مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

بورسیه تحصیلی در پاراگوئه

بورسیه تحصیلی در پاراگوئه

در کشور پاراگوئه نیز دانشجویان خارجی و داخلی می توانند با استفاده از بورسیه تحصیلی در پاراگوئه هزینه تحصیل را تا حد زیادی کاهش دهند. در این کشور نیز برای حمایت از دانشجویان ممتاز و همچنین دانشجویان نیازمند از نظر اقتصادی بورسیه های مختلف تحصیلی ارائه می شود. همواره بخشی از بودجه دانشگاه های دولتی این کشور صرف ارائه بورسیه تحصیلی می شود و دانشگاه های خصوصی نیز برای جذب دانشجویان برتر از بورسیه تحصیلی استفاده می کنند. به صورت کلی هزینه تحصیل در کشور پاراگوئه مقرون به صرفه است و حتی در صورت عدم استفاده از بورسیه تحصیلی در پاراگوئه این هزینه ها مناسب هستند. برای بررسی بیشتر بورسیه تحصیلی در پاراگوئه به قلم همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه کنید.

انواع بورسیه تحصیلی در پاراگوئه

بورسیه تحصیلی بسته به نوع بورس تحصیلی ممکن است در ازای مبلغ کل مربوط به تحصیلات یک ترم تحصیلی یا دو ترم تحصیلی اعطا شود. ممکن است کامل یا جزئی باشد، گزینه دوم شامل تخفیف در هزینه های معمولی تحصیل در پاراگوئه است. به آنها برای تحصیلات کارشناسی یا کارشناسی ارشد تعلق می گیرد و حتی در برخی از دوره های تحقیقاتی نیز در پاراگوئه بورسیه ارائه می شود.

دسته بندی های زیر برای کمک هزینه تحصیلی برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه های پاراگوئه ایجاد شده است:

ردیفشرح
1سازمانی
2کمک های اجتماعی
3لیاقت های علمی
4شایستگی های ورزشی
5تمرین حرفه ای در دانشگاه ها
6تحقیق
7هنری – فرهنگی
8اختیاری
9توافق نامه های نهادی

نامزد بورسیه تحصیلی نهادی در پاراگوئه می تواند:

  • اساتید
  • دستیارها و مقامات دانشگاه
  • همچنین فرزندان و همسران آنها
  • همسران دانشجویان ثبت نام شده

هیئت مدیره دانشگاه های پاراگوئه نیز می توانند تخفیف های ویژه ای را برای درجات مختلف خویشاوندی با کسانی که در این مقاله تعیین شده است تعیین کند و همچنین در مواردی که بنا به دلایل موجه، آن را ضمانت کند.

کمک هزینه تحصیلی دانشگاه ملی آسونسیون

دانشگاه ملی آسونسیون (UNA) و وزارت آموزش و پرورش و علوم (MEC) دعوت نامه را برای دوره بورسیه تحصیلی در مقاطع مختلف در مجارستان تمدید می کنند. این واقعیت در پی گشودن روابط دوجانبه بین دولتهای پاراگوئه و کشور فوق الذکر اروپا است. به این معنا، در تاریخ 15 نوامبر سال جاری، دوره درخواست بورس تحصیلی Stipendium Hungaricum آغاز شد که مهلت ارسال آن تا 15 ژانویه سال 2023 تعیین شده است. در نهایت، لیست نامزدهای بورس تحصیلی به بنیاد عمومی تمپوسدر 28 فوریه سال آینده می باشد.

لازم به ذکر است که در طول سال اول تحصیل در پاراگوئه، دانشجویان غیر دکترا باید در دوره مجارستانی به عنوان یک زبان خارجی ارائه شده توسط دانشگاه میزبان شرکت کنند و در پایان ترم دوم امتحان را بگذرانند (به استثنای دارندگان بورس تحصیلی برنامه مطالعه زبان مجارستانی). ذکر این نکته ضروری است که مهلت مقررات سختگیرانه است، بنابراین نامزدها پس از دوره های ذکر شده پذیرفته نخواهند شد.

بورسیه تحصیلی دانشگاه خودمختار آسونسیون در پاراگوئه

بورسیه تحصیلی دانشگاه خودمختار آسونسیون در پاراگوئه

دانشگاه خودمختار آسونسیون برای تربیت دانشجویان و مسئولان و استادان در هر ترم، بورسیه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را هر ترم اعطا می کند. هر ساله بیش از 10% بودجه خود را به بورسیه ها اختصاص می دهد. این دانشگاه متعهد به ارائه آموزش با کیفیت به جامعه است. مهمترین چیز انتشار دانش است، بنابراین تحصیل در پاراگوئه در دسترس شماست. برای دسترسی به بورس های تحصیلی در دانشگاه خودمختار آسونسیون می توانید به سایت این دانشگاه مراجعه کنید. بورسیه های تحصیلی برای کمک های اجتماعی، لیاقت های تحصیلی برای فارغ التحصیلان دانشگاه، برای لیاقت های علمی برای دانشجویان دانشگاه خودمختار آسونسیون در دسترس است و برای اطلاع از نتایج متقاضیان از دوشنبه تا جمعه باید از طریق DEYBE مراجعه کنند.

چندین توافق نامه بین نهاد بین المللی Itaipú و دانشگاه خودمختار Asunción برای اجرای یک برنامه مسئولیت اجتماعی به امضا رسید، که از سال 2006 اجازه می دهد بورس های تحصیلی سالانه به دانشجویان جوان با منابع اقتصادی محدود برای شروع یا ادامه کار دانشگاهی، با موفقیت عملکرد تحصیلی، فارغ التحصیلان موسسات آموزشی در پایتخت، بخش مرکزی و سایر ادارات کشور، که به آنها امکان می دهد کیفیت زندگی خود را بهبود بخشند، تحصیل کنند.

شرایط بورس دانشگاه آسونسیون

حداکثر میزان بورسیه تحصیلی برای شایستگی های تحصیلی برای دانشجویان برتر حدود 6 میلیون گوارانی است و برای دانشجویان در رده بعدی حدود 3 میلیون گوارانی در سال خواهد بود. معیارهایی که برای تخصیص بورسیه و نیم بورسیه تحصیلی توسط دانشکده ها در نظر گرفته خواهد شد:

  • تعداد بورسیه های تحصیلی و نیم بورس تحصیلی با توجه به هر 100 دانشجو با توجه به رشته تعیین می شود.
  • تعداد کل بورسیه ها و نیم بورسیه ها با توجه به برنامه های کاربردی تنظیم می شود.
  • توزیع تعداد کل بورسیه ها و نصف بورسیه های تحصیلی در هر رشته، بسته به سال دانشجو، شاغل بودن، بسته به سالهای تحصیلی انجام می شود.

برای اینکه از مزایای بورسیه تحصیلی دانشگاه خودمختار آسونسیون برخوردار شوید، گذراندن همه مباحث از سال قبل از درخواست بورس تحصیلی ضروری است و حداقل موارد زیر را رعایت کرده باشید:

  • 40 اعتبار برای دانشجویان ثبت نام شده در دانشکده علوم و فناوری و علوم حقوقی، سیاسی و ارتباطات
  • 76 اعتبار برای دانشجویان ثبت نام شده در حرفه دندانپزشکی
  • 32 واحد برای دانشجویان ثبت نام شده در سایر رشته ها

بورسیه تحصیلی در پاراگوئه برای دانشجویان نیازمند

داوطلبان بورسیه کمک های اجتماعی، دانشجویانی هستند که با ثبت نام در یک برنامه تحصیلی، نشان می دهند که در شرایط اقتصادی نامساعدی قرار دارند که مانع پرداخت هزینه تحصیل می شود. مدارک کافی برای اثبات وضعیت اقتصادی نامطلوب دانشجو باید به درخواست بورسیه تحصیلی کمک های اجتماعی مانند گواهینامه کار، برآورد درآمد و هزینه ماهانه و کپی رسیدهای اعلام شده، یا سایر اسناد اضافی که DEYBE در نظر می گیرد، ضمیمه شود. ذی نفع بورس تحصیلی کمک های اجتماعی، در ازای کمک های ارائه شده توسط دانشگاه، متعهد می شود که نوعی همکاری یا خدمات در بخش تعیین شده توسط DEYBE ارائه دهد. زمان تقدیم و نوع فعالیت با توجه به تهیه بورسیه و میزان بورسیه تحصیلی تعریف می شود.

هیئت مدیره هر ساله تعداد متغیر بورسیه تحصیلی دانشجویان را برای دانشجویان ارائه می دهد که براساس تعداد ثبت نام شده در سال تحصیلی برای دوره های مختلفی تعیین می شود. بورسیه تحصیلی به دانشجویانی تعلق می گیرد که در این گروه بورس تحصیلی میانگین بهتری از متقاضیان نشان دهند. تصمیم گیری در مورد مشمولان بورسیه تحصیلی مربوط به لیسانس های علمی با هیئت مدیره مطابقت دارد. درصورتی که متقاضیان شرایط درخواستی را برآورده نکنند، بنا به صلاحدید هیئت مدیره، ممکن است مسابقه باطل اعلام شود.

در نمودار زیر می توانید هزینه تحصیل در انواع دانشگاه های پاراگوئه را مشاهده کنید:

هزینه تحصیل در انواع دانشگاه های پاراگوئه

کمک هزینه تحصیلی پاراگوئه

متقاضیان بورسیه تحصیلی در پاراگوئه نیز می توانند از موارد زیر نیز برای بورسیه استفاده کنند:

  • معلمان فعال در سال تحصیلی و مقامات دانشگاهی، 50% تخفیف در دوره های کارشناسی و 25% تخفیف در دوره های تحصیلات تکمیلی
  • فرزندان و همسران استادان فعال در سال تحصیلی 25% تخفیف در دوره های کارشناسی و 15% در دوره های تحصیلات تکمیلی.
  • والدین، ​​خواهر و برادر، فرزندان و همسران دانشجویانی که در دانشگاه های پاراگوئه ثبت نام کرده اند ، 15% تخفیف در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد
  • فارغ التحصیلان دوره کارشناسی، 30% تخفیف در یک حرفه دیگر در دوره کارشناسی
  • فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی، 30% تخفیف در دوره های تحصیلات تکمیلی

فارغ التحصیلان برنامه های تحصیلات تکمیلی، با توجه به مقیاس زیر:

  • فارغ التحصیلان دیپلم: 10%
  • فارغ التحصیل رشته تخصصی: 20%
  • مدرک کارشناسی ارشد: 30%
  • فارغ التحصیل دکترا: 30% برای برنامه های دکترا

جهت برآورد هزینه تحصیل و بورسیه تحصیلی در سایر کشورها مانند بورسیه تحصیلی اسپانیا می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و یا به مقالات ارائه شده در سایت مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *