مهاجرت تحصیلی برزیل

رشته مهندسی کشاورزی در برزیل

رشته مهندسی کشاورزی در برزیل

تعداد دانشجویان بین المللی که علاقه به تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در برزیل دارند هرساله به خصوص در سال جاری در حال افزایش است. تحصیل در این کشور مانند تحصیل در اکثر کشورهای پیشرفته دارای جنبه های مثبت بسیاری است. دانشگاه های این کشور یکی از بهترین دانشگاه های جهان هستند و امکان تحصیل در این دانشگاه ها در سه دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا وجود دارد. اما باید توجه داشت که برای ورود به دانشگاه و تحصیل در سطح مطلوب، متقاضیان باید مدارک خاصی را ارائه دهند و تحصیل در هر دوره شرایط خاص خود را دارد.

دانشگاه های این کشور راهی برای رسیدن به موفقیت و کسب دانش کافی هستند و باید توجه داشت که شرایط کار در حین تحصیل در بسیاری از کشورهای مختلف. این بدان معناست که دانشجویان در حین تحصیل اجازه کار ندارند و متقاضیانی که برای تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند باید پول کافی برای پرداخت هزینه های مختلف دانشجویی و زندگی در این کشور را داشته باشند. دانشجویانی که با ویزای دانشجویی به این کشور مهاجرت می کنند باید در نظر داشته باشند که می توانند به جای کار در حین تحصیل، کارآموزی کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارد در این نگارش درباره رشته مهندسی کشاورزی در برزیل اطلاعاتی که در اختیار دارد را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

معرفی دانشگاه های رشته مهندسی کشاورزی در برزیل

در این کشور، 5 میلیون دانشجو در بیش از 23000 برنامه موجود در دانشگاه های سراسر کشور ثبت نام کرده اند. بیش از 2000 مدرسه خصوصی و دولتی برنامه های آموزش عالی را با کیفیت داخلی و بین المللی ارائه می دهند. تعدادی از دانشگاه های این کشور در بین 500 دانشگاه برتر برتر جهان در جهان رتبه بندی شده اند. دانشگاههای خصوصی نیز از نظر تعداد برنامه های با کیفیت ارائه شده و دانشجویانی که ثبت نام کرده اند متمایز هستند. آن ها 76% از سیستم آموزش عالی را تشکیل می دهند و دوره هایی از 2 تا 6 سال ارائه می دهند. در برخی از مستعمرات اسپانیا و انگلیس در قاره آمریکا، موسسات آموزش عالی در اوایل قرن هفدهم ایجاد شد. پس از فارغ التحصیلی، دانشجویان این امکان را داشتند که یا کشیش شوند یا تحصیل خود را در اروپا ادامه دهند.

دانشگاه های رشته مهندسی کشاورزی در برزیل عبارتند از:

  • دانشگاه سائوپائولودانشگاه ایالتی کامپیناس
  • دانشگاه ایالتی پائولیستا (UNESP)
  • دانشگاه فدرال ویکوسا
  • دانشگاه فدرال ریو گراند دو سول
  • دانشگاه فدرال لاوراس
  • دانشگاه فدرال سانتا ماریا (UFSM)
  • دانشگاه فدرال سانتا کاتارینا
  • دانشگاه فدرال ریودوژانیرو
  • دانشگاه فلومیننس فدرال

جدول زیر رتبه جهانی دانشگاه های لیست بالا را نشان می دهد:

نام دانشگاهرتبه جهانی
دانشگاه سائوپائولودانشگاه ایالتی کامپیناس122
دانشگاه ایالتی پائولیستا (UNESP)277
دانشگاه فدرال ویکوسا463
دانشگاه فدرال ریو گراند دو سول990
دانشگاه فدرال لاوراس447
دانشگاه فدرال سانتا ماریا (UFSM)1271
دانشگاه فدرال سانتا کاتارینا1056
دانشگاه فدرال ریودوژانیرو555
دانشگاه فلومیننس فدرال342
دانشگاه سائوپائولودانشگاه ایالتی کامپیناس930

مشاغل رشته مهندسی کشاورزی در برزیل

مشاغل رشته مهندسی کشاورزی در برزیل

فارغ التحصیلان رشته مهندسی کشاورزی در برزیل دانش خود را از فناوری و علم مهندسی در کشاورزی و استفاده بهینه از منابع بیولوژیکی به کار می برند. بر این اساس از آن ها به عنوان مهندسان زیست شناسی و کشاورزی نیز یاد می شود. آن ها ماشین آلات کشاورزی، تجهیزات، حسگرها، فرآیندها و ساختارها را طراحی می کنند، مانند مواردی که برای ذخیره محصولات استفاده می شود. برخی از مهندسان در زمینه هایی مانند سیستم های قدرت و طراحی ماشین آلات، مهندسی سازه و محیط زیست، و مهندسی مواد غذایی و فرآیندهای زیستی تخصص دارند. آن ها راه هایی را برای حفظ خاک و آب و بهبود فرآوری محصولات کشاورزی ایجاد می کنند. مهندسان کشاورزی اغلب در تحقیق و توسعه، تولید، فروش یا مدیریت کار می کنند.

اکثر مهندسان در ساختمان های اداری، آزمایشگاه ها یا کارخانه های صنعتی کار می کنند. دیگران ممکن است زمانی را در خارج از منزل در سایت های ساخت و ساز و سایت های اکتشاف و تولید نفت و گاز بگذرانند، جایی که آن ها عملیات را نظارت یا هدایت می کنند یا مشکلات در محل را حل می کنند. برخی از مهندسان به طور گسترده به کارخانه ها یا کارگاه های اینجا و خارج از کشور سفر می کنند. بسیاری از مهندسان یک هفته استاندارد 40 ساعته کار می کنند. گاهی اوقات، ضرب الاجل ها یا استانداردهای طراحی ممکن است فشار بیشتری را به یک کار وارد کنند و مهندسان را ملزم به کارکردن ساعات طولانی تری کند.

حقوق ماهیانه کار در برزیل برای مهندسان کشاورزی در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه کار در برزیل برای مهندسان کشاورزی

هزینه تحصیل در برزیل

هزینه تحصیل در برزیل به موارد زیر بستگی دارد:

شرح هزینه تحصیل در برزیل

برای مثال، یک برنامه 2 هفته ای می تواند 600$ (دلار) هزینه داشته باشد، در حالی که یک برنامه تبادل ترم می تواند 10000$ (دلار) باشد. مدارس این کشور می توانند هزینه های تحصیل خود را تعیین کنند. این بدان معنی است که آن ها می توانند بسیار متفاوت باشند. به طور کلی، برنامه ها بین 2000$ تا 10000$ (دلار) در هر سال تحصیلی هزینه دارند. این معمولا قبل از شروع سال تحصیلی بعدی هر فوریه قابل پرداخت است.

کار حین تحصیل در برزیل

کار حین تحصیل در این کشور یکی از راه هایی است که دانشجویان دانشگاه های این کشور می توانند به کسب درآمد و پرداخت هزینه های مختلف شهریه و زندگی در این کشور بپردازند. همان طور که می دانید برای شروع پروسه مهاجرت متقاضیان باید اطلاعات کافی را داشته باشند و مهاجرت به این کشور و تحصیل در این کشور نیز باید اطلاعات کافی را داشته باشند. این کشور در قاره آمریکای جنوبی قرار دارد و توسط یک جمهوری فدرال اداره می شود که در حال حاضر توسط رئیس جمهور ژایر بولسونارو اداره می شود. دوره های کارآموزی در این کشور برای افرادی مناسب است که 2 سال آخر تحصیل خود را می گذرانند و تا 2 سال تحصیل را گذرانده اند و می توانند وارد بازار کار شوند.

متقاضیان و دانشجویانی که قصد شرکت در دوره کارآموزی برزیل را دارند باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • فایل سوابق کاری را ارسال کنید و آن را به انگلیسی و پرتغالی ترجمه کنید.
  • اخذ ویزای کارآموزی
  • ارائه مدرک زبان انگلیسی و پرتغالی
  • داشتن تخصص، مهارت و توانایی کار در یک زمینه خاص در این کشور
  • تحصیل در یکی از دانشگاه های معتبر این کشور یا جهان
  • دارای مجوز اقامت در این کشور
  • عدم سوء پیشینه و اثبات آن با ارائه مدارک
  • قرارداد با شرکت ها و موسسات

برای اطلاع از شرایط مهاجرت به برزیل می توانید به وب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *