مهاجرت تحصیلی شیلی

تحصیل داروسازی در شیلی

تحصیل داروسازی در شیلی

تحصیل داروسازی در شیلی یکی از رشته های پر درآمد و دارای بازار کار مناسب در این کشور می باشد. در این مقاله این موضوع بررسی می شود. بسیاری از متقاضیان برای تحصیل در زیر شاخه های پزشکی در این کشور رشته داروسازی را انتخاب می کنند. تحصیل در این رشته به مدت 4 الی 5 سال طول می کشد. دوره های آموزشی در مقطع تحصیلی این رشته در این کشور از سطح بالای علمی برخوردار می باشند. متخصصان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت هر آنچه در باب تحصیل این رشته در این کشور مورد توجه متقاضی می باشد را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهند.

آنچه در این مقاله اشاره خواهد شد، پاسخ سوالات زیر خواهد بود:

  • بهترین دوره ی آموزشی این رشته، کدام دوره می باشد؟
  • تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این رشته به چه صورت می باشد؟

تحصیل داروسازی در شیلی در مقطع کارشناسی

تحصیل در شیلی در این مقطع دارای 2 دوره آموزشی به صورت عملی و تئوری می باشد. تمامی دوره های آموزشی در این رشته در باب موضوع علوم داروئی می باشد. متقاضیان در این دوره دروسی مانند شیمی آلی و معدنی، بیوشیمی، داروسازی، فیزیولوژی و غیره آموزش داده می شوند. دانشجویان در مقطع کارشناسی می باید بر علومی مانند تشخیص داروهای درمانی، نقش داروهای درمانی، استانداردهای درمانی داروها و عوارض جانبی تبحر پیدا کنند. متقاضیان در این رشته می باید به فکر شغل پس از اتمام دوره تحصیل خود باشند و باید روش اصولی و رفتاری با بیماران در این کشور را در بر گیرند.

در مجموع تحصیل در مقطع کارشناسی این رشته در جدول زیر شرح داده شده است:

پارامترشرح
تعداد دوره های آموزشی2
طول دوره تحصیلی3 تا 4 سال
شهریه مقطع کارشناسی1034558706CLP (پزو شیلی)

دلایل تحصیل در داروسازی در شیلی

تحصیل در این مقطع تنها در 2 دانشگاه صورت می پذیرد، این 2 دانشگاه هر ساله متقاضیان بسیاری از سراسر دنیا مورد پذیرش قرار می دهند. این 2 دانشگاه در شهرهای سانتیاگو و کانسپسیون می باشد. کیفیت آموزشی در این 2 دانشگاه به نام های دانشگاه کانسپسیون و دانشگاه فنی شیلی ایناکاپ بسیار بالا است و هر ساله داروسازان بسیاری از این 2 دانشگاه فارغ التحصیل می شوند و در جامعه در حرفه داروسازی مشغول به کار می باشند.

دلایل انتخاب تحصیل این رشته در این کشور در لیست زیر بیان شده است:

  • اخذ رتبه 41 در صنعت اقتصاد در جهان
  • اخذ رتبه 61 در سطح آموزش در جهان
  • اخذ رتبه 33 در صنعت جهان

میانگین هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور در نمودار زیر نشان داده شده است:

میانگین هزینه های تحصیل و زندگی در شیلی

مدارک مورد نیاز تحصیل داروسازی در شیلی

جهت ثبت نام در دانشگاه های داروسازی در این کشور می باید مدارک و شرایط مستندی ارائه گردد. تمامی این مدارک در 2 مرحله ثبت نام اولیه دانشگاه و سفارت نیاز می باشد.

مراحلمدارک
1تمامی مدارک تحصیلی متقاضی
2ارائه گذرنامه معتبر
3ارائه تمکن مالی معتبر
4رسید پرداخت ثبت نام اولیه
5گواهی عدم سو پیشینه
6ارائه رزومه مناسب برای متقاضی
7ارائه بیمه خدمات درمانی در طول دوره تحصیل

بررسی مقطع کارشناسی ارشد داروسازی در شیلی

دوره کارشناسی ارشد در این کشور حدود 1 تا 2 سال می باشد. تعداد برنامه های کارشناسی ارشد در این کشور تنها حدود 2 برنامه تحصیلی در دانشگاه هایی مانند دانشگاه والپارایسو و دانشگاه سن سباستین خواهد بود.

هزینه تحصیل در این 2 دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد در جدول زیر شرح داده شده است:

نام دانشگاهشهریه به CLP (پزو شیلی)
دانشگاه والپارایسو1980861
دانشگاه سن سباستین3385415

در این دوره آموزشی اهداف داروها، وسایل پزشکی و هر آنچه به اقتصاد دارویی جامعه کمک می کند تعلیم داده می شود. داروساز در این دوره با انواع روش های آشنایی با داروها و عوارض جانبی، انواع قرص ها، موارد مصرفی هر کدام مورد آشنا می گردد. داروسازان در این کشور با انواع زمینه های تحقیقاتی و فروش داروها را تجربه خواهند کرد. هم چنین در این مقطع تحصیلی متقاضیان در دوره های کارورزی با قوانین ارتباط با مشتری در خصوص این رشته تجربه کسب می کنند.

بررسی تحصیل داروسازی در سانتیاگو شیلی

بررسی تحصیل داروسازی در سانتیاگو شیلی

در پایتخت این کشور تنها تحصیل در یکی از دانشگاه های مورد تایید جامعه داروسازی کشور می باشد. دوره کارشناسی در این دانشگاه حدود 3 تا 4 سال می باشد. دانشگاه فنی شیلی تیناکاپ تنها دانشگاه داروسازی در پایتخت این کشور است و هر ساله متقاضیان بین المللی بسیاری از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند.

از مزایای تحصیل داروسازی در پایتخت این کشور در لیست زیر بیان شده است:

  • پایگاه آموزشی وسیع و جامع
  • سطح بالای اشتغال زایی برای فارغ التحصیلان
  • بیش از 54 سال تجربه در آموزش

ثابت رشد صنعت تحصیل داروسازی در شیلی

یکی از کشورهای است که بیشترین شرکت های دارویی در جهان را در خود جای داده است. همان طور که تحقیقات اخیر نشان داده است، شیلی یکی از پایدارترین صنعت های داروسازی را دارا می باشد. پیشرفت چشمگیر این صنعت از سال 1980 میلادی بوده است، بازار کار این رشته در این کشور از فروش دارو در سال 2018 میلادی به 124 میلیارد دلار رسید. بازار دارویی و کسب و کار در این رشته از سال های 2008 تا 2012 میلادی از حدود 7.5% به 8% رسید. در سال های اخیر این میزان پیشرفت از 0.4% به 5% می باشد. آزمایشگاه های دارویی در این کشور به 2 گروه تقسیم بندی می شوند، گروه اول به نام اتاق داروسازی شیلی و گروه دوم انجمن صنفی داروسازی است. در این بخش پیشنهاد می شود، مقاله درآمد رشته های پزشکی در شیلی در سایت مرجع ما را مورد مطالعه قرار دهید.

تحصیل داروسازی در شیلی یکی از رشته هایی است که متقاضیان آینده شغلی خود را می توانند تضمین کنند. چنانچه پس از مطالعه مقاله فوق تمایل به تحصیل داروسازی در این کشور را پیدا کردید، در جهت بررسی روش های دقیق تحصیلی در این باب با مشاورین و وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت حاصل فرمائید. هم چنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر مقاله ویزای دانشجویی شیلی را از طریق لینک مربوطه در سایت مرجع ما مورد بررسی قرار دهید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *