مهاجرت تحصیلی انگلستان

رشته فیزیولوژی در انگلستان

رشته فیزیولوژی در آمریکا

انگلیس یکی از کشورهای پرطرفدار برای تحصیل در بین دانشجویان خارجی بوده و رشته فیزیولوژی در انگلستان یکی از برنامه های محبوب است. مدارک تحصیلی ارائه دهندگان آموزش عالی انگلیس در سراسر جهان مورد احترام است و انتخاب رشته هایی که می توانید مطالعه کنید بسیار زیاد است. مدرک تحصیلی از هر دانشگاه بریتانیا در رزومه بسیار عالی به نظر می رسد و هنگام جستجوی کار در آینده، فارغ از صنعت و مکان، داشتن مدرک تحصیلی از بریتانیا یک امتیاز فروش عالی خواهد بود.

ارائه دهندگان آموزش عالی انگلیس در سطح بین المللی به دلیل محیط خلاقانه و چالش برانگیز خود شناخته شده اند که به فشار آوردن دانشجویان به بهترین حالت کمک می کند. استانداردهای آن ها، با داشتن متخصص در بسیاری از موضوعات دانشگاهی، بسیار مورد توجه قرار می گیرد و به طور کلی در رتبه بندی دانشگاه های بین المللی بالا هستند. سیستم آموزش عالی انگلیس برای مدتی طولانی، با سبک های انقلابی تدریس و امکانات مدرن ، پایه ای برای استانداردهای آموزش عالی در سراسر جهان بوده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این راهنما را برای آن دسته از عزیزانی که قصد تحصیل رشته فیزیولوژی در انگلستان را دارند، آماده کرده است.

معرفی رشته فیزیولوژی در انگلستان

رشته فیزیولوژی در انگلستان در مورد ساختار بدن و عملکردهای آن است. این دوره دانش عمیقی در مورد دلایل، علائم، تشخیص و درمان بیماری ها و تأثیر آن ها بر اندام های مختلف بدن دارد. این دوره همچنین شامل موضوعات باشکوهی مانند شبیه سازی سلول، مهندسی ژنتیک و بیوانفورماتیک است.

این درجه شما را برای رشته های مختلف پزشکی آماده می کند که عبارتند از:

  • فیزیوتراپی
  • نوروفیزیولوژی
  • قلب و عروق
  • علوم زیست پزشکی

درها برای تحقیقات گسترده نیز برای دانشجویان باز شده است. تصور می شود که رشد شغل سریعتر از متوسط کل مشاغل است.

معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در انگلستان

سالانه صدها هزار دانشجوی بین المللی در این کشور تحصیل می کنند و به محبوبیت مداوم بالایی در انگلیس دست می یابند. انگلیس با جمعیت متنوع و شهرت در تحصیلات معتبر، مکانی طبیعی برای هجوم دانشجویان بین المللی است. رشته فیزیولوژی درانگلستان یکی از برنامه های عالی است که در دانشگاه های زیر ارائه می شود:

  • دانشگاه لیورپول
  • دانشگاه کاردیف
  • دانشگاه ادینبورگ
  • کالج کینگ لندن
  • دانشگاه آبردین
  • پادشاهان کالج لندن

دانشگاه های فیزیولوژی نام برده شده در لیست بالا دارای رتبه جهانی در QSWorld می باشند. نمودار زیر رتبه آن ها را نشان می دهد:

رتبه جهانی دانشگاه های فیزیولوژی در انگلستان

تحصیل مقطع کارشناسی رشته فیزیولوژی در بریتانیا

در مقطع کارشناسی رشته فیزیولوژی در انگلستان، شما تمام سیستم های اصلی بدن پستانداران را از سطح مولکولی تا پاسخ کل بدن کشف خواهید کرد.

جدول زیر دروسی که در طی دوره کارشناسی باید بگذرانید آمده است:

سال تحصیلیدروس
سال اولفیزیولوژیک نحوه کار بدن، سیستم به سیستم، از جمله کاوش عمیق در سیستم های قلبی عروقی، تنفسی و عصبی
سال دومدرک خواسته های ورزش، نحوه شکل گیری خاطرات داروسازی، آناتومی و روانشناسی
سال سومآشنایی با اختلالات عصبی و روانپزشکی و قلب در سلامتی و بیماری ها

همچنین در سال سوم شما می توانید با شرکت در یکی از طیف گسترده ای از پروژه های تحقیقاتی، موضوعات فیزیولوژیکی مورد علاقه خود را با عمق بیشتری کشف کنید. فارغ التحصیلان علوم فیزیولوژی BSc مهارت های گسترده ای دارند و در مشاغل مختلفی فعالیت می کنند، از جمله:

  • نقش در تحقیقات زیست پزشکی
  • پزشکی فارغ التحصیل
  • آموزش
  • مدیریت

تحصیل مقطع کارشناسی رشته فیزیولوژی در بریتانیا

مشاغل فیزیولوژی در بریتانیا

مشاغلی که مدرک رشته فیزیولوژی در انگلستان در آن ها مفید است عبارتند از:

  • دانشمند بالینی، علوم قلب
  • نماینده فروش پزشکی
  • فیزیوتراپیست
  • نویسنده علوم
  • معلم دبیرستان
  • رادیوگرافی درمانی

یافتن تجربه کار در زمینه مربوط به شغلی که می خواهید وارد آن شوید مفید است. هنگام تقاضا برای پست های فیزیولوژی بالینی، قرار گرفتن در بخش بیمارستان بسیار ارزشمند است. برخی از مدارک تحصیلی این نوع تجربه را به عنوان بخشی از دوره ارائه می دهند. اما شما همیشه می توانید فعال باشید و یک جایگاه را خودتان ترتیب دهید. به بخش های بیمارستان مراجعه کنید، یا برای استقرار در بخش ها و کلینیک های مربوطه از برنامه های سوداگرانه استفاده کنید. تجربه آزمایشگاهی و آگاهی از طیف وسیعی از تکنیک های استفاده شده نیز می تواند به ویژه برای پست های تحقیقاتی مفید باشد. هر کار نیمه وقت، تعطیلات یا کار داوطلبانه که نشانگر علاقه شما به رشته انتخابی شما باشد نیز مفید است.

حقوق ماهیانه کار در انگلستان برای فیزیولوژیست ها در نمودار زیر آمده است. مقادیر نشان داده شده در نمودار به پوند می باشد:

حقوق ماهیانه رشته فیزیولوژی در انگلستان

هزینه تحصیل در انگلستان

انگلیس یکی از محبوب ترین مقصدها برای دانشجویان بین المللی است و می توانید دلیل آن را ببینید. این خانه برخی از موسسات کلاس جهانی و شهرهای متنوع فرهنگی است، اما هزینه تحصیل و زندگی در انگلستان بسیار بالا است. با هزینه های تحصیل به طور منظم بیش از 10000£ (پوند) در سال، و هزینه های زندگی دانشجویی، مسافرت و کتاب های دیگر، باید بودجه خود را به دقت پرداخت کنید و مطمئن شوید که مزایای این مدرک ارزش هزینه را دارد. اگر شما می خواهید به صدها هزار دانشجوی بین المللی که هر ساله در انگلیس تحصیل می کنند، بپیوندید، باید تمامی هزینه های موارد گفته شده را در نظر بگیرید.

جدول زیر هزینه تحصیل در این کشور را نشان می دهد:

پارامترهزینه به پوند
هزینه رشته پزشکی9250£ تا 64652£
هزینه تحصیل در دانشگاه ها برای اکثر رشته ها10000£ تا 20000£
هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی12000£ تا 20000£
هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد4400£ تا 36984£

اگرچه شهریه تنها هزینه تحصیل در خارج از کشور نیست، اما به احتمال زیاد بزرگترین هزینه شما خواهد بود. شهریه بسته به نوع برنامه ای که انتخاب می کنید و دانشگاهی که تصمیم دارید در آن تحصیل کنید بسیار متفاوت است. اکثر دانشگاه های این کشور، دولتی می باشند. به این معنی که شهریه و هزینه های آن ها توسط دولت یارانه داده می شود. شهریه به طور معمول برای دانشجویان بین المللی بالاتر از هزینه های داخلی است. چنانچه قصد تحصیل در انگلستان را دارید و با مطالعه این مقاله اطلاعات لازم را دریافت نکردید می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *