مهاجرت تحصیلی مالت

رشته علوم کامپیوتر در مالتا

رشته علوم کامپیوتر در مالتا

رشته علوم کامپیوتر در مالتا در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می شود. مالتا جزیره ای در اروپا و جنوب ایتالیاست. این جزیره دارای دانشگاه های با کیفیت و نسبتا گرانی است که به دانشجویان داخلی و خارجی دوره های مختلف از جمله علوم کامپیوتر را به زبان انگلیسی ارائه می دهد. مالتا نیز مانند بسیاری از جزایر در جهان در گذشته مستعمره بوده و امروز به عنوان یک کشور مستقل با زبان رسم انگلیسی شناخته می شود. این جزیره زیبا زندگی عالی در سواحل، استفاده از آب و هوای عالی مدیترانه ای را فراهم می کند.

علوم کامپیوتر در مالتا و بسیاری از کشورهای اروپایی رشته ای پر تقاضا محسوب می شود. هزینه تحصیل رشته علوم کامپیوتر در مالتا بسته به دانشگاه متفاوت است اما حدودا 8000€ الی 13000€ (یورو) در سال است. جهت آشنایی با دوره ها و دانشگاه های ارائه کننده رشته علوم کامپیوتر در مالتا به مطالب تهیه شده توسط تیم موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت توجه فرمایید.

تحصیل رشته علوم کامپیوتر در مالتا

با تحصیل رشته علوم کامپیوتر در مالتا شما خواهید آموخت که چگونه ابزارها و روش های مناسب را برای طراحی، پیاده سازی و ارزیابی سیستم های نرم افزاری در انواع سیستم عامل ها و محیط ها به کار بگیرید. علاوه بر این به شما این فرصت داده می شود که طیف وسیعی از مهارت های قابل انتقال را در زمینه هایی مانند حل مسئله، ارتباطات، مدیریت پروژه، کار انفرادی و تیمی و همچنین خود مدیریتی و توانایی جمع آوری، ترکیب، ارزیابی و تأمل در آنها توسعه دهید. شما طیف وسیعی از مهارت های شخصی، سازمانی و حرفه ای مورد نیاز برای توسعه مداوم حرفه ای در محاسبات را در زمینه ای جهانی توسعه خواهید داد.

علاوه بر این، شما در زمینه مهندسی سیستم های کامپیوتری و پایگاه های داده مطالعه خواهید کرد. دوره ها به اندازه کافی انعطاف پذیر است که به شما امکان می دهد حوزه ای را که مورد علاقه شما است را دنبال کنید. در جدول زیر تحصیل رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه های زیر در مالتا امکان پذیر است:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه مالتا
2دانشگاه میدلسکس
3دانشگاه آمریکایی مالتا
4موسسه عالی STC

شرایط اخذ ویزای تحصیلی مالتا در اینجا بررسی شده است.

درآمد متخصصین علوم کامپیوتر در مالتا

میزان درآمد کار در رشته علوم کامپیوتر بسته به شغل متفاوت اما در کل زیاد است. تقاضای فعلی برای فارغ التحصیلان رشته علوم کامپیوتر به دلیل افزایش بازار فناوری های نوآورانه، شما را در بخش در حال توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات استخدام می کند. شما می توانید حرفه ای را به عنوان توسعه دهنده و مهندس نرم افزار، مهندس سیستم، رهبر و توسعه دهنده پروژه، مدیریت شبکه و برنامه های کاربردی، برنامه ریز استراتژیک ICT، توسعه دهنده نرم افزار توزیع شده و همزمان، مهندس ارتباطات چند رسانه ای و موارد دیگر دنبال کنید. میزان حقوق ماهیانه کار در مالتا در مشاغل این رشته به صورت متوسط 4660€ (یورو) در ماه است که سالانه حدود 56000€ (یورو) می باشد. همچنین میزان درآمد ماهیانه کار این رشته برای افراد تازه کار به میزان 2840€ (یورو) و برای افراد با تجربه به میزان 5770€ (یورو) می باشد.

در نمودار زیر میزان مقایسه برخی از مشاغل رشته علوم کامپیوتر در جزیره مالتا آورده شده است:

مقایسه حقوق مشاغل  علوم کامپیوتر در مالتا

لیسانس علوم کامپیوتر در دانشگاه مالتا

برنامه لیسانس علوم کامپیوتر بر ارائه مهارت های علمی و عملی قوی برای ساخت، تجزیه و تحلیل و نگهداری سیستم های نرم افزاری پیچیده متمرکز است. اگر به تمام جنبه های علوم کامپیوتر علاقه دارید، از رابط سخت افزاری سطح پایین، تا ساخت سیستم های توزیع شده و همزمان استفاده از ساختارهای داده پیچیده، تا تجزیه و تحلیل این آثار با استفاده از ریاضی و روش های رسمی این دوره مناسب است. این برنامه شامل موضوعاتی مانند مهندسی نرم افزار، معماری رایانه، گرافیک و پردازش سیگنال است و شما را وادار می کند که در انواع مختلف الگوهای برنامه نویسی مهارت داشته باشید.

هدف این است که فارغ التحصیلان با زمینه محکم در جنبه های علم محاسبات در توسعه سیستم ها آماده شوند. به عنوان فارغ التحصیل پس از این برنامه، شما آماده مشاغل مربوط به توسعه نرم افزار در صنایع مختلف و یا ادامه تحصیل در یک منطقه انتخابی خواهید بود. در پایان برنامه، قادر خواهید بود:

  • کار در بخش های فناوری اطلاعات و ارتباطات که نیاز به مهارت های برنامه نویسی مناسب برای اتوماسیون راه حل و بهره برداری کارآمد از سخت افزار زیرین دارد.
  • مهندسی نرم افزار که از محدودیت های اعمال شده توسط منابعی که باید برای محاسبه آنها اعمال شود آگاه است.
  • از ابزارهای ریاضی برای درک جنبه های یک مسئله، توسعه یک راه حل سخت افزاری نرم افزاری و تجزیه و تحلیل رفتار آن استفاده کنید.
  • ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در زمینه علوم کامپیوتر، مخابرات، پردازش سیگنال چند رسانه ای، هوش مصنوعی، توسعه بازی یا توسعه نرم افزار.

کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر در دانشگاه مالتا

هدف این برنامه ارائه دانش در موضوعات پیشرفته علوم کامپیوتر، از جمله موضوعات تحقیقاتی اخیر و نظارت لازم برای کمک به دانشجویان در طی مراحل تحقیقات علمی در رابطه با یکی از آنها است. موضوعات شامل، اما محدود به موارد زیر نیست:

  • مشخصات و تأیید الزامات سیستم نرم افزاری
  • گرافیک رایانه ای
  • امنیت رایانه
  • سیستم های توزیع شده یا همزمان

این برنامه شامل 90 ECTS است و از ترم تابستان آغاز می شود. این به دانشجویان اجازه می دهد تا مدرک خود را در 1 سال تقویمی به صورت تمام وقت یا در 20 ماه به صورت نیمه وقت با استفاده از ترم تابستانی میانی تکمیل کنند.

این مدرک امکان 2 حالت مطالعه را فراهم می کند:

  • حالت 1: 60 ECTS تدریس شده + 30 پایان نامه ECTS (فقط برای دانشجویان تمام وقت در دسترس است)
  • حالت 2: 30 ECTS تدریس شده + 60 پایان نامه ECTS

این دوره ترکیبی سالم از واحدها را فراهم می کند که به طور جمعی دانشجو را برای نیازهای صنعت امروز آماده می کند، اما همچنین مهارت ها و مفاهیمی را ایجاد می کند که دانشجویان را قادر می سازد به راحتی با چشم انداز تکنولوژیکی متغیر پیوسته سازگار شود. فارغ التحصیلان این دوره می توانند کاندیداهای اصلی در صنعت برای مسئولیت هم در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات عمومی، اما بیشتر در زمینه تخصص خود باشند. نقش های معمول شامل مهندسین نرم افزار، معماران فنی، مهندسین آزمایشگاه، معماران اتوماسیون آزمایش، حسابرسان امنیتی، توسعه دهندگان ابزارهای امنیتی، توسعه دهندگان درایور دستگاه، توسعه دهندگان گرافیک و مهندسان تأیید زمان اجرا است.

کارشناسی ارشد علوم کامپیوتر در دانشگاه مالتا

برنامه علوم کامپیوتر دانشگاه میدلسکس مالتا

برنامه علوم کامپیوتر در دانشگاه Middlesex توسعه یافته است تا ماهیت پویا و در حال تحول سریع صنعت علوم رایانه را منعکس کند. این برنامه به مجموعه وسیعی از مهارت های محاسبات و مفاهیم مهندسی که در صنایع علمی و تکنولوژیکی بسیار مورد توجه است، می پردازد. شیوه انحصاری که موضوعات در برنامه انجام می شود، درک اساسی مهندسی سیستم را با جنبه های عملی توسعه رایانه و مفاهیم ابتکاری در علم اطلاعات تقویت می کند.

نکات برجسته دوره:

  • جلسات عملی در آزمایشگاه های مدرن
  • توانایی جامع برای تجزیه و تحلیل، طراحی، توسعه و همچنین پیاده سازی راه حل های الگوریتمی پیشرفته در طیف وسیعی از سیستم عامل ها
  • ماژول های نظری، عملی و تحقیقاتی

مدارک لازم برای اخذ پذیرش تحصیلی در مالتا توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بررسی شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *