مهاجرت تحصیلی شیلی

رشته فیزیک در شیلی

رشته فیزیک در شیلی

رشته فیزیک در شیلی در تمامی مقاطع در برترین دانشگاه ها تدریس شده و علاقه مندان می توانند از طریق تحصیل این برنامه به شیلی مهاجرت کنند. پیشرفت فیزیک از ابتدای جمهوری تا سال 1960 در این کشور است. به طوری که بر توسعه داخلی این رشته، تکامل مفهوم و انتقال دانش آن تأکید دارد. این اثر با نشان دادن تحولی طولانی و پایدار در مورد فیزیک با افسانه سنت علمی موجود در این کشور روبه رو است.

در این پیشرفت، 4 مرحله از فیزیک از هم متمایز می شوند که عبارتند از:

  • به عنوان فصلی از فلسفه مکتبی
  • به عنوان یک رشته نزدیک به مهندسی و مشکلات زندگی واقعی
  • به عنوان علم فرهنگی و پایگاه دیدگاه علمی جهان
  • به عنوان یک رشته با مشکلات خاص خود، جایی که تحقیقات به بخشی اصلی از توسعه آن تبدیل می شود.

چنانچه علاقه مند به رشته فیزیک در شیلی می باشید، پیشنهاد می شود که این مقاله که توسط موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگارش شده است را مطالعه نمایید.

تحصیل رشته فیزیک در دانشگاه شیلی

رشته فیزیک در شیلی در دپارتمان فیزیک این دانشگاه، فعالیت های خود را در راستای توسعه این رشته علمی با استفاده از آموزش، تحقیق و آموزش مداوم انجام می دهد.

 در نمودار زیر می توانید رتبه جهانی این دانشگاه را در QSWORLD بین سال های 2018 تا 2021 مشاهده می کنید:

رتبه بندی جهانی دانشگاه شیلی بین سال های 2018 و 2021جهت تحصیل این رشته، دپارتمان فیزیک به دانشجویان در دوره های مختلف این رشته اعم از کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا کمک قابل توجهی می کند.

اهداف این دانشگاه عبارتند از:

  • انجام دادن تحقیقات فیزیکی که دانشجو در نتایج آن سهم قابل توجهی داشته باشد.
  • ارائه آموزش های پیشرفته در فیزیک
  • ارائه به دانشجویان مهندسی و علوم زمین آموزش عالی در فیزیک عمومی
  • دانشجو یک رابطه بین المللی دائمی داشته باشد که شامل اعضای هیئت علمی دانشگاهی و دانشجویان خودش باشد.
  • دانشجو بتواند جامعه را نسبت به دانش و پیشرفت های مربوط به فیزیک حساس کند.

در جدول زیر اطلاعات لازم درباره مقطع دکترا این رشته در دانشگاه شیلی مشاهده می کنید:

پارامترتوضیحات
مقطعدکترا
رشتهعلوم فیزیک
هزینه110900$ (دلار)

هدف تحصیل دکترا در شیلی آموزش فارغ التحصیلان در بالاترین سطح است که قادر به انجام تحقیقات اصلی به طور مستقل در رشته فیزیک هستند، با نتایجی که سهم قابل توجهی در مرزهای دانش فیزیک دارد.

دانشگاه کاتولیک پاپی شیلی

دانشگاه کاتولیک پاپی شیلی (Pontificia Universidad Católica de Chile) در 21 ژوئن 1888 توسط مونسیگنور ماریانو کازانووا، اسقف اعظم سانتیاگو تاسیس شد. هدف وی ایجاد موسسه ای بود که بتواند برتری علمی و آموزش را بر اساس آموزه مسیحی آمیخته کند. زمینه محلی و جهانی تاریخی که کلیسا هنگام تأسیس دانشگاه با آن روبرو شد، این موسسه را به تربیت متخصصانی که زندگی مسیحی را بر عهده داشتند و می توانند انرژی خود را برای نسل های آینده تجدید کنند ترغیب کرد. اولین رئیس دانشگاه منشیگنار خواکین لارائین گانداریلا بود.

2 دانشکده اول عبارتند از:

  • دانشکده حقوق
  • دانشکده علوم فیزیکی و ریاضیات

علی رغم این تغییرات، این دانشگاه همیشه هدف خود را برای دستیابی به آموزش جامع، پایه گذاری شده در علوم، هنرها، علوم انسانی و اخلاق کاتولیک گذاشته است. بنابراین، این دانشگاه بر این هدف است که دانشجویان خود نه تنها از نظر فنی و علمی آماده باشند، بلکه باید در برابر واقعیت های مختلف انسانی و مسئولیت های اجتماعی و شخصی شرکت در توسعه کامل یک جامعه باز باشند. در طول تاریخ دانشگاه، این هدف اول بطور مداوم تحقق یافته است.

تحصیل رشته فیزیک نجومی در دانشگاه کاتولیک پاپی شیلی

رشته فیزیک نجومی در شیلی در این دانشگاه برای مقطع کارشناسی ارشد طراحی شده است. هدف کارشناسی ارشد در فیزیک نجومی آموزش محققان به سطحی است که بتوانند دکترا بگیرند یا از سطح بالایی از تحقیقات، آموزش یا انتشار در زمینه نجوم پشتیبانی کنند.

مزایای تحصیل در این دانشگاه عبارتند از:

  • یکی از مراکز برجسته نجوم در آمریکای لاتین
  • جامعه بین المللی فعال و پویا متشکل از 16 دانشکده، 30 نفر فوق دکترا و 50 نفر دانشجوی تحصیلات تکمیلی است
  • آخرین تحقیقات مرزی در کیهان شناس، اخترفیزیک کهکشانی و خارج کهکشانی، نجوم، ابزار دقیق نجومی، اخترفیزیک با انرژی بالا و شبیه سازی های عددی می باشد.
  • دسترسی به 10% از زمان در همه تلسکوپ های نصب شده در این کشور، از جملهAPEX ،ALMA ،Paranal ،La Silla،Las Campanas ، Cerro Tololo و غیره.

محیط علمی غنی و پر جنب و جوش، از جمله راهنمایی با اساتید کلاس جهانی، سمینارهای هفتگی و سخنرانی، بحث روزانه در مورد ژورنال، جلسات گروهی، برنامه بازدید کننده قوی، برنامه های تبادل با نهادهای مختلف بین المللی و سفر به کنفرانس های ملی و بین المللی این برنامه فرصت های فراوانی را برای شبکه سازی و همکاری در بسیاری از سطوح فراهم می کند.

تعداد محدودی بورسیه تحصیلی در شیلی در این دانشگاه وجود دارد که موارد زیر را پوشش می دهد:

  • پشتیبانی در مدت زمان تحصیل
  • از جمله هزینه های زندگی
  • 90% کاهش شهریه

دانشجویانی که بدون بورسیه تحصیلی پشتیبانی در این برنامه پذیرفته می شوند، همچنان 90% شهریه دریافت می کنند.

تحصیل رشته فیزیک نجومی در دانشگاه کاتولیک پاپی شیلی

تحصیل دکترا رشته فیزیک در دانشگاه کاتولیک پاپی شیلی

توسعه فناوری یک کشور را می توان با تعداد فیزیکدان از جمعیت آن ها که در دانشگاه ها و صنایع تحقیق می کنند اندازه گیری کرد. در این کشور، وضعیت فعلی نشان می دهد که تعداد گروه های فعال آزمایشی کاهش یافته است. بنابراین، موسسه فیزیک UC واقع در این دانشگاه به دنبال آموزش تحصیلات تکمیلی به عنوان راهی برای کمک به منابع انسانی متخصص در کشور است. یکی از مهم ترین مزایای مقایسه ای برنامه های مختلف تحصیلات تکمیلی ارائه شده توسط این موسسه، فرصت توسعه کار پایان نامه در مناطق تحقیقاتی با تأثیر بالا و با حمایت چندین موسسه در شیلی و خارج از کشور، توانمند سازی همکاری بین رشته ای و بین المللی است.

برنامه دکترا رشته فیزیک در شیلی در این دانشگاه به مدت 9 سال است که ارائه می شود. به طوری که درجه علمی دکترا در رشته فیزیک را به فارغ التحصیلان اعطاء می کند. با این وجود، برنامه مطالعاتی آن امکان ادامه تحصیل در زمینه تجربی یا نظری را با توجه به علاقه دانشجو فراهم می کند. پس از تأیید حداقل دوره های انتخابی (3 ترم) و آزمون صلاحیت، دانشجو با کار تحقیق پایان نامه در طول 5 ترم شروع می کند. علاقه مندان به رشته فیزیک در شیلی و اطلاع از روش های مهاجرت به شیلی می توانند با مشاوان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *