مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

رشته علوم کامپیوتر در لیختن اشتاین

رشته علوم کامپیوتر در لیختن اشتاین

رشته علوم کامپیوتر در لیختن اشتاین تنها در 1 دانشگاه در این کشور آن هم در گرایش سیستم های اطلاعات ارائه می شود. لیختن اشتاین کشوری بسیار کوچک در اتحادیه اروپاست و تنها 1 دانشگاه دولتی دارد. با توجه به وسعت کم و دانشگاه ها و کالج های انگشت شمار در این کشور دوره های علمی در سطح دانشگاهی در این کشور تنوع بسیار کمی دارند. دانشگاه این کشور تنها دوره های معماری، مدیریت و تجارت، امور مالی و اقتصاد را ارائه می کند. در حوزه علوم کامپیوتر تنها سیستم های اطلاعات آن در مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی ارائه می شود.

مردم لیختن اشتاین به زبان آلمانی صحبت می کنند و برای کار پس از تحصیل در این کشور نیاز به یادگیری این زبان دارید. جهت بررسی بهترین کشورها برای تحصیل علوم کامپیوتر می توانید از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشاوره بگیرید.

تحصیل رشته علوم کامپیوتر در لیختن اشتاین

علوم کامپیوتر مطالعه کامپیوترها و سیستم های محاسباتی است. برخلاف مهندسان برق و کامپیوتر، متخصصین کامپیوتر بیشتر با نرم افزار و سیستم های نرم افزاری سروکار دارند. این شامل نظریه، طراحی، توسعه و کاربرد آنها می شود. زمینه های اصلی تحصیل در علوم کامپیوتر شامل هوش مصنوعی، سیستم ها و شبکه های کامپیوتری، امنیت، سیستم های پایگاه داده، تعامل رایانه انسان، ویژوال و گرافیک، تجزیه و تحلیل عددی، زبان های برنامه نویسی، مهندسی نرم افزار، بیوانفورماتیک و نظریه محاسبات است. اگرچه دانستن نحوه برنامه نویسی برای مطالعه علوم کامپیوتر ضروری است، اما تنها یکی از عناصر این رشته است.

متخصصین کامپیوتر الگوریتم هایی را برای حل برنامه ها و مطالعه عملکرد سخت افزار و نرم افزار رایانه طراحی و تجزیه و تحلیل می کنند. مشکلاتی که متخصصین کامپیوتر با آن روبرو می شوند شامل تعیین مشکلاتی که با رایانه ها قابل حل است و پیچیدگی الگوریتم هایی که آنها را حل می کند تا طراحی برنامه هایی که به خوبی کار می کنند، آسان هستند برای استفاده هستند.

برای تحصیل علوم کامپیوتر در لیختن اشتاین می توانید دانشگاه های زیر را در نظر بگیرید:

شهرنام دانشگاه
وادوزدانشگاه لیختن اشتاین

شرایط اعزام دانشجو به لیختن اشتاین را در اینجا مطالعه نمایید.

گرایشات رشته علوم کامپیوتر در لیختن اشتاین

گرایشات رشته علوم کامپیوتر در لیختن اشتاین

اغلب گفته می شود که علوم کامپیوتر نه یک علم است و نه در مورد کامپیوتر. مطمئناً یک حقیقت در این ادعا وجود دارد رایانه ها تنها وسیله ای هستند که ایده های پیچیده و زیبا در علوم کامپیوتر بر روی آن آزمایش و اجرا می شود. و به سختی یک علم مانند فیزیک یا زیست شناسی، ریاضی یا مهندسی است. اما همه این ها بستگی به این دارد که در کدام شاخه از علوم کامپیوتر مشغول هستید: نظریه، سخت افزار، شبکه، گرافیک، زبان های برنامه نویسی، مهندسی نرم افزار، سیستم ها و البته هوش مصنوعی.

برخی از گرایشات رشته علوم کامپیوتر در لیختن اشتاین و سایر کشورهای اروپایی آورده شده است:

  • طراحی و ساخت الگوریتم اساسی
  • معرفی شی گرایی و کاربرد آن در پیاده سازی الگوریتم
  • ساختار داده ها و ساختار و رفتار آنها
  • معماری دیجیتال و جبر بولی
  • شبکه سازی
  • نظریه رسمی زبان های برنامه نویسی
  • تجزیه و تحلیل رسمی و طراحی الگوریتم ها، پیچیدگی های زمانی و مکانی
  • طراحی و توسعه کامپایلر
  • گرافیک و رابط کاربری
  • تجزیه و تحلیل عددی
  • تاثیرات اجتماعی و مسئولیت های محاسبات
  • مهندسی نرم افزار واقعی

در محافل دانشگاهی، برخی از زیر شاخه ها و حوزه های تمرکز که اغلب مورد تأیید قرار می گیرند شامل نظریه، برنامه ریزی تجاری و برنامه نویسی علمی است. همچنین می توانید موضوعات تخصصی تری مانند کامپایلر، هوش مصنوعی، شبکه های عصبی، پایگاه های داده، گرافیک، طراحی بازی و طراحی زبان را بررسی کنید. دانشگاه های مختلف تقریباً به هر طریق ممکن به تخصص های مختلف مراجعه می کنند.

درآمد متخصصین علوم کامپیوتر در لیختن اشتاین

لیختن اشتاین یکی از کوچکترین کشورهای اروپاست که در کوه های آلپ، بین سوئیس و اتریش واقع شده است. لیختن اشتاین دارای بالاترین تولید ناخالص داخلی به ازای هر نفر، کمترین بدهی خارجی در جهان و ثروتمندترین کشور آلمانی زبان است. لیختن اشتاین که به 11 شهرداری تقسیم شده، پادشاهی مشروطه است و مردم آن از حقوق و مزایای خوبی برخوردار هستند. میزان درآمد کار در رشته علوم کامپیوتر در کشور لیختن اشتاین به صورت متوسط 5100CHF (فرانک سوئیس) در ماه است که سالانه حدود 61200CHF (فرانک سوئیس) می باشد. همچنین در حداقل میزان درآمد ماهیانه کار در لیختن اشتاین در رشته علوم کامپیوتر متعلق به افراد کم تجربه است که به میزان 2650CHF (فرانک سوئیس) و بیشترین میزان متعلق به افراد با تجربه و به میزان 7800CHF (فرانک سوئیس) می باشد.

در نمودار زیر میزان مقایسه حقوق مشاغل علوم کامپیوتر در لیختن اشتاین آورده شده است:

مقایسه حقوق مشاغل  علوم کامپیوتر در لیختن اشتاین (فرانک)

تحصیل سیستم های اطلاعاتی در دانشگاه لیختن اشتاین

فناوری اطلاعات در همه جا وجود دارد، اما هنوز حرف اول را می زنند. این امر نه تنها در مورد شرکت های موفق، بلکه در مورد تحصیل نیز صدق می کند. آیا از فناوری اطلاعات هیجان زده هستید؟ آیا به دنبال آموزش عملی با بالاترین استانداردهای دانشگاهی هستید؟ آیا می خواهید محیط حمایتی را تجربه کنید که در آن مهارت های پیشرفته را کسب کرده و یک شبکه حرفه ای ایجاد کنید؟ دانشگاه لیختن اشتاین این دوره را ارائه می کند:

  • مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد در سیستم های اطلاعاتی (MSc)
  • شروع برنامه: آغاز ماه سپتامبر (ترم زمستانی) یا آغاز فوریه (ترم تابستان)
  • مدت تحصیل: 4 ترم (تمام وقت)، 120 ECTS
  • زبان آموزش: انگلیسی
  • مهلت درخواست ترم زمستانی: 31 ژوئن (شهروندان اتحادیه اروپا، EEA و CH)، 31 می (شهروند از تمام کشورهای دیگر)
  • مهلت درخواست برای ترم تابستان: 30 نوامبر (شهروندان اتحادیه اروپا، EAA و CH)، 30 سپتامبر (شهروند از تمام کشورهای دیگر)
  • هزینه تحصیل در هر ترم: CHF950 (فرانک) برای شهروندان اتحادیه اروپا و CHF1250 (فرانک) برای شهروندان کشورهای دیگر)

با بررسی شرایط مهاجرت به لیختن اشتاین و کشورهای که توسط مشاورین و کارشناسان متخصص موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت انجام شده است می توانید مهاجرتی عالی با توجه به اهداف خود داشته باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *