مهاجرت تحصیلی چین

رشته شنوای سنجی در چین

رشته شنوای سنجی در چین

رشته شنوای سنجی در چین رشته ای است جالب و مورد نیاز در هر کشوری است که به بررسی شنوایی و کاشت حلزون و سمعک منجر می شود. در حین تحصیل در چین در رشته شنوایی سنجی می توانید به زبان انگلیسی تحصیل کنید. دانشگاه های متعددی در چین در هر سال رتبه های بسیار خوب جهانی کسب می کنند. شهرهای چین نیز در نهایت مدرنیته و اقتصاد پویا هستند. به عبارت دیگر شما می توانید در شهرهای چین به راحتی کار پیدا کنید. شنوایی سنجی در چین در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا ارائه می شود که پذیرای دانشجویان بین المللی نیز می باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به چین و شرایط اخذ ویزای چین مشاور و راهنمای شماست.

دانشکده رشته شنوایی سنجی در چین

دانشکده تعلیم و تربیت در دانشگاه هنگ کنگ یکی از اولین دانشکده‌هایی بود که در آسیای جنوب شرقی و چین دوره‌های تحصیلات تکمیلی در شنوایی‌شناسی ارائه کرد. اولین دانش آموزان در چین در سال 1996 ثبت نام کردند و ورودی بعدی در سپتامبر 2022 خواهد بود. این تخصص به سرعت در حال توسعه شامل پیشگیری، شناسایی و ارزیابی اختلالات شنوایی و توانبخشی افراد دارای آسیب شنوایی است. اگر به موقع تشخیص داده نشود و به موقع درمان نشود، کم شنوایی می تواند عواقب جدی برای رشد اجتماعی، آموزشی و زبانی در پی داشته باشد. شنوایی شناسان در طیف گسترده ای از محیط ها، از جمله بیمارستان های بزرگسالان و کودکان، خدمات سمعک خصوصی، مشاوره صنعتی، مدارس و تحقیقات کار می کنند.

از هر 10 نفر یک نفر به نوعی اختلال شنوایی دارد. تقاضای زیادی برای شنوایی شناسان در بسیاری از کشورها، از جمله کشورهای آسیایی وجود دارد، و فارغ التحصیلان ما در طیف وسیعی از محیط های شنوایی شناسی به کار گرفته می شوند. فارغ التحصیلان دانش آکادمیک، تحقیقات و تجربه بالینی لازم را برای تمرین شنوایی شناسی در سطح ابتدایی ایجاد کرده اند. فارغ التحصیلان ممکن است به عنوان پزشک در بخش دولتی یا خصوصی کار کنند یا برای ادامه تحصیل در مقطع دکترا درخواست دهند. در این دانشکده می توانید در موقعیت های بسیار ویژه ای قرار بگیرید. همچنین در سال اخر تحصیل در مقطع کارشناسی کارآموزی نیز دارید که شما را به دنیای کار نزدیک می کند.

تحصیل رشته شنوایی در مقطع ارشد در چین

این برنامه 2 ساله دانش پیش زمینه نظری مفصلی در مورد شنوایی و کم شنوایی انسان و همچنین تمرین بالینی فشرده در انواع مکان های شنوایی شناسی را به دانشجویان ارائه می دهد. رسانه آموزش انگلیسی است و دانش آموزان ما تشویق می شوند تا فعالانه در فرآیند یادگیری شرکت کنند. ارزیابی تا حدی پیش رونده و با معاینه است. با ترتیبات ویژه و مجوز از دانشکده، دانشجویان خارج از کشور ممکن است بتوانند بخشی از آموزش بالینی خود را در کشورهای خود انجام دهند. این برنامه برای ارائه دانش آموزان با مهارت های بالینی با کیفیت بالا و قدردانی از تحقیقات در شنوایی شناسی طراحی شده است. دانش آموزان یک پروژه تحقیقاتی را در سال دوم دوره انجام می دهند.

شنوایی شناس شدن مستلزم تکمیل برنامه کارشناسی ارشد 2 ساله، و به دنبال آن یک سال دیگر از تمرین بالینی تحت نظارت است که منجر به گواهی صلاحیت بالینی ارائه شده توسط NZAS می شود. این معمولاً در حین کار در یک کلینیک شنوایی شناسی انجام می شود. امکاناتی مانند کلینیک شنوایی و وزوز گوش دانشگاه و مرکز آموزش شنوایی بنیاد Oticon فرصت‌های عالی برای آموزش بالینی و آموزش مداوم برای متخصصان شنوایی‌شناس فراهم می‌کنند. این یک برنامه تحقیقاتی 240 امتیازی است که از دو بخش تشکیل شده است: قسمت اول: دوره های اصلی علوم اعصاب شنوایی، شنوایی شناسی تشخیصی، گوش و حلق و بینی بالینی و سمعک برای افراد دارای اختلال (120 امتیاز). قسمت دوم: کارآموزی بالینی با تاکید بر شنوایی شناسی کودکان (30 امتیاز) و تکمیل پایان نامه (90 امتیاز)

در نمودار زیر شاهد مقاطع تحصیلی در رشته شنوایی سنجی در چین هستید:

مقاطع تحصیلی در رشته شنوایی سنجی در چین

تحصیل در چین

در سال های اخیر چین به سرمایه گذاری در بخش دانشگاهی و تحقیقات بیشتر متمرکز شده است. این موضوع موجب می شود تا سرمایه گذاران دیگر نیز برای سرمایه گذاری در تحصیل و تحقیق در چین اقدام کنند. به همین وجهه بین المللی چین بیشتر شده است و همواره گسترش می یابد. یکی از موارد مهم این است که در چین اکثریت افراد با سواد و با تحصیلات کارشناسی هستند. همین موضوع نمودار سواد را در این کشور بالا برده است. دانشگاه های معتبر بین المللی انگلیسی زبان نیز دلیل دیگری بر این امر است. البته که در حین تحصیل خود به وضوح فرهنگ چینی را مشاهده و حس خواهید کرد. کار ضمن تحصیل در چین نیز برای دانشجویان بین المللی محصل امکان پذیر است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص تحصیل رشته شنوایی سنجی در چین هستید:

مقطعمدت تحصیلزبان تحصیلبورسیه
کارشناسی4 سالانگلیسی/چینیدارد
ارشد و دکترا

مزایا تحصیل رشته شنوای سنجی در چین

6 دانشگاه چینی در بین 100 دانشگاه برتر در رتبه بندی دانشگاه های جهانی در سال های اخیر رتبه بندی شده اند. تعداد دانشجویان بین المللی به لطف طرح جدید بهبود یافته بورسیه دولت افزایش یافته است، که نزدیک به 60000 دانشجو از خارج از کشور در سال های اخیر کمک مالی دریافت کردند. البته که هر ساله به تعداد و تنوع ملیت دانشجویان برای بورسیه افزوده می شود. این در حال حاضر %63 درصد در 5 سال گذشته افزایش یافته است. دانشگاه پکن واقع در پکنیک دانشگاه معتبری است که الانه تعداد زیادی دانشجوی بین المللی ثبت نام می کنند. این دانشگاه معماری جالب چینی را دارد که زیبا است. موضوعات برتر عبارتند از: زبان شناسی، دندانپزشکی، شیمی و علوم مواد. اقامت پس از تحصیل در چین نیز از مزایا تحصیل در چین است.

برخی از دانشگاه های چینی را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • دانشگاه جیائو تونگ شانگهای (شانگهای)
  • دانشگاه تونگجی (شانگهای)
  • دانشگاه شمال غربی (شیان)
  • دانشگاه شاندونگ (شاندونگ)
  • دانشگاه شیامن (Xiamen)
  • موسسه فناوری پکن (پکن)

مزایا تحصیل رشته شنوای سنجی در چین

زندگی در چین

به عنوان یک کشور پرجمعیت، شهرهای بزرگ چین مملو از مردم هستند. همیشه و گاهی اوقات این می تواند طاقت فرسا باشد. با این حال، هنگامی که خود را با این سازگار کنید، می‌توانید از فرهنگ پویایی که می‌توانید تجربه کنید، قدردانی کنید. به عنوان یک مستعمره سابق بریتانیا، برای دانشجویان بریتانیایی یک خانه دور از خانه ارائه می دهد. رایج ترین زبان در چین البته ماندارین است. زبان شماره یک در جهان که بیشتر مردم به آن صحبت می کنند، مطمئناً اگر از زمان تحصیل در چین برای تسلط بر این زبان استفاده کنید، شما را برای کارفرمایان آینده جذاب می کند. اگر یادگیری زبان برای شما گزینه جذابی نیست، چین تجربه خوبی را برای افرادی که فقط انگلیسی صحبت می کنند ارائه می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل در چین مشاور شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *