مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

کار پس از تحصیل در سنت کیتس

کار پس از تحصیل در سنت کیتس

متقاضیانی که در حال تحصیل در سنت کیتس هستند می توانند با آگاهی از شرایط کار پس از تحصیل در سنت کیتس اقامت خود را هر ساله تمدید کنند. مسلما جهت کاریابی در سنت کیتس شانس افرادی که در این کشور تحصیل می کنند بسیار بالاتر از افرادی است که در کشور دیگر تحصیل کرده و دنبال کاریابی در این کشور است. در هر صورت با توجه به جمعیت کم این کشور و بازار کوچک سنت کیتس رقابت برای ورود به بازار کار پس از تحصیل در سنت کیتس در بین جوانان این کشور وجود دارد. برای بررسی بیشتر موضوع شرایط کار پس از تحصیل در سنت کیتس می توانید به مطالب ارائه شد از سوی کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه فرمایید.

شرایط کار پس از تحصیل در سنت کیتس

شرایط کلی کار پس از تحصیل در سنت کیتس بسیار ساده است. کافی است پس از اتمام تحصیل در این کشور و اخذ مدرک خود یک پیشنهاد کاری در این کشور دریافت کنید. با ارائه آن همراه با مدارک درخواست اقامت کاری در این کشور را داشته باشید. پروسه اخذ اقامت شما توسط وزارت امور خارجه بررسی شده و جواب نهایی به شما ارسال می شود. لازم است برای کار در سنت کیتس پس از تحصیل مجوز کار دریافت کرده و با و تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری سنت کیتس شما موافقت شود. به صورت کلی شرایط کلی کار پس از تحصیل در سنت کیتس به شرح زیر است:

  • بایستی مدرک معتبر را دریافت کرده و از دانشگاه فارغ التحصیل شوید.
  • جهت کار در این کشور به زبان انگلیسی مسلط شده باشید.
  • با دریافت مدرک معتبر جهت کار مرتبط با رشته تحصیلی خود اقدام کنید.
  • مجوز کار دریافت کنید.
  • قرارداد رسمی با کارفرما امضاء کنید.
  • تمامی مدارک لازم را برای تبدیل ویزای خود ارائه نمایید.

شرایط کار حین تحصیل در سنت کیتس

یکی دیگر از مواردی که دانشجویان برای تحصیل در سنت کیتس به دنبال آن هستند شرایط کار ضمن تحصیل در سنت کیتس است. دانشجویان در کشور سنت کیتس اجازه دارند به مدت پاره وقت در این کشور همزمان با تحصیل کار کنند. جهت کار پاره وقت حین تحصیل نیاز به دریافت مجوز نیست مگر کار انجام شده در بخش های خاص این کشور باشد. دانشجویان با توجه به مقطع تحصیلی خود شرایط متفاوتی برای کار در سنت کیتس حین تحصیل دارند. مقاطع تحصیلی در سنت کیتس شامل کارشناسی، کارشناسی ارشد و در برخی از رشته ها دکترا می باشد.

در جدول زیر می توانید تعداد ساعات کاری حین تحصیل در سنت کیتس را مشاهده کنید:

مقطع تحصیلیشرایط کار حین تحصیل
کارشناسی10 ساعت
کارشناسی ارشد و دکترا20 ساعت

لازم به ذکر است حداقل حقوق ساعتی کار در کشور سنت کیتس 9$ (دلار) است. دانشجویان و کارکنان نباید کم تر از این مقدار حقوق دریافت کنند مگر آنگه کارآموزی باشد. شرایط کار حین تحصیل در سنت کیتس برای دانشجویان داخلی و خارجی تفاوتی ندارد. در نمودار زیر نرخ بیکاری در سنت کیتس با سایر کشورهای منطقه کارائیب مقایسه شده است:

ترخ بیکاری در سنت کیتس با سایر کشورهای کارائیب

مزایای کار پس از تحصیل در سنت کیتس

افراد خارجی پس از فارغ التحصیلی در سنت کیتس چنانچه بتوانند وارد بازار کار این کشور شوند می توانند اقامت سنت کیتس را از طریق دریافت ویزای تحصیلی بدست آورند و با توجه به تحصیل در این کشور کاملا با محیط این کشور آشنا بوده و به راحتی با شرایط سازگار می شوند. علاوه بر این دانشجویان می توانند با ارئه مدرک تحصیل معتبر خود نظر کارفرمایان را برای استخدام آنها جلب کنند. به طور کلی دولت سنت کیتس در رابطه با دانشجویانی که در این کشور تحصیل کرده اند نسبت به سایر افراد خارجی سخت گیری کم تری را برای صدور مجوز و ویزای کار در نظر می گیرند.

از جمله مزایای کار پس از تحصیل در سنت کیتس:

  • دریافت اقامت دائم
  • دریافت حقوق و درآمد
  • سازگاری راحت با محیط کار
  • امکان دریافت تابعیت و شهروندی
  • امکان آوردن خانواده
  • زندگی در کشور زیبای سنت کیتس
  • کار در محیط انگلیسی زبان

مجوز کار پس از تحصیل در سنت کیتس

به طور کلی جهت ادامه اقامت بعد از تحصیل در سنت کیتس همانطور که گفته شد دانشجویان باید مجوز کار در این کشور را دریافت کنند. البته در برخی از مواقع با درخواست کارفرما دولت سنت کیتس برای برخی از مهارت های مورد نیاز اخذ مجوز کار را ملزوم نمی داند و فرد از آن معاف می شود. اما به صورت کلی مجوز کار در کشور سنت کیتس معطوف به یک کارفرما و یک پست شغلی است. دانشجو نمی تواند با یک مجوز کار دریافت شده در هر موقعیتی کار کند و یا برای کارفرمای دیگر کار کند. معمولا پروسه اخذ مجوز چندین هفته به طول می انجامد و فرد نمی تواند در حین بررسی مشغول به کار شود.

در صورت عدم ارائه مجوز فرد باید درخواست تجدید نظر کند و یا مدارک خود را کامل کند. در غیر اینصورت فرد نمی تواند اقامت خود را تمدید کند و ناچار به خروج از کشور است.

شرایط کار پس از تحصیل در سنت کیتس بدون مجوز

یکی از موارد پیش رو برای افرادی که در سنت کیتس تحصیل می کنند و مدرک خود را دریافت می کنند بررسی گزینه خرید ملک در این کشور است. البته افراد خارجی بدون تحصیل نیز می توانند از این گزینه استفاده کنند. در هر صورت برنامه ای از سوی دولت این کشور ارائه می شود که منجر به اخذ مستقیم تابعیت و پاسپورت سنت کیتس است. لذا دانشجویان فارغ التحصیل می توانند با سرمایه 150000$ الی 200000$ (دلار) برای سرمایه گذاری در بخش توسعه سن کیتس و یا بخش املاک و مستغلات اقدام کنند و مستقیما شهروندی سنت کیتس را بدست آورند.

در این صورت این افراد همانند شهروندان سنت کیتس تلقی شده و نیازی به دریافت مجوز و یا ویزای کاری برای کار در این کشور ندارند. یک گزینه دیگر برای دانشجویان ازدواج با یک شهروند سنت کیتسی است که در این صورت نیز آنها برای کار در سنت کیتس می توانند از اخذ مجوز کار معاف شوند.

شرایط کار پس از تحصیل در سنت کیتس بدون مجوز

کارآموزی در سنت کیتس

کارآموزی همواره یکی از گزینه های مناسب برای دانشجویان در حال تحصیل در سنت کیتس است تا بتوانند بر تجربه های خود بیاموزند. همچنین این روش گزینه مناسبی برای آشنایی با کارفرمایان و شرکت های فعال در سنت کیتس است. دانشجویان می توانند با کارآموزی در سنت کیتس شانس خود را برای یافتن کار بعد از تحصیل در سنت کیتس افزایش دهند. جهت کارآموزی در سنت کیتس نیز معمولا نیازی به مجوز نیست و داشتن نامه ای از دانشگاه کافی می باشد. علاوه بر این بسیاری از برنامه های پزشکی در این کشور نیز شامل دوره های اجباری کارآموزی است. دانشجویان می توانند از آنها استفاده کنند. البته باید توجه داشته باشید که کارآموزی برای هر شرکتی شرایط مخصوص به خود را دارد. برخی از شرکت ها حتی شرط استخدام پس از کارآموزی را مطرح می کنند.

بیشتر از سنت کیتس بدانیم:

سنت کیتس و نویس کشور در شرق جزایر کارائیب است که از سال 1983 مستقل شده است. این کشور بخشی از گروه جزایر معروف به آنتیل های کوچک را تشکیل می دهد. این کشور در حدود 2000 کیلومتری جنوب شرقی میامی واقع شده است. این کشور از دو جزیره ب نام های سنت کیتس و نویس تشکیل شده است. سن کیتس جزیره بزرگتر با مساحت 168.4 و نویس با مساحت 93.2 کیلومتر مربع جزیره کوچکتر را تشکیل می دهد.

این کشور همچنین عضوی از کشورهای مشترک المنافع انگلیس، CARICOM، سازمان ایالت های آمریکا و بسیاری دیگر از سازمان های بین المللی است. بانک مرکزی کارائیب شرقی دفتر مرکزی خود را در سنت کیتس باز کرده. پول ملی این کشور دلار کارائیب شرقی پول رسمی اکثر کشورهای حوزه کارائیب شرقی است. رئیس دولت سنت کیتس ملکه انگلیس است، زیرا سنت کیتس و نویس یک دموکراسی با عملکرد مبتنی بر سیستم پارلمانی انگلیس می باشد. برای اعزام دانشجو به سنت کیتس و سایر کشورها می توانید از اطلاعات ارائه شده در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده کنید و یا از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *