مهاجرت به کشور سنگاپور

مهاجرت به سنگاپور

مهاجرت به سنگاپور

مهاجرت به سنگاپور با در نظر گرفتن شرایط و ملیت متقاضیان و مهاجران خارجی و بین المللی از راه های گوناگونی امکان پذیر می باشد. کشور سنگاپور یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا و همچنین یکی از بهترین مقاصد جهت سرمایه گذاری در زمینه های مختلف می باشد. جمهوری سنگاپور یک کشور جزیره ای حاکم است که دقیقا در نوک جنوبی جزیره شبه جزیره مالزی در آسیای جنوب شرقی واقع شده است.

در این مقاله اطلاع کاملی درباره سیاست های مهاجرت به سنگاپور و سایر مباحث مورد علاقه به متقاضیان و هموطنان عزیزی که قصد دارند از طرف متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارائه می شود. تجاری یا مهاجران اخیر شرکت ارائه شده است.

مهاجرت سرمایه گذاری در گرجستان

طرق مهاجرت به سنگاپور

کارکنان ماهر و حرفه ای می توانند از بین 3 ویزای کاری متفاوت برای مهاجرت به سنگاپور یک مورد را انتخاب کنند. لازم به ذکر است که تعداد دارندگان S Pass که یک شرکت سنگاپوری می تواند بکار بگیرد محدود است. همچنین همسر، فرزندان و والدین مهاجر می توانند با مجوز بازدید طولانی مدت به سنگاپور مهاجرت کنند. به طور کلی، وجود جمعیت مهاجر در کشور سنگاپور موضوع جدیدی به شمار نمی رود. در جنگ جهانی دوم مهاجران اکثریت جمعیت این جزیره را تشکیل می دادند. در سال 2017، کل جمعیت سنگاپور حدود 56123000 نفر بود. از این تعداد 16465000 نفر خارجی های غیرمقیم بودند.

هیچ دلیل خاصی برای مهاجرت مردم به سنگاپور وجود ندارد. جمعیت بزرگ مهاجران به این معنی است که مهاجرت به این کشور آسان می باشد. سنگاپور در هر مرحله آموزشی و تحصیلی از مهد کودک تا دانشگاه آموزش هایی در سطح جهانی ارائه می دهد. این کشور اقتصادی قوی دارد و محل زندگی برخی از پردرآمدترین افراد جهان است. همراه با هزینه کم هزینه زندگی، سنگاپوری ها از زندگی بالایی برخوردار می باشند. زیبایی طبیعی و جاذبه های گردشگری کشور دلیل دیگری است که برای مردم کشور سنگاپور جذاب به نظر می رسد. جهت زندگی در این کشور مقاله هزینه زندگی در سنگاپور را مطالعه بفرمائید.

روند مهاجرت به سنگاپور

بیشتر جمعیت مهاجر سنگاپور از کشورهای مجاور تأمین می شود. روش های بسیاری وجود دارد مردم این کشورهای مختلف به سنگاپور مهاجرت می کنند. این امر تا حد زیادی به این بستگی دارد. چرا که آنها می خواهند به کشور سنگاپور مهاجرت و سفر کنند. کارکنان حرفه ای می تواند برای مهاجرت به سنگاپور بین 3 نوع ویزای کاری متفاوت یک مورد را انتخاب کند.

ویزای اشتغال و مهاجرت به سنگاپور (EP)

یک متقاضی حرفه ای بسیار ماهر می تواند برای مهاجرت به سنگاپور اقدام به درخواست ویزای کار کند. شرکتی که به دنبال استخدام فرد است باید متقاضی این امر باشد. این ویزا تا زمانی که فرد بتواند در کمپانی مربوطه کار کند اعتبار دارد. این اعتبار معمولا 2 ساله می باشد. اگر فرد شغل خود را تغییر دهد، شرکت جدید باید مجددا برای کسب ویزای کار جدید اقدام کند. ویزای کاری سنگاپور می تواند تا 3 سال تمدید شود. هیچ گونه سهمیه ای برای ویزای کار کشور سنگاپور وجود ندارد. مهاجران با درآمد بیش از 4000$ (دلار) در هر ماه ممکن است بتوانند همسر و فرزندان وابسته خود را به سنگاپور بیاورند. مهاجران با درآمد بیش از 8000$ (دلار) در ماه نیز ممکن است بتوانند والدین خود را به سنگاپور بیاورند. کسب ویزای کار کشور سنگاپور با داشتن شرایط زیر ممکن خواهد بود:

  • داشتن حداقل 3300$ (دلار) درآمد
  • حداقل حقوق براساس تجربه کاری متقاضی افزایش یابد.
  • فرد باید دارای مدارک تحصیلی لازم برای موقعیت کاری داشته باشد.
  • فرد باید تجربه کاری لازم برای موقعیت کاری داشته باشد.

ویزای اشتغال و مهاجرت به سنگاپور (EP)

ویزای نوآفرینی کشور سنگاپور

این برنامه برای کارآفرینان خارجی است که می خواهند به سنگاپور مهاجرت کنند. مشاغل جدید در این کشور را ایجاد و اداره کنند. ویزای کارآفرینی سنگاپور برای مدت زمان 1 سال اعتبار دارد. ممکن است برای مدت زمان بیشتر تمدید شود. افراد وابسته و خانواده فرد کارآفرین می توانند تنها پس از تمدید ویزای کارآفرینی کشور سنگاپور یک بار به سنگاپور سفر کنند. بنابراین، هیچ کدام از بستگان نمی توانند در سال اول به سنگاپور سفر کنند. به یاد داشته باشید که هیچ هزینه و سهمیه ای برای ویزای کارآفرینی سنگاپور اعمال نمی شود. کسب ویزای کارآفرینی کشور سنگاپور با داشتن شرایط زیر ممکن خواهد بود:

  • داشتن حداقل 21 سال سن
  • داشتن تحصیلات و تجربه کافی در زمینه مربوطه
  • متقاضی باید حداقل 30% سرمایه گذاری جدید را در اختیار داشته باشد.
  • تجارت مربوطه باید بتواند اشتغال محلی را تأمین کند.
  • مشاغل فرد باید در اداره حسابداری و تنظیم مقررات شرکت ثبت شود و یا او باید در هنگام دریافت ویزای کارآفرینی اقدام به ثبت آن کند.

همچنین تجارت مورد نظر بایستی یکی از 4 معیار زیر را داشته باشد:

  • باید توسط یک VC معتبر تأمین مالی شود.
  • تجارت باید دارای مالکیت معنوی اختصاصی باشد.
  • تجارت باید با همکاری یک موسسه تحقیقاتی برتر کار کند.
  • تجارت باید با یک سازمان تحت حمایت دولت کار کند.

ویزای کاری شخصی سازی شده سنگاپور (PEP)

این ویزای ویژه برای افراد حرفه ای با درآمد بالا که می خواهند برای استخدام دارندگان ویزای کار سنگاپور به سنگاپور مهاجرت کنند، اختصاص یافته است. PEP انعطاف پذیری فردی را از نظر تغییر شغل به وجود می آورد؛ زیرا این ویزا با هیچ یک از کارفرمایان خاص در ارتباط نمی باشد. این ویزا معمولا 3 سال اعتبار دارد. همچنین به فرد اجازه می دهد تا 6 ماه بدون کار در سنگاپور اقامت داشته باشد. لازم به ذکر است که این ویزا قابل تمدید نیست. هیچ گونه مالیات و سهمیه ای برای PEP اعمال نمی شود. متقاضی ممکن است همسر، فرزندان و والدین خود را به عنوان وابسته به سنگاپور بیاورد. کسب ویزای کاری شخصی سازی شده کشور سنگاپور با داشتن شرایط زیر ممکن خواهد بود:

  • اگر متقاضی حرفه ای تابع یک کشور خارجی است، باید حداقل 18000$ (دلار) در ماه حقوق دریافت کند.
  • اگر متقاضی یک ویزای کار EP داشته باشد، باید حداقل 12000$ (دلار) در ماه حقوق دریافت کند.

ویزای S کشور سنگاپور

این ویزا در نظر گرفته شده است که توسط کارگران واجد شرایط کمتری که مایل به مهاجرت به سنگاپور هستند، مورد استفاده قرار گیرد. شرکتی که به دنبال استخدام فرد است باید برای این ویزا اقدام کند. سهمیه تعداد افرادی که یک شرکت با ویزای S می تواند استخدام کند، محدود می باشد. طبق این سهمیه، کمپانی های سنگاپوری نمی توانند بیش از 15% الی 20% کل نیروی کار یک شرکت را به دارندگان ویزای S اختصاص دهند.

ویزای S برای مدت 2 سال اعتبار دارد. تا زمانی که فرد هنوز در همان شرکت مشغول به کار است 3 سال دیگر قابل تمدید است. اگر فرد بیش از 4000$ (دلار) در ماه درآمد داشته باشد. همسر و فرزندان فرد نیز ممکن است به سنگاپور مهاجرت کنند. کسب ویزای S کشور سنگاپور با داشتن شرایط زیر ممکن خواهد بود:

  • حداقل درآمد متقاضی باید 2200$ (دلار) در ماه باشد.
  • شرکتی که متقاضی را حمایت مالی می کند، باید بیمه درمانی ارائه دهد.

اتحاد مجدد با خانواده در کشور سنگاپور: مهاجران دارای ویزای کار، ویزای کارآفرینی و ویزای S ممکن است همسر قانونی و فرزندان وابسته خود را با گذرنامه وابسته به سنگاپور بیاورند. همسر فرد و فرزندان معلول بالای 21 سال ممکن است بتوانند با ویزای ویزیت بلند مدت به سنگاپور مهاجرت کنند.

ویزای ورود بستگان در سنگاپور

شرکتی که حامی ویزای کار، ویزای کارآفرینی و ویزای S برای شخصی است که مایل است افراد وابسته خود را به همراه داشته باشد، باید برای این درخواست اقدام کند. اعتبار آن تا 2 سال بستگی به اعتبار ویزای کار، ویزای کارآفرینی و ویزای S مرتبط با آن دارد. در صورت وجو شرایط این ویزا ممکن است بیشتر تجدید شود و شایان ذکر است که هیچ هزینه و سهمیه ای برای ویزای وابسته اعمال نمی شود. کسب ویزای وابسته کشور سنگاپور با داشتن شرایط زیر ممکن خواهد بود:

  • فرد حمایت کننده باید حداقل 4000$ (دلار) در ماه درآمد داشته باشد.
  • او باید به طور قانونی با همسر ازدواج کند.
  • کودکان تا زمانی که زیر 21 سال سن داشته باشند وابسته در نظر گرفته می شوند.

بازدید بلند مدت برای مهاجرت به سنگاپور

این ویزا برای فردی طراحی شده است که می خواهد همسر، نوه ها و والدین خود به سنگاپور مهاجرت كند. شرکتی که حامی ویزای ویزای کار، ویزای کارآفرینی و ویزای S برای شخصی است که مایل است افراد وابسته خود را به همراه داشته باشد، باید برای این درخواست اقدام کند. این ویزا تا زمانی که ویزای کار، ویزای کارآفرینی و ویزای S معتبر باشد، اعتبار خواهد داشت. هیچ هزینه و سهمیه ای برای ویزای افراد وابسته اعمال نمی شود. برای واجد شرایط بودن برای دریافت ویزای ویزیت بلند مدت، متقاضیان باید معیار های زیر را رعایت کنند:

  • فرد برای آوردن همسر و فرزندان خود باید حداقل 4000$ (دلار) در ماه درآمد داشته باشد.
  • فرد برای آوردن والدین خود باید حداقل 8000$ (دلار) در ماه درآمد داشته باشد.

مزایای مهاجرت به سنگاپور

سنگاپور به عنوان یکی از امن ترین کشورهای جهان شناخته می شود، میزان جرم و جنایت در سنگاپور به طور مداوم پایین است. این کشور دارای سیستم قانونی شفاف است. ساکنان این کشور از ثبات سیاسی، نرخ پایین جرم و جنایت و مراقبت های بهداشتی عالی، آموزش، مسکن، تفریح ​​و حمل و نقل لذت می برند. برخی از زیباترین کشورهای جهان نیز در فاصله کوتاهی با سنگاپور فاصله دارند. استاندارد زندگی در سنگاپور همچنان مقرون به صرفه است و در بین بهترین ها در جهان رتبه بندی می شود. سنگاپور تاکید زیادی بر آموزش دارد.

کیفیت آموزش ابتدایی و متوسطه در میان بهترین ها در جهان است و به برتری در ریاضیات و علوم شهرت دارد. دانشگاه ها و موسسات عالی محلی سنگاپور نیز در سطح جهانی هستند و به طور مداوم در شاخص های جهانی در رتبه های برتر قرار دارند.

سایر مزایای مهاجرت به این کشور عبارتند از:

  • گشت و گذار در سنگاپور بسیار راحت است. با جاده هایی که به دقت طراحی شده اند، سفر در سنگاپور روان و کارآمد است.
  • در واقع، کمتر از 1.5 ساعت طول می کشد تا از شرق به غرب با اتوبوس، قطار، تاکسی یا ماشین شخصی کرایه کنید.
  • مهاجرت به سنگاپور به شما و خانواده شما امکان دسترسی به سیستم مراقبت های بهداشتی شناخته شده بین المللی را می دهد.
  • امکانات پزشکی پیشرفته به راحتی در دسترس است و شامل بیمارستان های دولتی، خصوصی و محلی و مراکز تخصصی ملی می شود.

هموطنان عزیز و گرامی برای کسب اطلاعات درباره شرایط مهاجرت به سنگاپور و مطلع شدن از راه های اخذ اقامت سنگاپور می توانید با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات مهم در باب مهاجرت به سنگاپور

در این بخش از مقاله سعی داریم تا در خصوص مهاجرت به سنگاپور پاسخ های کوتاهی به سوالات پرتکرار شما در این خصوص ارائه دهیم:

  • راه های مهاجرت به سنگاپور چیست؟ برای مهاجرت به کشور سنگاپور می توانید از طریق سرمایه گذاری و تحصیل و کار و همچنین کارآفرینی و بازنشستگی و ازدواج و تولد در این کشور اقامت و تابعیت اخذ کنید.
  • آیا می توانیم از طریق کار به سنگاپور مهاجرت کنیم؟ کارکنان ماهر و حرفه ای می توانند از بین 3 ویزای کاری متفاوت برای مهاجرت به سنگاپور یک مورد را انتخاب کنند.
  • آیا می توان برای کار در سنگاپور خانواده را همراه کنیم؟ بله. همسر، فرزندان و والدین مهاجر می توانند با مجوز بازدید طولانی مدت به سنگاپور مهاجرت کنند.
  • آیا می توان ویزای کاری سنگاپور را تمدید کرد؟ ویزای کاری سنگاپور می تواند تا 3 سال تمدید شود.
  • آیا می توانیم از طریق کار در سنگاپور والدین خود را به سنگاپور بیاوریم؟ مهاجران با درآمد بیش از 8000$ (دلار) در ماه نیز ممکن است بتوانند والدین خود را به سنگاپور بیاورند.
  • شرایط اخذ ویزای کارآفرینی کشور سنگاپور چیست؟ داشتن حداقل 21 سال-داشتن تحصیلات و تجربه کافی در زمینه مربوطه-متقاضی باید حداقل 30% سرمایه گذاری جدید را در اختیار داشته باشد-تجارت مربوطه باید بتواند اشتغال محلی را تأمین کند-مشاغل فرد باید در اداره حسابداری و تنظیم مقررات شرکت ثبت شود.
  • ویزای PEP کشور سنگاپور چیست؟ این ویزای ویژه برای افراد حرفه ای با درآمد بالا که می خواهند برای استخدام دارندگان ویزای کار سنگاپور به سنگاپور مهاجرت کنند، اختصاص یافته است.
  • ویزای کار S کشور سنگاپور چیست؟ این ویزا در نظر گرفته شده است که توسط کارگران واجد شرایط کمتری که مایل به مهاجرت به سنگاپور هستند، مورد استفاده قرار گیرد.
5/5 - (1 امتیاز)

7 دیدگاه برای “مهاجرت به سنگاپور

  1. حسین میلادیان گفت:

    با سلام
    من دانش اموخته بازرگانی گرایش بازاریابی از دانشگاه میسور هندوستان هستم و مدت ۸ سال عضو هیات علمی میباشم و پستهای اجرایی معاونت و ریاست دانشگاه را بر عهده داشتم لطفا جهت مهاجرت به سنگاپور راهنمایی فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *