مهاجرت تحصیلی تایلند

شرایط کار پس از تحصیل در تایلند

شرایط کار پس از تحصیل در تایلند

دانشجویانی که در تایلند فارغ التحصیل می شوند، چنانچه تمایل به کار دارند، باید از شرایط کار پس از تحصیل در تایلند در سال 2023 آگاه باشند. در صورت داشتن ویزای معتبر، اجازه کار و اشتغال به کار در مشاغل قانونی برای بیگانگان، خارجی ها مجاز به کار در این کشور می باشند. دانشجویان خارجی که فارغ التحصیل شده اند و قصد کار در این کشور را دارند، مشمول قانون اشتغال بیگانگان خواهند بود.

این قانون طبق قانون مجوز کار را باید از طرف وزارت استخدام، وزارت کار صادر شود. طبق قوانین این کشور، خارجی ها می توانند در این کشور کار کنند اما عواملی مانند امنیت ملی و همچنین نیاز به نیروی بیگانه برای توسعه کشور در نظر گرفته شده است. شهروندان این کشور هنوز در اولویت می باشند. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارد تا در این مقاله درباره شرایط کار و شرایط کار پس از تحصیل در تایلند را به شما عزیزان توضیح خواهد داد.

شرایط کار پس از تحصیل در تایلند در سال 2023

اگرچه فارغ التحصیلان می توانند شغلی با توانایی صحبت در انگلیسی (یا هر زبان دیگر) پیدا کنند. اما دستمزدی که وی دریافت می کند، کمتر از آنچه خواهد بود که هزینه زندگی اش را تامین کند. هزینه برخی از اقلام مورد نیاز در نمودار زیر آمده است:

هزینه زندگی در تایلند به دلار

بنابراین، فارغ التحصیلان به دانش زبان نیامند خواهند بود. به غیر از دانش زبان، وی به مدارک دیگری نیاز خواهد داشت که عبارتند از:

  • گواهینامه ها
  • توانایی های زبانی
  • سازگاری فرهنگی
  • انعطاف پذیری جغرافیایی
  • ملیت
  • سابقه کار در این کشور
  • گواهی سلامت
  • ویزای کار و مجوز

یکی از شرایط کار پس از تحصیل در تایلند، یافتن کار می باشد. روش های مختلفی برای جستجوی مشاغل در این کشور وجود دارد. محبوب ترین روش استفاده از وب سایت های ارسال شغل است. وب سایت های شغلی عمومی و خاص صنعت وجود. شما می توانید از یک آژانس استخدام استفاده کنید و به آن ها اجازه دهید شغل شما را انجام دهند. می توانید به یک رویداد شبکه بپیوندید و با کارفرمای بالقوه خود ملاقات کنید. علاوه بر این، همچنین می توان به مدرسه یا شرکت وارد شد و شخصا درخواست کار کرد، با این فرض که آن ها اعلان اعلان شغل را در مقابل شرکت قرار دهند.

مدرک تحصیلی از شرایط کار پس از تحصیل در تایلند

یکی از مهم ترین شرایط کار پس از تحصیل در تایلند داشتن مدرک تحصیلی می باشد. در واقع، مدارک تحصیلی به شما در یافتن شغل پر درآمد در این کشور کمک می کند. مدرک تحصیلی، همان مدرکی است که بالاترین درآمد را در خارج از کشور کسب می کنید. بنابراین، کسانی که در این کشور تحصیل کرده اند، شانس بیشتری برای کار کردن در این کشور دارند.

درجه STEM (درجه در زمینه های علمی، فنی، مهندسی و ریاضیات) بهترین شانس را برای شما ایجاد می کند. اما اگر مدرک دانشگاهی بازرگانی دارید، یافتن شغل همچنان آسان است. در برخی از زمینه ها، به دلیل محدودیت های قانونی، محدود به نوع کاری هستید که می توانید انجام دهید.

دانش زبان جهت کار در تایلند

همان طور که قبلا اشاره شد، اگر می خواهید در این کشور درآمد بالایی داشته باشید، نیاز به دانش زبان تایلندی خواهید داشت. فارغ التحصیلانی که می توانند در سطح تجاری به دانش این زبان ارتباط برقرار کنند، همیشه این کار را آسان تر می کنند. اما توجه داشته باشید سطح شغلی و دانش این زبان شما باید آنقدر خوب باشد تا بتوانید جلسات تجاری یا کارکنان را به این زبان انجام دهید.

در جدول زیر سطوح مختلف این زبان را مشاهده می کنید:

سطحسطح مهارت
A1مبتدی
A2ابتدایی
B1متوسط
B2متوسط به بالا
C1پیشرفته
C2مهارت کامل این زبان

فارغ التحصیلان اگر فقط چند کلمه به این زبان صحبت می کنند، می توانند دوره های زبان را بگذرانند یا در محل کار با همکاران تایلندی خود ارتباط ایجاد کنند. اگر متقاضی یاد بگیرد چگونه به این زبان صحبت کند، مهارت زندگی وی را در این کشور بسیار آسان می کند. بنابراین دانش این زبان، جستجوی کار را بهتر می کند.

شرایط و مجوز کار پس از تحصیل در تایلند

شرایط و مجوز کار پس از تحصیل در تایلند

دانشجویان در حین تحصیل می توانند در این کشور کار کنند. اما این مشاغل پاره وقت خواهد بود. هنگام فارغ التحصیلی چنانچه تمایل به کار پس از تحصیل دارید، بعد از دریافت مجوز کار، باید ویزای تحصیلی خود را به ویزای کار تبدیل کنید. اگر به طور قانونی در این کشور کار می کنید، مجوز کار و ویزای «غیر مهاجرت B» خواهید داشت. با این کار می توانید هر آنچه را که می خواهید مطالعه کنید. تحصیلات شما تاثیری در ویزا یا وضعیت اجازه کار شما ندارد. اگر قصد کار بعد از فارغ التحصیلی دارید، هنگامی که شما به عنوان یک دانشجو در این کشور می باشید، ویزای ED دارید. بنابراین، چنانچه تمایل کار بعد از تحصیل دارید، باید ویزای تحصیلی خود را به ویزای کار تبدیل کنید.

ویزای کار تایلند

هر تبعه خارجی که مایل به زندگی و کار در این کشور است، باید با موفقیت از سفارت این کشور در کشور مبدا درخواست ویزا کند. خارجیانی که به این کشور سفر، تور، تحصیل، بازنشستگی و یا به دنبال کار می شوند، همه باید برای انواع ویزاهای توریستی و غیر مهاجرتی درخواست دهند. در این حالت افراد غیر مهاجر به این واقعیت توجه می کنند که شرایط موقتی است. این مساله را با اقامت دائم که حداقل به 5 سال زندگی در این کشور نیاز دارد.

برای استخدام، فقط ویزای تجاری (B) یا ویزای O-Other (به دلیل خانواده یا داوطلب شدن) مجاز به مجوز کار به عنوان یک الحاق است، که شرط کار هر تبعه خارجی در این کشور است. همچنین اجازه اقامت معاف از ویزا وجود دارد که تا حدی مانند ویزا هنگام ورود عمل می کند و در بسیاری از مرزهای زمینی و فرودگاه ها در دسترس است. برای یافتن کار می توانید از طریق موسسات کاریابی در تایلند، کار مورد نظر خود را پیدا کنید. علاقه مندانی که قصد مهاجرت به تایلند از طریق کار دارند یا می خواهند از شرایط کار پس از تحصیل در تایلند آگاه شوند، می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و با مشاوران این موسسه مشورت نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *