مهاجرت کاری تایلند

لیست مشاغل مورد نیاز تایلند

لیست مشاغل مورد نیاز تایلند

دانستن لیست مشاغل مورد نیاز تایلند در سال 2023 برای دانشجویان و کسانی که قصد مهاجرت کاری به این کشور را دارند، ضروری است. بسیاری از مردم می خواهند به این کشور مهاجرت کنند. اما بزرگترین چیزی که مانع آن ها می شود پول است. مطمئنا، ممکن است بتوانید 1 یا 2 سال بدون کار زندگی کنید، اما در نهایت، پول شما تمام می شود. مگر اینکه بودجه نامحدود یا نوعی درآمد داشته باشید.

برای حل مشکل پول، بیشتر جوانان هنگام بازدید از این کشور به یافت کار می روند. اگر مهارت خاصی داشته باشید و در آنجا تقاضا کنید، بازار کار مناسب است. تیم ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این نگارش لیست مشاغل مورد نیاز تایلند را به شما عزیزان معرفی خواهد کرد.

بررسی لیست مشاغل مورد نیاز تایلند

از نظر درآمد در این کشور بسیار کمتر از آنچه در یک کشور غربی کار می کنید کسب خواهید کرد. به همین دلیل، بیشتر مردم تصمیم می گیرند که در خانه خود کار کنند و سپس برای بخش هایی در سال از این کشور بازدید کنند. برخی افراد وجود دارند که 6 ماه در خارج از کشور کار می کنند و سپس در فصل زمستان برای زندگی به این کشور می آیند. اگر در حال حاضر شغل پر درآمد دارید، بهترین گزینه این است که پول خود را پس انداز کنید.

فقط صاحبان مشاغل، مربیان حرفه ای یا معلمان بین المللی می توانند درآمد قابل مقایسه در این کشور کسب کنند. اگر آنقدر خوش شانس باشید می توانید با یک شرکت جهانی با شعبه ای در این کشور به خصوص در بانکوک شغل پیدا کنید. بدین ترتیب، می توانید دستمزد بهتری دریافت کنید. در زیر لیست مشاغل مورد نیاز تایلند را مشاهده می کنید:

  • معلمی
  • مربیان ورزش و یوگا
  • مهارت حرفه ای (مانند موسیقی)
  • درمانگر ورزشی و فیزیوتراپی
  • تجارت
  • نویسنده حرفه ای
  • طراح، برنامه نویس و فناوری اطلاعات
  • مدیر هتل و رستوران

اگر به دنبال کار در شرکت های این کشور هستید، حقوق و دستمزد بسیار کمتر از حقوقی است که می توانید به کشور خود بازگردانید. به همین دلیل است که توصیه می شود مردم پول خود را پس انداز کرده و در نهایت به این کشور بیایند. کار در این کشور تنها درصورتی خوب است که عزم خود را برای زندگی در اینجا جزم کنید و از اینکه پول کمتری کسب می کنید، ناراضی نباشید.

معلمی جزء لیست مشاغل مورد نیاز تایلند

معلمی جزء لیست مشاغل مورد نیاز تایلند

معلمی جزء لیست مشاغل مورد نیاز تایلند می باشد. مخصوصا آموزش زبان انگلیسی متداول ترین شغل در دسته معلمی می باشد. این شغل، برای افرادی است که می خواهند در این کشور زندگی کنند مناسب بوده و در 2 سطح وجود دارد:

  • معلمان انگلیسی که در موسسات خصوصی یا دولتی تدریس می کنند.
  • معلمان انگلیسی که برای مدارس بین المللی تدریس می کنند.

ساده ترین روش برای ورود به عنوان یک معلم انگلیسی فقط تدریس معمولی انگلیسی است که در مدارس بین المللی نباشد. زیرا، این شغل به گواهینامه مناسب احتیاج ندارد. ممکن است بدون داشتن مدرک کارشناسی، بتوانید در یک مدرسه خصوصی انگلیسی یک آموزش تئاتر برگزار کنید. ممکن است مجبور باشید گواهینامه های ESL داشته باشید. اگر این گواهینامه را ندارید، می توانید دوره هایی را در این کشور بگذرانید تا این گواهینامه را دریافت کنید.

اگر یک معلم حرفه ای در کشور خود می باشید، می توانید برای یک موقعیت آموزشی بین المللی درخواست دهید. این می تواند یک تدریس انگلیسی یا سایر پست ها از جمله معلم علوم، معلم زیست شناسی و غیره باشد. نکته اصلی این است که مدارس بین المللی به تجربه تدریس و گواهینامه نیاز دارند.

مشاغل مربیان ورزش و یوگا در تایلند

این کشور به سرعت به یک مرکز بین المللی تناسب اندام تبدیل شده است. در همه جا سالن های بدنسازی وجود دارد که تناسب اندام، CrossFit و یوگا را ارائه می دهند. اگر سابقه فعالیت در صنعت تناسب اندام دارید، این صنعت جزء لیست مشاغل مورد نیاز تایلند می باشد. زمانی که در این کشور اقامت دارید، متوجه خواهید شد که ده ها مربی یوگای بین المللی در این کشور وجود دارد که همه آن ها به صورت تمام وقت کار می کنند. مربیان ورزش می توانند درآمد مناسبی کسب نمایند.

بسیاری از مربیان مستقل وجود دارند که با ورزشگاه های خاصی که خدمات خود را تبلیغ می کنند ارتباط ندارند. بنابراین، اگر سابقه تناسب اندام دارید و به توانایی های خود اطمینان دارید، اگر مایل هستید کار را ادامه دهید می توانید مشتری پیدا کنید. حقوق ماهیانه کار در تایلند برای مربیان ورزش نسبتا عالی است.

در نمودار زیر حقوق ساعتی این شغل  را مشاهده می کنید:

حقوق ساعتی مربیان ورزش در تایلند به بات

همان طور که در نمودار مشاهده می کنید، حقوق مربیان ورزش بسیار مناسب است. مربیان می توانند در هر ساعت بین 1000THB تا 1500THB (بات) برای دروس خصوصی دستمزد دریافت کنند.

شروع تجارت در تایلند

برخی از خارجی های بسیار موفق وجود دارند که در این کشور تجارت می کنند. اما این افراد معمولا می دانند که چه کاری انجام می دهند. اگر قصد راه اندازی مشاغلی در این کشور را دارید، پیشنهاد می کنم چند سال در یک منطقه زندگی کنید و ببینید چه چیزی در طول زمان مورد نیاز است. متوجه خواهید شد که سطح رقابت بسیار بالایی وجود دارد. بنابراین، ممکن است با شکست مواجه شوید مگر اینکه واقعا تجارت خوبی انجام دهید. توجه داشته باشید که به یک منطقه کاملا جدید نپردازید و بدون آنکه ماه ها قبل تحقیق کنید، تصمیم به راه اندازی مشاغل جدیدی نگیرید. هزینه هایی که باید برای راه اندازی تجارت بپردازید را در نظر بگیرید.

برای مثال، اگر قصد راه اندازی یک کافی شاپ را دارید، هزینه های آن در جدول زیر آمده است:

پارامترهزینه به بات
حقوق پرسنلبین 4500THB تا 9000THB
اجاره (کافی شاپ 15 متر مربع)13000THB
برق و آب800THB
هزینه های دیگر15000THB

همان طور که در جدول مشاهده می کنید، این ارقام تخمین های کم و بیش تقریبی در مجموع 30810THB (بات) در هر ماه است. اگر این اعداد را در نظر بگیریم و آن را با شهر نیویورک مقایسه کنیم هزینه ها تا 300.000THB (بات) در ماه خواهد بود. به طور کلی، برای خارجی ها بهتر است که برای یافتن کار به موسسات کاریابی در تایلند مراجعه نمایند. اگر اطلاعات بیشتری درباره لیست مشاغل مورد نیاز تایلند لازم دارید، با مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید از مشاوران و وکلای این موسسه اطلاعات لازم را دریافت کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *