مهاجرت تحصیلی سنگاپور

کشورهای لغو روادید با پاسپورت سنگاپور

کشورهای لغو روادید با پاسپورت سنگاپور

کشورهای لغو روادید با پاسپورت سنگاپور در سال جاری به 190 رسیده است که طبق شاخص هنلی که رتبه دوم را به این گذرنامه اختصاص داده. این کشور مملو از انواع مقصد و جاذبه های گردشگری شهری، فرهنگی و طبیعت گردی است. این شهر خصوصا به دلیل فرهنگ، شهر تاریخی و مناظر زیبا شهرت دارد و باعث جذب گردشگران در زمستان و تابستان می شود. این کشور یک سایت میراث جهانی یونسکو دارد.

برخی از جاذبه های مهم عبارتند از:

  • شن های خلیج مارینا
  • باغ کنار خلیج
  • باغ گیاه شناسی
  • باغ وحش سنگاپور
  • محله چینی ها
  • اسکله کلارک
  • پارک مرلیون

این کشور در مجموع تقریبا 18.5 میلیون گردشگر سالانه بازدید می کند. منشا اکثر گردشگران از آسیا و استرالیا هستند. این کشور سالانه میلیون ها گردشگر دارد. زیرا علی رغم اندازه کوچک، در جاذبه های گردشگری سرریز می شود. خواه بخواهید از هنر، طبیعت، یکی از بهترین باغ وحش های جهان، مراکز خرید سطح بالای آن یا برخی غذاهای خوشمزه و غنی لذت ببرید، سنگاپور مکان مناسبی است. چنانچه خواهان دریافت تابعیت این کشور می باشید پیشنهاد ما این است که این مقاله را که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده مطالعه نمایید.

بررسی کشورهای لغو روادید با پاسپورت سنگاپور

در حال حاضر گذرنامه این کشور در آزادی ویزا رتبه دوم را کسب کرده است. این رتبه توسط شاخص گذرنامه هنلی اعلام شده است. زیرا، تعداد کشورهای لغو روادید با پاسپورت سنگاپور بالا می باشد. در سال جاری تعداد کشورهایی که با این گذرنامه می توان بدون ویزا به آن سفر کرد به 120 رسیده است. البته به شرطی که مسافران دوره های کوتاه مدت را بخواهند در کشورهای مقصد بمانند. برای ورود به این کشورها این گذرنامه باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته و برای دریافت تمبرهای ورود و خروج بین 1 تا 2 صفحه خالی باشد.

از طرف دیگر، بیش از 95 کشور وجود دارد که شهروندان این کشور را ملزم به دریافت ویزا قبل از سفر، یا از طریق یک دفتر دولتی یا از طریق یک برنامه آنلاین ساده می کنند. علاوه بر این، 30 کشور به شهروندان این کشور اجازه می دهند هنگام ورود ویزا بگیرند. اتباع این کشور برای اهداف گردشگری، ترانزیت و تجارت نیاز به ویزا هنگام ورود، ویزای الکترونیکی دارند. برای بازدید از این کشورها برای اقامت طولانی تر، شهروندان این کشور ممکن است لازم باشد به سفارت مقصد مراجعه کنند تا شخصا درخواست یک سند سفر کنند.

برخی از مهم ترین کشورهای لغو روادید با پاسپورت سنگاپور

برخی از مهم ترین کشورهای لغو روادید با پاسپورت سنگاپور

شرایط ویزا برای شهروندان این کشور محدودیت های اداری توسط مقامات سایر کشور ها می باشد. که این محدودیت ها به شهروندان این کشور تحمیل می شود. گذرنامه این کشور علاوه بر دسترسی بدون ویزا به همه کشورهای ASEAN، یکی از 4 گذرنامه (بقیه گذرنامه های برونئی، ژاپن و سان مارینو) است. به طوری که، مجاز به ورود بدون ویزا یا ورود از طریق الکترونیکی است. با داشتن این گذرنامه مجوز سفر، به 4 اقتصاد بزرگ جهان فراهم خواهد شد.

در جدول زیر می توانید مهم ترین کشورهای لغو روادید با پاسپورت سنگاپور مشاهده می کنید:

نامه کشورمدت اقامت و نوع ویزا
جمهوری خلق چینبدون ویزا و 15 روز
هندویزا الکترونیکی به مدت 60 روز
اتحادیه اروپابدون ویزا 90 روز در یک دوره 180 روزه
ایالات متحد آمریکاESTA برای ورود هوایی و دریایی به مدت 90 روز

برای اینکه بتوانید از مزایای پاسپورت این کشور بهره ببرید، باید از شرایط تبدیل اقامت به تابعیت سنگاپور اطلاع داشته باشید.

پاسپورت سنگاپور

گذرنامه این کشور یک سند سفر و گذرنامه ای است که برای شهروندان و اتباع این کشور صادر می شود. این سند فرد را قادر می سازد آزادانه از این کشور طبق سفر به کشورهای دیگر و مطابق با شرایط ویزا خارج شود و دوباره وارد شود. در صورت لزوم روند تأمین کمک از مقامات کنسولی این کشور در خارج از کشور را تسهیل می کند. و برای حامل در خارج از کشور درخواست محافظت می کند. تمام گذرنامه های این کشور به طور انحصاری توسط اداره مهاجرت و بازرسی ها (ICA) به نمایندگی از وزارت امور داخلی صادر می شود. فقط شهروندان این کشور می توانند برای این گذرنامه درخواست دهند.

آن ها به طور معمول 5 سال اعتبار دارند. گذرنامه این کشور قدرتمندترین گذرنامه در جهان با ویزا یا ویزا هنگام ورود به 190 کشور و سرزمین، همراه با گذرنامه ژاپن در سال 2018 بود. گذرنامه این کشور به دلیل شرایط ویزای نسبتا آزاد ویزای مسافران این کشور و تمایل مهاجرت برای پاکسازی سریع تر دارندگان گذرنامه این کشور، هدف مورد علاقه جعل کنندگان است. بنابراین، اداره مهاجرت و ایست های بازرسی اقدامات مختلفی را برای جلوگیری از جعل جاعل ها اتخاذ کرده است. از جمله می توان به افزودن عکس های دیجیتال و جوهر مخصوص از اکتبر 1999 و تبدیل آن به گذرنامه بیومتریک از آگوست 2006 اشاره کرد.

نمودار زیر امتیاز پویایی (score mobility) این گذرنامه را بین سال های 2018 تا 2021 نشان می دهد:

امتیاز پویایی پاسپورت سنگاپور

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله روش های اخذ پاسپورت سنگاپور را مشاهده نمایید.

درباره سنگاپور

این کشور به 5 منطقه تقسیم شده است. این کشور از چندین جزیره تشکیل شده است و در جنوب شرقی آسیا، بین اندونزی و مالزی واقع شده است. مساحت این کشور 725.7 کیلومتر مربع است. این رقم، این کشور را به دومین کشور کوچک آسیا تبدیل می کند. آب و هوای آن گرم و با فصول مشخص موسمی استوایی است. زمین تحت سلطه یک فلات مرکزی کم ارتفاع قرار دارد. جمعیت کلی بیش از 5.7 میلیون نفر است. پایتخت این کشور سنگاپور است. که همچنین پرجمعیت ترین و تنها شهر است. بزرگترین فرودگاه، فرودگاه چانگی (SIN) با بیش از 68 میلیون مسافر سالانه است. فرودگاه چانگی هجدهمین فرودگاه پر رفت و آمد در جهان است و دسترسی به تمام قاره ها را فراهم می کند.

همچنین به طور مرتب از آن به عنوان یکی از بهترین فرودگاه های جهان نام برده می شود. فرهنگ این کشور ترکیبی از فرهنگ های مختلف آسیایی است. آیین های اصلی این کشور آیین بودا و مسیحیت است. زبان های رسمی انگلیسی، ماندارین، مالایی و تامیل است. سیستم حقوقی قانون عادی انگلیس است. نوع دولت جمهوری پارلمانی است. رئیس دولت منتخب رئیس جمهور حلیمه یاكوب است. رئیس دولت نخست وزیر لی هسیان لونگ است. انتخابات هر 6 سال برگزار می شود و رئیس جمهور با رای ساده مردم انتخاب می شود. برایی اطلاعات بیشتر می توانید مقاله درباره سنگاپور را مطالعه نمایید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کارشناسان خبره و مجرب در زمینه مهاجرت دارد که هرکدام از آن ها می توانند در امر مهاجرت به این کشور به شما عزیزان کمک کنند.

Rate this post

6 دیدگاه برای “کشورهای لغو روادید با پاسپورت سنگاپور

  1. سهراب گفت:

    سلام من از افغانستان هستم فعلا عربستان سعودی زنده گی می کنم و می خواهم پاسپورت سنگاپور را دریافت کنم از طریق سرمایه گذاری سرمایه من هم ۷۵۰ میلیون دلار است سریع ترین روش برای اخذ دریافت پاسپورت سنگاپور از طریق سرمایه گذاری کدام روش است من می خواهم در سنگاپور بیش از ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه گذاری کنم و همچنان خانه خریداری کنم دریافت پاسپورت سنگاپور در این روش چقدر طول می کشد البته از شروع سرمایه گذاری تا دریافت پاسپورت سنگاپور چقدر طول می کشد من مجرد هستم و می خواهم تنها به سنگاپور سفر کنم؟

    1. صادقی گفت:

      با سلام خدمت شما. در خصوص مشاوره سرمایه گذاری با موسسه با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  2. علی فراشیانی گفت:

    من میتونم سنگاپور کار کنم طراح وبرشکار مبلمان وتا حدودی هم پوشاک هستم میشه راهنمایی کنید لطفا

    1. صادقی گفت:

      سلام و عرض ادب. برای کار در این کشور بایستی از کارفرما پیشنهاد کاری داشته باشید. در خصوص مهاجرت کاری و مشاوره با شماره 02191003232 تماس بگیرید.

  3. علی گفت:

    من میتونم سنگاپور کار کنم طراح وبرشکار مبلمان وتا حدودی هم پوشاک هستم

    1. صادقی گفت:

      با سلام. برای کار در این کشور بایستی از کارفرما پیشنهاد کاری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *