مهاجرت تحصیلی شیلی

تحصیل به زبان انگلیسی در شیلی

تحصیل به زبان انگلیسی در شیلی

متقاضیان اکثرا جویای تحصیل به زبان انگلیسی می باشند زیرا تحصیل به زبان انگلیسی در شیلی با توجه به زبان رسمی این کشور امکان پذیر است. زبان رسمی مردم این کشور اسپانیایی می باشد و اکثرا دانشگاه های این کشور دوره های آموزشی خود را به زبان اسپانیایی برگزار می کنند، در کنار دوره های آموزشی به زبان رسمی، دوره های هم به زبان انگلیسی برگزار می شود. بدین ترتیب متقاضیان جویای تحصیل در شیلی به زبان انگلیسی می توانند از تحصیل در این کشور هم به زبان اسپانیایی و هم به زبان انگلیسی بهره مند شوند. در این مقاله متخصصان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت دوره های تحصیلی به زبان انگلیسی را در این کشور مورد بررسی قرار خواهند داد.

تحصیل به زبان انگلیسی سانتیاگو شیلی 2023

تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور مهارت های متقاضیان را در مکالمه و درک مطلب تقویت خواهد کرد. در تمامی طول این دوره های زبان انگلیسی، تمامی دروس و همایش ها به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد. در پایتخت این کشور، سانتیاگو 4 دوره زبان انگلیسی برگزار خواهد شد. این دوره ها به صورت تمام وقت و تماما به زبان انگلیسی خواهد بود.

دوره های تحصیلی به زبان انگلیسی در پایتخت این کشور در جدول زیر قابل بررسی بود:

نام دوره تحصیلیطول دوره تحصیلیزبان دوره
IES abroadتمام وقتزبان انگلیسی
Bridge business English institut
Bridge TEFL
Bridge education group6 هفته

دوره های زبان اسپانیایی دانشگاه USAC شیلی

دوره های زبان اسپانیایی دانشگاه USAC شیلی دوره های زبان فشرده ای را ارائه می دهد که در مسیرهایی دسته بندی شده اند که در آن دوره ها به صورت متوالی در یک ترم تدریس می شوند. اگر قبلاً اولین دوره را در یک مسیر گذرانده اید، لازم نیست دوباره آن را برای اعتبار شرکت کنید، بلکه باید آن را ممیزی کنید تا برای موفقیت در سطح بعدی آماده شوید. کلاس های دوره های زبان اسپانیایی دانشگاه USAC شیلی کوچک هستند و معمولاً حداکثر 15 دانشجو در هر کدام ثبت نام می کنند. مطالعات میدانی اختیاری راهی عالی برای تعمیق تجربه آکادمیک شما در خارج از کشور است. در طول دوره مطالعات میدانی 1 واحدی خود، در سفرهای با برنامه ریزی دقیق شرکت خواهید کرد که به شما امکان می دهد ویژگی های فرهنگی، تاریخی و طبیعی شیلی را کشف کنید.

به عنوان یک روش یادگیری تجربی، مطالعات میدانی اختیاری مکمل برنامه آکادمیک بزرگ ‌تر است و فرصت ‌هایی را برای یادگیری به روش ‌های جدید، کسب تجربه عملی و اتصال یادگیری دنیای اطرافتان فراهم می‌کند. مطالعات میدانی اختیاری دارای هزینه اضافی است و منوط به رعایت حداقل الزامات ثبت نام برای اجرا می باشد. کارآموزی حضوری و مجازی USAC منابع غنی برای پیشرفت تحصیلی و حرفه ای شما هستند. دوره های کارآموزی همچنین راهی عالی برای غوطه ور شدن در فرهنگ شیلی، تعمیق درک بین فرهنگی خود و کمک به توسعه ارتباطات بین فرهنگی و مهارت های زبانی در یک سازمان متمرکز بین المللی یا سایر محیط های کاری حرفه ای است.

تحصیل در کشور شیلی همراه با بورسیه تحصیلی امکان پذیر است که در دسته های زیر ارائه می شود:

انواع بورسیه تحصیلی در شیلی

بررسی مدارک تحصیل به زبان انگلیسی در شیلی

متقاضیان برای تحصیل در شیلی به زبان انگلیسی در دانشگاه ها و موسسات خصوصی در این کشور باید مدارک و شرایط موجه ای را به سفارت مربوطه ارائه دهند.

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در این کشور در جدول زیر شرح داده شده است:

مدارکشرایط
گذرنامهدارای 6 ماه اعتبار از زمان خروج از کشور
عکس پرسنلیعکس واضح با زمینه سفید
فرم درخواست ویزاارائه فرم تکمیل شده به زبان انگلیسی، تایپ شده
نامه پذیرش از دانشگاهارائه نامه معتبر از دانشگاه با درج نام و نام خانوادگی متقاضی
نامه درخواست ویزاارائه نامه معتبر با شرح علت ورود به این کشور
نامه عدم سوء پیشینهارائه کتبی این نامه با مهر و امضاء معتبر
رضایت نامهدر صورتی که متقاضی سن زیر 18 سال داشته باشد، می باید برای تحصیل در این کشور رضایت نامه کتبی از والدین خود ارائه دهد.

دانشگاه های تحصیل به زبان انگلیسی در شیلی

دانشگاه های تحصیل به زبان انگلیسی در شیلی

هزینه دانشگاه های این کشور در سال های اخیر رو یه افزایش بوده است. در مقایسه با سایر دانشگاه های اروپایی و ایلات متحده آمریکا، از هزینه مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد و همین امر موجب گردیده است که بسیاری از متقاضیان دانشگاه های این کشور را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند. اکثر دانشگاه های خصوصی دارای دوره های هستند که به زبان انگلیسی برگزار می شود. هزینه تحصیل در این دانشگاه ها به 4266900CLP (پزو شیلی) در طول یک سال تحصیلی می رسد. طبعا هزینه تحصیل در پایتخت این کشور، سانتیاگو، با توجه به موقعیت مکانی مناسب از سایر شهرهای این کشور بیشتر خواهد بود.

لیست دانشگاه های مناسب این کشور برای متقاضیان بین المللی عبارت است از:

  • University of chile
  • Pontifical catholic university of chile
  • Austral university of chile
  • University of Talca
  • Andres bello university
  • University of la frontera
  • Central university of chile

از همان ابتدا طبق روش سنتی، به منظور پذیرش در دانشگاه های این کشور، متقاضیان برای تحصیل در اکثر دانشگاه ها، می باید نمره قبولی در آزمون PSU به زبان اسپانیایی را داشته باشند. برای پذیرش در دانشگاه های انگلیسی زبان هم متقاضیان باید سطح دانش کافی ارائه دهند. علاوه بر ارائه مدرک زبان، متقاضیان ملزم به ارائه مدرک تحصیلی معتبر، ریز نمرات و نامه پذیرش در دانشگاه کشور اصلی متقاضی می باشد.

هزینه زندگی دانشجویی در شیلی

هزینه تحصیل در این کشور به نوع دوره تحصیلی، طول دوره و دانشگاه ای که انتخاب میکنید بستگی دارد. دوره های زبان انگلیسی به دلیل برگزاری در موسسات و دانشگاه های خصوصی هزینه بیشتری را شامل می‌شود. در حالت کلی هزینه زندگی در این کشور به سبک زندگی افراد بستگی دارد. هزینه های اساسی ضمن تحصیل در این کشور شامل هزینه مسکن، اقلام غذایی و حمل و نقل خواهد بود.

هزینه های لازم در طول تحصیل و هزینه زندگی در شیلی در نمودار زیر قابل مشاهده خواهد بود:

هزینه زندگی در شیلی

هزینه خرید آپارتمان در این کشور در سال 2023 در جدول زیر ارائه شده است:

خرید آپارتمانهزینه به CLP (پزو شیلی)
خرید هر متر مربع آپارتمان در مرکز شهر186027298CLP
خرید هر متر مربع آپارتمان در خارج از شهر158005603CLP

برنامه های تحصیل به زبان انگلیسی در شیلی

برنامه های تحصیلی به زبان انگلیسی تحت نظارت و بررسی های های دقیق خدمات دیپلماسی عمومی می باشد. این برنامه های تحصیلی زیر نظر دانشگاه های دولتی، خصوصی و سایر موسسات خواهد بود. برنامه های تحصیلی در این کشور به منظور ارتباط بهتر و قوی تر بیم مردم شیلی و ایلات متحده آمریکا می باشد. برنامه های آموزشی زبان انگلیسی در این کشور برای آموزش و تدریس به 3 گروه اصلی تقسیم می شود.

این 3 گروه برنامه آموزشی به شرح جدول زیر خواهد بود:

برنامه آموزشیزبان دورهطول دوره
برنامه آموزش TEFLزبان انگلیسی10 ماه
برنامه آموزش زبان انگلیسی و بورسیه تحصیلی آنلاینزبان انگلیسی4 الی 5 هفته
برنامه میکرو بورس تحصیلیزبان انگلیسی2 سال

زبان انگلیسی زبان ارتباطی اکثر کشورهای دنیا می باشد، تحصیل و یادگیری زبان انگلیسی برای عموم از یادگیری زبان های دیگر راحت تر است. همین امر موجب شده است که بسیاری از افراد جویای تحصیل به زبان انگلیسی در شیلی باشند. در این کشور امکان تحصیل به 2 زبان انگلیسی و اسپانیایی در مقدور خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در سایر مقاطع تحصیلی مانند تحصیل در مقطع کارشناسی در شیلی می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمائید. امید است با مطالعه مقاله فوق پاسخ اکثر سوالات خود در باب تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور را دریافت کرده باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *