مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

رشته مدیریت بهداشت عمومی در پارارگوئه

رشته مدیریت بهداشت عمومی در پارارگوئه برای دانشجویانی که قصد دارند در حوزه بهداشت عمومی و سلامت جامعه تحصیلات عالی داشته باشند، انتخابی خوبی است.

برای تحصیلات تکمیلی در رشته مدیریت بهداشت عمومی در پاراگوئه باید مدرک ارشد و لیسانس مرتبط داشته باشید. این کشور در حوزه سلامت و بهداشت موثر و یکه تاز عمل کرده است و در بین کشورهای همسایه کشوری با نمرات و امتیازات خوب در این زمینه می باشد. لذا نیروهای کاری در حوزه بهداشت و سلامت در پاراگوئه به سرعت جذب می شوند. حقوق کارمندان در بخش مدیریت بهداشت عمومی در پاراگوئه به طور مناسبی هر ساله افزایش می یابد. پس از اتمام تحصیل خود در این رشته می توانید در دیگر کشورها نیز ادامه تحصیل دهید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص نحوه مهاجرت و کار در پاراگوئه مشاور و راهنمای شماست.

جایگاه رشته مدیریت بهداشت عمومی در پاراگوئه

پاراگوئه یک سیستم مراقبت بهداشتی پراکنده را با 3 شبکه اصلی ارائه دهنده سلامت به نام های وزارت بهداشت، موسسه تامین اجتماعی و سوم، طیفی از ارائه دهندگان بخش خصوصی اداره می کند. این پراکندگی منجر به تخصیص ناکارآمد منابع، تکرار در ارائه خدمات و نابرابری در استفاده و نتایج خدمات بهداشتی شده است. با توجه به این سناریو، هدف سیاست بلندمدت دولت پاراگوئه پیشرفت در جهت اصلاح نظام سلامت ملی برای ادغام ارائه دهندگان اصلی عمومی، وزارت بهداشت و موسسه تامین اجتماعی است. برای کمک به چالش‌های مربوط به اصلاحات، تسهیلات جنوب بانک جهانی از مجموعه‌ای از فعالیت ‌های تبادل دانش برای تسهیل اشتراک‌گذاری تجربیات، پیشرفت‌ها و ابزارها برای اجرای اصلاحات بخش بهداشت برگرفته از شیلی و اروگوئه حمایت کرد.

موضوع اصلی تبادل دانش «تهیه متمرکز دارو، ملزومات و تجهیزات پزشکی» بود. این موضوع به خوبی با اهداف تامین مالی پروژه سرمایه گذاری با بودجه بانک جهانی به پاراگوئه همسو بود. IPF با عنوان « تقویت بخش بهداشت عمومی پاراگوئه” توسط بانک جهانی به درخواست دولت پاراگوئه برای گسترش دسترسی جمعیت به خدمات بهداشتی و کمک به تنظیم مجدد سیستم ارائه خدمات در مناطق دارای اولویت بیماری تهیه شده است. هدف یکی از اجزای پروژه ایجاد مکانیسم‌های تدارکات و تدارکات کارآمد برای داروها، تجهیزات پزشکی و تجهیزات است. از این منظر، فعالیت های تبادل دانش به طور مستقیم از اجرای این جزء پروژه پشتیبانی می کند. همانطور که گفتیم در این کشور سیستم بهداشت عمومی بسیار هماهنگ و سازماندهی شده می باشد.

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در مقطع ارشد در پاراگوئه

پس از گذراندن موفقیت آمیز دوره، دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در خصوص آگاهی از عوامل موثر بر وضعیت سلامت و مهارت های اپیدمیولوژیک طراحی و تجزیه و تحلیل مطالعه و درک صحیح از عملکرد بهداشت عمومی و توانایی کار به عنوان یک عضو فعال تیم در برنامه ریزی، اجرا، نظارت و ارزیابی خط مشی سلامت و همچنین مهارت های ارزیابی وضعیت سلامت جمعیت ها و ارزیابی انتقادی و ویژگی های حل مسئله موثر حرفه ای می باشد. درک سازماندهی و تأمین مالی خدمات بهداشتی و درمانی و تأثیر آنها بر سلامت جمعیت و ظرفیت ادغام طیفی از رشته ها به طور موثر از دروس و مباحث این رشته است. این یک برنامه کارشناسی ارشد 90 واحدی است. هر دانش آموز 70 واحد از ماژول های تدریس شده را می گیرد که 55 واحد برای ماژول های اصلی و 15 واحد برای ماژول های اختیاری است.

موضوعات کلیدی مورد بررسی در طول فعالیت های تبادل دانش عبارتند از:

  • تعریف استراتژی و طراحی فرآیند اصلاح تدارکات دارویی
  • نحوه طراحی چارچوب نهادی و قانونی
  • شناسایی اقدامات خوب، مشکلات احتمالی و مدیریت مقاومت گروه های ذینفع خاص به منظور موفقیت آمیز بودن اجرای اصلاحات بهداشت و درمان
  • تشکیل کمیته فنی مدیریت و به روز رسانی فهرست داروهای ضروری
  • رویکرد مرحله‌ای برای ایجاد آژانس اجرا

در جدول زیر شاهد دروس رشته مدیریت بهداشت عمومی در پاراگوئه می باشید:

دروستعداد واحد
مدیریت مالی سازمان های بهداشتی3
فناوری اطلاعات در سیستم های سلامت3
انسان شناسی و جامعه شناسی بهداشت و مراقبت های پزشکی3
جنبه های اخلاقی، فرهنگی و رفتاری سلامت3
تحقیقات اجتماعی و اقتصادی در خدمات بهداشتی3
روش تحقیق3
پایان نامه24

فرصت های شغلی رشته مدیریت بهداشت عمومی در پاراگوئه

در پاراگوئه، وزارت بهداشت و درمان اجتماعیMSBS ، شبکه خود را از کلینیک ها و بیمارستان ها اداره می کند. MSBS موظف است خدمات بهداشتی را به صورت رایگان به همه جمعیت ارائه دهد. مؤسسه تأمین اجتماعی افراد شاغل در بخش رسمی را از طریق یک طرح بیمه مشارکتی که توسط مشارکت های کارمند و کارفرما تامین می شود، در حالی که شبکه ارائه دهندگان خدمات خود را اداره می کند، پوشش می دهد. علاوه بر این، چندین ارائه‌دهنده عمومی کوچک‌تر متعلق به آژانس‌های شبه دولتی، طرح‌های بیمه و شبکه ارائه‌دهندگان خود را اجرا می‌کنند. در نهایت، ارائه دهندگان بخش خصوصی خدمات مراقبت های بهداشتی از طریق مدل های بیمه و هزینه در ازای خدمات وجود دارد. این وضعیت منجر به یک سیستم پراکنده و ناکارآمد مراقبت های بهداشتی شده است.

تجارب سایر کشورهای آمریکای لاتین مانند برزیل، شیلی و اروگوئه نشان می دهد که ادغام شبکه های مراقبت های بهداشتی پراکنده امکان پذیر است. در گذشته، دو شریک ارائه‌دهنده دانش – شیلی و اروگوئه، سیستم‌های مراقبت بهداشتی پراکنده را تا زمان اصلاحات خود در سال‌های 2003 و 2007 به‌ ترتیب اداره می‌کردند. هر دو کشور یک تدارک متمرکز دارو را برای همه آژانس های دولتی انجام می دهند و محصولات دارویی مورد نیاز را تجمیع می کنند. پس از منابع انسانی، داروها دومین اقلام بزرگ در بودجه هر آژانس پاراگوئه است که حدود %30 تا %40 از هزینه های سالانه آنها را تشکیل می دهد. لذا اگر قصد کار در این کشور را دارید ممکن است در بخش های بین المللی نیز کار کنید زیرا کشور پاراگوئه با کشورهای همسایه همکاری تحصیلی و تحقیقی دارد.

کار پس از تحصیل در پاراگوئه در این حوزه شرایط خوبی دارد. در نمودار زیر شاهد حقوق کارمندان در حوزه مدیریت بهداشت عمومی در پاراگوئه می باشید:

حقوق کارمندان حوزه مدیریت بهداشت عمومی در پاراگوئه در یک سال براساس یورو

اخذ پذیرش برای تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در پاراگوئه

همه متقاضیان تحصیل در پاراگوئه باید کپی گواهینامه دبیرستان خود را با کپی پاسپورت بین المللی در ایمیل کارکنان پذیرش اسکن کنند. متقاضیان کارشناسی ارشد در بهداشت عمومی باید مدرک لیسانس خود را نیز برای ارزیابی پذیرش اسکن کنند. برای همه متقاضیان ایمیل برای واجد شرایط بودن یا عدم صلاحیت پذیرش ارسال می شود. متقاضیان واجد شرایط باید هزینه پردازش خود را ارسال کرده و رسید هزینه انتقال را در ایمیل دفتر پذیرش اسکن کنند. از متقاضیان واجد شرایط خواسته می شود در صورت نیاز برای تکمیل فرآیند پذیرش، مدارک تحصیلی بیشتری را اسکن کنند. برای مطالعه بهداشت عمومی در پاراگوئه در صورتی که متقاضی واجد شرایط تشخیص داده شود و هزینه پردازش خود را ارسال کرده باشد، مدارک وی برای صدور دعوتنامه رسمی تحصیلی به اداره مهاجرت ارسال می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت و بورسیه تحصیلی پاراگوئه پاسخگوی سوالات شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *