مهاجرت تحصیلی سوئد

رشته مهندسی کامپیوتر در سوئد

رشته مهندسی کامپیوتر در سوئد

رشته مهندسی کامپیوتر در سوئد در دانشگاه های معتبر سوئد ارائه می شود. مهندسی کامپیوتر یکی از گرایشات علوم کامپیوتر است. در این رشته به محاسبات، الکترونیک و کامپیوتر می پردازد. علاقه مندان به این رشته بایستی در دروس ریاضی، محاسبات و الکترونیک پایه خوبی داشته باشند. زبان انگلیسی زبان اصلی برنامه های علوم کامپیوتر و مهندسی کامپیوتر در سوئد است. لذا با داشتن آیلتس 6.5 می توانید واجد شرایط تحصیل در این کشور باشید. با فارغ التحصیلی از دانشگاه ها سوئدی در این رشته با توجه به تقاضای کار مهندسین کامپیوتر در سوئد و جهان، می توانید فرصت های شغلی عالی را داشته باشید.

سوئد یکی از کشورهای پیشرفته با شرکت های مختلف در صنعت فناوری است و یکی از بهترین گزینه ها برای تحصیل و یا کار در رشته مهندسی کامپیوتر است. برای بررسی شرایط پذیرش و تحصیل در سوئد می توانید با وکلا و کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار کنید.

تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در سوئد

هدف از تخصص در رشته مهندسی کامپیوتر در سوئد ارائه آموزش در سطح جهانی متناسب با هر فرد است. شما بین طیف گسترده ای از دوره های مهندسی کامپیوتر را انتخاب می کنید و تحصیلات خود را مطابق با علایق خود و زمینه های تحقیقاتی متعدد گروه شکل می دهید. انتخاب شما در گفتگو با اساتید و مشاوران دانشجویی انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که انتخاب های شما با شایستگی ها و علایق شما مطابقت دارد و به تخصص مورد نظر خود می رسید. همیشه می توانید در مورد تحصیلات خود با اساتید صحبت کنید. در طول برنامه های تحصیلی می توانید انتظار داشته باشید که:

  • آموزش خود را مطابق با علایق خود تنظیم کنید.
  • توسط محققان بین المللی پیشگام آموزش داده شوید.
  • از تمرکز بر خلاقیت و حل مشکلات که شما را برای یک حرفه پیشرفته بین المللی آماده می کند، بهره مند شوید.

دوره های مهندسی کامپیوتر در سوئد در سطوح مختلف از جمله در کارشناسی ارشد با تخصص ها و گرایشات مختلف مانند مهندسی نرم افزار کامپیوتر ارائه می شود.

دانشگاه های ارائه کننده رشته مهندسی کامپیوتر در سوئد شامل:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه KTH سوئد
2دانشگاه اوپسالا
3دانشگاه فنی چالمرز
4دانشگاه لوند
5دانشگاه گوتنبرگ
6دانشگاه استکهلم
7دانشگاه مید
8دانشگاه اومئا
9دانشگاه لینئوس
10دانشگاه هالمستاد

درآمد مهندسین کامپیوتر در سوئد

اکثر فارغ التحصیلان انتخاب می کنند که با توسعه و تحقیق در داده ها، چه در شرکت های بزرگ و چه در استارت آپ های کوچک کار کنند. با توجه به کیفیت بالای برنامه آموزشی در سوئد فرصت های عالی برای تصمیم گیری در مورد آینده خود خواهید داشت. مهندسی کامپیوتر یک زمینه بسیار بین المللی است و فارغ التحصیلان می توانند در شرکت های مختلف مانند شرکت های بزرگی مانند اریکسون، استارت آپ های کوچک نوآورانه یا صنعت بازی در بازار کار رشته کامپیوتر در سوئد مشغول شوند.

میزان درآمد مهندسین کامپیوتر در سوئد به صورت متوسط 43800SEK (کرون سوئد) است. این مبلغ معادل 4300€ (یورو) می باشد. همچنین در کم ترین حالت میزان حقوق مهندسی کامپیوتر در سوئد 21000SEK (کرون سوئد) و در بیشترین حالت درآمد متوسط به میزان 68700SEK (کرون سوئد) در ماه می باشد.

میزان حقوق مشاغل مهندسی کامپیوتر در سوئد در زیر آمده است:

میزان حقوق مشاغل مهندسی کامپیوتر در سوئد

تحصیل کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر در دانشگاه مید سوئد

برنامه مهندسی کامپیوتر یک برنامه بین المللی است که به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شود. این برنامه چندرشته ای ابتکاری دانش و مهارت های پیشرفته ای را در 3 زمینه ضروری و مهم به شما ارائه می دهد:

  • شبکه های ارتباطی
  • تجزیه و تحلیل داده ها
  • امنیت و حریم خصوصی

به عنوان دانشجوی این برنامه کارشناسی ارشد، با استفاده از یک تجربه آموزشی گسترده، اما عمیق، در زمینه علوم و مهندسی کامپیوتر، درک کاملی از سیستم ها و شبکه های کامپیوتری خواهید داشت. دوره های یادگیری ماشین، داده کاوی، شبکه های بی سیم، امنیت شبکه، سیستم های توزیع شده، تجسم و مدل سازی عملکرد توسط اعضای هیات علمی بین المللی شناخته شده در زمینه مهندسی کامپیوتر تدریس می شود. علاوه بر آموزش آکادمیک در زمینه مهارت های مربوط به اتصال به اینترنت اشیاء، طراحی الگوریتم و مهندسی شبکه های ارتباطی، شما با فناوری های نوظهور تجربه عملی خواهید داشت و فرصت مشارکت در تحقیقات پیشرفته را خواهید داشت. گروه های تحقیقاتی مهندسی کامپیوتر دانشگاه مید به دلیل برتری تحقیقاتی خود در شبکه های حسگر بی سیم و 3 بعدی شناخته شده اند.

کارشناسی مهندسی نرم افزار کامپیوتر در دانشگاه گوتنبرگ سوئد

توسعه نرم افزار و راه حل های هوشمند و کارآمد فناوری اطلاعات، شیوه زندگی ما را تغییر می دهد. از توسعه خودروهای خودران گرفته تا دستگاه های هوشمند و رسانه های اجتماعی، افرادی که مهارت ایجاد محصولات نوآورانه با استفاده از فناوری و مدیریت را دارند، به طور فزاینده ای مورد تقاضا هستند. برنامه کارشناسی مهندسی و مدیریت نرم افزار مهارت های اجتماعی، فنی و مدیریتی شما را توسعه می دهد که همه آنها برای یک حرفه موفق در هر حوزه ای مهم هستند. شما برای کسب تجربه در نقش های مختلف مهم در آینده شغلی خود و درک قدرت تیم های منسجم کار در تیم ها را تمرین خواهید کرد.

  • نقطه قوت برنامه تمرکز دوگانه بر مهندسی نرم افزار و مهارت های مدیریتی است.
  • این برنامه ارتباط تنگاتنگی با صنعت نرم افزار دارد که جنبه مهمی از برنامه است.
  • در دوره ها و پروژه ها، با متخصصان صنعت همکاری می شود و شما با مشکلات واقع بینانه ای که در صنعت نرم افزار تجربه شده است از طریق مدرسین و سرپرستان مهمان صنعت آشنا می شوید.
  • عنصر کلیدی برنامه درسی تمرکز بر یادگیری مبتنی بر مشکل و پروژه است.
  • شما بر روی تعاریف گسترده و پیچیده مسائل کار خواهید کرد و یاد خواهید گرفت که مشکلات بزرگتر را با تقسیم آنها به کارهای کوچکتر، ساختار دهید و حل کنید.

برنامه درسی در 6 ترم دانشگاهی آموزش داده می شود که هریک دارای موضوع خاصی است:

  • ترم 1: برنامه نویسی تیمی
  • ترم 2: توسعه سیستم ها
  • ترم 3: توسعه سیستم های توزیع شده
  • ترم 4: سیستم های فیزیکی سایبری و سیستم های سیستم ها
  • ترم 5: مهندسی نرم افزار برای سیستم های هوش مصنوعی
  • ترم 6: تحقیق و تمرین مهندسی نرم افزار

کارشناسی مهندسی نرم افزار کامپیوتر در دانشگاه گوتنبرگ سوئد

کار پس از تحصیل رشته IT در سوئد

اکثر فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر در سوئد به کار در بخش فناوری اطلاعات تجاری ادامه می دهند، به عنوان مدیر پروژه یا مشاور در زمینه توسعه محصول پیشرفته یا تحقیقات کاربردی، در آنجا برای توسعه محصولات آینده کار می کنند. برخی از دانشجویان مشاغل خود را برای توسعه ایده هایی که در طول تحصیل به آنها ارائه شده است، راه اندازی می کنند. دانشجویان دارای مدرک در رشته کامپیوتر در بازار کار بین المللی واجد شرایط بسیار جذاب هستند. تقاضا برای شایستگی در زمینه علوم کامپیوتر زیاد است و به دلیل دیجیتالی شدن جامعه همچنان رشد خواهد کرد. یافتن کار جالب آسان است و بسیاری از دانشجویان در طول دوره خود به خصوص کارشناسی ارشد پیشنهادات شغلی جذابی دریافت می کنند.

همچنین دانشجویان با کار ضمن تحصیل در سوئد می توانند بر تجربه خود بیافزایند. شرایط مهاجرت را می توانید از متخصصین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جویا شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *