مهاجرت تحصیلی تایلند

رشته مدیریت بهداشت عمومی در تایلند

رشته مدیریت بهداشت عمومی در تایلند

رشته مدیریت بهداشت عمومی در تایلند برای اشخاصی که توانایی مدیریت و علاقه به بهداشت عموم دارند فضای مناسبی را ارائه می دهد. در این کشور دانشجویان بین المللی برای تحصیلات چنین رشته هایی بسیار دیده می شوند. در تایلند سلامت و بهداشت تاثیرات شگرفی در سلامت مردم دارد. در کشور تایلند می توانید رشته مدیریت بهداشت عمومی را در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا به زبان انگلیسی تحصیل کنید. همچنین در نظر داشته باشید که اگر می خواهید در طول دوره دانشجویی خود کار کنید باید کمی زبان تایلندی بدانید. در تایلند در شرایطی تحصیل می کنید که یک دانشجوی بین المللی معتبر شناخته خواهید شد. برای ادامه تحصیل در رشته مدیریت بهداشت عمومی در تایلند نیز می توانید درخواست ارائه دهید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت تحصیلی به تایلند مشاوره ارائه می دهد.

تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در تایلند

این برنامه دو بار در سال ارائه می شود و 16 هفته (اوت تا دسامبر و ژانویه تا مه) طول می کشد. برنامه CPH یک فرصت منحصر به فرد برای دانشجویان بین المللی است تا تجربه دست اول در تعامل با جامعه به دست آورند. به عنوان بخشی از دوره، دانش آموزان حدود 2-3 هفته را در حداقل 2 روستای محلی مختلف زندگی می کنند و با اعضای جامعه با استفاده از تحقیقات قوم نگاری درگیر می شوند. در نهایت، دانش‌آموزان با جامعه همکاری می‌کنند تا پروژه‌ای را طراحی، تأمین مالی و اجرا کنند که بر یک موضوع بهداشتی اولویت ‌بندی شده توسط جامعه متمرکز است و بر اساس شواهدجمع ‌آوری ‌شده از طریق جمع‌آوری داده‌های اولیه انجام شده توسط دانش‌آموزان ساخته شده است.

در تمودار زیر شاهد نمره بهداشت عمومی از 100 می باشید که توسط وزارت بهداشت تایلند اعلام شده است:

نمره بهداشت عمومی از 100 در تایلنددر جدول زیر شاهد اطلاعاتی در زمینه تحصیل رشته مدیریت بهداشت عمومی در تایلند می باشید:

مقاطع تحصیلیتعداد دانشگاه هامدت تحصیلمیانگین هزینه تحصیل به بات تایلند
کارشناسی22690000THB
کارشناسی ارشد3
دکترا4

مدارک لازم برای تحصیل مدیریت بهداشت عمومی در تایلند

علاوه بر این، دانش آموزان همچنین درک عمیقی از سیستم بهداشتی تایلند، از جمله تامین مالی، تحویل، و حکومت به دست می آورند. روش‌های آموزش شامل سخنرانی‌های کلاسی، بحث و گفتگو و بازدیدهای فراوان از سایت است. تجزیه و تحلیل سلامت در یک سفر مطالعاتی یک هفته ای به یک کشور همسایه آسیای جنوب شرقی به منظور ارزیابی نسبی سیستم سلامت آن کشور از دیدگاه سیاست گذاران محلی، پزشکان بهداشت و سازمان های غیردولتی به اوج می رسد. خود را به یک رهبر حرفه ای سلامت و رفاه تبدیل کنید. در صنعت بهداشت و سلامت، داشتن ترکیبی از مهارت های مدیریت و ارتباط، همراه با درک واقعی بینش صنعت و مشتری ضروری است. صنعت مراقبت های بهداشتی و سلامتی یکی از بزرگترین و سریع ترین بخش های در حال رشد در سطح جهان است.

شرایط بورسیه تحصیلی در تایلند نیز در این رشته مناسب است. متقاضی باید مدارک پشتیبان زیر را ارائه دهد:

  • مدرک تحصیلی/گواهی مدرک
  • ریز نمرات بسته رسمی سوابق (در صورت درخواست برای تحصیل در مقطع دکتری، سوابق مدرک کارشناسی ارشد و لیسانس باید ارائه شود).
  • نمره مهارت انگلیسی. فقط نمره یک آزمون مهارت انگلیسی که از این آژانس های آزمون به دست می آید: تافل یا آیلتس پذیرفته می شود مگر اینکه انگلیسی زبان رسمی کشور باشد.
  • دو توصیه نامه رسمی که در نامه رئیس دانشگاه یا سازمان های داوری نوشته شده است
  • بیانیه هدف، که شامل رشته و سطح تحصیلی است که می خواهید برای آن درخواست دهید. مقاله مفهومی در مورد مطالعه پایان نامه پیشنهادی شما
  • فتوکپی گذرنامه (مشخصات دارنده) یا کارت شناسایی
  • یک CV
  • نتیجه معاینه پزشکی کمتر از 6 ماه

دانشکده مدیریت بهداشت عمومی در تایلند

دانشکده بهداشت عمومی دانشگاه نارسوان یک موسسه دانشگاهی دولتی در شمال تایلند است. چشم انداز دانشکده تبدیل شدن به مؤسسه آکادمیک پیشرو در آموزش رهبران سلامت برای تبدیل شدن به عوامل تغییر برای حمایت از ارتقای سلامت است. دانشکده بهداشت عمومی در دانشگاه نارسوان، یک دانشگاه جامع دولتی در بخش پایین شمالی تایلند، در سال 2003 تاسیس شد. علاوه بر این، هدف ما تقویت ظرفیت رهبری و مدیریت برای متخصصان بهداشت عمومی برای حمایت از مراقبت‌های بهداشتی اولیه از طریق مدل‌های آموزشی نوآورانه با استفاده از رویکردهای مدیریت بهداشت عمومی و خدمات بهداشتی است. حوزه های تحقیقاتی بر مراقبت های بهداشتی اولیه و مدیریت خدمات بهداشتی متمرکز است. این دانشکده توسط شبکه مراکز و مراکز تخصصی در تایلند به عنوان مرکز تخصص در زمینه رهبری در مدیریت سلامت شناخته شده است.

سازمان بهداشت جهانی از دانشکده برای خدمت به عنوان کتابخانه مرجع انتشارات پشتیبانی کرده است که خدمات کتابخانه ای و همچنین جستجوی اطلاعات را به اشکال مختلف در این منطقه ارائه می دهد. این دانشکده برنامه های آکادمیک را در سطوح لیسانس، کارشناسی ارشد و دکترا در چهار زمینه ارائه می دهد: بهداشت عمومی و مدیریت خدمات بهداشتی، بهداشت و ایمنی محیطی و شغلی، بهداشت جامعه، و طب سنتی کاربردی تایلند. همچنین فعالیت های تحقیقاتی مرتبط با سلامت عمومی را مانند تحصیل در دکترا انجام می دهند و خدمات فنی را به عموم مردم، دانشجویان، دانشگاهیان، مقامات محلی و غیره ارائه می دهند. تایلند از نظر کمیت، عدم تعادل توزیع نیروی کار و در دسترس بودن پرسنل واجد شرایط با بحران نیروی کار بهداشتی مواجه است. دانشکده سعی دارد با ایجاد فارغ التحصیلان بهداشت عمومی برای کار در سیستم خدمات بهداشتی با این وضعیت مقابله کند.

فرصت های شغلی رشته مدیریت بهداشت عمومی در تایلند

فرصت های شغلی رشته مدیریت بهداشت عمومی در تایلند

کارکنان بهداشت عمومی به مردم ساکن در مناطق روستایی خدمت خواهند کرد. همچنین به افزایش نسبت پرسنل بهداشتی به جمعیت کمک خواهند کرد. برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد و دکتری، آنها محققان و مدیرانی خواهند بود که دانش ایجاد می کنند و سیستم های مراقبت های بهداشتی را در حوزه های مربوطه خود مدیریت می کنند. توسعه حرفه ای شامل خدمات آکادمیک برای بهبود نیروی کار بهداشتی برای داشتن صلاحیت های لازم برای کار با سایر متخصصان سلامت است. همچنین با اجرای مفهوم آموزش مبتنی بر شایستگی، آموزش مبتنی بر تجربه، و یادگیری مبتنی بر پژوهش، برنامه‌های درسی و فرآیندهای تدریس را برای خدمت به وضعیت واقعی توسعه می‌دهند. برنامه بهداشت و درمان و مدیریت سلامتی دانش پیشرفته مراقبت های بهداشتی و صنعت سلامت، مدیریت حرفه ای و مهارت های مردمی را در اختیار شما قرار می دهد که برای رهبران موفق لازم است.

هدف این رشته ارائه دانش کسب و کار و مهارت‌های رهبری لازم برای بهبودهای قابل توجه در کیفیت و کارایی ارائه مراقبت در صنعت همیشه در حال تغییر است. این برنامه برای توسعه رهبران برجسته در صنایع بهداشتی و سلامتی، با همکاری پزشکان برجسته بیمارستان ها، برای ارتقای مهارت های مدیریتی در سطوح صنعتی و شرکتی طراحی شده است. دوره ها درک کاملی از تصویر سیستم های مراقبت های بهداشتی، سیاست های سلامت، بازیگران کلیدی و سیستم های پرداخت سلامت را ارائه می دهند. به ویژه مدیریت حرفه ای های مختلف با رویکردهای مختلف برای دستیابی به نتایج موثر در عین حفظ روابط خوب در داخل شرکت ها و در زنجیره تامین منجر می شود. این رشته دانش عملی متمایز، روندها و فرصت های تجاری را ارائه می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط کار پس از تحصیل در تایلند مشاوره ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *