مهاجرت تحصیلی مالت

رشته مهندسی شیمی در مالتا

رشته مهندسی شیمی در مالتا

امکان تحصیل رشته مهندسی شیمی در مالتا به زبان انگلیسی و هزینه مقرون به صرفه برای دانشجویان بین المللی و بومی وجود دارد. این کشور، کشوری در جنوب اروپا در دریای مدیترانه در 80 کیلومتری جنوب سیسیل و 333 کیلومتری شمال لیبی است. موقعیت این کشور در طول تاریخ به آن اهمیت استراتژیک زیادی بخشیده است و قدرت های متوالی بر این جزایر حکومت کرده اند. این کشور در سال 1964 از بریتانیا استقلال یافت و در سال 1974 به جمهوری تبدیل شد. این کشور یک مقصد گردشگری با مناطق تفریحی و بناهای تاریخی متعدد از جمله 9 سایت میراث جهانی یونسکو است.

این کشور، یک کشور اروپای جنوبی است که از گروهی جزایر در مرکز دریای مدیترانه تشکیل شده است که از سمت جنوب با سیسیل، از شرق با تونس، از شمال با لیبی و از غرب با جبل الطارق و از غرب با اسکندریه همسایه است. ضلع شرقی پایتخت این کشور، شهر والتا و در پایتخت آن 6098 نفر جمعیت دارد. مردم این کشور عموما بومی هستند، اما نمونه کوچکی از بریتانیایی ها نیز وجود دارد.

رئیس جمهور فعلی جورج آبلا و نخست وزیر لارنس گونزی است. دولت به عنوان یک جمهوری پارلمانی عمل می کند. این کشور دارای ذخایر غنی سنگ آهک، صنعت گردشگری غنی، تولید فیلم و تولید لوازم الکترونیکی است. آن ها ماهیتی مترقی دارند و برای افزایش سطح استفاده از فناوری خود در چندین صنعت گام برداشته اند. موسسه حقوقی سفیران سرشو سعادت در این نگارش پاسخگوی سوالات شما در باب رشته مهندسی شیمی در مالتا می باشد.

تحصیل رشته مهندسی شیمی در مالتا

جزایر مالتا آمیخته فرهنگی قابل توجهی بین باستان و مدرن هستند. اگرچه، این کشور یکی از قدیمی ترین دانشگاه های مدیترانه را در خود جای داده است، اما سیستم آموزش عالی آینده نگر است و سنت را با نوآوری ترکیب می کند. با توجه به وسعت این کشور، تنها یک دانشگاه و یک کالج حرفه ای متشکل از تعدادی مؤسسه جداگانه وجود دارد. با این حال، هر دوی آن ها شهرت بین المللی خوبی دارند. حدود 600 دانشجوی بین المللی تمام وقت و حدود 500 دانشجوی تبادلی و انتقالی هر ساله از حدود 80 کشور مختلف به این کشور می آیند. این کشور با مؤسسات آموزشی در سراسر جهان شراکت و پیوند دارد. دوره های ارائه شده مرتبط و به روز با نیازهای کشور است. این دوره ها در مقاطع دیپلم، کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شوند.

جدول زیر طول هر دوره را نشان می دهد:

مقطعطول دوره
کارشناسی3 سال
کارشناسی ارشد2 سال

به منظور به حداکثر رساندن بازده دوره، برخی از دوره ها هر 2 سال یک بار برگزار می شود. دانشگاه مالتا تنها دانشگاه این کشور است و رشته مهندسی شیمی در مالتا را ارائه می دهد. این دانشگاه، یک موسسه آموزش عالی در این کشور است. این دانشگاه مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را ارائه می دهد. عضو انجمن دانشگاه های اروپایی، شبکه دسترسی اروپا، انجمن دانشگاه های مشترک المنافع، شبکه اوترخت، شبکه سانتاندر، گروه کامپوستلا، انجمن اروپایی برای یادگیری مادام العمر دانشگاهی (EUCEN) و برنامه تبادل دانشجوی بین المللی (ISEP) است.

مشاغل رشته مهندسی شیمی در مالتا

مشاغل رشته مهندسی شیمی در مالتا

مشاغل در رشته مهندسی شیمی در مالتا از اصول چندین علم، از شیمی و ریاضی گرفته تا زیست شناسی و فیزیک، برای تولید، طراحی، تبدیل و انتقال مواد و انرژی استفاده می کنند. این شاخه ای از مهندسی است که حول محور تولید محصولات و از طریق فرآیندهای شیمیایی می چرخد. طبق تعریف مهندسی شیمی، بیان می‌کند که شامل ایجاد سیستم‌ها، تجهیزات و تکنیک‌ هایی برای پالایش مواد خام برای پردازش، اختلاط و ترکیب مواد شیمیایی برای تولید محصولات است. مشاغل برای مهندسان شیمی در پلاستیک، توسعه محصول، پتروشیمی و پزشکی کار می کنند. مهندس شیمی محصول را با تغییر وضعیت بیوشیمیایی، شیمیایی و فیزیکی یک ماده برای تبدیل آن به ماده دیگر طراحی و توسعه می دهد. مهندسی شیمی همچنین از افراد می‌خواهد که هنگام تغییر مواد خام، نگرانی‌های مربوط به هزینه، سلامت و ایمنی را در نظر بگیرند.

حقوق ماهیانه کار در مالتا برای مهندسان شیمی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار در مالتا برای مهندسان شیمی

هزینه تحصیل در مالتا

هزینه تحصیل در کشور مالتا به عوامل زیر بستگی دارد:

عوامل موثر بر هزینه تحصیل در مالتا

اما، حتی اگر مجبور به پرداخت باشید، باز هم نسبت به سایر کشورهای اروپایی کم هستند. آن ها در هر ترم شارژ می شوند. برای شهروندان بومی و همچنین اتباع اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس هیچ هزینه ای وجود ندارد. اتباع کشورهای ثالث برای هر ترم تحصیلی 1080€ (یورو) به جزء دروس علوم و مهندسی که 1360€ (یورو) دریافت می کنند، پرداخت می کنند. هزینه ها بسته به سطح تحصیلی خیلی فرق نمی کند. قبل از ورود به این کشور، باید بین 240€ تا 1080€ (یورو) سپرده پرداخت کنید. در مورد وام های دانشجویی، این وام ها فقط برای شهروندان بومی باز است. بنابراین، باید بتوانید در طول تحصیل خود از خود حمایت کنید. همانطور که گفته شد، تعدادی بورسیه برای دانشجویان بین المللی وجود دارد.

کار حین تحصیل در مالتا

از سال 2018، دانشجویان 16 ساله مجاز به کار 20 ساعت در هفته در این کشور در حین تحصیل هستند. هدف از این اقدام جذب افراد بیشتر برای رشته های تحصیلی در کشور است. اگر قصد تحصیل و کار در مالتا را دارید، برنامه ریزی خوبی دارید که در اینجا خواهید فهمید. چند ملاحظه باید در نظر گرفته شود. فقط دانشجویانی که برای یک دوره اولیه حداقل 3 ماهه در این کشور خواهند بود، می توانند برای ویزای کار و تحصیل درخواست دهند. زیرا، فقط پس از 90 روز می توانند کار کنند. یعنی اگر دوره شما 4 هفته طول بکشد، نمی توانید درخواست دهید.

در هر صورت ابتدا ویزای دانشجویی به دانشجویان داده می شود. به عبارت دیگر، انتظار برای رسیدگی به پروانه اشتغال از 4 تا 6 هفته طول می کشد. این بدان معنی است که شما فقط می توانید از هفته 13 (پس از دادن ویزای تمدید) شروع به کار کنید. مجوز برای حداکثر ویزای 1 ساله اعطاء می شود. بیش از 1 سال، دانشجو باید برای مجوز اقامت و درخواست کار از طریق همان طرح اقدام کند. در امر اخذ ویزای تحصیلی و مهاجرت تحصیلی به سایر نقاط جهان کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت راهنمای شما خواهند بود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *