مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته شنوایی سنجی در سنگاپور

رشته شنوایی سنجی در سنگاپور

تحصیل رشته شنوایی سنجی در سنگاپور میتواند برای هر فردی گام مهمی در آینده تحصیلی و شغلی باشد. پس از تحصیل کارشناسی میتوانید مشغول به کار شوید. این رشته اطلاعات آکادمیک و جزئی را درباره دستگاه و ساختار شنوایی و گوش به شما می آموزد. دانشگاه های کشور سنگاپور نیز تعداد زیادی دانشجویان بین المللی دارند و به زبان انگلیسی نیز رشته ها ارائه می شوند. شما می توانید برای تحصیل رشته شنوایی سنجی و مهاجرت به کشور سنگاپور با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در سنگاپور

شنوایی شناسی یک رشته نشاط آور و در حال گسترش است که شامل مطالعه شنوایی، تعادل و اختلالات مرتبط است. شنوایی شناسی به عنوان یک حرفه علم مراقبت های بهداشتی به افراد و خانواده های آنها کمک می کند تا بر تأثیر مشکلات شنوایی یا تعادل غلبه نکنند. شنوایی شناسان با افراد در هر سنی، از نوزادان و کودکان گرفته تا بزرگسالان و سالمندان برای بهبود کیفیت زندگی کار می کنند. در یک محیط بالینی، شنوایی شناسان از تست های تخصصی برای ارزیابی مشکلات شنوایی و تعادل و همچنین توصیه مدیریت مناسب استفاده می کنند. توانبخشی معمولاً شامل فناوری هایی مانند نصب سمعک، کاشت گوش میانی، کاشت حلزون و دستگاه های گوش کمکی است. شنوایی شناسان همچنین از نزدیک با متخصصان چند رشته ای همکاری می کنند و تداوم مراقبت از بیماران و خانواده های آنها را فراهم می کنند.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در مقطع ارشد در سنگاپور

تحصیل در مقطع ارشد موجب افزایش تخصص شما در رشته شنوایی سنجی می شود. کارشناسی ارشد دانشگاه ملی سنگاپور برنامه شنوایی شناسی در حال حاضر دوره آموزشی و صدور گواهینامه غربالگر شنوایی بزرگسالان را ارائه می دهد. گروه NUS بررسی گسترده ای از ادبیات مربوط به بهترین شیوه برای غربالگری شنوایی بزرگسالان و ترکیب فن آوری های موجود در تجهیزات آزمایشی برای رسیدگی به مسئله گیج کننده کنترل سطح صدای محیط دشوار انجام داد. NUS همچنین یک پروتکل غربالگری شنوایی بزرگسالان مبتنی بر شواهد را در سیستم بهداشت سنگاپور توسعه داده، ارزیابی و رسمی کرده است. هدف از این پروژه ایجاد دستورالعمل ها و آموزش بهترین عمل برای زمینه سنگاپور به منظور استانداردسازی غربالگری شنوایی بزرگسالان در سطح ملی بود.

اشتغال در زمینه رشته شنوایی سنجی در سنگاپور

فارغ التحصیلان شنوایی شناسی برای طیف گسترده ای از گزینه های شغلی باز هستند. چشم انداز شامل بیمارستان ها، مطب خصوصی، شرکت های تولید کننده سمعک یا ایمپلنت، شنوایی شناسی صنعتی یا شغلی، مدارس با نیازهای ویژه، تحقیقات و آموزش است. برای هر کسی که با از دست دادن شنوایی مواجه است، شنوایی شناس نشان دهنده امیدی است. با استفاده از تجهیزات پیشرفته (شنوایی سنج، کامپیوتر و دستگاه های تست) بیمارانی که علائم مرتبط با شنوایی دارند را ارزیابی و مدیریت خواهید کرد. شما آزمایشاتی را روی بیماران خود انجام می دهید و سوابق تحصیلی، روانی و پزشکی آنها را برای تشخیص وضعیت آنها و یافتن دوره درمانی تجزیه و تحلیل می کنید. شما همچنین بیمار را ارزیابی می‌کنید، فناوری شنوایی مناسب مانند سمعک و کاشت حلزون را برای افراد دارای اختلال شنوایی توصیه می‌کنید و متناسب با آن‌ها می‌توانید مدیریت جامع شنوایی را ارائه دهید.

در نمودار زیر شاهد افزایش فرصت های شغلی در رشته شنوایی سنجی در سنگاپور هستید:

افزایش تعداد فرصت های شغلی در رشته شنوایی سنجی در سنگاپور

الزامات اشتغال در بخش شنوایی سنجی در سنگاپور

بر اساس مقررات MOM، تمام غربالگری های ادیومتری اجباری قبل از استخدام و دوره ای باید توسط متخصصان واجد شرایطی که دوره پایه شنوایی سنجی صنعتی را گذرانده اند انجام شود. این دوره توسط Temasek Polytechnic با همکاری انجمن متخصصان شنوایی شناسی سنگاپور SAPS توسط شنوایی شناسان بسیار آموزش دیده برگزار می شود. این دوره مفاهیم اولیه علم شنوایی، تجهیزات شنوایی سنجی، تست تن خالص و کنترل نویز صنعتی را پوشش خواهد داد. این دوره با هدف ارائه مهارت های عملی کافی مورد نیاز برای انجام تست شنوایی سنجی بر روی بزرگسالان، همانطور که تحت مقررات WSH معاینه های پزشکی لازم است، به شرکت کنندگان ارائه می شود. تحصیل در سنگاپور به زبان انگلیسی بر اشتغال شما نیز تاثیر به سزایی دارد.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در مقطع ارشد

تحصیل کارشناسی ارشد در سنگاپور فقط فرصتی برای گذراندن یک یا دو سال زندگی در یک مکان هیجان انگیز و عجیب نیست بلکه فرصتی برای مطالعه و آموزش در یک فرهنگ فکری پر جنب و جوش و آینده نگر است. اگر در مقطع کارشناسی ارشد در سنگاپور تحصیل می کنید، می توانید از نوآوری های با تکنولوژی بالا یاد بگیرید یا یک میراث فرهنگی جذاب و منحصر به فرد را مطالعه کنید. سنگاپور بیش از یک مقصد تعطیلات، مرکز برتری دانشگاهی در آسیای جنوب شرقی است. این دانشگاه دارای رتبه های برتر دانشگاه ها، استانداردهای بالای آموزش و یادگیری، دانشگاهیان مشهور جهان و امکانات تحقیقاتی پیشرفته است. دو دانشگاه از شش دانشگاه دولتی سنگاپور در میان 100 موسسه آموزش عالی برتر جهان قرار دارند. چندین گزینه بورسیه تحصیلی و یارانه شهریه برای دانشجویان بین المللی در سنگاپور وجود دارد.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در زمینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در سنگاپور می باشید:

تعداد دانشگاه هابورسیهنرخ پذیرشنرخ فارغ التحصیلی
6بله%40%72

دانشگاه های رشته شنوایی سنجی در سنگاپور

دانشگاه های رشته شنوایی سنجی در سنگاپور

انگلیسی یک زبان آموزشی در این کشور است. دوره های تحصیلات تکمیلی در سنگاپور به زبان انگلیسی تدریس می شود که به عنوان زبان مادری بسیاری از سنگاپورها به طور گسترده استفاده می شود. کشور زیبای سنگاپور اغلب به عنوان یکی از امن ترین کشورهای جهان نامیده می شود و تمیزی خیابان ها و نرخ پایین جرم و جنایت آن را به پناهگاهی برای فارغ التحصیلان خارجی تبدیل کرده است. برای کشوری به بزرگی آن، چشم انداز آموزش عالی سنگاپور بسیار متنوع است، از جمله دانشگاه های محلی و موسسات معتبر با اساتید بین المللی. چارچوب‌های تضمین کیفیت سختگیرانه برای اطمینان از اینکه دوره‌های تحصیلات تکمیلی از بالاترین کیفیت برخوردار هستند و در سطح بین ‌المللی به رسمیت شناخته می‌شوند، وجود دارد.

سنگاپور دارای 6 دانشگاه دولتی است که فرصت های تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را ارائه می دهند:

  • دانشگاه ملی سنگاپور
  • دانشگاه فناوری نانیانگ
  • دانشگاه مدیریت سنگاپور
  • موسسه فناوری سنگاپور
  • دانشگاه فناوری و طراحی سنگاپور
  • دانشگاه علوم اجتماعی سنگاپور

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به سنگاپور و تحصیل کارشناسی در سنگاپور مشاور و راهنمای شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *