مهاجرت تحصیلی شیلی

رشته فارماکولوژی در شیلی

رشته فارماکولوژی در شیلی

یکی از اولویت های دانشجویان بین المللی برای مهاجرت تحصیلی در خارج از کشور، تحصیل در رشته فارماکولوژی در شیلی می باشد. داروشناسی را می توان مطالعه تأثیرات مواد شیمیایی بر عملکرد موجودات زنده تعریف کرد. از این طریق، داروشناسی، در اصل، یک رشته ترجمه ای است که علوم زیست پزشکی و شیمی را با عمل بالینی پیوند می دهد. بنابراین، تشکیل و رشد دارویی را در این رشته در کشور شیلی مطالعه خواهید کرد. تحصیل در کشور شیلی مزیت های بسیار خوبی دارد و شما می توانید با انتخاب این کشور از هزینه های مقرون به صرفه و مهارت های زبانی نیز بهره مند شوید. مهاجرت تحصیلی از مواردی است که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص آن می تواند به شما مشاوره تخصصی ارائه بدهد.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش تحصیل در مقطع کارشناسی توسط مهاجران بین المللی در کشور شیلی هستید:

افزایش تحصیل کارشناسی توسط مهاجران بین المللی در شیلی

تحصیل رشته فارماکولوژی در شیلی

فارماکولوژی علمی است که نحوه تأثیر یک ماده دارویی بر بدن انسان و حیوانات را تعریف می کند. دانشجویی که رشته فارماکولوژی را در شیلی می خواند می تواند در مقطع کارشناسی و ارشد و تحصیلات تکمیلی ادامه تحصیل دهد. با تحصیل در این کشور دانش معتبر و مورد نیاز خود را در خصوص فارماکولوژی به طور بین المللی خواهید آموخت. از اولین مواردی که در این کشور در دانشگاه هایی که رشته فارماکولوژی را می خوانید ارائه کمک های اولیه به بیمار و تشخیص داروها و اثرات آن هاست. برخی از چیزهای دیگری که می توانید در شیلی بیاموزید طبقه بندی داروها و دستگاه های پزشکی و مبانی تجارت دارویی و اقتصادی است. فارماکولوژیست در کشور شیلی می تواند با سطح تحصیلات مختلف خود در مراکز متفاوت کار کند.

یکی از دلایل اخذ برنامه کارشناسی و ارشد فارماکولوژی در شیلی رتبه های خوب این کشور در تحصیل و کار است که در جدول زیر شاهد آن هستید:

رتبه در رتبه بندی آموزش جهانی رتبه انجام کسب و کار در جهاناقتصاد جهانیایمنی جهان
61334154

شرایط تحصیل رشته فارماکولوژی در شیلی

یک فارماکولوژییست موفق داروها را تولید و ارائه می کند تا بیماران با ترکیبات بهتر و عوارض کمتر و تاثیرات موثر تر درمان شوند. در نظر داشته باشید که یک متخصص در این زمینه نقش بسیار مهمی را در سلامت و درمان یک بیمار ایفا می کند. همانطور که یک پزشکی جان بیمار را نجات می دهد. این فرد نیز با تشخیص درست می تواند راه نجاتی برای عده بسیاری باشد. شما به عنوان یک فارغ التحصیل از این رشته در کشور شیلی با انواع و اقسام اشکال دارویی مانند پماد و قرص و شربت و دیگر موراد سروکار دارید. آشنایی فارماکولوژیست ها با دستگاه های پزشکی و آزمایشگاه نیز از شرایط لازم می باشد که به خوبی در دانشگاه های این کشور فراهم است.

در جدول زیر شاهد مشخصاتی در خصوص تحصیل رشته فارماکولوژی در کشور شیلی هستید:

مقطع تحصیلیمدت تحصیلنوع تحصیل
کارشناسی6 سالتمام وقت-پاره وقت
ارشد1 سال و نیمتمام وقت-پاره وقت
دکترا2 سالتمام وقت-پاره وقت

دانشگاه تحصیل رشته فارماکولوژی در شیلی

دانشگاه تحصیل رشته فارماکولوژی در شیلی

فارماکولوژی در مورد خصوصیات و ترکیبات دارویی نیز تخصص کسب می کند. برنامه کالج در Pontificia Universidad Católica de Chile (CUC) ، در سانتیاگو، شیلی، به دانشجویان واجد شرایط شیکاگو فرصتی برای تحصیل در یکی از قوی ترین و معتبرترین دانشگاه های آمریکای لاتین می دهد. این یک برنامه غوطه وری شدید دانشگاهی است که در آن دانشجویان موضوع خود را با گذراندن دوره های منظم در CUC در کنار دانشجویان متقاضی مدرک در آن دانشگاه می خوانند. Pontificia Universidad Católica deشیلی، در سال 1888 تاسیس شد، یک دانشگاه جامع بسیار معتبر است، که در بسیاری از موضوعات عادی هنرها و علوم آموزش ارائه می دهد. این دانشگاه بین المللی میزبان صدها دانشجوی بین المللی است که بسیاری از آنها از طریق توافق نامه های مبادله با دانشگاه های بزرگ آمریکا (از جمله شیکاگو) انجام می شود.

در نمودار زیر شاهد میزان استخدام فارغ التحصیلان رشته فارماکولوژی در کشور شیلی هستید:

استخدام فارغ التحصیلان رشته فارماکولوژی در شیلی

رتبه بندی دانشگاه های رشته فارماکولوژی در شیلی

دانشکده شیمی و داروسازی در Pontificia Universidad Católica de شیلی به عنوان یک نهاد پیشرو در آموزش و تحقیقات در زمینه علوم شیمیایی و دارویی شناخته شده است. سابقه قوی دانشکده در زمینه موفقیت در طول تاریخ درخشان خود، بر اساس تعالی و تعهد آن با توسعه کشور است که در برنامه های مطالعاتی و تحقیقاتی و همچنین ارتباط نزدیک آن با صنعت و بخش دولتی منعکس شده است. در حال حاضر 64 عضو هیئت علمی دارد که 21 نفر از آنها زن هستند و به تدریس و تحقیق اختصاص دارند. برخی از فعالیتهای تحقیقاتی دانشکده در ارتباط با مراکز تحقیقاتی بین رشته ای مختلف مانند مرکز تحقیقات فناوری نانو و مواد پیشرفته CIEN-UC ، بنیاد Fraunhofer و مرکز انرژی UC و غیره انجام می شود. تحصیل داروسازی در شیلی نیز انتخاب بسیار خوبی است.

در جدول زیر شاهد رتبه ها و مشخصاتی در خصوص دانشگاهی کشور شیلی که رشته فارماکولوژی ارائه می شود می باشید:

نام دانشگاهشهررتبه در میان دانشگاه ها رشته فارماکولوژیرتبه در جهانامتیاز موضوعامتیاز جهانی
دانشگاه Pontificia Católica deسانتیاگو3072905258
دانشگاه شیلیسانتیاگو4143904754
Universidad Autónoma deتموکو5069974235
Universidad de La Fronteraتموکو6331953631
دانشگاه دل دساررولوکانسپسیون7438013129

اقامت و اسکان در کشور شیلی

تحصیل در شیلی در سانتیاگو، پایتخت شیلی و بزرگترین شهر، یک مرکز مهم مالی، سیاسی و فرهنگی فرصتی عالی است. به دلیل عدم تطابق تقویم های علمی بین CUC و شیکاگو – سابق، به عنوان یک موسسه نیمکره جنوبی، با تقویم دو ترم از مارس تا دسامبر کار می کند. دانش آموزان به طور معمول در سه ماهه پاییز شیکاگو در این برنامه شرکت می کنند، دوره های CUC را می گذرانند ترم دوم (آگوست تا دسامبر. به طور معمول دانش آموزان 3 یا 4 دوره را می گذرانند، هر دوره معادل یک اعتبار در شیکاگو (و سه یا چهار واحد عادی برای سه ماهه ارائه می دهند. شما مسکن خود را در سانتیاگو ترتیب خواهید داد. به طور معمول دانش آموزان محل اقامت خود را در یک منزل شخصی انتخاب می کنند که از طریق آژانس های اقامت در سانتیاگو ترتیب داده می شود.

این مکان ها شامل یک اتاق خصوصی، همه وعده های غذایی و خشکشویی و دسترسی به اینترنت است. هر شرایط زندگی را که انتخاب می کنید، باید مستقیم پرداخت کنید. در سانتیاگو شیکاگو در این معاملات به عنوان نماینده صورتحساب، بینابین یا ضامن عمل نمی کند. هزینه های دیگر شامل مواردی مانند بلیط رفت و برگشت به دانشگاه و حمل و نقل در و اجاره محل اقامت و هزینه وعده های غذایی و هزینه خرید کتاب های درسی می باشد. هزینه های متفرقه نیز سرگرمی شخصی و مسافرت و ارتباطات و اینترنت و پرداخت قبوض و بیمه درمانی و پیش پرداخت برای مراقبت می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص کار پس از تحصیل در شیلی به شما مشاوره می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *