مهاجرت سرمایه گذاری در سنگاپور

ویزای بازنشستگی سنگاپور

ویزای بازنشستگی سنگاپور

برای بهره مندی از مزیت های بسیار و ادامه زندگی خود در دوران بازنشستگی به شما زندگی و اخذ ویزای بازنشستگی سنگاپور پیشنهاد می شود. سنگاپور کشوری کوچک است که از 64 جزیره جمع شده در انتهای شبه جزیره مالایا تشکیل شده است. بیشتر جمعیت نزدیک به 6 میلیون نفری آن در شهر سنگاپور زندگی می کنند. بسیاری از مردم محلی انگلیسی صحبت می کنند و این مکان معجزه های ساخته شده توسط بشر از جمله یک آبشار مصنوعی عظیم، آسمان خراش های برجسته و آنچه که به عنوان بهترین فرودگاه بین المللی جهان شناخته می شود، است. اگر بعنوان مقصد بازنشستگی خود، شهر شیر را در نظر دارید، همانطور که سنگاپور گاهی اوقات نامیده می شود، عاقلانه است که با یک متخصص شریک شوید تا به شما کمک کند تا رویای خود را برای بازنشستگی در سنگاپور به واقعیت تبدیل کنید.

کشور سنگاپور ارزان تر از بزرگترین شهرهای ایالات متحده مانند نیویورک است، اما با توجه به پایگاه داده هزینه زندگی گران تر از شهرهای کوچکتر آمریکا مانند سنت لوئیس است. به طور متوسط ​​اجاره در ایالات متحده 36٪ کمتر از سنگاپور است، اما این در مقایسه این کشور جنوب شرقی آسیا با بزرگترین کلان شهرهای ایالات متحده تغییر می کند. به عنوان مثال، می توانید انتظار داشته باشید ماهانه حدود 3415$ (دلار) اجاره برای یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر نیویورک و حدود 6610$ (دلار) برای یک آپارتمان 3 خوابه پرداخت کنید. در سنگاپور مرکزی می توانید برای یک آپارتمان 1 خوابه ماهانه حدود 2171$ (دلار) و برای یک آپارتمان 3 خوابه حدود 4030$ (دلار) بپردازید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه زندگی بازنشستگی به سنگاپور به شما مشاوره می دهد.

نحوه اخذ ویزای بازنشستگی سنگاپور

هزینه های ملک در سنگاپور بیشتر است. خرید یک آپارتمان یک خوابه در مرکز سنگاپور برای هر فوت مربع حدود 2500$ (دلار) هزینه دارد. هزینه اقامت مشابه در شهر نیویورک هر فوت مربع حدود 1500$ (دلار) است. سنگاپور ویزای بازنشستگی خاصی ارائه نمی دهد، اما آنها چندین گزینه برای بازنشستگان برای دریافت اجازه اقامت دارند. اگر قبل از 50 سالگی در سنگاپور کار می کردید، ممکن است گزینه ای برای ادامه ویزا برای بازنشستگی داشته باشید. اگر می خواهید بعد از 50 سالگی به سنگاپور بروید، می توانید از Singapore Entrepreneur Pass یا EntrePass استفاده کنید، این امر مستلزم ایجاد شرکتی با سرمایه پرداخت شده حداقل 37000$ (دلار) است. پس از 2 سال اخذ EntrePass و اقامت دائم، می توانید درخواست تابعیت دهید. با این حال، برای تأیید دولت باید “شایستگی مالی” و ارتباط با یک شهروند سنگاپوری را نشان دهید.

هزینه زندگی با ویزای بازنشستگی سنگاپور

سایر مسیرهای ویزای اقامت دائم در سنگاپور نیاز به ازدواج با یک شهروند سنگاپوری، داشتن گذرنامه کار یا سرمایه گذاری عمده در یک نهاد سنگاپور دارد. سنگاپور از بهترین خدمات بهداشتی در آسیا برخوردار است. بر اساس شاخص کارایی مراقبت های بهداشتی کنوم، سیستم مراقبت های بهداشتی سنگاپور رتبه دوم جهان را دارد. این شاخص هم امید به زندگی و هم هزینه های سلامتی را در نظر می گیرد. کشور آسیایی و زیبای سنگاپور خدمات درمانی رایگان به مهاجران ارائه نمی دهد ، بنابراین بازنشستگان باید بیمه خدمات درمانی خصوصی داشته باشند. هزینه بیمه برای مهاجران می تواند تا 300$ (دلار) در ماه باشد. با بیمه، ممکن است افراد ملزم به پرداخت هزینه های از جیب خود، از جمله روش های انتخابی و کسر هزینه شوند. حتی بدون بیمه پوشش کامل، سفر به پزشک می تواند در حدود 25$ (دلار) هزینه داشته باشد.

در جدول زیر شاهد برخی از هزینه های زندگی در کشور سنگاپور هستید:

اقلامهزینه به دلار
یک وعده غذایی برای دو نفر در یک رستوران میان رده45$
1 لیتر شیر2.19$
10 تخم مرغ2.20$
1 لیتر گاز1.53$
خدمات اساسی ماهانه (برق، گرمایش سرمایش آب)110$
آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر2185$
آپارتمان یک خوابه در خارج از شهر1439$
آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر3845$
آپارتمان 3خوابه در خارج شهر2310$

شرایط زندگی با ویزای بازنشستگی Singapore

شرایط زندگی با ویزای بازنشستگی Singapore

هزینه دارو در سنگاپور ممکن است متفاوت باشد. به طور معمول، پزشکان عمومی و متخصصان پس از مراجعه به پزشک، داروها را توزیع می کنند. به طور کلی، بیمه خصوصی هزینه داروها را پوشش می دهد. کلیه شهروندان و ساکنان سنگاپور که در این کشور کار می کنند باید به صندوق تأمین مرکزی پرداخت کنند. خارجیانی که در سنگاپور کار نمی کنند، حتی اگر مقیم باشند، مجبور به پرداخت به صندوق تأمین مرکزی نیستند. بسته به میزان دریافتی شما ممکن است مالیات بر درآمد بازنشستگی وجود داشته باشد. شهروندان معمولاً هر ساله باید اظهارنامه مالیاتی ارائه دهند.برای جلوگیری از پرداخت 2 برابر مالیات، به ویژه از درآمد بازنشستگی، کار عاقلانه ای است که باید با یک برنامه ریز مالی و یک متخصص مالیات کار کنید که پیچیدگی های سیستم مالیاتی سنگاپور را درک کند.

در نمودار زیر شاهد نرخ و میزان افزایش مهاجرت به کشور سنگاپور در سال های اخیر هستید:

نرخ مهاجرت به سنگاپور

زندگی بازنشستگی در Singapore

رتبه سنگاپور به عنوان شماره 1 در جهان برای نظم و قانون می باشد. این شاخص همچنین سنگاپور را به عنوان شهری معرفی می کند که در آن مردم بیشترین احساس امنیت را دارند تا تنها راه بروند. براساس قوانین سنگاپور جرم شخصی بسیار کم است. سنگاپور در فهرست امنیت شخصی و زیرساخت در فهرست امن ترین شهر جهان در رده اول قرار دارد. با این حال، مانند سایر شهرهای بزرگ، مهاجران باید مراقب جیب بری، سرقت اموال بدون مراقبت و کیف قاپی باشند. سنگاپور کشوری زیباست و سالانه هزاران مهاجری را به خود جذب می کند. برای زبان مشکلی نخواهید داشت زیرا انگلیسی یکی از 4 زبان رسمی است، زبان های دیگر ماندارین، مالایی و تامیل است. کسی که دارای مستمری یا صندوق بازنشستگی دیگری است احتمالاً می تواند در دوران بازنشستگی در سنگاپور راحت زندگی کند.

کشور سنگاپور که به عنوان یکی از بهترین اقتصادهای جهان و امن ترین کشورها رتبه بندی شده است، مقصدی واقعاً مطلوب برای مهاجران متقاضی بازنشستگی در خارج از آسیای جنوب شرقی است. این را با انگلیسی به عنوان یک زبان رسمی، کیفیت زندگی بالا، امکانات رفاهی در جهان اول، آب و هوا و مناظر زیبا و نرخ ارز مناسب ترکیب کنید و روشن است که چرا بسیاری از بازنشستگان غربی می خواهند سنگاپور را برای سال های طلایی خود بخوانند. در حالی که سنگاپور مطمئناً به عنوان یک مکان جابجایی مطلوب است، مگر اینکه فردی با ارزش خالص بالا باشید که می خواهید مبلغ قابل توجهی را در ازای اقامت دائم به این کشور سرمایه گذاری کنید بازنشستگی در سنگاپور می تواند کمی مشکل باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تبدیل اقامت به تابعیت در سنگاپور به شما مشاوره می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *