مهاجرت تحصیلی استونی

رشته طب ورزشی در استونی

رشته طب ورزشی در استونی

برای دریافت ویزای تحصیلی جهت مطالعه در رشته طب ورزشی در استونی باید با نزدیکترین کنسولگری استونی تماس بگیرید و وقت ملاقات رزرو کنید. فرم درخواست، دستور پرداخت هزینه و سایر مدارک درخواستی را برای قرار ملاقات ویزای خود ارسال کنید. منتظر پاسخ سفارت یا کنسولگری با نتیجه ویزای خود باشید.  پاسخ نتیجه ویزای خود را از طریق پیامک یا ایمیل از سفارت/کنسولگری که مدارک را در آنجا ارسال کرده اید دریافت خواهید کرد. طی این مراحل عموما هم زمان زیادی می برد و هم احتمال ناموفقیت زیادی را به دنبال دارد. از همین رو شما می توانید با مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، مسیر مهاجرت به استونی خود برای ورود به دانشگاه های مرتبط با رشته طب ورزشی را سریع تر طی نمایید.

شرایط ویزای تحصیل رشته طب ورزشی در استونی

اگر اهل یک کشور غیر اتحادیه اروپا / EEA یا سوئیس هستید و قصد دارید تحصیلات عالی خود را در استونی به پایان برسانید، باید برای ویزای دانشجویی اقدام کنید. با ویزای دانشجویی استونی می توانید به مدت 1 سال در استونی کار، تحصیل و زندگی کنید. اگر دوره های تحصیلی شما بیش از یک سال باشد، باید برای اجازه اقامت موقت برای تحصیل اقدام کنید. همه افرادی که از اتحادیه اروپا / EEA / سوئیس نیستند باید برای ویزای دانشجویی برای تحصیل در استونی درخواست دهند.

بسته به مدت زمانی که قصد تحصیل در استونی را دارید، می توانید برای: ویزای تحصیلی کوتاه مدت این ویزا به شما این امکان را می دهد که در مدت شش ماه به مدت 90 روز در استونی بمانید. ویزای تحصیلی بلند مدت این ویزا به شما امکان اقامت و تحصیل در استونی را به مدت 365 روز می دهد. اجازه اقامت موقت اجازه اقامت به شما این امکان را می دهد که به مدت 5 سال در استونی بمانید و تحصیل کنید.

چک لیست مدارک ویزای دانشجویی استونی شامل موارد زیر می شود:

  • پاسپورت معتبر
  • یک کپی از ویزاهای قبلی (در صورت وجود) را وارد کنید و مطمئن شوید که پاسپورت شما در شرایط خوبی است.
  • 2 قطعه عکس در اندازه پاسپورت عکس ها باید در 6 ماه گذشته گرفته شوند.
  • فرم درخواست

در شکل زیر به سایر مدارک مورد نیاز برای ویزای استونی اشاره شده است:

قواعد خرید ملک در مونته نگرو

هزینه زندگی دانشجویی رشته طب ورزشی در استونی

در استونی، دانشجویان معمولا می توانند با حدود 300€ (یورو) در ماه برای غذا از یک زندگی راحت لذت ببرند. هر دانشجو بسته به نیاز خود می تواند هزینه های غذا را به صورت جداگانه تعیین کند. هر دانشگاه همچنین دارای کافه تریاهای مخصوص به خود است که غذای خوبی با قیمت مناسب ارائه می دهد. غذاهای ویژه روزانه در کافه ها حدود 4 تا 6€ (یورو) است. حمل و نقل عمومی برای همه دانشجویان در دسترس است و در تالین رایگان است (فقط برای ساکنان تالین، از جمله دانشجویان بین المللی که در تالین تحصیل می کنند).

حمل و نقل عمومی محلی در تارتو: 7.67€ (یورو) و با بلیط ماهانه (با کارت دانشجویی)، بلیت تکی برای دانشجو 0.51€ (یورو). تارتو دارای یک سیستم اشتراک دوچرخه با 750 دوچرخه (510 برقی، 240 معمولی) در 69 ایستگاه در سراسر شهر است. قیمت عضویت: 30€ (یورو) (عضویت سالانه)، 10€ (یورو) برای (عضویت هفتگی)، 5€ (یورو) برای (عضویت روزانه). تاکسی (بسته به شرکت): متوسط ​​هزینه شروع از 1.9€ (یورو) تا 0.6€ (یورو) است و بلیط اتوبوس از تالین به تارتو: €8.10 تا 10.50€ (یورو).

هزینه زندگی دانشجویی رشته طب ورزشی در استونی

معرفی موسسه مرتبط با طب ورزشی در استونی

موسسه علوم ورزشی و فیزیوتراپی استونی، به مرکز مهم علوم ورزشی در استونی و اروپا تبدیل شده است. آموزش و تحقیقات این موسسه فوق العاده متنوع است، از جنبه های ظریف روانشناسی ورزشی گرفته تا مکانیسم های مولکولی انقباض عضلانی. یک جهت مهم موسسه تحقیقات مربوط به توسعه ظرفیت کار فیزیکی است. به منظور اطمینان از آمادگی بهتر ورزشکاران و ارائه راهکارهایی برای افزایش بازدهی تمرینات ورزشی، چندین فدراسیون ورزشی نیز در زمینه تمرین و تست همکاری می کنند. این موسسه یک آزمایشگاه آب و هوایی منحصر به فرد دارد که هدف آن بررسی مقاومت و سازگاری بدن انسان با شرایط آب و هوایی مختلف، مانند دمای انجماد یا گرمای بیابان است.

همچنین یک آزمایشگاه Move وجود دارد که بر تحرک و فعالیت بدنی کودکان در مدرسه تمرکز دارد. دانشجویان این موسسه به استادیوم دانشگاه و سالن های ورزشی و ورزشی مدرن باشگاه ورزشی آکادمیک دانشگاه تارتو دسترسی دارند. علاوه بر این دانشجویان فیزیوتراپی می توانند مهارت های عملی خود را در بیمارستان دانشگاه تارتو و سایر موسسات مراقبت های بهداشتی در سراسر استونی توسعه دهند.

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در استونی

فردی که در بخش پزشکی ورزشی در استونی کار می کند معمولا حدود 4090€ (یورو) در ماه درآمد دارد و حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و از 860€ (یورو) در ماه (حداقل حقوق متوسط) تا 12200€ (یورو) در ماه (حداکثر متوسط ​​حقوق، حداکثر واقعی بالاتر است) متغیر است. حقوق متوسط حقوق متوسط ​​​​3760€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که در بخش طب ورزشی کار می کنند کمتر از 3760€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 3760€ (یورو) درآمد دارند.

از سوی دیگر، 25% از افراد شاغل در بهداشت و درمان کمتر از 2080€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 2080€ (یورو) درآمد دارند. همچنین 75% افراد شاغل در بخش پزشکی ورزشی کمتر از 7350€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از € (یورو) درآمد دارند. با رسیدن به مرز 10 سال، حقوق 23% افزایش می یابد و برای افرادی که از مرز 15 سال گذشته اند 16% افزایش می یابد. دوستداران تحصیل پزشکی پیش از ورود به رشته طب ورزشی که به عنوان شاخه ای از پزشکی و علوم تربیتی در استونی شناخته می شود، می توانند از تجارب کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت جهت آگاهی از هزینه تحصیلی و هزینه اقامت در استونی استفاده نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *