را می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بررسی کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *