مهاجرت تحصیلی اسکاتلند

رشته طب ورزشی در اسکاتلند

رشته طب ورزشی در اسکاتلند

آموزش رشته طب ورزشی در اسکاتلند شامل برنامه های آمار تحقیقات زیست پزشکی مبتنی بر شواهد، پروژه آزمایشگاه فیزیولوژی ورزش، علوم و پزشکی است. همچنین شامل رشته های ارگوژنیک برای انجام ورزش، ورزش در جمعیت های بالینی، فعالیت بدنی و سلامت: اپیدمیولوژی، مکانیسم ها و مداخلات، فعالیت بدنی و سلامت است. از دانشگاه های فعال در این حوزه، دانشگاه گلاسکو است که تلاش می کند تا همه برنامه ها را همانطور که تبلیغ می شود اجرا کند. یکی از سختی های راهیابی به برنامه های تحصیلی در اسکاتلند، حل مشکلات مربوط به ویزا است که در این زمینه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کارشناسان خبره ای دارد که شما در این مسیر کمک می نمایند.

دلایل انتخاب اسکاتلند برای تحصیل رشته طب ورزشی

19 موسسه آموزش عالی در اسکاتلند برای انتخاب وجود دارد، از جمله دانشگاه های مشهور جهان مانند دانشگاه ادینبورگ و دانشگاه سنت اندروز. دانشگاه های اسکاتلند برخی از بالاترین میزان رضایت دانشجویان را برای تدریس در بریتانیا ارائه می دهند، در حالی که فارغ التحصیلان از بالاترین نرخ اشتغال یا ادامه تحصیل در کل بریتانیا برخوردار هستند. از سوی دیگر دانشگاه های اسکاتلند با تعالی همراه هستند و هر موسسه تحقیقات فشرده ای را انجام می دهد، به این معنی که دانشجویان در محیطی آموزش داده می شوند که توسط دانشگاهیان به اشتراک گذاشته می شود که به دنبال ایجاد محدودیت در رشته خود هستند.

شجره نامه فوق العاده اسکاتلند در آموزش، همراه با تاریخ گسترده آن، آن را به مکانی فوق العاده برای هر دانشجوی بین المللی برای تحصیل و خانه نشینی تبدیل کرده است. علاوه بر این با طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها برای لذت بردن به دور از مطالعه. هفت شهر اسکاتلند – ادینبورگ، گلاسکو، داندی، استرلینگ، آبردین، اینورنس و پرث – همگی زندگی سنتی شهری را به درجات مختلف ارائه می دهند، اما زیبایی واقعی اسکاتلند را باید در کوه ها، حومه شهر و مناظر دیدنی آن یافت. این کشور مملو از بناهای تاریخی، قلعه ‌ها، موزه ‌ها و معماری خیره‌ کننده است که ادای احترام به یک تاریخ طولانی و با سابقه است.

در شکل زیر به دلایل دیگر تحصیل در اسکاتلند اشاره شده است:

دلایل دیگر تحصیل در اسکاتلند

چشم انداز شغلی رشته طب ورزشی در اسکاتلند

دانشکده پزشکی ورزش و ورزش انگلستان نیاز آشکاری به ایجاد پست ها و خدمات پزشکی ورزشی و ورزشی در اسکاتلند می بیند و از تخصص متخصصان ماهر در رشته پزشکی ورزشی در اسکاتلند از اجرای مسیر فعالیت بدنی ملی اسکاتلند حمایت می کند و از تحلیل رفتن پایه مهارت های پزشکی ورزشی و ورزشی اسکاتلند جلوگیری می کند. ورزش پزشکی کاربرد وسیعی در بهبود سلامت عموم مردم و در پیشگیری و درمان بیماری‌های مزمن از طریق توصیه‌های ورزشی و تجویز دارد. در حال حاضر هیچ پست مشاور اختصاصی مبتنی بر پزشکی ورزشی برای جمعیت عمومی اسکاتلند وجود ندارد.

اما 2 کلینیک پزشکی ورزشی در اسکاتلند فعال شده است که از جمله کلینیک پزشکی ورزشی داندی و کلینیک ورزشی NHS در مرکز پزشکی ایرتری پارک دانشگاه استرلینگ، که از مهارت ‌های منحصر به ‌فرد ورزش پشتیبانی می ‌کند. این دانشکده با سند جدیدی به نام رویکرد تازه در عمل، هیئت های بهداشت اسکاتلند را هدف قرار داده است. این سند مزایایی را که خدمات SEM می‌تواند برای NHS به ارمغان بیاورد. همکاران و اعضای اسکاتلندی FSEM در حال حاضر در طیف وسیعی از پست‌ ها در سراسر اسکاتلند کار می ‌کنند که 36% آنها در بخش عمومی، 30% در سایر بخش‌ ها، مراقبت‌ های ثانویه، تخصص‌ های پزشکی و 23% با سازمان ‌های ورزشی کار می‌کنند.

چشم انداز شغلی رشته طب ورزشی در اسکاتلند

معرفی یک دوره طب ورزشی در اسکاتلند

کارشناسی ارشد «علوم ورزشی و پزشکی ورزش» یک دوره تایید شده توسط انجمن سلطنتی زیست شناسی به منظور برآورده کردن نیازهای آکادمیک و تجربه در حوزه ورزش در اسکاتلند است که هدف این برنامه ادغام پزشکی ورزش و ورزش و علم ورزش و ورزش در یک برنامه مدرک واحد است که طیف گسترده ای از گزینه ها را در این رشته ها ارائه می دهد. شما با شرکت در این دوره از دسترسی به امکانات و منابع کلینیک ورزش، سلامت و آسیب ‌های ورزشگاه ملی در همپدن پارک، یک مرکز پزشکی ورزشی پیشرفته و سفارشی، بهره مند شوید.

همچنین می توانید مهارت های خود را در موارد زیر توسعه و تقویت کنید:

  • کاربرد دانش در مفاهیم و موقعیت های جدید
  • مدیریت داده ها و آمار
  • طراحی تجربی
  • تفسیر و ارزیابی داده های تجربی
  • جستجوی ادبیات و ارزیابی انتقادی شواهد علمی مرتبط

از سوی دیگر، شما در این دوره از طب ورزشی در اسکاتلند به امکانات پیشرفته برای مطالعه عملکرد و جنبه های سلامتی علم ورزش و ورزش، از کل بدن تا سطح مولکولی دسترسی دارید که شامل آزمایشگاه های ورزشی پیشرفته، مجموعه تحقیقات متابولیک و آزمایشگاه بیوشیمی مولکولی است. این دوره مجهزترین گروه علوم ورزشی برای امکانات آزمایشگاهی در اسکاتلند است.

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در اسکاتلند

فردی که در زمینه پزشکی و طب ورزشی در اسکاتلند کار می کند، معمولا حدود 82100£ (پوند) در سال درآمد دارد که این میانگین حقوق سالانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و از 29600£ (پوند) در سال (حداقل حقوق متوسط) تا 148000£ (پوند) در سال (حداکثر متوسط ​​حقوق، حداکثر واقعی بالاتر است) متغیر است. با این حال، حقوق متوسط 88700£ (پوند) در سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که در زمینه پزشکی ورزشی کار می کنند کمتر از 88700£ (پوند) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 88700£ (پوند) درآمد دارند.

از سوی دیگر، 25% از افرادی که در حوزه ورزشی و طب ورزشی کار می کنند کمتر از 53200£ (پوند) درآمد دارند. در حالی که 25% بیش از 128000£ (پوند) درآمد دارند. به طور کلی، کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​32% بیشتر از سایرین درآمد دارند و پس از 5 سال به طور متوسط ​​36% درآمد بیشتری پیدا می کنند و با عبور از 10 سال سابقه کار، میزان 19% بر حقوق آنان افزوده می شود. تماس با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند اطلاعات شما را در حوزه مسائلی همچون مشکلات زندگی در اسکاتلند، افزایش دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *