مهاجرت تحصیلی سنگاپور

اقامت پس از تحصیل در سنگاپور

اقامت پس از تحصیل در سنگاپور

متقاضیان مهاجرت به کشور سنگاپور به وسیله اقامت پس از تحصیل در سنگاپور می توانند شرایط اقامت خود در این کشور زیبا و مرفه را فراهم کنند. در صورتی که شما هم علاقه مند به کسب نمودن اطلاعاتی در رابطه با شرایط اقامت پس از تحصیل در سنگاپور هستید در ادامه این مقاله همراه باشید هم چنین این فرصت را دارید تا برای داشتن اطلاعات بیشتری در مور کشور سنگاپور به سایر مقالات موجود در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه نماید.

کار ضمن تحصیل در سنگاپور

دانشجویانی که در کشور سنگاپور مشغول به تحصیل می باشند، می توانند در کنار تحصیل، مشغول به کار شوند کار در کنار تحصیل معمولا یک کارنیمه وقت ویژه می باشد و می تواند با بخشی از درآمد تا حدودی مخارج خود را پوشش دهد. متقاضیان کار ضمن تحصیل در سنگاپور می توانند تا زمان اتمام دوران تحصیلی، مشغول به یک کار نیمه وقت شوند. این نوع کار ساعات کاری محدودی دارد تا به وضعیت تحصیلی دانشجویان لطمه وارد نشود.

شرایط کار پس از تحصیل در سنگاپور

متقاضیان اقامت پس از تحصیل در سنگاپور با داشتن شغل بعد از اتمام دوره تحصیلی، می توانند مقیم کشور سنگاپور شوند. این امر نیاز به شرایط خاصی دارد که متقاضیان باید دارا باشند این اشخاص باید برای مشغول به کار شدن بعد از تحصیل، به اداره کار سنگاپور مراجعه کنند.

لازم به ذکر می باشد افرادی که بعد از فارغ التحصیلی حتی اگر پیشنهاد کاری نداشته باشند، قادر به اقامت دوازده ماهه می باشند هم چنین متقاضیان باید این موضوع را در نظر داشته باشند که این روادید قابل تمدید.

اقامت پس از تحصیل در سنگاپور می تواند دارای شرایط خاص خود باشد که نسبت به سایر کشور ها بالاتر می باشد. از این رو، بسیاری از دانشجویان سعی می کنند که میزان هزینه های شخصی خود را از طریق کار نیمه وقت کاهش دهند و برخی از دانشجویان ترجیح می دهند تجربه کاری را که مربوط به رشته تحصیلی آنها است، به دست آورند که چنین تجربه ای می تواند بعدها در زندگی حرفه ای خود ارزشمند باشد.

قبل از اینکه دانشجویان بین المللی تصمیم بگیرند در حین تحصیل کار کنند، باید از مقررات از کلیه مقرات کار ضمن تحصیل در این کشورمطلع باشند. کشور سنگاپور سیاست های در این زمینه دارای قوقانین سخت گیرانه ای می باشد که می تواند فرصت های کاری زیادی را برای کلیه دانش آموزان فراهم کند.طبق قوانین دولتی کشور سنگاپور، دانشجویان مجازند که در طول سال تحصیلی به طور نیمه وقت حداکثر برای مدت 16 ساعت در هفته کار کنند و همچنین آنها می توانند در طول تعطیلات به صورت تمام وقت کار کنند. لازم به ذکر است که دانشجویان نمی توانند که بیش از ساعات کاری مقرر شده در این کشور به کار بپردازند زیرا با موفقیت در گرفتن مجوز کار دانشجویی د راین نباید هیچ گونه صدمه ای به تحصیل دانشجویان وارد کنند .

بررسی مجوز کاری S Work Form در سنگاپور

مجوز کاری “اس” برای متخصصان و فارغ التحصیلان دانشگاه های سنگاپور می باشد. متقاضیان اقامت پس از تحصیل در سنگاپور با داشتن پیشنهاد شغلی از کمپانی های معتبر سنگاپور، دریافت این مجوز ممکن می باشند و می توانند برای کار ضمن تحصیل در سنگاپور اقدام نمایند.

اقامت پس از تحصیل در سنگاپور از طریق ازدواج

موارد لازم جهت دریافت اقامت بعد تحصیل در سنگاپور توسط ازدواج به چند بخش تقسیم میشوند که عبارتند از:

بخششرح
بخش اولکامل کردن فرم ازدواج در سنگاپور
حاضر شدن در سنگاپور 20 روز قبل از تکمیل فرم ازدواج
منتظر ماندن برای تاییدیه کلیسا به مدت 25 روز
بخش دومارائه مدارک و اسناد شخصی به دفتر ازدواج
پرداخت تمامی هزینه های امور ثبت ازدواج
پرداخت تمامی هزینه های پزشکی و آزمایش
بخش سومبرگزاری مراسم ازدواج و جشن های مخصوص آن توسط زوجین
حاضر شدن 2 شاهد بالای 21 سال در ازدواج
سند ازدواج پس از جشن و مراسم ازدواج به زوجین ارائه خواهد شد.

متقاضیان اقامت پس از تحصیل در سنگاپور ملزم به در نظر گرفتن این موضوع می باشند که اگر ازدواج زوجین در تایم مشخص شده صورت نگیرند پروسه ازدواج این اشخاص از بین خواهد رفت.

اقامت پس از تحصیل در سنگاپور از طریق سرمایه گذاری

اقامت پس از تحصیل در سنگاپور از طریق سرمایه گذاری

همان طور که قبلا گفته شد، متقاضیان می توانند بعد از اتمام دوره تحصیل خود در سنگاپور سرمایه گذاری کنند با این توضیح که مبلغ عوارض در شرکت های سنگاپور بسیار کم تر از سایر کشور های جهان می باشد و این موضوع باعث جذب سرمایه گذاران زیادی به سنگاپور شده است.

زمینه های سرمایه گذاری در سنگاپور عیارتست از:

  • کارخانه های صنعتی
  • مراکز حقوقی
  • مراکز و سازمان های مالی
  • مراکز تجاری
  • رادیو
  • تلویزیون
  • رسانه های ملی

چرا سرمایه گذاری در سنگاپور؟

در این بخش از مقاله به سوال متقاضیان در خصوص دلایل سرمایه گذاری در سنگاپور پرداخته می شود:

  • سنگاپور کشوری غنی و ثرتمند می باشد.
  • سیستم از راه دور در سنگاپور بسیار توسعه یافته می باشد.
  • وجود آیین و مقررات قوی در امور سرمایه گذاری
  • وجود امنیت تجاری در سرمایه گذاری
  • وجود شرایط جغرافیایی مطلوب
  • امکان دریافت وام

اقامت پس از تحصیل در سنگاپور و مشاغل پردرآمد

از جمله پردرآمد ترین کار دانشجویی در کشور سنگاپور می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • معلم خصوصی
  • خدمات مشتری/ مرکز تماس پرسنل
  • طراحی وب سایت
  • راننده شخصی
  • مربی تناسب اندام
  • پرستاری
  • خانه داری

با توجه به اتمام مقاله اقامت پس از تحصیل در سنگاپور در صورتی که شما هم علاقه مند به تحصیل نمودن در این کشور می باشید و در نهایت علاقه مند به کسب نمودن اطلاعات بیشتری در زمینه کشور سنگاپور هستید می توانید با مراجعه نمودن به سایر لینک های موجود در سایت موسسه حقوقی سیران سروش سعادت نظیر راه های اخذ اقامت سنگاپور به اطلاعات جامعی دست یابید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *