مهاجرت تحصیلی سوئد

رشته شنوایی سنجی در سوئد

رشته شنوایی سنجی در سوئد

رشته شنوایی سنجی در سوئد در دانشگاه های پزشکی و علوم مرتبط با بهداشت تدریس می شود. سوئد یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل است. این کشور اروپایی که همسایه های بسیار پیشرفته ای دارد از دانشجویان بین المللی استقبال می کند. برای تحصیل در این کشور باید ویزای دانشجویی معتبر داشته باشید و بدین منظور نیز باید برای تحصیل رشته شنوایی سنجی در سوئد نامه پذیرش تحصیلی معتبر از دانشگاه های سوئد را داشته باشید. رشته شنوایی سنجی در این کشور در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا ارائه می شود و فارغ التحصیلان بنابر مدرک خود می توانند در مقاطع مختلفی تحصیل کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به سوئد مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در سوئد

شنوایی سنجی به معنای علم شنوایی و ساختار گوش است. این منطقه علمی هم شامل رفتار با مردم و هم درک فناوری می شود و وظیفه شنوایی شناس یافتن راه حل های فنی و آموزشی برای شنوایی بهتر در بیماران است. این کار شامل ارزیابی شنوایی، نصب سمعک و همچنین بررسی چگونگی جلوگیری از کاهش شنوایی در محیط‌ های کار و مکان ‌های عمومی است. شما به عنوان دانشجوی رشته شنوایی شناس، نقش آموزشی مهمی نیز دارید و به بیماران به صورت فردی و گروهی آموزش می دهید. برنامه شنوایی شناسی بین رشته ای و شامل علوم فنی، پزشکی و رفتاری است. این آموزش بر روی نیازهای افراد کم شنوایی از نظر شنوایی، آسیب شنوایی، توانبخشی شنوایی، فناوری شنوایی و نصب سمعک تمرکز دارد.

حوزه مرکزی برنامه شنوایی سنجی ارتباط با بیماران در ارزیابی و توانبخشی است. این برنامه همچنین بر اهمیت رویکرد علمی که با آخرین یافته های تحقیقات جاری در قالب مقالات و پروژه های علمی ادغام شده است، تأکید می کند. آخرین ترم شامل یک پروژه فردی است. برنامه شنوایی شناسی در موسسات و دانشگاه های سوئد 3 سال است و شامل آموزش نظری و بالینی است. این مطالعات با لیسانس علوم پزشکی با گرایش شنوایی شناسی و همچنین لیسانس علوم در شنوایی شناسی هر دو از 180 واحد به پایان می رسد. مدارک واجد شرایط برای صدور گواهینامه هستند که توسط هیئت ملی اعطا می شود. دانشجویان بین المللی می توانند بورسیه تحصیلی اخذ کنند و با کارهای دانشجویی حین تحصیل هزینه خود را مدیریت کنند.

مزایا تحصیل رشته شنوایی سنجی در سوئد

برنامه های فارغ التحصیل شنوایی شناسی، با هدف کسب مدرک شنوایی شناسی، دانشجویانی را برای مشاغلی که به افراد کم شنوایی و کسانی که دچار کم شنوایی هستند، آموزش می دهد. دانشکده های شنوایی شناسی فارغ التحصیل متخصصان برتر را برای خدمت به گروه متنوعی از افراد که نیاز به تشخیص، مشاوره و کمک در زمینه مشکلات شنوایی و گفتار دارند، آماده می کنند. برخی از شنوایی شناسان در آموزش کار می کنند تا به دانش آموزانی که در تلاش برای رسیدن به اهداف آموزشی خود هستند کمک کنند. با گذراندن دوره ها در برنامه های مدرک شنوایی شناسی، ممکن است بهترین دانش، مهارت ها، تجربه بالینی و مجوزها را برای حرفه ای شدن در زمینه شنوایی شناسی توسعه دهید.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در زمینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در سوئد می باشید:

مقطع تحصیلیمدت تحصیلبورسیهنرخ پذیرشنرخ فارغ التحصیل
کارشناسی3 سالخیر41%%72
ارشد2 سالبله%4478%
دکترا%40%73

تحصیل رشته شنوایی سنجی در مقطع ارشد سوئد

برنامه های تحصیلات تکمیلی شنوایی شناسی و دانشکده های شنوایی شناسی در سوئد برای دانشجویان بین المللی وجود دارد. انواع مختلفی از برنامه های شنوایی شناسی فارغ التحصیل وجود دارد. مدارس تحصیلات تکمیلی شنوایی شناسی دارای فرمت های کلاس آنلاین، ترکیبی یا در محوطه دانشگاه و برنامه کلاس های پاره وقت یا تمام وقت هستند. در مقطع کارشناسی ارشد شنوایی سنجی، مدرک کارشناسی ارشد آسیب شناسی گفتار زبان و شنوایی شناسی یا مدرک کارشناسی ارشد اختلالات ارتباطی را نیز می توانید تحصیل کنید. در سطح دکترا مدرک دکترای شنوایی شناسی یا مدرک دکترای بالینی شنوایی شناسی. به اهداف شغلی خود فکر کنید و تحصیلات خود را با مدرک لازم، چه در مقطع کارشناسی ارشد در شنوایی شناسی یا یک برنامه دکترا، ارتقاء دهید.

دانشگاه های رشته شنوایی سنجی در سوئد

دانشگاه های رشته شنوایی سنجی در سوئد

همانطور که از کشوری با اقتصاد مبتنی بر علم و فناوری انتظار دارید، سوئد مجموعه خوبی از دانشگاه ها را ارائه می دهد. دانشگاه لوند یکی از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های اروپای شمالی است. با تعداد زیادی دانشجوی بومی و بین المللی، دانشجویان تقریباً نیمی از جمعیت شهر لوند را تشکیل می دهند که %20 آنها از خارج از سوئد هستند. این دانشگاه با 600 دانشگاه در بیش از 70 کشور جهان هم در زمینه تحقیقات و هم در برنامه های تبادل دانشجو مانند اراسموس همکاری می کند.KTH بزرگترین، قدیمی ترین و بین المللی ترین دانشگاه پلی تکنیک سوئد است و یکی از بهترین ها در اروپا محسوب می شود. این دانشگاه در پایتخت، استکهلم واقع شده است.

دانشگاه اوپسالا ، قدیمی ترین دانشگاه در سوئد و همه کشورهای شمال اروپا است. این دانشگاه 40000 دانشجو دارد. تاریخچه طولانی تحصیلات معتبر دانشگاه، آن را به عضویت گروه کویمبرا، انجمنی از مؤسسات قدیمی با استانداردهای بین المللی بالا تبدیل می کند. دانشگاه صنعتی چالمرز که در گوتنبرگ واقع شده است ، یکی دیگر از دانشگاه های پلی تکنیک بسیار قوی است. بیش از یک سوم دانشجویانی که در برنامه های کارشناسی ارشد در چالمرز ثبت نام کرده اند، بین المللی هستند، که ممکن است تا حدی به این دلیل باشد که تمام دوره های کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی تدریس می شوند. دانشگاه استکهلم دانشگاه دولتی پایتخت سوئد است و از بزرگترین دانشگاه های اسکاندیناوی است که بیش از 70000 دانشجو را در چهار دانشکده آموزش می دهد.

مهاجرت تحصیلی به سوئد

اگر می خواهید به سوئد مهاجرت کنید و هدف شما تحصیل کارشناسی در سوئد است یکی از گزینه ها تحصیل در دانشگاه استکهلم است برنامه های بسیاری را به زبان انگلیسی ارائه می دهد و در حال حاضر در بین 100 دانشگاه برتر جهان برای هنر و علوم انسانی رتبه بندی شده است. سایر دانشگاه های دارای رتبه بین المللی در سوئد عبارتند از: دانشگاه گوتنبرگ دانشگاه لینشوپینگ و دانشگاه اومئو. علاوه بر این، سوئد خانه تعدادی از موسسات تخصصی معتبر از جمله دانشگاه کارولینسکا سوئد با تمرکز بر پزشکی است که رشته شنوایی سنجی را ارائه می دهد. در این مسیر شما به متخصصان و مشاوران با تجربه نیاز خواهید داشت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص اعزام دانشجو به سوئد مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *