مهاجرت تحصیلی بلاروس

رشته مهندسی کشاورزی در بلاروس

رشته مهندسی کشاورزی در بلاروس

رشته مهندسی کشاورزی در بلاروس یکی از محبوب ترین و پرمخاطب ترین رشته ها بوده و بازار کار این رشته بسیار عالی می باشد. این کشور دارای کلیه دانشکده ها برای دانشجویان کشاورزی خارج از کشور است. در تمام دانشکده ها، آموزش کشاورزی با روش تولید مدرن و تجهیزات کاملا مدرن ارائه می شود. بنابراین، اگر می خواهید فارغ التحصیل کشاورزی از اروپا باشید و تحصیلات مقرون به صرفه داشته باشید، بدون هیچ گونه ترسی این کشور را به عنوان مقصد تحصیل در خارج از کشور انتخاب کنید.

این کشور یک مقصد مطالعاتی امیدوار کننده در خارج از کشور برای زمینه آموزش کشاورزی است. آموزش کشاورزی در 2 سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود. مدرک کارشناسی شامل 4 سال تحصیل و دوره های کارشناسی ارشد شامل 2 سال آموزش است. برای تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در بلاروس می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در بلاروس

همان طور که می دانیم جهان مبتنی بر کشاورزی است. زیرا، نیاز انسان را در گوشه و کنار جهان برآورده می کند. ممکن است متخصصان کشاورزی در سراسر جهان و حتی برای خودشان که مربوط به زمینه های کشاورزی خود هستند بسیار مورد نیاز باشند. کشاورزی همه به تولید طبیعی غذا مربوط می شود. بنابراین، مطمئنا می توان فکر کرد که این رشته آموزشی چقدر مهم است و برای آینده دانشجویان کشاورزی چقدر امیدوار کننده است. شاید بتوان گفت که آموزش کشاورزی در هر کشوری از آمریکا، اروپا، آسیا و آفریقا دارای دامنه وسیعی است.

بنابراین، فارغ از این که فارغ التحصیلان کشاورزی به کجا می روند، آینده بسیار درخشانی خواهند داشت. این کشور خود یک کشور کشاورزی در اروپا است. بنابراین، بیشتر بر آموزش کشاورزی تأکید می کند و متخصصان کشاورزی را برای کل جهان تولید می کند. این کشور تقریبا در هر شهر شبکه ای از دانشگاه های کشاورزی دارد. زیرا، کشاورزی ستون فقرات اقتصاد آن است. متخصصان کشاورزی این کشور به دلیل آموزش بسیار با کیفیت بالا و استانداردهای مدرن در دانشگاه های خود، با بهترین تکنیک های خود در سراسر جهان شناخته شده اند. دانشگاه های کشاورزی این کشور دارای برنامه های متنوعی برای دانشجویان بین المللی و ملی می باشد. بنابراین، هر متقاضی بین المللی این کشور را برای آینده خود در زمینه کشاورزی در نظر گرفته است.

مهم ترین دانشگاه ها و دانشکده های رشته مهندسی کشاورزی عبارتند از:

  • آکادمی کشاورزی بلاروس
  • دانشگاه کشاورزی ارضی گرودنو
  • دانشگاه ایالتی بارانوویچی
  • دانشگاه فنی ارضی بلاروس

تحصیل رشته مهندسی کشاورزی در بلاروس

مشاغل رشته مهندسی کشاورزی در بلاروس

رشته مهندسی کشاورزی در بلاروس به عنوان مهندسی بیولوژیکی نیز شناخته می شود و موضوعاتی از آبزی پروری (افزایش منابع غذایی که در آب رشد می کنند) تا کشاورزی و جنگلداری را پوشش می دهد. مهندسان همچنین سوخت های زیستی را توسعه می دهند، محیط های حیوانات را برنامه ریزی می کنند و روش های پردازش بهتر غذا را پیدا می کنند. اغلب آن ها در دفاتر کار می کنند. اما آن ها همچنین در خارج از منزل هستند و به محل کار می روند و در آنجا بر عملکرد تجهیزات در محیط های کشاورزی نظارت می کنند و از رعایت مقررات دولتی اطمینان می دهند.

مهندسی کشاورزی مهندسین حرفه ای را برای مشاغل مفید با تمرکز بر سیستم ها، فرآیندها و ماشین هایی که برای تولید یا استفاده از انرژی، غذا و آب استفاده می شود، آماده می کند. مهندسان کشاورزی از موقعیت یابی ماهواره GPS برای کنترل وسایل نقلیه ساختمانی و کشاورزی با دقت هدایت خودکار 1 سانتی متر استفاده می کنند. آن ها در حال توسعه سنسورهای بیوتکنولوژی برای نظارت بر DNA گیاهان و بذرها برای بهبود امنیت ملی و تولید محصولات دارویی با ارزش هستند. مهندسان کشاورزی پیشرو در ایجاد و افزودن حسگر به خودروهایی هستند که در محیط های خصمانه قرار دارند.

حقوق ماهیانه کار در بلاروس برای مهندسان کشاورزی در نمودار زیر نشان داده شده است:

حقوق ماهیانه کار در بلاروس برای مهندسان کشاورزی

هزینه تحصیل در بلاروس

هزینه تحصیل در بلاروس بسته به برنامه انتخاب شده و سطح تحصیل متفاوت است. هزینه تحصیل در این کشور در مقایسه با سایر کشورها مقرون به صرفه است.

برای تحصیل برای برنامه آمادگی 1 ساله هزینه تحصیل در جدول زیر نشان داده شده است:

پارمترهزینه به دلار
کمترین1600$
بیشترین1800$

دانشجویان بین المللی که براساس موافقت نامه های بین دانشگاهی یا بین المللی آمده اند، شهریه بستگی به توافق دارد. هزینه های مرحله اول آموزش عالی با انتخاب دوره و طول دوره متفاوت است. دانشجویان می توانند حدود 2000$ (دلار) در سال انتظار داشته باشند. هزینه های مرحله دوم آموزش عالی براساس تخصص و برنامه درسی متفاوت است. بسته به تخصص، دانشجویان می توانند سالانه حدود 2300$ (دلار) یا بیشتر انتظار داشته باشند.

هزینه اقامت بلاروس در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی پایین است. هزینه های زندگی براساس سبک زندگی متفاوت است. دانشجویان می توانند بین 200$ تا 300$ (دلار) در ماه انتظار داشته باشند. بسیاری از موسسات آموزش عالی در این کشور به دانشجویان در محوطه دانشگاه محل اقامت می دهند. اقامت خارج از محوطه دانشگاه نیز برای دانشجویان این کشور در دسترس است. دانشجویان برای محل اقامت 2 گزینه دارند که در نمودار زیر آمده است:

محل اقامت در بلاروس

پذیرش تحصیلی از دانشگاه های بلاروس

روند پذیرش برای همه دانشجویان بین المللی بسیار ساده و آسان است. زیرا، ما یک سیستم شایستگی رایگان برای دانشجویان خارجی در این کشور داریم. همه متقاضیان بین المللی باید کپی گواهی تحصیلی خود را با کپی گذرنامه بین المللی قابل مشاهده و رنگ آمیزی در این ایمیل  studyabroadbelarus@gmail.com اسکن کنند. هنگامی که نسخه های اسکن شده اسناد متقاضی دریافت شد، این اسناد برای ارزیابی به کارکنان پذیرش تحویل داده می شود. این کل دوره ارزیابی 1 تا 2 روز است و متقاضی از طریق شرایط پذیرش یا عدم صلاحیت خود توسط دفتر پذیرش مطلع می شود.

متقاضیان واجد شرایط هزینه پذیرش خود را ارسال می کنند و هنگامی که شرایط کامل را دریافت شد، زمان پردازش 2 هفته است. زیرا، همه این پذیرش ها نیاز به تأیید توسط اداره مهاجرت فدرال دارد. پس از صدور پذیرش، آدرس آدرس متقاضی تنظیم می شود و او ممکن است عزیمت کند. اما چند کشور ملی باید قبل از ورود ویزا دریافت کنند. زیرا، سفارتخانه های این کشور در آن کشورها واقع شده اند. برای راهنمایی در پروسه مهاجرت به این کشور می توانید از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کمک بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *