مهاجرت تحصیلی اوکراین

رشته فیزیولوژی در اوکراین

رشته فیزیولوژی در اوکراین

رشته فیزیولوژی در اوکراین به دلیل شهریه های پایین و وجود دانشگاه های بسیاری که این برنامه را ارائه می دهند، مورد توجه قرار گرفته است. تحصیل در خارج از کشور افتخار و مایه مباهات است. مخصوصا اینکه گواهی دانشگاه صادر شده توسط دانشگاه ها یا موسسات خارجی به دارنده دانش و تجربه بیشتری می دهد که دانشجو از طریق تماس با متخصصان سایر کشورهای خارجی کسب می کند و از نوآوری های علمی آن ها مطلع می شود. دانستن خصوصیات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشورهای دیگر در دنیای پویای معاصر ما که در آن شرکت ها دیگر در چارچوب بازارهای داخلی خود به روی خود بسته نمی شوند یا محدود نمی شوند، ضروری شده است.

در حال حاضر حدود 75000 دانشجوی خارجی در موسسات، دانشگاه ها و آکادمی های این کشور مشغول به تحصیل می باشند که مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در بیش از 400 رشته تخصصی تربیت و فارغ التحصیل می کنند. در این بین تخصصی وجود دارد که مطمئنا آرزوی آن را دارید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت این نگارش را جهت راهنمایی متقاضیان علاقه مند به رشته فیزیولوژی در اوکراین پرداخته است.

معرفی دانشگاه های رشته فیزیولوژی در اوکراین

دانشجویانی که علاقه مند به تحصیل رشته فیزیولوژی در اوکراین می باشند می توانند یکی از دانشگاه های زیر را انتخاب کنند:

دانشگاه های رشته فیزیولوژی در اوکراین

در میان بسیاری از دانشگاه های بین المللی موجود، آموزش عالی در این کشور با توجه به دوران مدرن کارآمدتر و موثر شده است. بسیاری از آن ها، به عنوان نمونه دانشگاه بین المللی ویسکانسین از ایالات متحده، این امکان را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند که در راحتی آن ها با ارائه فرصت های یادگیری تمام وقت و پاره وقت و همچنین آموزش از راه دور، تحصیل کنند. دانشگاه های این کشور بسیار عالی بوده و از امکانات مدرن آموزشی برخوردار هستند که باعث افزایش تجربه یادگیری دانشجویان می شوند.

دانشگاه ها در این کشور برنامه های کارشناسی را به همه دانشجویان مشتاق ارائه می دهند که به ویژه در دنیای مدرن و رو به رشد بسیار مفید و ایده آل می باشند. چنین برنامه هایی تحت رشته های اصلی مانند علوم طبیعی، مهندسی، علوم انسانی، حقوق، تجارت، هنر و علوم اجتماعی ایجاد می شوند. سایر برنامه های تحت رشته ها، مانند اقتصاد، رسانه های جمعی، ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در دسترس همه دانشجویانی قرار می گیرد که آرزو دارند دانش و مهارت های لازم را در طیف گسترده ای از صنایع به دست آورند. دانشگاه های اوکراین در رتبه های برتر قرار دارند و با توجه به اینکه هزینه های تحصیل مقرون به صرفه است. این کشور یکی از مکان های مناسب برای تحصیل با کیفیت است.

حقوق رشته فیزیولوژی در اوکراین

حقوق ماهیانه کار در اوکراین برای کسانی که فارغ التحصیل رشته فیزیولوژی در اوکراین می باشند، در نمودار زیر آمده است:

حقوق ماهیانه کار رشته  فیزیولوژی در اوکراین

حقوق ماهیانه فیزیولوژیست ها در شهرهای مختلف این کشور در جدول زیر نشان داده شده است:

نام شهرحقوق ماهیانه به گریونا
کیف15000UAH
Dnipro12000UAH
خارکف10000UAH
Lviv10000UAH
اودسا12000UAH
zaporizhzhya10000UAH

هر 1$ (دلار) معادل با 26.623UAH (گریونا) است. هنگام استخدام یک شهروند خارجی در این کشور، ممکن است لازم باشد یک شرکت درخواست و اجازه کار برای شهروند خارجی را تأمین کند. دسته خاصی از شهروندان خارجی هنگام کار در این کشور نیازی به درخواست مجوز کار ندارند.

آن ها عبارتند از:

  • کسانی که اقامت دائم این کشور را دارند.
  • کارمندان دفاتر نمایندگی و موسسات دائمی شرکت های خارجی
  • نمایندگان رسانه های جمعی خارجی
  • ورزشکاران حرفه ای
  • هنرمندان

 با این حال، در بیشتر موارد دیگر، قبل از شروع کار مجوز کار معتبر مورد نیاز است.

هزینه تحصیل رشته فیزیولوژی در اوکراین

این کشور یکی از بزرگترین و پرجمعیت ترین کشورها در اروپا است. اگرچه، ممکن است اولین انتخاب برای اکثریت نباشد، اما به دلیل داشتن شهریه های مقرون به صرفه، مدارک معتبر بین المللی، هزینه های زندگی پایین و چندین برنامه آموزش انگلیسی در بین دانشجویان بین المللی محبوب است. دانشگاه های بزرگ و متوسط ​​معمولا 10 ها برنامه آموزش انگلیسی دارند. بنابراین، مشکلی ایجاد نمی کند. با این حال، هزینه برنامه ها به زبان اوکراینی بین 500$ تا 2000$ (دلار) کمتر از برنامه های انگلیسی است.

اگر تحصیل در انگلیسی را انتخاب کنید، در هر سال تحصیلی بین 1500$ تا 4500$ (دلار) پرداخت خواهید کرد. در اکثر دانشگاه های این کشور دانشجویان ملزم به گذراندن دوره 1 ساله در زبان اوکراینی و دروس اصلی برنامه خود می باشند. حتی اگر برنامه ای که انتخابی آن ها به زبان انگلیسی باشد. اگرچه، هزینه های تحصیل در این دانشگاه وجود دارد، اما روش هایی وجود دارد که می توانید در این کشور به صورت رایگان تحصیل کنید. به طوری که، بسیاری از دانشجویان بین المللی آن ها را به دست آورده اند. برای مثال، بورسیه تحصیلی در اوکراین یکی از روش های کاهش هزینه ها می باشد. دانشجویانی که علاقه مند به تحصیل رشته فیزیولوژی در اوکراین می باشند، چنانچه دانشگاه پزشکی دولتی بوکووینین را انتخاب کرده اند، هزینه تحصیل در این دانشگاهی 3000€ (یورو) در هر ترم می باشد.

هزینه تحصیل رشته فیزیولوژی در اوکراین

کار حین تحصیل در اوکراین

این کشور، کشوری است که در اروپای شرقی واقع شده است. به استثنای کریمه، جمعیت این کشور حدود 42 میلیون نفر است. بنابراین، آن را به عنوان 32امین کشور پرجمعیت جهان قرار داده است. بزرگترین شهر آن کیف است که پایتخت آن نیز می باشد. زبان رسمی صحبت شده به اوکراینی معروف است و الفبای آن سیریلیک است. دین رایج در این کشور ارتدکس شرقی است. این کشور در حال حاضر با روسیه در مورد شبه جزیره کریمه، که در سال 2014 به روسیه ضمیمه شده است، اختلاف نظر دارد.

با در اختیار داشتن کریمه، مساحت این کشور حدود 603628 است، و آن را به بزرگترین کشور اروپا و چهل و چهارمین کشور بزرگ جهان تبدیل کرده است. اگر دانشجو هستید و مایل به تحصیل در خارج از کشور هستید، این کشور کشور مناسبی است که باید در نظر بگیرید. زیرا، فرصت کار و تحصیل همزمان را دارید. کشورهایی در خارج از کشور وجود دارند که به دانشجویان خود اجازه کار نمی دهند. بنابراین، اگر می خواهید در یک کشور خارجی تحصیل کنید باید این واقعیت را در نظر بگیرید. کار حین تحصیل در این کشور به دانشجویان در تامین هزینه ها می تواند کمک کند. متقاضیانی که برای تحصیل این کشور را انتخاب کرده اند، با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *