مهاجرت به کشور سنگاپور

ازدواج در سنگاپور

ازدواج در سنگاپور

ازدواج در سنگاپور از جمله راه هایی است که بسیاری از این طریق برای گرفتن اقامت این کشور اقدام می کنند. سنگاپور کشوری مدرن و پیشرفته می باشد که در سال های اخیر مقصد بسیاری از سرمایه گذاران در سرتاسر دنیا می باشد. برای مهاجرت به کشور و همچنین اخذ اقامت این کشور سنگاپور راه ها و روش های مختلفی وجود دارد که مهترین آنها کاری، سرمایه گذاری و یا ازدواج می باشد. در این مقاله موسسه سفیران سروش قصد دارد به روش اخذ اقامت از طریق ازدواج اشاره کند.

ازدواج در سنگاپور

مهم است که بدانید ازدواج با یک فرد سنگاپوری به طور خودکار باعث اخذ گذرنامه ویزیت طولانی مدت (LTVP)، اقامت دائم یا تابعیت سنگاپور نمی شود. برای داشتن دیدی بهتر، در صورتی که همسر فرد صلاحیت اقامت طولانی مدت در سنگاپور را داشته باشد، فرد می تواند بازدید بلند مدت این کشور را داشته باشد. این یک مرحله اختیاری، اما تشویقی است که به عنوان ابزاری برای کمک به زوجین در وضوح برنامه ریزی آینده مشترک معرفی شده است.

پیشینه لازم اخذ ازدواج در سنگاپور

تکمیل فرم اقامت بلند مدت ممکن است نزدیک به 2 ساعت وقت نیاز داشته باشد، که شامل موارد زیر می باشد:

  • آدرس و مشخصات مسکونی
  • سوابق مهاجرت (شامل جزئیات گذرنامه و تاریخچه سفر)
  • سابقه وضعیت تأهل
  • مدارک تحصیلی
  • اطلاعات درآمد
  • اطلاعات پزشکی (در صورت لزوم)
  • سوابق کیفری (در صورت لزوم)

اگر همسر توسط ICA واجد شرایط دریافت ویزیت طولانی مدت باشد، قبل از ازدواج نامه صلاحیت (LTVP (LLE را دریافت می کند. این نامه به مدت 1 سال معتبر است و می تواند برای حمایت از درخواست آنها برای LTVP پس از ازدواج قانونی مورد استفاده قرار گیرد.

آماده سازی برای اخذ اقامت سنگاپور از طریق ازدواج

وزارت توسعه اجتماعی و خانواده (MFS)، برنامه های پیش و پس از ازدواج برای حمایت از ازدواج های میان فرهنگی و همسران خارجی برای سازگاری با سنگاپور را دارد. برخی از زوجین ملزم به شرکت در این برنامه ها به عنوان بخشی از شرایط تأیید درخواست LTVP همسر خارجی هستند. برنامه آماده سازی ازدواج (MPP) قبل از ازدواج انجام می شود و نقش ها و انتظارات زن و شوهر، ارتباطات، مدیریت تعارضات و روابط زن و شوهر را در یک زمینه بین فرهنگی پوشش می دهد.

مزایای اخذ اقامت سنگاپور

مزایای اخذ اقامت کشور سنگاپور عبارتست از:

  • آزادی بیشتر برای خرید ملک
  • مشارکت در صندوق بازنشستگی
  • حق اقامت در کشور بدون محدودیت ویزا
  • تحصیلات عالی فرزندان در دانشگاه های دولتی

یکی از بزرگترین مزایای سنگاپور همسایگی با مالزی و امکان استفاده از مزایای ارزان قیمت آن برای سنگاپور است. همه روزه هزاران نفر کارگر و کارمند و غیره صبح خود را با عبور از مرز سنگاپور آغاز می کنند و شب را در مالزی می گذرانند تا از مزایای حقوق بالای سنگاپور و هزینه پایین زندگی در مالزی بهره مند شوند.

کار پس از اخذ ازدواج در سنگاپور

قبل از ازدواج یا دریافت LTVP، همسر خارجی شما بدون ویزای کار معتبر نمی تواند در سنگاپور کار کند. در صورتی که هنوز ازدواج نکرده اید راه های متفاوتی برای کار در این کشور وجود دارد:

پارامترشرح
متخصصان، مدیر و مدیر اجرایی خارجی، حداقل 3600$ (دلار) در ماه درآمد کسب می کنند و مدارک قابل قبولی دارند.مجوز اشتغال
کارآفرینان خارجی که مایل به راه اندازی مشاغل در سنگاپور هستند.جواز ورود
دارندگان گذرگاه اشتغال موجود با درآمد بالا (12000$ (دلار) در ماه) یا متخصصان خارجی خارج از کشور 18000 دلار در ماه).مجوز اشتغال شخصی

آسانترین روش برای شروع کار در سنگاپور برای همسر خارجی این است که ابتدا LTVP را تأمین کنید. در زمان درخواست، خارجی ها همچنین می توانند برای رضایت نامه (PLOC) از پیش تأیید شده از وزارت نیروی انسانی (MOM) اقدام کنند. این بدان معناست که همسر خارجی شما که دارای LTVP است می تواند برای استخدام در سنگاپور پیش برود.

درآمد در کشور سنگاپور

اولین چیزی که همسر خارجی فرد برای پرداخت نیاز دارد، حساب بانکی محلی است. این کار به وی امکان می دهد حقوق خود را به حساب بیاورد و همچنین از راحتی برداشت پول از دستگاه های خود پرداز، انتقال ارزهای خارجی آنها به صورت محلی، سرمایه گذاری و پرداخت هزینه های زندگی در سنگاپور برخوردار شود. افراد خارجی، حساب CPF ندارند. این بدان معناست که کارفرمایان آنها مجبور نیستند 17% از حقوق آنها را به سیستم CPF وارد کنند. مطمئناً، وقتی همسر خارجی شما به عنوان یک مقیم دائم سنگاپور تبدیل شود، حساب های CPF آنها برای آنها باز می شود و آنها و کارفرمایان باید هر ماه کمک های CPF خود را شروع کنند.

بیمه همسر و اخذ ازدواج در سنگاپور

بیمه همسر و اخذ ازدواج در سنگاپور

بیمه یکی دیگر از ستون های مهم است که نمی توان از آن غافل شد. نه تنها هزینه های مراقبت های بهداشتی در سنگاپور زیاد است، بلکه پوشش بهداشتی همسر خارجی فرد در کشور خود نیز احتمالاً هیچگونه پوشش درمانی برای وی در سنگاپور ایجاد نمی کند. وقتی همسر خارجی فرد در کشور سنگاپور شغل پیدا کند، ممکن است از مزایای مراقبت های بهداشتی کارفرمایان نیز بهره مند شود. فرد بایستی بررسی کند که آیا اعضای خانواده را شامل می شود یا خیر، و همچنین اگر فرد فکر می کند ناکافی است، تحت پوشش مراقبت های بهداشتی اضافی قرار بگیرد.

زندگی در سنگاپور

سنگاپور کشوری مدرن و برپایه تجارت است. این کشور 4 میلیونی همواره پذیرای سرمایه گذاران از 4 گوشه دنیا است. در تمام نقاط سنگاپور سیستم اینترنت بی سیم به صورت رایگان در اختیار عموم مردم می باشد و به طور کلی تمام کارهای اداری را به صورت اینترنتی می توان انجام داد. خیابانهای تمیز، حمل و نقل عمومی بسیار عالی و مردمی سختکوش و مهربان از مشخصه های اصلی سنگاپور است که در ابتدای ورود برای هر بازدید کننده ای جالب است.

خرید خانه و ثبت شرکت در سنگاپور بسیار آسان است و تقریبا هیچ ترجیح نژادی قومی و ملیتی برای سرمایه گذاری وجود ندارد .البته باید توجه داشت که مالکیت خانه ها در سنگاپور 99 ساله و به شرط متناسب بودن محل برای سکونت واگذار می شوند. در این مقاله سعی شد تا حدودی درمورد اخذ ازدواج در سنگاپور توضیح داده شود. در صورت وجود هرگونه ابهام، با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید.

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *