مهاجرت سرمایه گذاری در سنگاپور

ثبت شرکت در سنگاپور

ثبت شرکت در سنگاپور

مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله مفتخر به راهنمایی شما در باب ثبت شرکت در سنگاپور می باشند. جمهوری سنگاپور که در سال 1965 استقلال کامل خود را بدست آورد، وسعتی کمتر از شهر تهران دارد و جمعیت آن حدودا 6 میلیون نفر است. پس از اعلام استقلال، بنادر این کشور به یکی از مهم ترین مکان های داد و ستد در جهان تبدیل شد و همچنان رونق اقتصادی آن پابرجاست

سنگاپور به عنوان چهاردمین صادرکننده کالا در جهان شناخته می شود و این امر را می توان در توجه این کشور به بازرگانی دریایی ارتباط داد. رشد اقتصادی مثبت و قرار گرفتن در جمع کشورهای رقابتی با اقتصادی پویا سبب شده است تا رونق اقتصادی در این کشور بسیار روشن دیده شود. این کشور موفق شده است تا به عنوان برترین کشور جهان از نظر آسانی انجام کسب و کار در یک دهه گذشته خود را به جهانیان معرفی کند که همین مسئله ثبت شرکت در سنگاپور را برای سرمایه داران بسیار جذاب کرده است.

بررسی ثبت شرکت در سنگاپور

برای ثبت شرکت در سنگاپور بهتر است اطلاعات خود در این زمینه را افزایش دهید. از چگونگی روند ثبت شرکت در این کشور آگاهی داشته باشید. نکته ای که در رابطه با ثبت شرکت در کشور سنگاپور بسیار حائز اهمیت است، انتخاب نام مناسب برای شرکت است. در مرحله دوم شما باید فردی معتمد از کشور سنگاپور را برای انتصاب به عنوان مدیر اجرایی در شرکت خود انتخاب کنید. در صورتی که نمی توانید چنین شخصی را پیدا کنید، باید فردی با تابعیت این کشور یا اقامت دائم در این کشور را به این عنوان منصوب کنید.

نکته بعد در رابطه با ثبت شرکت در کشور سنگاپور، انتخاب سرمایه گذار مناسب است. در صورتی که می توانید خود به تنهایی شرکت خود را اداره کنید، مشکلی در این مسئله برای شما بوجود نخواهد آمد. با این وجود در صورتی که قصد دارید تا از سرمایه دیگران استفاده کنید، می توانید تا سقف 50 نفر را به عنوان سرمایه گذار معرفی کنید. این افراد می توانند حقوقی یا حقیقی باشند و ملیت آنها هیچ محدودیتی نخواهد داشت.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در سنگاپور

برای ثبت شرکت در کشور سنگاپور باید مدارک مورد نیاز را با دقت تهیه و تنظیم کنید. مهم ترین مدارک مورد نیاز شما برای ثبت شرکت در کشور سنگاپور عبارتند از:

  • نام رسمی شرکت
  • گواهی نامه ای که نشان می دهد در شرکت شما چه فعالیت هایی صورت خواهد گرفت.
  • جزئیات اطلاعاتی در رابطه با سهامداران
  • جزئیات اطلاعاتی در رابطه با مدیران اجرایی
  • آدرس در نظر گرفته شده برای احداث شرکت
  • جزئیات اطلاعاتی در رابطه با دبیر شرکت
  • اساس نامه شرکت

جهت اخذ اقامت سنگاپور مقاله مذکور رابررسی بفرمائید.

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در سنگاپور بررسی مالیات در سنگاپور

 

مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرایط مالیات در کشور سنگاپور را یک نیروی محرکه قوی برای سرمایه گذاری و ثبت شرکت می دانند چراکه تفاوت فاحش آن با بسیاری از کشورهای دنیا می تواند باعث جلب توجه سرمایه داران کشورهای مختلف به سنگاپور باشد.

در قوانین مالیاتی کشور سنگاپور می توان به نکات زیر اشاره داشت:

  • پرداخت 8.5% از سود تا سقف 300000$ (دلار) سود سالیانه شرکت
  • پرداخت 17 % از سود بیش از 300000$ (دلار) سود سالیانه شرکت
  • معافیت مالیاتی سود سهام شرکت
  • بهرمند بودن یکی از برترین سیستم های اخذ مالیات برای شرکت های خصوصی کوچک

چنانچه مشاهده می شود این شرایط مالیاتی می تواند بر جذابیت سرمایه گذاری در کشور سنگاپور بیافزاید. همین مسئله که می تواند سود بیش تری برای سرمایه گذاران داشته باشد. آنها را به سوی ثبت شرکت در سنگاپور جذب کند.

انتخاب نام شرکت در سنگاپور

یکی از مسائلی که در ثبت شرکت در سنگاپور از اهمیت بسیاری برخوردار است. انتخاب نام مناسب برای شرکتی است که قصد دارید در کشور سنگاپور انتخاب کنید. هرگز در عنوان نام شرکت خود از عناوینی شبیه مالی، قانونی، رسانه ای و امثال آن استفاده نکنید. این مسئله سبب خواهد شد. برای دریافت مجوزهای قانونی ناچار شوید تا به این ادارات نیز مراجعه کنید. سبب ایجاد تاخیر در روند کسب مجوزهای قانونی برای ثبت شرکت در سنگاپور خواهد شد.

مهم ترین نکاتی که در رابطه با نام شرکت باید به آن توجه کنید عبارتند از:

  • با نام سایر شرکت ها تفاوت داشته باشد.
  • با هیچ برند تجاری تداخل و شباهت نداشته باشد.
  • از الفاظ زشت و نا خوشایند استفاده نشده باشد.
  • هنوز توسط کسی رزرو نشده باشد.

روزانه شرکت های فراوانی در این کشور ثبت می شوند. برای یک بازه زمانی 60 روزه، نام شرکت خود را به صورت قانونی در حالت رزرو قرار دهید. بدین ترتیب تا بتوانید در فرصت مناسب نسبت به طی کردن مراحل قانونی آن اقدامات لازم را انجام دهید. در صورتی که قصد دارید سرمایه خود را به کشور سنگاپور منتقل کنید، مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از آمادگی کامل برخوردار هستند تا شرایط را برای شما فراهم آورند.

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *