مهاجرت تحصیلی سوئیس

رشته فارماکولوژی در سوئیس

رشته فارماکولوژی در سوئیس

امکان تحصیل رشته فارماکولوژی در سوئیس با هزینه مقرون به صرفه برای دانشجویان وجود داشته و آن ها از این طرق می توانند اقامت را بدست بیاورند. اگرچه، این کشور فقط یک کشور کوچک، با جمعیتی در حدود 8 میلیون نفر است. اما حضور چشمگیر این کشور در رتبه بندی دانشگاه های بین المللی شهرت آن را به عنوان مقصد اصلی تحصیل در خارج از کشور تأکید می کند. اگر به دنبال یک برنامه کارشناسی یا کارشناسی ارشد هستید که می توانید از لحاظ علمی از نظر علمی بسیار بالایی برخوردار باشید، این کشور هنگام انتخاب کشوری برای تحصیل در خارج از کشور می تواند در بالای لیست شما باشد.

رشته کوه های دیدنی آلپ در این کشور با آب های شفاف مانند دریاچه ژنو احاطه شده است. شما همچنین می توانید از نظر فرهنگی که در اینجا یافت می شود لذت ببرید. تاریخچه این کشور را می توان دست کم به 450 سال قبل از میلاد مسیح بازگرداند و از آن زمان تاکنون این سرزمین ها اشغال شده است. به لطف نفوذ ملت های مجاور مانند فرانسه، ایتالیا و آلمان، این کشور دارای عطر و طعم واقعا بین المللی است.

4 زبان رسمی این کشور عبارتند از:

  • آلمانی
  • فرانسوی
  • ایتالیایی
  • رومانیایی

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات رشته فارماکولوژی در سوئیس را جمع آوری کرده و آن را در این مقاله در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

معرفی دانشگاه های رشته فارماکولوژی در سوئیس

معرفی دانشگاه های رشته فارماکولوژی در سوئیس

حضور در دانشگاه های این کشور به معنی ثبت نام در برخی از دانشگاه های برتر جهان است. در لیست های محبوب رتبه بندی دانشگاه ها، چندین دانشگاه را در این کشور پیدا خواهید کرد. همه آن ها در سطح جهانی شناخته شده اند و در میان موسسات جهانی رتبه بالایی دارند. به عنوان مثال، دانشگاه سنت گالن با چندین کالج عالی، دانشکده های حقوقی، دانشکده های پزشکی، دانشکده های مهندسی و دانشکده های بازرگانی که دوره ها و نام های آن ها در همه جا شناخته شده است ، به رتبه می پیوندد. این سازمان ها به دلیل انتخابی ترین و رقابتی ترین دانشگاه ها شناخته می شوند و در صدر لیست های رتبه بندی جهانی قرار دارند.

دانشجویان علاقه مند به رشته فارماکولوژی در سوئیس می توانند این دوره را در دانشگاه های زیر انتخاب کنند:

  • دانشگاه بازل
  • ETH زوریخ
  • دانشگاه زوریخ

هر 3 دانشگاه بالا در سطح جهانی رتبه دارند که در نمودار زیر می توانید رتبه آن ها را مشاهده کنید:

رتبه دانشگاه های فارماکولوژی در سوئیسETH زوریخ، با تمرکز روشن بر روی فناوری، اغلب بهترین دانشگاه این کشور محسوب می شود. این دانشگاه که در ابتدا در سال 1855 تأسیس شد. به دلیل تحقیقات پیشرفته و انتخاب گسترده دوره های خود در زمینه های مختلف علم و فناوری مشهور است. بیش از 19000 دانشجو در اینجا ثبت نام کرده اند که تقریبا 40% دانشجویان بین المللی دارند.

وظایف کاری رشته فارماکولوژی در سوئیس

وظایف کاری کسی که فارغ التحصیل رشته فارماکولوژی در سوئیس است عبارتند از:

  • نمایندگی داروسازی بالینی (CP) در تیم های پروژه جهانی و تیم های بالینی مرتبط
  • راه اندازی و اجرای استراتژی داروسازی بالینی و ارائه آن به کمیته های تصمیم گیری در شرکت
  • مسئولیت هماهنگی کلیه فعالیت های CP مربوط به تهیه و ارسال پرونده ها (NDA) و یک فناوری پیشرفته
  • نمایندگی CP در خارج، به عنوان مثال در جلسات با مقامات یا جلسات رهبر نظر اصلی
  • ارائه مشاوره و تخصص فارماکوکینتیک یا دارویی بالینی برای طراحی، برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی مطالعات دارویی بالینی منصوب و همچنین مطالعات بالینی با همکاری نزدیک با تیم های مطالعه
  • بازرسی، ارزیابی و گزارش نتایج جدید در متن پروژه های توسعه

علاوه بر موارد بالا، او موظف است نتیجه گیری نتایج از نتایج جدید یا فرآیندهای حیاتی، را با برنامه پروژه با اجرای اقدامات مناسب برای جلوگیری از خطرات در متن پروژه توسعه دارو تطبیق دهد.

دستمزد کار در سوئیس برای داروسازان (فارماکولوژی) در نمودار زیر آمده است:

دستمزد کار در سوئیس برای داروسازان

ارقام نشان داده شده در نمودار به فرانک سوئیس می باشد. هر 1.16CHF (فرانک سوئیس) معادل با 10$ (دلار) است.

هزینه تحصیل و زندگی در سوئیس

این کشور ممکن است کشوری گران قیمت برای زندگی باشد. اما هزینه تحصیل در سوئیس کاملاً معقول است. مخصوصا اگر قصد تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور را دارید. هزینه های موسسات آموزش عالی در این کشور بستگی به وضعیت شهروندی شما، نوع دانشگاه، سطح تحصیلات و رشته دارد. هزینه تحصیل در در دانشگاه های دولتی برای مقطع کارشناسی بین 5000CHF تا 24000CHF (فرانک سوئیس) در هر ترم است.

جدول زیر هزینه تحصیل در برخی از دانشگاه های این کشور را مشاهده می کنید:

نام دانشگاهشهریه سالانه به فرانک سوئیس
دانشگاه بازل850CHF
ETH زوریخ1298CHF

دانشگاه های این کشور از دولت یارانه می گیرند. این بدان معنا است که در مقایسه با سایر کشورها هزینه تحصیل پایین تر است. با این وجود، باید به خاطر داشته باشیم که شهریه های مربوط به دانشگاه های خصوصی به طور معمول بیشتر از همتایان دولتی آن ها خواهد بود. با این حال، این کشور یکی از گران ترین کشورهای اروپایی است که هزینه زندگی بسیار بالایی دارد. به خصوص وقتی در شهرهای بزرگ این کشور مانند ژنو یا زوریخ هزینه زندگی بالاتر خواهد بود. بنابراین، حتما باید بودجه مالی خود را به درستی تعیین کنید.

کار دانشجویی در سوئیس

دانشجویان خارجی ممکن است در طول تحصیل حداکثر 15 ساعت در هفته و در تعطیلات ترم تمام وقت کار کنند. این باید در به مقامات مسئول مهاجرت گزارش شود. دانشجویان خارج از منطقه اتحادیه اروپا یا EFTA فقط 6 ماه پس از شروع تحصیل می توانند کار خود را آغاز کنند. در این موارد، کارفرما باید درخواست مربوطه را برای اشتغال به کار ارائه دهد تا اطمینان حاصل شود که یک چک استخدام انجام می شود. به دنبال آن، مقامات مهاجرت می توانند مجوز کار صادر کنند. مشاغل را می توان در تبلیغات روزنامه ها، وب سایت های عمومی استخدام، انجمن های دانشجویی در دانشگاهی یا از طریق خود دانشگاه یافت.

فرصت های بورسیه تحصیلی سوئیس 2021 اغلب یک نگرانی اصلی برای دانشجویان بین المللی است. اگر دانشجوی کارشناسی ارشد هستید، می توانید بورسیه تحصیلی را درخواست کنید. این به شما کمک می کند تا تحصیلات خود را تأمین کنید و هزینه های خود را به عنوان دانشجو متعادل کنید. شما عزیزان می توانید جهت مشاوره مهاجرت تحصیلی با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس گرفته یا با هماهنگی قبلی حضوری به این موسسه مراجعه نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *