مهاجرت کاری تایلند

موسسات کاریابی در تایلند

بهترین موسسات کاریابی در تایلند

موسسات کاریابی در تایلند در حوزه های مختلفی خدمات ارائه می دهند. برخی از این موسسات کارایابی در تایلند بین المللی هستند. و برخی نیز در حوزه آسیا کار می کنند و برخی هم در سطح یک شهر کار می کنند. برای مهاجران بین المللی که از دیگر کشورها به تایلند مهاجرت می کنند یافتن شغل و کار و کسب درآمد از مهم ترین نیازها برای دوام آوردن و زندگی کردن درتایلند می باشد. متقاضیان باید با مدارک شناسایی خود و رزومه شغلی خود به تایلندی یا انگلیسی به همراه مدارک و یا گواهینامه هایی در صورت وجود که دال بر اثبات مهارت آنان باشد به موسسات کاریابی مراجعه کنند. در کشور تایلند هرساله جمعیت زیادی به عنوان مهاجر وارد می شوند. برخی از این مهاجران برای تحصیل و برخی برای زندگی و بازنشستگی و برخی نیز برای کار و ثبت شرکت به این کشور می آیند.

در واقع در تایلند فرصت های شغلی متفاوتی برای یک مهاجر وجود دارد. مهاجران بین المللی با توجه به وضعیت و مهارت کاری و سوابق خود باید مسیر شغلی مشخصی را در پیش بگیرند تا بتوانند یک شغل با درآمد مناسب پیدا کنند. بسیاری از مهاجران پس از یافتن کار و یا داشتن درخواست و پیشنهاد کاری در صدد اخذ ویزای کاری تایلند برمی آیند. از آنجا که زبان انگلیسی در تمام کشورهای جهان یک مزیت محسوب می شود در تایلند نیز همینطور است. اگر زبان انگلیسی بدانید و تحصیلات مرتبط و یا سوابق درخشانی داشته باشید می توانید در شرکت های بین المللی مشغول شوید. شما می توانید برای مشاوره با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایید.

موسسه پیک یکی از موسسات کاریابی در تایلند

Peak Recruitment یک آژانس برتر استخدام در تایلند است که خدمات تخصصی را برای متخصصان علوم، فناوری ارائه می دهد. موفقیت این موسسه مبتنی بر دانش خاص صنعت است و به لطف بینش منحصر به فرد این موسسه کاریابی در بازار مشاغل آسیا و اقیانوسیه، می توانند بهترین افراد را با نقش های مناسب مطابقت دهند. همکاری با این موسسه در حیطه فناوری موجب می شود تا اشخاص در جایگاه درستی قرار بگیرند. این موسسه طی سال ها یک استراتژی جذب نیرو ایجاد کرده است که در منطقه آسیا و اقیانوسیه بسیار کارآمد است. دانش تخصصی در خصوص فناوری و صنعت چیزی است که این موسسه را از سایر آژانس های جستجوی کار در کشور آسیایی تایلند متمایز می کند.

حوزه های تخصصی این موسسه شامل بازارهای استخدام حرفه ای زیر می باشد:

  • جذب مواد شیمیایی
  • جذب مواد غذایی
  • استخدام پزشکی و علمی
  • استخدام صنعتی و فناوری
  • تدارکات و استخدام زنجیره تأمین

بازار مواد شیمیایی و جهانی در سراسر جهان تأثیر زیادی بر زندگی روزمره ما دارد. با توجه به این مهم، نباید اهمیت آن را دست کم گرفت. این موسسه از متقاضیان در بخش های محصولات کشاورزی، مواد شیمیایی زیستی، تصفیه آب، مواد شیمیایی ساختمانی استفاده می کند. تایلند به عنوان هشتمین کشور بزرگ غذایی و کشاورزی در جهان قرار دارد.موسسه کارایابی پیک در تمام سطوح این بخش خدمات استخدام ارائه می دهد. همچنین در زمینه پزشکی تحقیقات بالینی، فروش و بازاریابی، تولید، زنجیره تأمین و تدارکات خدمات استخدام ارائه می دهند. همچنین از مهندسین عمران و مکانیک، تا طراحی، اتوماسیون و موقعیت های مبتنی بر انرژی، استخدام می کند. از دیگر بخش ها نیز می توان به حمل و نقل کالا، مدیریت زنجیره تامین و حمل و نقل باری و پروژه بار اشاره کرد.

بهترین موسسات کاریابی در تایلند

بهترین موسسات کاریابی در تایلند

گروه مشاوره مونرو تایلند با داشتن دفاتر در بانکوک، یک شرکت جستجوی اجرایی بین المللی است که بالاترین استانداردهای حرفه ای را در حوزه استخدام ارائه می دهد. مونرو با شبکه ای از دفاتر که شامل آسیا است و بیش از 200 مشاور اجرایی استخدام دارد. مونرو تایلند از سال 2002 به کارفرمایان و متقاضیان کار کمک کرده و خود را به عنوان یک شریک قابل اعتماد برای استخدام معرفی کرده است. اعتبار مونرو تایلند بر اساس اصول صداقت، و رضایت مشتری می باشد. در این موسسه مجرب ترین نیروها و مشاوران امور استخدامی شما را به عهده می گیرند. RSM Recruitment (Thailand)در سال 2005 تاسیس شد و از زمان تاسیس آن، کارمندان خود را با موفقیت در تمام زمینه ها و در 500 شرکت ثروتمند مستقر کرد.

این آژانس استخدام و کاریابی در حوزه پیمانکاری و نیروی انسانی برای سازمان ها نیز نقش دارد. دلایل انتخاب این موسسه برای کاریابی را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • خدمات گسترده و به روز شده
  • پیمانکار نیروی انسانی معتمد برای شرکت های آسیای جنوب شرقی
  • تخصص در طیف گسترده ای از صنایع و مشاغل
  • همکاری نزدیک با مشتریان برای درک کامل نیازهای شغلی
  • روند غربالگری معتبر برای نامزدهای کارآمد
  • مصاحبه غربالگری
  • خدمات پشتیبانی پس از جایگزینی موفق
  • محیط چند فرهنگی و چند زبانه

برخی از موسسه های کاریابی تایلند

اتحادیه سرمایه انسانی شرکت برتر جستجوی اجرایی تایلند متخصص در استخدام های اجرایی در سطح ارشد می باشد. خدمات چند ملیتی جهانی و مشارکت های مشترک تایلندی و خارجی در تایلند در این موسسه اعمال می شود. PRTRنیز در خصوص استخدام مدیریت شرکت، و ارائه خدمات به مهاجران در خصوص خدمات حقوق و دستمزد در حیطه منابع انسانی کار می کند. RecruitDeeیک آژانس استخدام متوسط ​​است و دارای حدود 20 استخدام مستقر در مرکز بانکوک است که در نقش های دائمی و پیمانی در بخشIT، خدمات مالی، مشاوره و مهندسی در تایلند متخصص دارد.

شرکت آموزشی ویبولیتین تایلند یک سرویس استخدام آلمانی تایلندی است که در زمینه های مدیریت فرهنگی و میانی برای مهاجران بین المللی در تایلند تخصص دارد. این موسسه در یافتن کار و غربالگری، انتخاب و انعقاد قرارداد و برقراری ارتباط با مناسب ترین متخصصان برای اشتغال طولانی مدت و همکاری خدمات ارائه می دهد. به طور کلی نرخ اشتغال و نرخ بیکاری در کشور تایلند به نسبت دیگر کشورها نرخ خوبی معرفی می شود. در نمودار زیر نرخ بیکاری در تایلند در سه سال اخیر را مشاهده می کنید:

نرخ بیکاری تایلند بین سال های 2017 تا 2021

پیدا کردن کار در تایلند

تایلند دومین اقتصاد بزرگ در جنوب شرقی آسیا است و در دهه های گذشته از میلیون ها بازنشسته، مهاجر و کارگر خارجی استقبال کرده است. در این کشور آسیایی شما می توانید ژاپنی ها، آلمانی ها و تولیدکنندگان متعددی از سایر کشورها را پیدا کنید که عملیات مونتاژ را راه اندازی می کنند. شما می توانید به طرق مختلف به دنبال شغل باشید و همچنین می توانید گزینه ها را ترکیب کنید. اگر می خواهید به سرعت شغل بیابید جستجو در موسسات و یا آژانس های کاریابی گزینه خوبی است.

این موثرترین راه در تایلند است. اکثر آژانس های استخدام به شما امکان می دهند رزومه خود را بصورت آنلاین ارسال کنید و همچنین می توانید از طریق اطلاعات تماس در مورد جای خالی بصورت آنلاین با کارمندان تماس گرفته یا ایمیل ارسال کنید. برای مشاوره در خصوص موسسات کاریابی در آمریکا و موسسات کاریابی در اسپانیا با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *