مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

رشته علوم کامپیوتر در پاراگوئه

رشته علوم کامپیوتر در پاراگوئه

تحصیل رشته علوم کامپیوتر در پاراگوئه هزینه کمتری نسبت به سایر کشورها داشته از این رو سالانه دانشجویان بین المللی بسیاری برای پذیرش تحصیلی در این کشور اقدام می کنند. این کشور، که دارای 3 کشور است، کشوری در حال توسعه است که به خاطر افراد فوق العاده دوستدار خود مشهور است و آن را به یکی از شادترین کشورهای جهان در جهان تبدیل کرده است. سیستم آموزشی کاملا هماهنگ و توسعه یافته است که به میزان بالای سواد کمک کرده است. تحصیلات عالی آن به طور مثبت در حال صعود است و پتانسیل این را دارد که جزء برترین های قاره باشد. بسیاری از دانشگاه ها بخشی از این سیستم هستند و برخی از آن ها دارای رتبه برتر در کشور هستند.

این کشور، که درست در مرکز آمریکای جنوبی واقع شده است، کشوری چند فرهنگی با جغرافیای متنوع و مردم گرم است. همچنین به دلیل هزینه های پایین زندگی و دانشگاه های مقرون به صرفه، مقصد عالی برای دانشجویان بین المللی است. در این مقاله، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره تحصیل رشته علوم کامپیوتر در پاراگوئه خواهد پرداخت. در ادامه مقاله به معرفی دانشگاه های این برنامه، بازار کار رشته و هزینه تحصیل در این کشور خواهیم پرداخت.

معرفی دانشگاه های رشته علوم کامپیوتر در پاراگوئه

دانشجویانی که در این کشور تحصیل می کنند دارای مدارک تحصیلی هستند که در سراسر جهان شناخته شده و مورد احترام هستند. این کشور دارای جامعه ای متنوع، خوشامد و پر جنب و جوش است که به دانشجویان بین المللی یک تجربه فرهنگی منحصر به فرد را در محیطی زیبا ارائه می دهد. تحصیل در این کشور یک مسیر عالی برای ورود به دانشگاه های بین المللی مشهور جهان است.

دانشگاه آمریکایی از دانشگاه هایی است که رشته علوم کامپیوتر در پاراگوئه را ارائه می دهد. این دانشگاه، یکی از بزرگترین موسسات آموزش عالی خصوصی در این کشور، در شهر آسونسیون پایتخت پاراگوئه واقع شده است. این دانشگاه با 2 مرکز آموزشی اضافی که در سیوداد دل استه دومین شهر بزرگ کشور و Encarnación سومین شهر بزرگ پاراگوئه واقع شده است. از زمان تأسیس در 1991 در سطح ملی و بین المللی به دلیل خدمات به آموزش عالی شناخته شده است.

پاراگوئه دارای 54 دانشگاه است که 8 دانشگاه دولتی و بقیه خصوصی هستند. بیشتر آن ها پس از 1990 ایجاد شدند که اصلاحات مهم آموزشی انجام شد. این اتفاق پس از پایان دیکتاتوری در کشور رخ داد. زمانی که آموزش نادیده گرفته شد و تعداد زیادی موسسه آموزش عالی وجود نداشت.

جدول زیر طول دوره های مختلف را نشان می دهد:

مقطع تحصیلیطول دوره
کارشناسی4 سال
کارشناسی ارشد2 سال
دکترابستگی به رشته و دانشگاه دارد.

در مورد پذیرش دانشجویان بین المللی، اکثر دانشگاه ها (به ویژه دانشگاه های دولتی) پذیرش افرادی را که از کشورهایی هستند که وابستگی دیپلماتیک با این کشور دارند، در اولویت قرار می دهند. این می تواند شانس شما را برای دریافت بورسیه تحصیلی افزایش دهد. بنابراین، وضعیت کشور خود را در رابطه با روابط بین المللی بررسی کنید.

معرفی دانشگاه های رشته علوم کامپیوتر در پاراگوئه

مشاغل رشته علوم کامپیوتر در پاراگوئه

گرایش های علوم کامپیوتر متفکران منطقی قوی و حل کننده مشکلات هستند که از کامپیوترها و فرآیندهای محاسباتی برای ساخت وب سایت، استخراج داده ها و موارد دیگر استفاده می کنند. دانشجویان رشته کامپیوتر با ورود به دنیای پویای فناوری، موضوعاتی مانند هوش مصنوعی، طراحی نرم افزار و گرافیک کامپیوتری را مطالعه می کنند. هنگامی که رشته های تحصیلی خود را تکمیل می کنند، آن ها مهارت هایی را برای بررسی مشکلات پیچیده با ابزارهای کامپیوتری خواهند داشت.

رشته علوم کامپیوتر در پاراگوئه مطالعه الگوریتم ها و حل مسائل است. این مشکلات در هر زمینه علمی، مهندسی و ریاضی صدق می کند و امروزه دانشمندان کامپیوتر را در هر زمینه حرفه ای مرتبط می سازد. مشاغل محاسبات و فناوری اطلاعات تقاضای زیادی دارند و رضایت شغلی بالایی را ارائه می دهند. دانشجویانی که دارای مدرک علوم کامپیوتر هستند، واجد شرایط می باشند. به طوری که، در مشاغل مختلف محاسبات، با توسعه نرم افزار یا طراحی و تحلیل سیستم کار کنند.

حقوق ماهیانه کار در پاراگوئه برای رشته فناوری اطلاعات در نمودار زیر آمده است:

هزینه تحصیل و زندگی در پاراگوئه

هزینه تحصیل در پاراگوئه در جدول زیر نشان داده شده است:

پارامترهزینه سالانه تحصیل به دلار
دانشگاه های خصوصیبین 1000$ تا 3000$
دانشگاه های دولتیزیر 1500$

هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی معمولا از 1000$ تا 3000$ (دلار) در سال تحصیلی است. هزینه های دیگر ممکن است هزینه های تحصیل شما را کمی افزایش دهد. زیرا، معمولا برای دانشجویان بین المللی گران تر است. هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی زیر 1500$ (دلار) در سال تحصیلی است.

هزینه زندگی در این کشور 565$ (دلار) است. که 1.3 برابر ارزان تر از متوسط جهان است. این کشور از نظر هزینه زندگی در بین 197 کشور رتبه 151 و رتبه 111 در بین بهترین کشور برای زندگی قرار گرفت. نمودار زیر هزینه زندگی را نشان می دهد:

ویزای دانشجویی پاراگوئه

دانشجویانی که مایل به تحصیل در پاراگوئه هستند می توانند تقاضای اقامت موقت کنند. دانشگاه های دولتی و خصوصی این کشور برای دانشجویان بین المللی شهریه مقرون به صرفه ارائه می دهند. میانگین هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد که توسط بیش از 5 دانشگاه خصوصی این کشور ارائه شده است تنها 3900$ (دلار) است. می توانید از طریق tucanoprod.com برای ویزای دانشجویی این کشور اقدام کنید. ویزای به مدت 2 سال اعطاء می شود و ممکن است تمدید شود.

مدارک لازم کشور مبدا برای ارائه مجوز اقامت موقت دانشجویی این کشور عبارتند از:

  • گذرنامه
  • شناسنامه با آپوستیل
  • گواهی سابقه پلیس، با آپوستیل
  • گواهی ازدواج یا طلاق، با آپوستیل، در صورت متقاضی متاهل

اگر متقاضی قصد انجام مطالعات دانشگاهی را دارد، باید گواهی تحصیل و عنوان دبیرستان خود را با اعتبار رسم آوریل ارائه دهد. اگر متقاضی قصد دارد تحصیلات ابتدایی یا متوسطه خود را انجام دهد، والدین یا سرپرستان آن ها باید قبل از یک دفتر اسناد رسمی محلی، اعلامیه سوگند حمایت را امضاء کنند. برای پذیرش تحصیلی در این کشور می توانید از مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کمک گرفته و اطلاعات آن ها درباره مهاجرت بهره مند شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *