مهاجرت تحصیلی اندونزی

رشته فیزیولوژی در اندونزی

رشته فیزیولوژی در اندونزی

تحصیل رشته فیزیولوژی در اندونزی در بهترین دانشگاه های اندونزی ارائه شده و سالانه دانشجویان بسیاری برای این دانشگاه اقدام می کنند. آموزش عالی این کشور از سیستم سنتی 3 طبقه درجه یعنی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا استفاده می کند. مدرک کاردانی نیز اعطاء می شود. وزارت آموزش و فرهنگ بر کلیه موسسات آموزش عالی نظارت دارد. با این حال، هر 2 مدارس دولتی و خصوصی از اختیارات گسترده ای برای تعیین سیاست ها و برنامه درسی دانشگاهی برخوردارند. این کشور در حال حاضر با هدف فراهم آوردن امکانات آموزشی و تحقیقاتی در سطح جهانی، سیستم آموزشی خود را تعمیرات اساسی می کند.

این کشور یک محیط پر جنب و جوش و چند فرهنگی را برای دانشجویان بین المللی به ارمغان می آورد. در حال حاضر حدود 6000 دانشجوی بین المللی در این کشور تحصیل می کنند. به طوری که، بیشتر آن ها از مالزی می آیند. بسیاری از برنامه های کارشناسی ارشد، به ویژه آن هایی که در موسسات خصوصی قرار دارند، به زبان انگلیسی یا سایر زبان ها برای دانشجویانی که به زبان اندونزیایی مسلط نیستند، تدریس می شود. رشته MBA به زبان انگلیسی تدریس می شوند و یکی از محبوب ترین برنامه ها محسوب می شوند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت قصد دارد تا تمامی نکات درباره تحصیل رشته فیزیولوژی در اندونزی را در این مقاله در اختیار متقاضیان قرار دهد.

معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در اندونزی

به طور کلی، از 3000 موسسه آموزش عالی دولتی و خصوصی که در این کشور وجود دارد، حدود 3% آن ها خصوصی می باشند. 4 نوع موسسه آموزش عالی وجود دارد که شامل:

4 موسسه آموزش عالی در اندونزی

دانشکده پزشکی دانشگاه اندونزی (FKUI) قدیمی ترین دانشکده پزشکی و یکی از بهترین دانشکده های پزشکی در این کشور است. این دانشگاه رشته فیزیولوژی در اندونزی را ارائه می دهد. FKUI تعهد زیادی برای اطمینان از کیفیت اجرای آموزش پزشکی با آموزش بین المللی مبتنی بر شایستگی در تلاش برای بهبود سلامت عمومی دارد. FKUI یک برنامه استراتژیک برای هدایت سیستماتیک موسسه برای بهبود ظرفیت منابع انسانی، توسعه امکانات آموزشی و همچنین بهبود سیستم مدیریت آموزش و پرورش دارد. گروه فیزیولوژی FKUI از سال 2015، این بخش یکی از بخش های برجسته فیزیولوژی در این کشور است که آموزش تحقیق و خدمات عمومی را با کیفیت و کمیت برتر، به دنبال ارزش های فرهنگی، علمی و گشودگی و همچنین خدمات عمومی انجام می دهد.

این چشم انداز توسط وزارت از طریق این ماموریت ها تحقق می یابد:

  • برای انجام و توسعه سطح و نوع متنوعی از آموزش فیزیولوژی درجه یک و معتبر در سطح بین المللی، همانطور که توسط جهت توسعه FKUI نشان داده شده است.
  • برای انجام و توسعه تحقیقات مختلف فیزیولوژی با مقیاس بین المللی، که جهت داروی مبتنی بر شواهد و تولید محصولات تحقیقاتی مفید برای جامعه، علوم و آموزش است.
  • به طور موثر انجام و توسعه خدمات عمومی در ارتباط با فیزیولوژی، با استفاده از علم و فن آوری پزشکی
  • برای ایجاد و توسعه سازمان و مدیریت با کیفیت بالا با ایجاد همکاری جدید با پشتیبانی از امکانات کافی به منظور بهینه سازی عملکرد و ثروت کارکنان در بخش فیزیولوژی

معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در اندونزی

هزینه تحصیل در دانشگاه اندونزی

هزینه تحصیل در اندونزی برای دانشجویان بین المللی متفاوت می باشد. هزینه های تحصیل با توجه به برنامه تحصیلی که دانشجو می خواهد دنبال کند متفاوت است. ساختار هزینه به شرح زیر است:

برنامهشهریه به دلارهزینه پذیرش به دلار
کارشناسی1500$ تا 3500$2000$ تا 7000$
تحصیلات تکمیلی2000$ تا 2500$1500$ تا 2000$
دکترا2500$ تا 2800$1500$ تا 2000$
برنامه های تخصصی2500$ تا 2600$2000$ تا 2200$
برنامه های حرفه ای1500$ تا 2000$700$ تا 1500$

برنامه هایی که این دانشگاه، واقع در دپوک، در رشته های مختلف ارائه می دهد عبارتند از:

  • کارشناسی
  • کارشناسی ارشد
  • دکترا
  • حرفه ای
  • تخصصی و حرفه ای

هزینه زندگی در اندونزی بستگی به این دارد که شما قصد سفر به کدام قسمت از این کشور را دارید و اینکه آیا به مناطق روستایی و شهری می روید. اما اگر باید به طور کلی صحبت کنیم، این کشور به عنوان کشوری شناخته می شود که در مقایسه با بسیاری از کشورهای غربی یا اروپایی هزینه زندگی کمی دارد.

حقوق ماهیانه استادان رشته فیزیولوژی در اندونزی

فارغ التحصیلان رشته فیزیولوژی در اندونزی در مدارج بالا می توانند استاد دانشگاه شوند. حقوق ماهیانه کار در اندونزی برای استادان فیزیولوژی در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار استاد فیزیولوژی در اندونزی

همان طور که در نمودار مشاهده می کنید، میانگین حقوق ناخالص استاد فیزیولوژی در این کشور، Rp460874352 (روپیه). نرخ ساعتی حقوق آن ها معادل 221574Rp )روپیه) است. این مقدار 12% بالاتر از متوسط حقوق استاد دانشگاه فیزیولوژی در این کشور است. به علاوه، آن ها به طور متوسط حدود 16545389Rp (روپیه) پاداش می گیرند. برآورد حقوق طبق داده های نظرسنجی حقوق و دستمزد بوده که مستقیما از کارفرمایان و کارمندان در این کشور جمع آوری شده است. استادان دانشگاهی که بین 1 تا 3 سال تجربه کاری داشته باشد کمترین حقوق را دریافت می کند. از طرفی استاد دانشگاهی که بالای 8 سال تجربه کاری داشته باشد می توانید بیشترین حقوق مشخص شده در نمودار را دریافت کند. نرخ بیکاری در این کشور نسبتا پایین است. کارگران بومی و خارجی پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد فرصت های زیادی پیدا می کنند.

کار دانشجویی در اندونزی

این کشور یکی از این موارد در خارج از کشور است که به دانشجویان بین المللی اجازه نمی دهد هنگام تحصیل کار کنند. دلایل زیادی وجود دارد در حالی که برخی از کشورها تصمیم می گیرند به دانشجویان خود اجازه کار و تحصیل ندهند، برخی از این چند دلیل ممکن است باشد. اجازه می دهد تا دانشجویان بر روی تحصیلات خود تمرکز کنند، نظم و انضباط و مدیریت زمان را اعمال می کنند، دانشجو را قادر می سازد تا بودجه را به طور موثر مدیریت کند.

چند دانشگاه واقع در کشور کمک هزینه بورسیه تحصیلی در اندونزی و کمک هزینه تحصیلی به دانشجویانی که ممکن است در مضیقه مالی باشند، ارائه می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ بورسیه و کمک هزینه تحصیلی در این کشور می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته و از مشاوران ما در این امر یاری بخواهید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *