مهاجرت تحصیلی شیلی

رشته شنوایی سنجی در شیلی

رشته شنوایی سنجی در شیلی

تحصیل رشته شنوایی سنجی در شیلی مستلزم تحصیلات در دبیرستان های معتبر است. شما باید الزامات درخواستی دانشگاه های شیلی را برآورده کنید. در این کشور فردی که از گفتار درمانی و شنوایی سنجی از دانشگاه کاتولیک سیلوا هنریکز فارغ التحصیل شده است، یک متخصص عمومی و جامع، متخصص در ارتباطات انسانی است که با ارتقای رفاه ارتباطی و بلعیدنی افراد تحت یک رویکرد زیستی و روانی و اجتماعی با تأکید بر جامعه، مشخص می شود. مراقبت از فرآیندهای ارتباطی، و همچنین بلع و تعادل از مهارت یک فارغ التحصیل است. او در انجام حرفه خود، اقدامات ارزیابی درمانی، تشخیص، توانبخشی و توانبخشی و همچنین اقدامات پیشگیرانه و ترویجی را برای رفاه و کیفیت زندگی افراد در مراحل مختلف چرخه زندگی انجام می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص تحصیل در شیلی به شما مشاوره ارائه می دهد.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در شیلی

فارغ التحصیل این رشته در محیط‌های آموزشی و بهداشتی، چه عمومی و چه خصوصی، کار کند. در مدت 2 سال به عنوان یک شنوایی شناس معتبر واجد شرایط شوید و برای یک حرفه پر ارزش به عنوان شنوایی شناس بالینی آماده شوید. ارتباطات برای کیفیت زندگی همه جمعیت ها حیاتی است و شنوایی شناسان نقش اساسی در بهبود شنوایی دارند. آنها تفاوت واقعی در زندگی دیگران ایجاد می کنند و به دلیل مهارت های تخصصی خود مورد تقاضا هستند. دانشگاه های شیلی به دلیل کیفیت فارغ التحصیلان شنوایی شناسی، تمرکز تحقیقاتی قوی خود در سراسر جهان شناخته شده است. این برنامه 2 ساله پویا و تمام وقت، مبانی نظری شنوایی شناسی را با مهارت های بالینی عملی ادغام می کند تا شما را برای حرفه ای به عنوان شنوایی شناس آماده کند. این فرصت را خواهید داشت که با انجام تحقیقات خود به توسعه شنوایی شناسی کمک کنید.

مزایا تحصیل رشته شنوایی سنجی در شیلی

شما از مربیان و محققان با تجربه شنوایی شناسی که در زمینه هایی از جمله علوم اعصاب و توانبخشی، پیری، مشارکت و ناتوانی متخصص هستند، یاد خواهید گرفت. شما همچنین بیش از 250 ساعت کار بالینی تحت نظارت را در کلینیک شنوایی شناسی دانشگاه های شیلی و همچنین سایر کلینیک ها و مراکز آموزشی خصوصی و دولتی در این کشور تکمیل خواهید کرد. به دلیل دانش عمیق و مهارت های عملی در شنوایی شناسی، با تقاضای بالا با کارفرمایان فارغ التحصیل می شوید. از توسعه عملی مهارت های خود از طریق قرارگیری بالینی تحت نظارت، از جمله در کلینیک شنوایی شناسی UQ بهره مند نیز می شوید. در دانشگاه های شیلی این رشته تعداد محدودی دانشجوی بین المللی می پذیرد. بعد از پذیرش و اتمام مقطع کارشناسی می توانید در مقاطع بالاتر نیز تحصیل کنید.

در جدول زیر شاهد نرخ پذیرش دانشگاه های شیلی در سال های اخیر هستید:

نوع دانشگاهنرخ پذیرشسال
دولتی30%2020
خصوصی33%
دولتی22%2021
خصوصی27%
دولتی31%2022
خصوصی30%

مزایا تحصیل رشته شنوایی سنجی در شیلی

مدارک لازم برای تحصیل در شیلی

برای درخواست ویزای دانشجویی شیلی باید مدارک مورد نیاز را جمع آوری کنید. فتوکپی صفحات مربوط به پاسپورت شما و تصویری از خودتان با مشخصات معین و فرم درخواست ویزای شیلی تکمیل شده به انگلیسی و نامه ثبت نام / تاییدیه از موسسه آموزشی شیلی و اینکه چه مدت در موسسه آموزشی ثبت نام خواهید کرد. اطلاعات تماس موسسه آموزشی و ترخیص پلیس از کشور شما و گواهی سلامت مبنی بر اینکه شما ناقل بیماری مسری نیستید که امضاء شده توسط یک پزشک ثبت شده باشد نیز نیاز است. مدرکی دال بر تمکن مالی کافی برای تأمین اقامت شما در شیلی نیز از شما خواسته می شود. شما می توانید به یکی از روش های ازائه صورت حساب بانکی و یا ارائه مدارک بورسیه اثبات تمکن مالی را نشان دهید.

برخی مدارک تکمیلی دیگر ممکن است درخواست شود که به شرح زیر است:

  • نامه ای از پدر و مادرتان که جلوی دفتر اسناد رسمی امضا شده است مبنی بر اینکه آنها از نظر مالی برای شما تامین خواهند کرد.
  • اثبات وضعیت قانونی در کشور محل اقامت شما، مانند کارت اقامت دائم فقط اگر در کشوری غیر از کشور تابعیت خود زندگی می کنید.
  • برای افراد زیر 18 سال: مجوز سفر از والدین یا قیم قانونی.

فرصت های شغلی در حوزه شنوایی سنجی در شیلی

برای استخدام در بخش شنوایی شناسی و آسیب شناسی گفتار با رشد بالا، متقاضی و آماده کار باشید. از رهبران توانبخشی، آموزش و تحقیق بیاموزید. دانشجویان بیش از 250 ساعت تمرین بالینی تحت نظارت را در طیف وسیعی از تنظیمات بالینی که شامل بیمارستان ها، مطب های خصوصی، امکانات آموزشی و کلینیک های داخلی است، انجام می دهند. در طول کار، دانش آموزان این فرصت را خواهند داشت که دانش نظری خود را که از طریق دوره های آموزشی و تحقیق به دست آورده اند برای تمرین و توسعه مهارت های بالینی خود در محیط های زندگی واقعی به کار گیرند.

تحصیلات تکمیلی می تواند شما را به هر جایی برساند. در اینجا برخی از مشاغلی که می توانید در مسیر خود قرار بگیرید آورده شده است:

  • شنوایی شناس بالینی
  • محقق
  • مدیر درمانگاه
  • نماینده صنعت
  • عضویت های حرفه ای

دروس رشته شنوایی سنجی در شیلی

کاریابی بالینی در ترم اول برنامه شروع می شود و به دانشجویان در طول تعطیلات دانشگاه اختصاص داده می شود. دانشجویان باید در خارج از منطقه شهری قرارهای بالینی انجام دهند و دانشجویان باید هزینه های سفر، اقامت و زندگی روزانه خود را تامین کنند. کار پس از تحصیل در شیلی به این دوره بستگی دارد. قبل از درخواست، متقاضیان باید اطمینان حاصل کنند که می توانند شرایط تعیین شده در وب سایت دانشگاه را برآورده کنند. برخی از دروس و مباحث تدریس شده در رشته شنوایی سنجی در شیلی عبارت است از آکوستیک و سایکوآکوستیک در شنوایی شناسی و ارزیابی شنوایی شناسی و تمرین بالینی و همچنین عملکرد و اختلالات سیستم شنوایی و شنوایی شناسی توانبخشی که به که به 3 قسم تقسیم شده است و در سال های اول و دوم ارائه می شود.

در نمودار زیر شاهد میزان دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در شیلی به زبان انگلیسی در سال اخیر هستید:

میزان دانشجویان بین المللی در حال تحصیل در شیلی به زبان انگلیسی

اخذ ویزای تحصیلی شیلی

برای گذراندن دوره تحصیل در شیلی، باید ویزای دانشجویی شیلی دریافت کنید. با این حال، در موارد خاص، مانند زمانی که دوره برای مدت زمان کوتاه تری است، بسته به ملیت شما ممکن است نیازی به ویزای دانشجویی نباشد. اگر می خواهید یک دوره آکادمیک را در شیلی دنبال کنید که بیش از 90 روز طول بکشد، بدون در نظر گرفتن ملیت خود به ویزای دانشجویی شیلی نیاز دارید. با این حال، چندین کشور وجود دارند که اتباع آنها می توانند تا 90 روز بدون ویزا در شیلی بمانند. اگر از کشوری هستید که نیاز به ویزا دارد، اگر می‌خواهید دوره‌ای کوتاه‌تر از 90 روز در شیلی بگذرانید، به ویزای توریستی شیلی نیاز دارید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط مهاجرت به شیلی به سوالات شما پاسخ می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *