مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

رشته مهندسی کشاورزی در سنت کیتس

رشته مهندسی کشاورزی در سنت کیتس

رشته مهندسی کشاورزی در سنت کیتس یکی از رشته های مورد نیاز است که می تواند موجب تغییر و بهبود شرایط کشاورزی و تغذیه این کشور شود. در واقع آنچه که باعث جلب و جذب دانشجویان از سراسر جهان به این کشور می شود فضای طبیعی و طبیعت بکر و زیبا این کشور است. سنت کیتس و نویس دارای شرایط خوب مهاجرتی و شغلی است. در این کشور دانشجویان می توانند پس از اتمام تحصیل خود در این کشور مشغول به کار شوند. در این جزیره خوش آب و هوا می توانید تحقیقات خوب و موثری را نیز در زمینه کشاورزی ارائه دهید. با تجصیل به زبان انگلیسی نیز می توانید زبان خود را تقویت کنید و همچنین می توانید زبان های دیگری را نیز بیاموزید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت تحصیلی و شغلی به شما مشاوره ارائه می دهد.

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در سنت کیتس

کارشناسی در برنامه کشاورزی دانش آموزان را آماده می کند تا با ارائه برنامه درسی که از آموزش و یادگیری متفکران مستقل، با مهارت حل مسئله استفاده می کند، با استفاده از روندهای تکنولوژیکی فعلی و آینده در کشاورزی مناسب برای توسعه پایدار منطقه کارائیب، آموزش را در بالاترین سطح در کشاورزی فرا بگیرند. به دانش آموزان مجهز به شایستگی ها و مهارت هایی برای درک و ارائه راه حل های پایدار برای طیف وسیعی از موضوعات کشاورزی محلی، منطقه ای و بین المللی هستند، اما محدود به تولید محصولات زراعی و دامی، خاک، محیط زیست، مهندسی کشاورزی، دست زدن به محصولات، پردازش و استفاده از آنها نیستند. درجه تحقیق در طراحی مهندسی با هدف آموزش دانش آموزان برای انجام تحقیق و توسعه در زمینه طراحی ابزار و تجهیزات برای کشاورزی و صنایع مرتبط است.

این شامل تجهیزات میدانی از ابزار دستی و لوازم جانبی ویژه محصولات و محصولات محلی، تا تجهیزات جابجایی و پیش پردازش برای صنایع غذایی می شود. طراحی و توسعه ماشین آلات مزرعه برای استفاده در مزرعه های کوچک و محصولات گرمسیری تشویق می شود. مدرک تحصیلی در زمینه پردازش محصول و فناوری پس از برداشت با هدف آموزش دانشجویان فارغ التحصیل در زمینه فناوری پس از برداشت، پردازش محصول و توسعه صنعت کشاورزی است. تأکید بر پردازش محصول اولیه و فناوری پس از برداشت مواد فسادپذیر (میزان رطوبت زیاد، محصولات بیولوژیکی، به عنوان مثال، غلات، سبزیجات، ماهی و گوشت) و بادوام (رطوبت کمتر، به عنوان مثال، دانه های غلات، دانه های روغنی) خواهد بود. توسعه محصول و فرآیند در چارچوب توسعه صنعت کشاورزی برای کارائیب تشویق می شود.

رشته های مرتبط با رشته مهندسی کشاورزی در سنت کیتس

در حوزه مهندسی کشاورزی رشته های مختلفی وجود دارد. مدرک تحصیلی مهندسی خاک و آب با هدف آموزش دانشجویان فارغ التحصیل مهندسی آبیاری و زهکشی، مهندسی فرسایش و حفاظت خاک، نظریه و تمرینات کشت خاک و برنامه ریزی و توسعه منابع عمومی آب در ارتباط با کشاورزی است. تأکید بر روش های نوین طراحی و برنامه ریزی آبیاری و همچنین روش های اصلاح خواص مکانیکی خاک به منظور بهبود عملکرد خاک توسط ماشین آلات مزرعه و به حداقل رساندن فرسایش خاک خواهد بود. کار تحقیقاتی مهندسی خاک و آب همچنین اثربخشی تکنیک های جدید و موجود را برای کاهش مشکلات مربوط به فرسایش و تخریب خاک، وضعیت زهکشی ضعیف و فشردگی خاک تحت تأثیر نیروهای مکانیکی ارزیابی می کند.

برخی از رشته های مرتبط در این کشور که ارائه می شود عبارت است از:

  • مهندسی علوم طبیعی
  • مهندسی علوم زمین
  • مهندسی علوم غذایی
  • مهندسی کشاورزی
  • مهندسی اقتصاد کشاورزی

دروس رشته مهندسی کشاورزی در سنت کیتس

دروس رشته مهندسی کشاورزی در سنت کیتس

برنامه BSc در مهندسی کشاورزی با هدف تربیت مهندسان کشاورزی قادر به تحقق تولید، رهبری، کنترل و سازماندهی کار در شرکت های کشاورزی انجام می شود. انجام مشاغل در شرکت های پردازش و بازاریابی محصولات کشاورزی؛ و انجام وظایف مدیریت حرفه ای در ارتباط با کشاورزی از موضوعات مرتبط با این رشته است. زمینه های نظری اساسی مانند گیاه شناسی، جانورشناسی، تجارت، کشاورزی بین المللی و ایمنی در محل کار، پایه ای برای دوره های حرفه ای شامل تولید محصول، باغبانی، حفاظت از گیاهان، دامداری، تغذیه حیوانات، بهداشت حیوانات، مدیریت کسب و کار مزرعه و سازمان تجاری را فراهم می کند. سایر دوره های مناسب از دانشکده های مهندسی و علوم و کشاورزی نیز ممکن است بسته به شرایط دانشجویان در دسترس آن ها قرار گیرد.

برخی از دروس رشته مهندسی کشاورزی را در کشور سنت کیتس مشاهده می کنید:

  • روش تحقیق (اقتصاد کشاورزی)
  • فرآوری و نگهداری محصولات فاسد شدنی
  • فرآوری و نگهداری محصولات با دوام
  • خواص فیزیکی محصولات کشاورزی
  • موضوعات ویژه در زمینه طراحی
  • هیدرولوژی و منابع آب
  • مهندسی آبیاری و زهکشی
  • مکانیک خاک و کشت
  • مهندسی حفاظت از خاک و آب
  • مدیریت مشاغل مزرعه
  • ارزیابی و اجرای پروژه های کشاورزی
  • روش های آماری در مهندسی
  • سمینار تحقیقاتی

تحصیلات تکمیلی رشته مهندسی کشاورزی در سنت کیتس

برنامه تحصیلات تکمیلی در مهندسی کشاورزی مهندسین فعال در بخش کشت و صنعت را آموزش می دهد که دارای یک چشم انداز سیستمی هستند، یعنی رویکردی به مطالعه و اجرای راه حل های کاربردی بر اساس یک چشم انداز کلی از جنبه های تکنولوژیکی زنجیره کشت و صنعت. هدف آماده سازی تکنسین های بسیار واجد شرایط فرهنگی و حرفه ای است که قادر به پیاده سازی فناوری های موجود برای اطمینان از پایداری، ایمنی و قابلیت ردیابی تولیدات کشاورزی و صنعتی، طراحی و ادغام اتوماسیون، نظارت بر سیستم های رباتیک کشاورزی، استفاده از تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و مصنوعی است. مهندس کشاورزی با استفاده از این ابزارها بهبود عملکرد و کنترل الزامات ایمنی، طراحی سیستم های آبیاری هوشمند را پیشرفته تر می کند.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش اشتغال و نرخ کار پس از تحصیل در سنت کیتس در حوزه مهندسی کشاورزی می باشید:

افزایش اشتغال و نرخ کار پس از تحصیل در سنت کیتسدر جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل رشته مهندسی کشاورزی و تحصیل در سنت کیتس می باشید:

رشتهمقطعمدتنوع مطالعه
مهندسی کشاورزیلیسانس7 ترمتمام وقت پاره وقت
ارشد4 ترم

فرصت های شغلی رشته مهندسی کشاورزی در سنت کیتس

ترم آخر برنامه شامل کارآموزی در یک شرکت کشاورزی است. در طول برنامه، تمرکز بر توسعه مهارت هایی مانند برنامه ریزی، هدایت، کنترل و انجام آماده سازی خاک، تأمین مواد مغذی، کاشت، حفاظت از گیاهان، برداشت و پردازش اساسی محصولات زراعی و باغی و برنامه ریزی، هدایت، کنترل و اجرای حیوانات است. دامداری دانش آموزان همچنین با تغذیه و بهداشت، سازماندهی و هدایت مدیریت پسماند، رعایت جنبه های زیست محیطی و تهیه برنامه های اقتصادی، محاسبات و همچنین سازماندهی فعالیت های بازاریابی به طور گسترده کار خواهند کرد. فارغ التحصیلان دانشکده معمولاً مشاغل خود را در زمینه کشاورزی و کشاورزی انتخاب می کنند. مهندس کشاورزی به لطف آموزش های مستحکم و عرضی خود، می تواند عمدتاً در صنعت زنجیره تولید کشاورزی اشتغال پیدا کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت پس از تحصیل در سنت کیتس به شما مشاوره می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *