مهاجرت تحصیلی سوئیس

رشته مهندسی کامپیوتر در سوئیس

رشته مهندسی کامپیوتر در سوئیس

رشته مهندسی کامپیوتر در سوئیس در قالب دوره های علوم کامپیوتر ارائه می شود. با تحصیل این رشته می توانید در گرایشات مختلف تخصص بدست آورید. سوئیس یکی از کشورهای مدرن و پیشرفته در اروپاست و دارای دانشگاه های بسیار معتبری در سطح  جهان است. دوره های مختلفی در دانشگاه های این کشور به چند زبان شامل انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و حتی ایتالیایی ارائه می شود. با تحصیل مهندسی کامپیوتر در سوئیس می توانید فرصت های شغلی متنوعی را پس از تحصیل در سوئیس بدست آورید. سوئیس به پایگاهی برای شرکت های مالی و اعتباری در اروپا و جهان تبدیل شده است از این رو به خدمات دیجیتال و فناوری بسیار نیاز دارد. در ادامه این مطلب با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید تا رشته مهندسی کامپیوتر در سوئیس را بررسی کنید.

درآمد مهندسین کامپیوتر در سوئیس

چشم اندازهای شغلی فناوری اطلاعات و نرم افزارها در همه جای جهان امروز وجود دارد. فارغ التحصیلان رشته مهندسی کامپیوتر در سوئیس قادر خواهند بود:

  • استفاده از داده ها برای تغییر جهان با فناوری های هوش مصنوعی
  • ایجاد سیستم های مستقل، سازگار و تعاملی برای مقابله با پیچیدگی
  • توسعه محصولات نرم افزاری که نیازهای مشتریان شما را برآورده می کند
  • تبدیل شدن به یک کارآفرین فناوری یا مدیر اجرایی در عملکرد مرتبط با فناوری اطلاعات
  • پیگیری حرفه ای دانشگاهی و تحقیق درباره موضوعات آینده
  • کار بر روی پروژه های نوآوری جالب در یک شرکت مشاوره

میزان حقوق ماهیانه کار در سوئیس در بازار کار کامپیوتر بالاست و به صورت متوسط به میزان 10400CHF (فرانک سوئیس) در ماه است. این حقوق سالیانه بالغ بر 124000CHF (فرانک سوئیس) می باشد. همچنین در کمترین حالت طبق بررسی های صورت گرفته میزان درآمد سالیانه مهندسین کامپیوتر در سوئیس به میزان 72300CHF (فرانک سوئیس) و در بیشترین میزان به میزان 159000CHF (فرانک سوئیس) می باشد.

درآمد برخی از مشاغل رشته مهندسی کامپیوتر در سوئیس در زیر نمایان است:

درآمد برخی از مشاغل رشته مهندسی کامپیوتر در سوئیس

تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در سوئیس

رشته مهندسی کامپیوتر در سوئیس در دانشگاه های معتبر این کشور ارائه می شود. همانطور که گفته شد این رشته در قالب تخصص در رشته علوم کامپیوتر در سوئیس ارائه می شود. با پذیرش تحصیلی در یکی از دوره های علوم کامپیوتر در سوئیس می توانید رشته مهندسی کامپیوتر و ماژول های ین گرایش را در سوئیس مطالعه کنید. البته فراموش نکنید که هزینه تحصیل و زندگی در سوئیس بسیار گران است و بایستی تمکن مالی برای این مورد را اثبات کنید. همچنین توجه به زبان دوره های ارائه شده الزامیست چرا که ارائه مدرک زبان دوره انتخابی برای پذیرش نیاز است. رشته مهندسی کامپیوتر در سوئیس از کارشناسی تا دکترا در دانشگاه های معتبر این کشور ارائه میگردد.

جهت تحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در سوئیس می توانید یکی از دانشگاه های زیر را انتخاب کنید:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه ETH زوریخ
2موسسه فدرال فنی لوزان EPFL
3دانشگاه زوریخ
4دانشگاه بین المللی ژنو
5دانشگاه بازل
6دانشگاه ژنو سوئیس
7دانشگاه فرایبورگ
8دانشگاه دلا سوئیزرا ایتالیانا
9دانشگاه وسفورد ژنو
10دانشگاه وبستر ژنو
11دانشگاه سنت گالن

 تحصیل ارشد در رشته مهندسی کامپیوتر در سوئیس در دانشگاه EPFL

برنامه کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر انتخابی منحصر به فرد از دوره هایی را ارائه می دهد که همه جنبه های این رشته را پوشش می دهد، از فناوری های دیجیتال پیشرفته گرفته تا سیستم های اطلاعاتی توزیع شده و امنیت. همچنین شامل رشته های نوظهور مانند محاسبات زیستی و علم خدمات است. برنامه EPFL تخصص هایی را در زمینه های زیر ارائه می دهد:

  • مهندسی کامپیوتر
  • تجزیه و تحلیل داده ها
  • مبانی نرم افزار
  • امنیت سایبری
  • شبکه و تحرک
  • سیگنال ها، تصاویر و رابط ها
  • سیستم های نرم افزاری
  • ارتباطات بی سیم
  • نظریه علوم کامپیوتر
  • سیستم های اطلاعاتی اینترنتی

موسسه فناوری فدرال لوزان سوئیس EPFL به تازگی چندین استاد در سطح جهانی را به کار گرفته است که در زمینه علوم کامپیوتر تحقیقات پیشرفته ای انجام می دهند و یکی از بهترین برنامه های درسی علوم کامپیوتر در اروپا را به دانشجویان ارائه می دهد. فارغ التحصیلان قادر به هدایت تیم های تحقیق و توسعه در صنعت هستند که به شدت به فناوری اطلاعات بستگی دارد. آنها به طور سنتی از طیف گسترده ای از فرصت های شغلی برخوردارند:

  • از صنعت بانکداری گرفته تا شرکت های توسعه دهنده نرم افزار و سخت افزار
  • از مشاوره گرفته تا تمام زمینه های فعالیت بشری که فناوری اطلاعات جزء حیاتی آن است.

کارفرمایان شامل شرکت های بزرگ جهانی و همچنین شرکت های کوچک و استارت آپ های بین المللی و محلی هستند. این برنامه کارشناسی ارشد همچنین راه را برای یک حرفه تحقیقاتی در EPFL یا در هر دانشگاه یا مرکز تحقیقاتی برتر در جهان هموار می کند.

 تحصیل ارشد در رشته مهندسی کامپیوتر در سوئیس در دانشگاه EPFL

تحصیل Computer Engineering در دانشگاه سنت گالن سوئیس

برنامه کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر شما را در یکی از زمینه های تمرکز برنامه و همچنین در دوره های مبتنی بر علوم کامپیوتر، به مهارت های قوی در نظری و کاربردی مجهز می کند. دوره های اختصاصی در موضوعات مدیریت به خوبی در برنامه درسی ادغام شده است. آنها به شما کمک می کنند تا شخصیت و مهارت خود را نه تنها به عنوان یک متخصص کامپیوتر، بلکه به عنوان یک رهبر یا کارآفرین در یک محیط مدرن و تحت تسلط فناوری اطلاعات توسعه دهید. بسته به نیت خود، یا قادر خواهید بود توسعه فناوری پیشرفته را بیاموزید، یا از آن محصولی خلق کنید که بتواند در بازار موفق باشد! شما از گروه های دانشجویی کوچ ، تعامل نزدیک با دانشکده علوم کامپیوتر و امکانات فراوان برای پروژه های تحقیقاتی ما بهره مند خواهید شد.

شما در 4 دوره اجباری در زمینههای زیر تخصص کسب خواهید کرد:

  • امنیت سایبری
  • تعامل رایانه انسانی
  • علم داده و مهندسی نرم افزار کامپیوتر
  • سیستم های پیشرفته

دوره های مختلفی در هر 2 حوزه ارائه می شود. شما می توانید دوره هایی را انتخاب کنید که بیشترین علاقه را دارید. اگر مایل به انتخاب 1 یا 2 دوره از گرایش دیگر (حداکثر 6 ECTS) هستید، این کار را با خیال راحت انجام دهید! شما همچنین 3 دوره مدیریت را از مجموعه دوره های مناسب برای کارشناسی ارشد انتخاب می کنید. با کار ضمن تحصیل در سوئیس همچنین می توانید علاوه بر کسب تجربه کارفرمایان این رشته را پیدا کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همچنین می تواند در زمنیه کسب ویزا و مهاجرت در کنار شما باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *