مهاجرت تحصیلی استرالیا

رشته طب ورزشی در استرالیا

رشته طب ورزشی در استرالیا

تحصیل و کار در رشته طب ورزشی در استرالیا از چشم انداز بسیار مطلوبی برخوردار است و جامعه استرالیا هرساله پذیرای هزاران دانشجو است. شاغلان علاقه مند به کار در حوزه طب ورزشی باید توسط یک کارفرمای استرالیایی نامزد شوند و سلامتی (در مورد آزمون پزشکی استرالیا در زیر بیشتر بیاموزید) و الزامات شخصیت را برآورده کنند و حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط داشته باشند. از سوی دیگر داشتن سن زیر 45 سال مهم است و یک حسن محسوب می شود. برای آگاهی کامل تر در این زمینه و واسپاری امور اخذ ویزای کار خود در استرالیا، می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

کار در موسسات خصوصی رشته طب ورزشی در استرالیا

پزشکی ورزشی در موسسات خصوصی فعال در استرالیا توسط یک تیم بین رشته ای متشکل از متخصصان متخصص در زمینه های مختلف از جمله پزشکان (پزشکان)، دستیاران پزشک، پرستاران، کاردرمانگران، مربیان ورزشی، فیزیوتراپیست ها و غیره ارائه می شود. هر رشته از نظر مدت زمان آموزش، الزامات آموزشی و دامنه تمرین متفاوت است. به طور کلی، پزشکی ورزشی بر کمک به ورزشکاران برای بهبودی از آسیب، جلوگیری از آسیب های آینده و بهبود عملکرد ورزشی آنها متمرکز است.

کارکنان بهداشتی که در رشته پزشکی ورزشی تخصص دارند به بسیاری از افراد عادی و همچنین ورزشکاران کمک می کنند و باعث می شود این رشته به سرعت در حال رشد باشد. یکی از چیزهای مهم در مورد پزشکی ورزشی استرالیا این است که دانشجویان و شاغلان حوزه های مختلفی دارند که می توانند در آنها تخصص داشته باشند. به عنوان مثال، آنها می توانند با ورزشکاران تعامل داشته باشند. مربیان تناسب اندام که مایل به دریافت مدرک کارشناسی هستند می توانند انتظار داشته باشند که دوره هایی مانند تمرینات قدرتی، رهبری ورزشی و حرکت شناسی کاربردی را بگذرانند.

در لیست زیر به انواع مشاغل حوزه طب ورزشی در استرالیا اشاره شده است:

  • پزشک پزشکی ورزشی
  • مربی تناسب اندام
  • فیزیولوژیست ورزش
  • ماساژور
  • مشاور تغذیه

مهارت های لازم برای رشته طب ورزشی در استرالیا

در کل کسانی که رشته پزشکی ورزشی را در استرالیا انتخاب می کنند می توانند در محیط های زیادی کار کنند و حتی در صورت داشتن مدرک پیشرفته می توانند مطب خود را باز کنند. این یک صنعت رضایت بخش است که بخشی از آن باشد زیرا هم ورزش و هم آخرین پیشرفت های پزشکی را با هدف بهبود زندگی و عملکرد مردم ترکیب می کند.

5 مهارت کلیدی که به شما کمک می کند در صنعت پزشکی ورزشی در استرالیا، شغلی کسب کنید، عبارتند از:

  • توانایی فکری قوی
  • بسیار علاقه مند به یادگیری در مورد فیزیولوژی بدن انسان است
  • مهارت های تصمیم گیری سریع و موثر
  • مهارت های ارتباط کلامی پیشرفته
  • دلسوزی برای مشکلات بیمارانشان
  • رعایت نکات مصاحبه و شکار شغل

از سوی دیگراگر می توانید یک مربی انتخاب کنید و هر زمان که می توانید شبکه سازی کنید. فرصت های داوطلبانه ای را انتخاب کنید که در واقع به شما کمک می کند تا به شغل رویایی خود نزدیک شوید. اگر بتوانید به عنوان یک داوطلب تحت تاثیر قرار دهید، احتمال اینکه شغل مورد نظر خود را پیدا کنید بسیار بیشتر است.

مهارت های لازم برای رشته طب ورزشی در استرالیا

شرایط تحصیل ارشد طب ورزشی در استرالیا

به منظور در نظر گرفته شدن برای ورود به مقطع ارشد طب ورزشی در استرالیا، متقاضیان باید موارد فوق را تکمیل کرده باشند: مدرک کارشناسی یا معادل آن در رشته فیزیوتراپی، پزشکی، یا رشته مرتبط دیگر. از سوی دیگر حداقل 2 سال سابقه مرتبط پس از ورود برای تمرین حرفه ای در زمینه های بالینی، ورزشی یا بهداشتی داشته باشید. هرچند برآورده کردن این شرط انتخاب را تضمین نمی کند. در رتبه بندی درخواست ها، کمیته انتخاب موارد فوق را در نظر می گیرد. کمیته انتخاب ممکن است اطلاعات بیشتری را برای روشن کردن هر جنبه ای از یک درخواست مطابق با قوانین هیئت علمی در مورد استفاده از ابزار انتخاب جستجو کند.

موضوع دیگر که طب ورزشی در استرالیا، ماهیت بالینی دارد و دانش قبلی در زمینه های موضوعی از جمله آناتومی، فیزیولوژی، بیومکانیک، حرکت شناسی، تشخیص افتراقی و مدیریت آسیب را در نظر می گیرد. کمیته انتخاب این حق را برای خود محفوظ می دارد که در مورد مدارکی که شرایط زیر را برآورده می کند تصمیم بگیرد: حداقل 3 سال تجربه تمرین حرفه ای پس از صلاحیت در زمینه ورزش، پیشگیری از آسیب های ورزشی، تشخیص افتراقی و زمینه مدیریت آسیب ورزشکار. دوره های طب ورزشی همچنین از دانشجویان می‌خواهند که از تجربیات حرفه ‌ای و سناریوهای موردی خاص در درس‌ ها و ارزیابی ‌ها استفاده کنند.

دریافت ویزای کار طب ورزشی در استرالیا

استرالیا مجوزهای کار و ویزاهای مبتنی بر استخدام را برای انواع مختلف کارگران متخصص که برای اهداف مرتبط با شغل به استرالیا مهاجرت می کنند ارائه می دهد.

برخی از ویزاهای کاری برای متخصصان ماهر شامل لیست زیر می شود:

  • ویزای طرح نامزدی کارفرما: این ویزا به کارگران ماهر که توسط کارفرمای خود معرفی شده اند اجازه می دهد تا به طور دائم در کشور زندگی و کار کنند.
  • ویزای برنامه مهاجرتی حمایت شده منطقه ای: این ویزا به کارگران ماهر که توسط کارفرمایشان در منطقه استرالیا معرفی شده اند اجازه اقامت دائم و کار می دهد.
  • ویزای مستقل ماهر: این ویزا برای کارگران دعوت شده و شهروندان نیوزلند با مهارت هایی که استرالیا برای زندگی و کار دائمی در هر نقطه از استرالیا نیاز دارد.
  • ویزای نامزد ماهر: این ویزا اجازه می دهد تا به عنوان مقیم دائم در استرالیا زندگی و کار کنند.
  • ویزای موقت کمبود مهارت: این ویزا ویزای موقتی که کارفرما را قادر می‌سازد در زمانی که استرالیایی در دسترس نیست، از یک کارگر ماهر مناسب حمایت مالی کند.ویزای ماهر منطقه ای (موقت) برای کارگران ماهری که می خواهند در منطقه استرالیا زندگی و کار کنند. ویزای کار موقت (متخصص اقامت کوتاه مدت) که به شما امکان می دهد کارهای کوتاه مدت و بسیار تخصصی را در کشور انجام دهید. ویزای استعدادهای برجسته ویزای دائمی برای افرادی که دارای سوابق شناخته شده بین المللی از دستاوردهای برجسته در یک حرفه، ورزش، هنر، یا دانشگاه و تحقیقات هستند.

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در استرالیا

فردی که به عنوان یک پزشک ورزشی در استرالیا کار می کند، معمولاً سالانه حدود 256000AUD (دلار استرالیا ) درآمد دارد که بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و از AUD123000 (دلار استرالیا ) در سال (حداقل حقوق) تا AUD402000 (دلار استرالیا ) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است. حقوق متوسط ​​AUD266000 (دلار استرالیا ) در سال است.

به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک ورزشی کار می کنند کمتر از AUD266000 (دلار استرالیا ) درآمد دارند. در حالی که نیمی دیگر بیش از AUD266000 (دلار استرالیا ) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از پزشکان ورزشی کمتر از AUD175000 (دلار استرالیا ) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از AUD175000 (دلار استرالیا ) درآمد دارند. همچنین 75% پزشکان ورزشی کمتر از AUD348000 (دلار استرالیا ) درآمد دارند.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته طب ورزشی در استرالیا می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته طب ورزشی در استرالیادانشجویان علاقه مند به مهاجرت تحصیلی به استرالیا جهت اخذ مستر کارت استرالیا می توانند از موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت شرایط و الزامات مورد نیاز این موضوع را بپرسند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *